Sorry is nergens voor nodig, ik wijs je er alleen op. Je wordt ook een dagje ouder natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Dipje, komt wel weer terug. Hele tactiek moet omgegooid worden omdat we geen verdedigers hebben.
[..]
Nou sorry hoor, ik hou al die psychoses niet uit elkaar.
Put your hands up for Pierrequote:
Je hebt wel een goed geheugen voor zo’n oude ventquote:Op zondag 24 januari 2021 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja niet dan, franse dakdekker uit parijs
Had ie nog meer fetisjen of?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je hebt wel een goed geheugen voor zo’n oude vent
Geen dakdekker trouwens maar trok die sierlijnen in oude gebouwen
Ja nou close enough, hoe kan ik dat stukje geschiedenis nou vergeten.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
quote:
Hoi.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nou close enough, hoe kan ik dat stukje geschiedenis nou vergeten.
Doe spoiler manquote:Op zondag 24 januari 2021 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit jouw hond @:Zosk haha
Ja hier weet ik even geen antwoord op te verzinnenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik keek niet goed, dacht dat het een penis was :s
Wat voor bizarre penissen ben jij gewend?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik keek niet goed, dacht dat het een penis was :s
Staat jouw kerstboom nog op?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor bizarre penissen ben jij gewend?
halfstok op het momentquote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat jouw kerstboom nog op?
Oh. Je refereerde niet naar mijn penis?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien de deur uit doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |