abonnement Unibet Coolblue
pi_197715880
Ik hoop dat de sfeer de volgende keer wat positiever is
  Forum Admin zaterdag 30 januari 2021 @ 00:24:51 #177
35723 crew  GGMM
pi_197715887
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort dingen @3rr0r

Ik pest je echt niet, maar je loopt gewoon constant mee ipv rugdekking te verlenen. Ik kan hier 100 voorbeelden van maken.
Er is echt geen enkele reden voor jou om met mij mee te lopen, het enige wat je doet is voorkomen dat ik mijn rechterkant op kan spelen en geen bewegingsvrijheid heb

Denk er eens over na :) Het zal wel weer "FRAMEN!!" zijn, maar dit doe je 10 keer per wedstrijd,serieus.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197715912
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:24 schreef GGMM het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort dingen @:3rr0r

Ik pest je echt niet, maar je loopt gewoon constant mee ipv rugdekking te verlenen. Ik kan hier 100 voorbeelden van maken.
Er is echt geen enkele reden voor jou om met mij mee te lopen, het enige wat je doet is voorkomen dat ik mijn rechterkant op kan spelen en geen bewegingsvrijheid heb

Denk er eens over na :) Het zal wel weer "FRAMEN!!" zijn, maar dit doe je 10 keer per wedstrijd,serieus.
Wat ik eerder al zei, het slaat soms nogal door richting @3rr0r . Opbouwende kritiek moet kunnen maar soms neigt het meer richting een beetje ordinair bashen.

Dit is niet per se persoonlijk aan jouw adres. Meer algemeen. Ik vind het niet nodig dat iemand zo vaak zo af wordt gebekt.

Maar goed.
  Forum Admin zaterdag 30 januari 2021 @ 00:27:35 #179
35723 crew  GGMM
pi_197715920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:26 schreef Oriente het volgende:

[..]

Wat ik eerder al zei, het slaat soms nogal door richting @:3rr0r. Opbouwende kritiek moet kunnen maar soms neigt het meer richting een beetje ordinair bashen.

Dit is niet per se persoonlijk aan jouw adres. Meer algemeen. Ik vind het niet nodig dat iemand zo vaak zo af wordt gebekt.

Maar goed.
Hou op zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 30 januari 2021 @ 00:28:02 #180
35723 crew  GGMM
pi_197715927
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Bluedisplay Deze is echt KEURIG ingeschoten maat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197715930
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hou op zeg.
Nee kom op dat zie je toch zelf ook wel joh
  Forum Admin zaterdag 30 januari 2021 @ 00:29:20 #182
35723 crew  GGMM
pi_197715937
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:28 schreef Oriente het volgende:

[..]

Nee kom op dat zie je toch zelf ook wel joh
Nee hij werd nu woest dus ben je bang dat hij weggaat oid, maar er werd niks schokkends gezegd hoor.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 30 januari 2021 @ 00:34:29 #183
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197716003
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:26 schreef Oriente het volgende:

[..]

Wat ik eerder al zei, het slaat soms nogal door richting @:3rr0r . Opbouwende kritiek moet kunnen maar soms neigt het meer richting een beetje ordinair bashen.

Dit is niet per se persoonlijk aan jouw adres. Meer
algemeen. Ik vind het niet nodig dat iemand zo vaak zo af wordt gebekt.

Maar goed.
Helemaal met je eens maat :) GGMM gaat veel te ver!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_197716018
Ook her #teamGGMM

Ik heb echt mokerhard gelachen vanavond. Hou op zeg _O-
  Forum Admin zaterdag 30 januari 2021 @ 00:36:10 #185
35723 crew  GGMM
pi_197716022
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')...
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197716041
Tijd voor nuance.

Ja, er wordt vaak (onnodig) hard doorgegaan op goede vriend van de show 3rr0r.

En ja, het is ook hinderlijk dat bij elke poging tot hulp hij je ongelijk geeft en vast blijft zitten in dat hij gelijk had.
  Moderator zaterdag 30 januari 2021 @ 00:40:27 #187
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197716076
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:36 schreef GGMM het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ] :')...
Ach joh, kan de beste overkomen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin zaterdag 30 januari 2021 @ 00:40:33 #188
35723 crew  GGMM
pi_197716078
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Jullie hebben gelijk, ik ging hier veel te ver.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197716086
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:40 schreef GGMM het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Jullie hebben gelijk, ik ging hier veel te ver.
Ik zei letterlijk dat het sowieso niet persoonlijk aan jou gericht was
pi_197716090
Ach, er is altijd wel iemand wat meer de lul. Hoort er ook een beetje bij.

Benieuwd naar @3rr0r zijn mening over dit alles :).
  Forum Admin zaterdag 30 januari 2021 @ 00:41:29 #191
35723 crew  GGMM
pi_197716092
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:40 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ach joh, kan de beste overkomen
Opzich

Maar dan constant anderen de schuld geven is wel gewoon irritant hoor. _O- Als er ook maar een béétje naar zichzelf gekeken zou worden dan was het al een stuk minder.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 30 januari 2021 @ 00:41:50 #192
35723 crew  GGMM
pi_197716099
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:41 schreef Oriente het volgende:

[..]

Ik zei letterlijk dat het sowieso niet persoonlijk aan jou gericht was
Je hebt gelijk, sorry maat :)

Het was chevy die het persoonlijk probeerde te maken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197716106
Je bent gewoon een kneus man, die kennelijk vroeger is gepest of je hebt een complex. Ik doe mee voor de gezelligheid en de afleiding. Ik vind dolletjes geinig maar dat is het bij jou duidelijk niet. Als het a la brugklas treiteren wordt dan pas ik. Daar voel ik me iets te goed voor als volwassen man en negativiteit is er genoeg elders in het leven. Ik gaf je eerst het voordeel van de twijfel maar je echte karakter schijnt te duidelijk door nu. Ook prima te zien bij een RamboDirk die leuk voor de gezelligheid meedoet maar waar jij het bij nodig vindt hem neer te halen ipv dat je denkt hoe meer zielen hoe meer vreugde.
pi_197716113
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:41 schreef Scrummie het volgende:
Ach, er is altijd wel iemand wat meer de lul. Hoort er ook een beetje bij.

Benieuwd naar @:3rr0r zijn mening over dit alles :).
Maar het is eigenlijk altijd dezelfde persoon en ik vind dat het wel een beetje leuk moet blijven

Beetje uitdelen en incasseren is niks mis mee hoor, maar het moet geen treiteren worden
pi_197716115
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:42 schreef 3rr0r het volgende:
Je bent gewoon een kneus man, die kennelijk vroeger is gepest of je hebt een complex. Ik doe mee voor de gezelligheid en de afleiding. Ik vind dolletjes geinig maar dat is het bij jou duidelijk niet. Als het a la brugklas treiteren wordt dan pas ik. Daar voel ik me iets te goed voor als volwassen man en negativiteit is er genoeg elders in het leven. Ik gaf je eerst het voordeel van de twijfel maar je echte karakter schijnt te duidelijk door nu. Ook prima te zien bij een RamboDirk die leuk voor de gezelligheid meedoet maar waar jij het bij nodig vindt hem neer te halen ipv dat je denkt hoe meer zielen hoe meer vreugde.
doe dit nou niet :D
  Forum Admin zaterdag 30 januari 2021 @ 00:43:40 #196
35723 crew  GGMM
pi_197716125
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:42 schreef 3rr0r het volgende:
Je bent gewoon een kneus man, die kennelijk vroeger is gepest of je hebt een complex. Ik doe mee voor de gezelligheid en de afleiding. Ik vind dolletjes geinig maar dat is het bij jou duidelijk niet. Als het a la brugklas treiteren wordt dan pas ik. Daar voel ik me iets te goed voor als volwassen man en negativiteit is er genoeg elders in het leven. Ik gaf je eerst het voordeel van de twijfel maar je echte karakter schijnt te duidelijk door nu. Ook prima te zien bij een RamboDirk die leuk voor de gezelligheid meedoet maar waar jij het bij nodig vindt hem neer te halen ipv dat je denkt hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Ja boehoe

Maar als je fouten benoemen als treiteren ervaart dan moet je geen spelletjes spelen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197716129
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:42 schreef Oriente het volgende:

[..]

Maar het is eigenlijk altijd dezelfde persoon en ik vind dat het wel een beetje leuk moet blijven

Beetje uitdelen en incasseren is niks mis mee hoor, maar het moet geen treiteren worden
Nee, het moet geen treiteren worden nee, maar dat is het ook niet toch.

Bedoel, ik ben toch zelf ook wel zo vaak de lul. En terecht ook vaak _O-
pi_197716138
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, het moet geen treiteren worden nee, maar dat is het ook niet toch.

Bedoel, ik ben toch zelf ook wel zo vaak de lul. En terecht ook vaak _O-
Maar bij jou is het wel echt heel duidelijk een gebbetje. 'DUMMIE' etc. :P

Behalve bij Chevy dan, die mag jou wel echt niet of zo, maar voor de rest is het echt duidelijk satire, das wel wat anders dan (soms) richting 3rr0r.
pi_197716153
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:44 schreef Oriente het volgende:

[..]

Maar bij jou is het wel echt heel duidelijk een gebbetje. 'DUMMIE' etc. :P

Behalve bij Chevy dan, die mag jou wel echt niet of zo, maar voor de rest is het echt duidelijk satire, das wel wat anders dan (soms) richting 3rr0r.
Kanttekening is wel dat Scrummie het ook als gebbetje ziet. Error ziet dat niet. Dan snap ik dat het snel als een persoonlijke aanval voelt.
pi_197716162
Laten we hopen dat Maxi-mus dit topic nooit vindt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')