Toen ik dat de eerste keer hoorde , moest ik echt ff schakelen voor de combi.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op wintersport met de caravan, dat was best heel gaaf!
Een paar minuten geleden bedoelde je, of had je het eerder gehoord?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen ik dat de eerste keer hoorde , moest ik echt ff schakelen voor de combi.
Ja zeker wel, goed geisoleerde caravan, kachel erin. De camping had verwarmde douches dus helemaal prima. Voor de kinderen was het geweldig, heerlijk buiten, iglo's bouwen, 's avonds vuurtjes stoken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nu je het zegt, is dat wel warm genoeg?
Nee , jaren geleden. Waarschijnlijk in dezelfde tijd dat Deis het deed. Ik associeerde caravans gewoon altijd met mooi weer voor die tijd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Een paar minuten geleden bedoelde je, of had je het eerder gehoord?
Ik heb een flessiequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen ik dat de eerste keer hoorde , moest ik echt ff schakelen voor de combi.
quote:
Oh je hebt een blikje zelfsquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:16 schreef D. het volgende:
Ben wel benieuwd naar die Kasteel
Had 'm een tijdje terug op een doordeweekse dag bijna opengemaakt, en als ie toen vies bleek te zijn, had ik voor vandaag toch een nieuwe moeten kopen
#metooquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh je hebt een blikje zelfs
Ik heb weer zo'n geinig gevormd flesje
En dan twee keer een teleurstelling gehadquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:16 schreef D. het volgende:
Ben wel benieuwd naar die Kasteel
Had 'm een tijdje terug op een doordeweekse dag bijna opengemaakt, en als ie toen vies bleek te zijn, had ik voor vandaag toch een nieuwe moeten kopen
Is dat dan een caravan speciaal voor die doeleinden?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel, goed geisoleerde caravan, kachel erin. De camping had verwarmde douches dus helemaal prima. Voor de kinderen was het geweldig, heerlijk buiten, iglo's bouwen, 's avonds vuurtjes stoken.
Ja!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:17 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een fles
Ohh dat ruikt naar kersen Danio
Ik vind dat zulke leuke flesjesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh je hebt een blikje zelfs
Ik heb weer zo'n geinig gevormd flesje
Nee, maar niet elke caravan is er geschikt voor.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat dan een caravan speciaal voor die doeleinden?
Het zoete is idd niet plakkerig.... het is fris zoet..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:19 schreef pullup het volgende:
Perfect deze, ik had zelf ook nog een kersen biertje op mijn lijstje gezet maar deze is minder klef
Echt welquote:
quote:
Zuur?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:19 schreef Prisha het volgende:
Smaakt niet naar bier...meer een iets zure cassis
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:19 schreef Prisha het volgende:
Smaakt niet naar bier...meer een iets zure cassis
Dat dusquote:
Het lijkt op Cassis likeur met 7-up !quote:
Ik heb het over cassis. Cassis is meetal zoet. Als je die iets zuurder bedenkt dan is dat dit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zuur?![]()
Ik kan niets met zuur.. maar hier is het zoet
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Bij het eerste slokje trok ik even een zuremattenbek
Zo RUIKT het exactquote:
Tweede slokje was al een stuk beterquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk te zuur, en dat smaakt dan naar meer
Ja het is een rare.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het over cassis. Cassis is meetal zoet. Als je die iets zuurder bedenkt dan is dat dit.
Er zit een iets zure smaak aan vind ik zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |