Ik heb die serie gekeken twee maanden geleden.. bizar wel.. in de tijdsgeest.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, da's voor als ik niets anders te doen heb
Zit niet eens te streamen nu
Vannacht wel tot 2:15u gedaan
Dat had ik daar ook wel maar vooral bij DGK. Dat ging ook gewoon de hele nacht doorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee gelukkig nu niet. M'n vrije tijd is kostbaar![]()
Ik kan me herinneren van de Uto-periode hoeveel tijd daar stiekem in gaat zitten. Voor je het weet zit je vanuit je werk tot het naar bed gaan te streamen.
Waste of time.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
ik kan me wel zulke nachten uit het verleden herinneren idd
Kan ik weer een paar dagen op terenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
ik kan me wel zulke nachten uit het verleden herinneren idd
Die staat op mijn lijstje, hoor ik veel positieve geluiden overquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:57 schreef Prisha het volgende:
Ik heb the Queens Gambit gekeken. Damn die was écht goed
Serie niet gekeken maar dit is we een heel tof nrquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb die serie gekeken twee maanden geleden.. bizar wel.. in de tijdsgeest.
De pointer kan niet eens een accent aigu handelenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Liever twee glazen in de hand, dan één in de lucht.
Die wil ik ook nog wel zienquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:57 schreef Prisha het volgende:
Ik heb the Queens Gambit gekeken. Damn die was écht goed
ja!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waste of time.
But good times !
Pussy Pointerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De pointer kan niet eens een accent aigu handelen
Schakel normaal gemakkelijk uit, maar vannacht was de meest memorabele tot nu toe, dus wilde niet stoppenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had ik daar ook wel maar vooral bij DGK. Dat ging ook gewoon de hele nacht door
Begrijp je volkomenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja!
Ik heb eens hele nacht samen met @:TillyB gekeken hoe Chris de tuinman aan het slapen was. Was zijn laatste nacht daar. En maar vol spanning naar z'n laken kijken die steeds lager naar beneden zakte![]()
![]()
Ik begrijp je helemaal, ik had dat met DGK, complete verslaving, verwaarloosde kinderen en alles. Ik was heel nieuwsgierig naar BB maar wilde de verslaving niet meer, ik heb er de tijd en energie niet voor.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee gelukkig nu niet. M'n vrije tijd is kostbaar![]()
Ik kan me herinneren van de Uto-periode hoeveel tijd daar stiekem in gaat zitten. Voor je het weet zit je vanuit je werk tot het naar bed gaan te streamen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die staat op mijn lijstje, hoor ik veel positieve geluiden over
Heel erg goed. Prachtig in beeld gebracht ook. Echt aanrader.quote:
Triggeredquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Heel erg goed. Prachtig in beeld gebracht ook. Echt aanrader.
En Goa, de belichting!!! Heel mooi belicht, je zal dat ook meteen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |