SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
We gaan er weer aan de dat is pri-hi-ma, viva coro-ho-naquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En volgens Koopmans is dit jaar 1 van 10 jaar virussen
Wat wel een beetje raar is.
Iedereen is viroloog tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:02 schreef dud0r het volgende:
Wat heeft Koopmans nou voor viruskennis? Die maken bakmixen
Beetje dor hout opruimen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan er weer aan de dat is pri-hi-ma, viva coro-ho-na![]()
![]()
samen met Dr. Oetker hebben ze virussen zitten bekokstoven.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:02 schreef dud0r het volgende:
Wat heeft Koopmans nou voor viruskennis? Die maken bakmixen
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
samen met Dr. Oetker hebben ze virussen zitten bekokstoven.
Lekker geheime poedertjes door elkaar Mengele zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
samen met Dr. Oetker hebben ze virussen zitten bekokstoven.
kom jij er ook in voor?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben een boek aan het lezen welke een vriend van me geschreven heeft. Komen veel bekende dingen en mensen in voor.
Erg leuk
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker geheime poedertjes door elkaar Mengele zeker
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben een boek aan het lezen welke dat een vriend van me geschreven heeft.
Vandaag BOURGONDISCHE bitterballen gehad...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
dit is hier vlakbij geëindigd
https://nos.nl/video/2365(...)k-en-arrestatie.html
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
na afloop genieten van een rijsttafel met nasi göringquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaag BOURGONDISCHE bitterballen gehad...
waren gewone bitterballen hoor... kwam alleen een Bourgondiër naast je zitten.quote:
Dat zal wel een Rommeltje wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
Terwijl @:budapestenaar geniet van z'n Müller melk
Ja lekker boeie miemiequote:
Kans is aanwezig maar ben nog maar op pagina 30quote:
Wat een kutfilmpje zegquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
dit is hier vlakbij geëindigd
https://nos.nl/video/2365(...)k-en-arrestatie.html
met paaldanskamerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:24 schreef Karzai het volgende:
putin heeft een leuk zomerhuisje neergezet
[ afbeelding ]
Voor US is dit een tuinhuisquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:24 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Madlips.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wind staat hier op de snackbar, ruik al de hele dag patat
Zou je ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:29 schreef Karzai het volgende:
Emma wortelboer is de slimste
[ afbeelding ]
haal danquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wind staat hier op de snackbar, ruik al de hele dag patat
Waarom in godsnaamquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:24 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ga maar lekker eten hoor ouwe patatzeggerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:36 schreef Karzai het volgende:
de patat is klaar ik ga nu eten ja dat willen jullie weten
Zo'n huis hebben is niks anders dan megalomaniequote:
Jezus, dit is toch geen woord voor jou.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo'n huis hebben is niks anders dan megalomanie
Dan moet het nog steeds wel betaald worden. Zou het iets met corruptie te maken hebben? Of heeft ie gewoon hard gewerkt in de telefoonhoesjes?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo'n huis hebben is niks anders dan megalomanie
Nu voor niks wandelschoenen gekocht?quote:
nou ja hij vertelde al niet zo lang single te zijn en vandaag zijn profiel aangepast dat die geen relatie zoektquote:
jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu voor niks wandelschoenen gekocht?
Moeten wij maar gaan wandelen.quote:
" beste bitterbal, ik vind je helemaal niks en ik wil mijn ex terug maar je hebt een vagina dus kun je dinsdag om 16:00 even komen wandelen?"quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij vertelde al niet zo lang single te zijn en vandaag zijn profiel aangepast dat die geen relatie zoekt
hoezo nou weer helemaal niksquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
" beste bitterbal, ik vind je helemaal niks en ik wil mijn ex terug maar je hebt een vagina dus kun je dinsdag om 16:00 even komen wandelen?"
Rusland dus tuurlijk corruptiequote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet het nog steeds wel betaald worden. Zou het iets met corruptie te maken hebben? Of heeft ie gewoon hard gewerkt in de telefoonhoesjes?
Verbaast het je?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, dit is toch geen woord voor jou.
ordiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iemand die je gebruikt om over je ex heen te komen en dan dumpt
Ja hoef met jou toch niet gelijk 3 uur aan een stuk te lopenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij toch, ik niet want ik vind je fantaaaaaastisch.
Als je hem leuk vind kun je hem toch dwingen tot een relatie?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hij heeft niks gezegd, hij heeft zijn profiel aangepast
Oh jij concludeert met je nieuwe all-weather zevenmijlslaarzen dat hij een rebound zoekt en zijn hoofd zit al op een staak begrijp ikquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hij heeft niks gezegd, hij heeft zijn profiel aangepast
Ja?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je hem leuk vind kun je hem toch dwingen tot een relatie?
Ze is geen borderliner he ...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je hem leuk vind kun je hem toch dwingen tot een relatie?
Als je zegt dat je geen nieuwe relatie zoekt dan is het toch duidelijk?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij concludeert met je nieuwe all-weather zevenmijlslaarzen dat hij een rebound zoekt en zijn hoofd zit al op een staak begrijp ik
Nee anders was ik al lang gillend weggerend.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee anders was ik al lang gillend weggerend.
Weet ik veelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je zegt dat je geen nieuwe relatie zoekt dan is het toch duidelijk?
Ja je bent een beetje een psychopaat, das wat andersquote:
Het staat in zijn profiel. hou duidelijk moet het er staan :pquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Praat er eens met hem over misschien?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je bent een beetje een psychopaat, das wat anders
Slaap er maar eens 8 nachtjes naast dan piep je wel anders, als je neus eenmaal piept dan knipt ze je neus eraf.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee anders was ik al lang gillend weggerend.
ja dat gepiep is wel vervelendquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slaap er maar eens 8 nachtjes naast dan piep je wel anders, als je neus eenmaal piept dan knipt ze je neus eraf.
Misschien maakt zij ook wel allemaal rare geluidjes.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slaap er maar eens 8 nachtjes naast dan piep je wel anders, als je neus eenmaal piept dan knipt ze je neus eraf.
Yepquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien maakt zij ook wel allemaal rare geluidjes.
quote:
Als ik er een windturbine achter kon hangen had ik energie kunnen opwekkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een mens laat per dag 119 ruften, dit specimen rond de 34.000.
Is toch handig, kun je je eigen biogascentrale opzetten en kun je energieneutraal levenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een mens laat per dag 119 ruften, dit specimen rond de 34.000.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar mag ik dus niks meer over zeggen hč.
Nogal jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje vreemd verhaal wel.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)arinebasis~aa70bdb1/
wandelen klopt wel in deze contextquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
" beste bitterbal, ik vind je helemaal niks en ik wil mijn ex terug maar je hebt een vagina dus kun je dinsdag om 16:00 even komen wandelen?"
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat diezelfde van een paar maanden geleden?
Ja nee duidelijk hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los is altijd een beetje bang voor vrouwen, hij praat soms naar de preut.
Nou snap ik het niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los is altijd een beetje bang voor vrouwen, hij praat soms naar de preut.
en die dan twee weken opgesloten?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een hoertje had meegesmokkeld.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wandelen klopt wel in deze context
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje vreemd verhaal wel.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)arinebasis~aa70bdb1/
Die was aardig verstopt dan ...quote:Klachten over de geur leidden ertoe dat enkele onderofficieren zich na twee weken toegang verschaften tot de kamer.
Ja geloofwaardig verhaal wel, een vrouw die vrijwillig 4 weken in een kamertje gaat zitten.quote:
Oh ik moet dus ook niet meer zeggen als ik lekker heb gewandeldquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor degenen die het begrip wandelaar niet kennen:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Prostituant
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor degenen die het begrip wandelaar niet kennen:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Prostituant
je moet vooral doen wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik moet dus ook niet meer zeggen als ik lekker heb gewandeld
Ik ken hier wel vreemdere verhalen over.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja geloofwaardig verhaal wel, een vrouw die vrijwillig 4 weken in een kamertje gaat zitten.![]()
We dachten al, weer 4 uur gewandeld, die heeft hem er rauw aan staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik moet dus ook niet meer zeggen als ik lekker heb gewandeld
Ja dat weten wequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken hier wel vreemdere verhalen over.
Ik houd het wel bij rondjes lopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet vooral doen wat je niet laten kan
Is dit lang wil je zeggen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We dachten al, weer 4 uur gewandeld, die heeft hem er rauw aan staan.
Dat weet ik niet. In het geval van wandelaars zullen dat toch zeker 4 adresjes en 6 soa’s zijn?quote:
Van de zweep ja, ahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je vandaag al klappen gehad?
wauw..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:29 schreef Karzai het volgende:
Emma wortelboer is de slimste
[ afbeelding ]
vast winnares aflevering van gisterenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
wauw..
best knap
*kijkt in tv gids..
slimste mens finale begint om 20:40?
gisteren was ze idd de slimstequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vast winnares aflevering van gisteren
irritant jankwijfquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gisteren was ze idd de slimste
nog steeds knappe prestatie..
Nee die lavahete ragout was nog niet warmpjes genoegquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
was de verwarming vergeten aan te zetten
Twee puntjes in de Coke pyjama.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
was de verwarming vergeten aan te zetten
Haha coke, puntjesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee puntjes in de Coke pyjama.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee puntjes in de Coke pyjama.
Benieuwd of het druk is op straatquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Wil kabouter plaatsen, laatste keer even wandelen na half 9.
Ik zal je laten weten hoeveel mensen ik tegenkom.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Benieuwd of het druk is op straat
Dan moet je gaan kijken he, CNN Riotbalquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Benieuwd of het druk is op straat
Of 9 kilo afvallen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm morgen misschien even naar de opticien. Nieuwe bril zit nog niet goed.
Zuchtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeeeh[ afbeelding ]
https://cdn.hoodielab.com(...)ip=all&lossy=1&ssl=1
Ken je die niet. Die hebben een serie op tlcquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zag ik van de week op TV, what the fuck is that dan.
Jawel dat zeg ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je die niet. Die hebben een serie op tlc
misschien maar beter ook?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo zie je toch niets van de vrouwelijke vormen
Ja maar zo komt er juist niets van smurfen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh was even met die 2 dikkerds in de war![]()
Maar dat flamingo ding is bedoeld om te smurfen
Die begrijp ik niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar zo komt er juist niets van smurfen.
Das toch juist goed.?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nuoe dan wil je smurfen maar zo'n ding is toch veel te makkelijk toegankelijk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH daar is die dan, hoest man?
Mag ik bij je in dienst?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag na het weekend ook wel hoor.
Regel ff verklarinkje voor je.
Mooi, rustig aan doen man.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
BeterVandaag vier keer gedruppeld en bijna niet naar schermpjes gekeken. Irritatie is een stuk minder.
Ja kun je veel beter die onzin hier lezenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was het luisteren van podcasts nu wel een beetje beu
* Shopt voor piratenlapje.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kun je veel beter die onzin hier lezen![]()
Desnoods met een oog dicht
Heb je een nieuw oog?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was het luisteren van podcasts nu wel een beetje beu
De glazen ogen hebben tegenwoordig een oled scherm die de pupil nabootst. Mooi joh.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik interviewde vroeger vaak een historicus met een glazen oog. Was altijd één pupil groter dan de andere. Wist nooit naar welk oog ik moest kijken
Dat verzin je terplekke, toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De glazen ogen hebben tegenwoordig een oled scherm die de pupil nabootst. Mooi joh.
Ik zou dan juist zo'n oranjegeel reptielenoog willenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De glazen ogen hebben tegenwoordig een oled scherm die de pupil nabootst. Mooi joh.
Als je je pupil abbo niet wilt verlengenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verzin je terplekke, toch?Dat je een gesprek voert en dan eerst moet kijken naar een reclame van Remia voordat het gesprek verder gaat.
is een muppetquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft-ie nou een stok in zijn hol?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je ‘m hebben voor je verzameling?
Wat?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
H
[..]
Heeft ook wel wat van een zeehond met veren.
Mja, mijn hoofd hou ik nog een poosje hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
Alvast een voorproefje voor op je hoofd
Hoop je.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, mijn hoofd hou ik nog een poosje hoor.
Meest achterlijk kijkende vogel ooit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
H
[..]
Heeft ook wel wat van een zeehond met veren.
Knap is anders.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meest achterlijk kijkende vogel ooit.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meest achterlijk kijkende vogel ooit.
[ afbeelding ]
Mjaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig mag je ‘s avonds niet naar buiten
Is dat een kruising tussen een zeearend en een paashaantje?quote:
Heb ik wel gedragen ja, toen ik een splinter in mn oog had die er uitgefreesd moest worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Droeg je die aan boord? Heb je ook een papegaai toevallig?
Oh nou gaan we het krijgen hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik wel gedragen ja, toen ik een splinter in mn oog had die er uitgefreesd moest worden.
ik heb mn werkgeversverklaringen en eigen verklaringen al gereed liggen voor de komende 2 wekenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig mag je ‘s avonds niet naar buiten
Brrrrrr.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik wel gedragen ja, toen ik een splinter in mn oog had die er uitgefreesd moest worden.
Zonder dat je blind wordt??quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
staalsplinters frezen/boren ze uit je oog
Waarom heb ik het gevoel dat het halve land zo’n ding heeft en morgenavond op straat te vinden isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb mn werkgeversverklaringen en eigen verklaringen al gereed liggen voor de komende 2 weken
met name op die werkgeversverklaring is het vakje 'voor deze werknemer kan ik geen vaste tijden geven' ideaal.
verdovende zalf galore. maar viel mee. moest 3 dagen met dat ooglapje lopen om oog rust te geven, toen waren we in de haven en gelijk naar het ziekenhuis. Daarna nog een week met zonnebril.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brrrrrr.![]()
Zal ook wel mega-irritatie aan je oog hebben gegeven
En geen blijvende schade?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
v
[..]
verdovende zalf galore. maar viel mee. moest 3 dagen met dat ooglapje lopen om oog rust te geven, toen waren we in de haven en gelijk naar het ziekenhuis. Daarna nog een week met zonnebril.
tja als de overheid ze gewoon openlijk op hun site zet waar jan en alleman ze kan downloaden...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat het halve land zo’n ding heeft en morgenavond op straat te vinden is
Nope. Is geen slijpschijf wat in m'n oog kwam he. in de spiegel zag je een klein puntje in m'n oogwit.quote:
FranticOrbisonquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
v
[..]
verdovende zalf galore. maar viel mee. moest 3 dagen met dat ooglapje lopen om oog rust te geven, toen waren we in de haven en gelijk naar het ziekenhuis. Daarna nog een week met zonnebril.
Ik blijf gewoon braaf binnen. Maar dat doe ik meestal wel na negen uurquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja als de overheid ze gewoon openlijk op hun site zet waar jan en alleman ze kan downloaden...
Verschil is dat ik opdrachten en bevestigingen enzo als bijlage bij mn verklaringen kan laten zien, mochten ze moeilijk gaan doen.
ja ik ook hoor, tenzij ik dus klusjes heb.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon braaf binnen. Maar dat doe ik meestal wel na negen uur
Misschien is er ook wel een honeytrap die info van jou wil. Lekker een horizontaal spleetje ketsen.quote:
info van mij?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien is er ook wel een honeytrap die info van jou wil. Lekker een horizontaal spleetje ketsen.![]()
https://www.thesun.co.uk/news/13448027/china-honey-trap-spies-uk/
Wat is dit dan ...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
Alvast een voorproefje voor op je hoofd
Gewoon op LinkedIn je status als belangrijke militair met ontzettend veel ict kennis en de Chinese vrouwtjes pappen met je aan.quote:
Ik dacht dat ik speciaal wasquote:
Oh ja en een compleet cgi rendered pasfoto erbij natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon op LinkedIn je status als belangrijke militair met ontzettend veel ict kennis en de Chinese vrouwtjes pappen met je aan.
Dan een jaar lang totale onzin verkondigen om de Chinezen te verwarren.
Ga toch slapen liefkindquote:
Mja als je nu ook al andere hoofden wil gaan verzamelenquote:
Ze mag mijn slangenkop wel hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja als je nu ook al andere hoofden wil gaan verzamelen
jij zal altijd het erehoofd zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja als je nu ook al andere hoofden wil gaan verzamelen
Doe je die ook verzilveren en zo dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij zal altijd het erehoofd zijn
nee in zon glazenkastjequote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je die ook verzilveren en zo dan?
Blijf het toch een raar levensdoel vinden ...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij zal altijd het erehoofd zijn
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo. Met LEDstrips erop gericht.
Je gaat geen disco van me maken hoorquote:
Als jij onder de guillotine gewoon lekker olijk je tong uitsteekt, dan lijkt het nog wat. Niet als je Buda's nadenkgezicht op zetquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat geen disco van me maken hoor
Zal voor het moment wel net een grapje makenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij onder de guillotine gewoon lekker olijk je tong uitsteekt, dan lijkt het nog wat. Niet als je Buda's nadenkgezicht op zet
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij onder de guillotine gewoon lekker olijk je tong uitsteekt, dan lijkt het nog wat. Niet als je Buda's nadenkgezicht op zet
Ik leid je gewoon hiermee afquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal voor het moment wel net een grapje maken
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik leid je gewoon hiermee af
[ afbeelding ]
Ik moet iets reviewen, vertaler is een dag te laat dus dat moet maandag dan nog.quote:
Ja maar liebchen, dingen waar je geen invloed op hebtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet iets reviewen, vertaler is een dag te laat dus dat moet maandag dan nog.
Wil ik nu alvast vooruit werken voor maandag, ligt de server eruit, want werken in de cloud is top.
Ik stelde vraag vanmorgen over iets, krijg geen antwoord, kan niet verder met iets voor maandag.
En al dat kutnieuws over corona
Vrij beroep. Yolo.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou ook wel kunnen vertalen trouwens. Maar ja ook daar heb ik geen specifieke opleiding voor
He doe nou ff niet zo onaardig naarlingquote:
Oh daar ben ik een kei in.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He doe nou ff niet zo onaardig naarlingJe moet wel een beetje kunnen inzien wanneer een vrouw gewoon een beetje liefde nodig heeft.
OK, ik ben een Looooooooooooooove Man...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een kei is niet meest liefdevolle dat ik kan bedenken
Otis die dood isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK, ik ben een Looooooooooooooove Man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |