abonnement Unibet Coolblue
pi_197602293
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 01:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Bozenik vind ik nog steeds lastig in te schatten, sinds de coronastop heeft ie maar één volledige wedstrijd gespeeld die erg slecht was maar toen viel Jørg last minut uit. Hij viel wel goed in die eerste wedstrijden en maakte twee heerlijke goals in die pot tegen Sparta maar dat was niet bepaald een prestigieus potje. Maar snap wel dat je in de alternatieven weinig ziet.

Tot voor kort had ik ook echt het idee dat het niet slechter kon dan Jørg maar die Pratto bewijst wel het tegendeel, das ook wel bijzonder. Maar ben net weer langs de statistieken van Jørg en das wel schrijnend hoor. 40 officiële wedstrijden gemist wegens uiteenlopende redenen (vooral heel veel verschillende blessures maar ook schorsingen wegens drie rode kaarten) en in de wedstrijden die hij speelde een veel lager aantal goals pm dan een Kazim ofzo.

Het liefst heb ik ook dat Jørg blijft en nog een heel goed (of zelfs redelijk) halfjaar speelt maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren, ben nu te vaak bedrogen uit gekomen wat dat betreft. Ik zie het gewoon gebeuren dat ie weer iets te hard over een grasspriet struikelt, je hem nauwelijks nog kan inzetten (en eenmaal terug raakt ie geen bal meer goed zoals begin dit seizoen), dan zit je alsnog een halfjaar aan de niet al te beste alternatieven vast en dan krijg je Jørg aankomende zomer aan de straatstenen niet meer kwijt. Als je heel eerlijk bent is dat tweede toch minstens zo realistisch als het eerste scenario?
Jup, maar dat betekent niet dat je gelijk voor die tweede optie moet kiezen.

Ik vind dat risico van een salaris en een lagere transfersom in de zomer het risico wel waard, jij niet.

Dus we praten in rondjes.

  zondag 24 januari 2021 @ 01:25:26 #102
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197602305
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Want Jørgensen houden is geen risico? De afgelopen keren dat we op hem hebben gegokt zijn nou niet bepaald goed uitgevallen, zowel financieel als sportief (en ik vind het gezien de financiële situatie van Feyenoord niet bepaald een ‘bedragje’). Straks kneust hij zijn teen en ligt ie er weer voor de rest van het jaar uit (zoals vorig seizoen).

Vertrouwen op Jørgensen is alsof je bij je vriendin aan wie je je al drie jaar kapot ergert blijft, omdat ze je voor het eerst in tijden weer één keer een goede pijpbeurt heeft gegeven nadat je gedreigd had haar te verlaten voor een dikke Argentijnse hoer.
:D

Of je Jørgensen nou wel of niet nu verkoopt, je kan komende zomer alleen iets als je voor veel geld andere spelers verkoopt. Ik zou het een hele rare zet vinden om je beste spits voor een prikkie van de hand te doen
  zondag 24 januari 2021 @ 01:42:07 #103
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197602369
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 01:22 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Jup, maar dat betekent niet dat je gelijk voor die tweede optie moet kiezen.

Ik vind dat risico van een salaris en een lagere transfersom in de zomer het risico wel waard, jij niet.

Dus we praten in rondjes.

[ afbeelding ]
Das de essentie :). Ik vind je standpunt ook niet gek/fout

Het is wel dat ik iets meer vertrouwen heb in Bozenik dan sommigen (inclusief Dickie). Zonder crona hadden we natuurlijk afgelopen seizoen ook gewoon met hem als spits uitgespeeld (en Haps als linksbuiten) en toen liep het echt prima, in essentie heb je vanaf februari dan weer dezelfde eerste elf als eind vorig seizoen waar het goed mee liep (alleen met Spajic ipv Botteghin) plus een fitte Sini. Ik vond Boos echt ook niet zo slecht, hij was in ieder geval beslissend :D
Makkelijk tweede.
  zondag 24 januari 2021 @ 09:42:31 #104
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197603884
Vandaag moeten we wel de drie punten gaan pakken.
pi_197603966
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 01:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

:D

Of je Jørgensen nou wel of niet nu verkoopt, je kan komende zomer alleen iets als je voor veel geld andere spelers verkoopt. Ik zou het een hele rare zet vinden om je beste spits voor een prikkie van de hand te doen
Het kan snel gaan in elk geval.

Van bijna afgekeurd en gratis op te halen bij het grofvuil naar 'je beste spits voor een prikkie van de hand doen'.

Ik snap best dat men nog niet enthousiast is over Pratto. Ben ik ook niet, maar men vergeet wel ontzettend snel hoe achterlijk slecht Jorgensen was de afgelopen 2 jaar, en wat men nog sneller lijkt te vergeten is dat het überhaupt een wonder was dát hij kon spelen.
  zondag 24 januari 2021 @ 09:52:37 #106
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197603988
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 09:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het kan snel gaan in elk geval.

Van bijna afgekeurd en gratis op te halen bij het grofvuil naar 'je beste spits voor een prikkie van de hand doen'.

Ik snap best dat men nog niet enthousiast is over Pratto. Ben ik ook niet, maar men vergeet wel ontzettend snel hoe achterlijk slecht Jorgensen was de afgelopen 2 jaar, en wat men nog sneller lijkt te vergeten is dat het überhaupt een wonder was dát hij kon spelen.
Ja wel eens. Alleen ik zou verhuren dan toch een vreemde optie vinden. Verkopen voor een paar miljoen of anders maar blijven.
  zondag 24 januari 2021 @ 09:54:40 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197604010
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 01:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Had meer het idee dat hij het gewoon jammer vond dat de spits die ze hadden gehaald om hem te pleasen er ook niks van blijkt te kunnen, niet dat hij nog enige vertrouwen heeft in Jørg. Die Pratto was natuurlijk ook maar een gokje omdat hij makkelijk te halen was en Senesi hem zo goed vond.

En die Senesi speelt ook alleen maar bij ons wegens Stam, Timmer en Troost.

Kortom het is de schuld van Stam, Timmer en Troost
Toen hem specifiek werd gevraagd naar het Jorgensengerucht zei hij ja bij 15 miljoen mag hij wel weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 24 januari 2021 @ 09:59:25 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197604073
twitter


DICKED
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197604366
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 09:52 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja wel eens. Alleen ik zou verhuren dan toch een vreemde optie vinden. Verkopen voor een paar miljoen of anders maar blijven.
Je mag blij zijn als iemand hem over wilt nemen en ze salaris wil doorbetalen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 24 januari 2021 @ 10:48:06 #110
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197604791
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 09:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het kan snel gaan in elk geval.

Van bijna afgekeurd en gratis op te halen bij het grofvuil naar 'je beste spits voor een prikkie van de hand doen'.

Ik snap best dat men nog niet enthousiast is over Pratto. Ben ik ook niet, maar men vergeet wel ontzettend snel hoe achterlijk slecht Jorgensen was de afgelopen 2 jaar, en wat men nog sneller lijkt te vergeten is dat het überhaupt een wonder was dát hij kon spelen.
Ik ben nooit zo extreem negatief over Jørgensen geweest. Het was wel om moedeloos van te worden hoe vaak hij niet beschikbaar was. Maar als hij speelde vond ik hem voetballend vaak prima, alleen hij is al een paar jaar veel te onzeker voor de goal.

Het probleem is dat er nooit een goede vervanger is gehaald/doorgebroken
pi_197605047
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 09:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het kan snel gaan in elk geval.

Van bijna afgekeurd en gratis op te halen bij het grofvuil naar 'je beste spits voor een prikkie van de hand doen'.

Ik snap best dat men nog niet enthousiast is over Pratto. Ben ik ook niet, maar men vergeet wel ontzettend snel hoe achterlijk slecht Jorgensen was de afgelopen 2 jaar, en wat men nog sneller lijkt te vergeten is dat het überhaupt een wonder was dát hij kon spelen.
Helemaal niet. Er is alleen ook niemand anders die beter is in de spits in de selectie.
pi_197605066
Voor 3 miljoen het seizoen af maken met alleen Pratto of Linssen in de spits _O_
jaaaaaaaaaaaaaa
pi_197605417
twitter

twitter


(lol)

@De_Kraam
pi_197605673
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:02 schreef aTypisch het volgende:
Voor 3 miljoen het seizoen af maken met alleen Pratto of Linssen in de spits _O_
jaaaaaaaaaaaaaa
3 miljoen en salaris weggooien en het seizoen afmaken met Pratto en Linsen (en evt Sinistera)

Want Jorgensen gaat natuurlijk nooit fit blijven.
pi_197606027
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar als hij speelde vond ik hem voetballend vaak prima,
Dan kijken wij verschillende wedstrijden.
pi_197606087
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:02 schreef aTypisch het volgende:
Voor 3 miljoen het seizoen af maken met alleen Pratto of Linssen in de spits _O_
jaaaaaaaaaaaaaa
Pratto, Linssen, Sinisterra, Bozenik.

Ook als Jorgensen gewoon blijft overigens is die kans groot, als we kijken naar zijn aanwezigheid de afgelopen jaren.
pi_197607216
Hoop niet dat Jorgensen verhuurd wordt, ik bedoel wat moet je met die Pratto? Die voegt echt helemaal niks toe, dan vind ik Linssen nog beter.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:14:25 #119
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197607295
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan kijken wij verschillende wedstrijden.
Dan leg ik de lat vrij laag hoor, maar bij iedere andere spits stond inspelen gelijk aan balverlies. Dan liever Jørgensen.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:15:30 #120
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197607304
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dan leg ik de lat vrij laag hoor, maar bij iedere andere spits stond inspelen gelijk aan balverlies. Dan liever Jørgensen.
Nee die haalt de bal lekker op op het middenveld wat het speltempo nog meer vertraagt.
Makkelijk tweede.
pi_197607671
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

3 miljoen en salaris weggooien en het seizoen afmaken met Pratto en Linsen (en evt Sinistera)

Want Jorgensen gaat natuurlijk nooit fit blijven.
je gooit geen 3 miljoen weg als je hem houdt, misschien even je economieboek openslaan
pi_197607700
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Nee die haalt de bal lekker op op het middenveld wat het speltempo nog meer vertraagt.
Geloof het of niet. Maar straks na 6/8 wedstrijdjes zonder Jorgensen en al die tijd aangegluurd te hebben naar Pratto en Bozenik ga je weer terug verlangen naar JorgGod.
pi_197607768
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dan leg ik de lat vrij laag hoor, maar bij iedere andere spits stond inspelen gelijk aan balverlies. Dan liever Jørgensen.
Dat dus.

Hij past op dit moment een beetje in het rijtje van Linssen, Diemers, Botteghin. Spelers die echt kut met peren zijn, maar die wel gewoon hun minuten maken en dus nodig zijn.

Zodra je dit soort spelers weg kunt sturen/verkopen en een vervanger kunt halen moet je dat gelijk doen, maar niet als ze nog veel minuten maken.

einde bericht
pi_197607813
Alleen Jorgensen is nooit fit
  zondag 24 januari 2021 @ 13:48:30 #125
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197607986
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Geloof het of niet. Maar straks na 6/8 wedstrijdjes zonder Jorgensen en al die tijd aangegluurd te hebben naar Pratto en Bozenik ga je weer terug verlangen naar JorgGod.
Ik verlang al drie jaar terug naar Jorg
Makkelijk tweede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')