SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Uhuh, maar dat gaat niet samen met UitStraling z'n 120 uur werken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar heb je dan je vrije tijd voor
Via mn vriendengroep maar jij zult vast niet weten wat dat isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand niet echt, als het goed is toch?
Hoe kom jij eigenlijk aan je harddrugs momenteel?
Zelfs dan hou je voldoende tijd over om te poepen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, maar dat gaat niet samen met UitStraling z'n 120 uur werken.
Als dat je enige niet-werk vermaak is, snap ik het gechagrijn van vanmorgen wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelfs dan hou je voldoende tijd over om te poepen.
ik dacht dat je gestopt was met harddrugsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Via mn vriendengroep maar jij zult vast niet weten wat dat is
Er zitten 168 uren in een week hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van te weinig slaap word ik ook niet productiever.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten 168 uren in een week hoor
Zo ken ik je weer oude priegelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Via mn vriendengroep maar jij zult vast niet weten wat dat is
Nou schijnbaar van de hele SC.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als dat je enige niet-werk vermaak is, snap ik het gechagrijn van vanmorgen wel.
Goed punt, goed punt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou schijnbaar van de hele SC.
Praten over bijna niets anders.
tuurlijk wel goed plannenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik wat wil/nodig hebquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik dacht dat je gestopt was met harddrugs
Ja waarom gaat het hier nooit over de mooie dingen des levens, de liefde, vogels, muziek of ruimteschepen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou schijnbaar van de hele SC.
Praten over bijna niets anders.
Nah, dan valt er niets te plannen, want de overige uren slaap ik dan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tuurlijk wel goed plannen
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Avondklok . 1 persoon op visite en dan dit.
met ov land door reizen voor een fok stok . hier kan ik shago van worden
Winkels moeten dan wel dicht zijn, maar drugs worden gewoon thuisbezorgd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik wat wil/nodig heb
dat zeg jijquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan valt er niets te plannen, want de overige uren slaap ik dan.
En als je tussendoor tijd hebt voor andere zaken, kan je het werk dus ook in minder dan 120 uur.
EN zo vindt iedereen overal wel wat vanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik snap het ook niet nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Winkels moeten dan wel dicht zijn, maar drugs worden gewoon thuisbezorgd.
Die avondklok is wel zielig voor de dealers die anders de hele avond in hun bmw op de parkeerplaats zitten.
Zijn ze daar nog steeds over bezig?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |