SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Uhuh, maar dat gaat niet samen met UitStraling z'n 120 uur werken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar heb je dan je vrije tijd voor
Via mn vriendengroep maar jij zult vast niet weten wat dat isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand niet echt, als het goed is toch?
Hoe kom jij eigenlijk aan je harddrugs momenteel?
Zelfs dan hou je voldoende tijd over om te poepen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, maar dat gaat niet samen met UitStraling z'n 120 uur werken.
Als dat je enige niet-werk vermaak is, snap ik het gechagrijn van vanmorgen wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelfs dan hou je voldoende tijd over om te poepen.
ik dacht dat je gestopt was met harddrugsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Via mn vriendengroep maar jij zult vast niet weten wat dat is
Er zitten 168 uren in een week hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van te weinig slaap word ik ook niet productiever.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten 168 uren in een week hoor
Zo ken ik je weer oude priegelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Via mn vriendengroep maar jij zult vast niet weten wat dat is
Nou schijnbaar van de hele SC.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als dat je enige niet-werk vermaak is, snap ik het gechagrijn van vanmorgen wel.
Goed punt, goed punt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou schijnbaar van de hele SC.
Praten over bijna niets anders.
tuurlijk wel goed plannenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik wat wil/nodig hebquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik dacht dat je gestopt was met harddrugs
Ja waarom gaat het hier nooit over de mooie dingen des levens, de liefde, vogels, muziek of ruimteschepen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou schijnbaar van de hele SC.
Praten over bijna niets anders.
Nah, dan valt er niets te plannen, want de overige uren slaap ik dan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tuurlijk wel goed plannen
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Avondklok . 1 persoon op visite en dan dit.
met ov land door reizen voor een fok stok . hier kan ik shago van worden
Winkels moeten dan wel dicht zijn, maar drugs worden gewoon thuisbezorgd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik wat wil/nodig heb
dat zeg jijquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan valt er niets te plannen, want de overige uren slaap ik dan.
En als je tussendoor tijd hebt voor andere zaken, kan je het werk dus ook in minder dan 120 uur.
EN zo vindt iedereen overal wel wat vanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik snap het ook niet nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Winkels moeten dan wel dicht zijn, maar drugs worden gewoon thuisbezorgd.
Die avondklok is wel zielig voor de dealers die anders de hele avond in hun bmw op de parkeerplaats zitten.
Zijn ze daar nog steeds over bezig?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Jaqueline is best leuk![]()
Je mag in mijn bed blijven
Variabel met het type werk natuurlijk, een slaapdienst of iets dergelijks is een ander verhaal.quote:
heb wel nachten maar zijn geen slaap dienstenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Variabel met het type werk natuurlijk, een slaapdienst of iets dergelijks is een ander verhaal.
Dealer kan je gewoon nog bellen hoor?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik dacht dat je gestopt was met harddrugs
Jouw eigen FoqueJacquequote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Jaqueline is best leuk![]()
Je mag in mijn bed blijven
Neuh, maar je slaap verschuift dan ook, wanneer je je uren draait, is op zich niet zo heel relevant voor de "120 uur per week werken is niet realistisch voor de lange termijn" stelling.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb wel nachten maar zijn geen slaap diensten
niet hoe knus. maar gewoon top duo. je moest eens wetenquote:
die kunnen gewoon een verklaring voor zichzelf schrijven en dan laten ze een maatje een werkgeversverklaring opstellen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Winkels moeten dan wel dicht zijn, maar drugs worden gewoon thuisbezorgd.
Die avondklok is wel zielig voor de dealers die anders de hele avond in hun bmw op de parkeerplaats zitten.
doe dat dan ook nietquote:
geef!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:26 schreef kwiwi het volgende:
Heb een schaal apple crumble in de oven staan
ligt aan je instelling en ritmequote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar je slaap verschuift dan ook, wanneer je je uren draait, is op zich niet zo heel relevant voor de "120 uur per week werken is niet realistisch voor de lange termijn" stelling.
sims?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:28 schreef Amarantha het volgende:
Snel mijn klusjes gedaan vandaag zodat ik nu lekker de hele middag kan gamen.
wat ga je gamenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:28 schreef Amarantha het volgende:
Snel mijn klusjes gedaan vandaag zodat ik nu lekker de hele middag kan gamen.
ja vreemd ik moet vanmiddag op werk ophalen een officiëlequote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
die kunnen gewoon een verklaring voor zichzelf schrijven en dan laten ze een maatje een werkgeversverklaring opstellen.
Kunnen ze lekker rondrijden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik neem even de honneurs waar voor Etto.
Ordinair.
Flippen kennen de f en v klanken niet. Dat is p of b.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit gesnapt, volgens mij kunnen ze best de R uitspreken maar juist de L niet.
even opgezocht:
"Een in onze contreien opgegroeide Chinees zal de r even goed kunnen uitspreken als u en ik. Maar Chinezen die Nederlands als vreemde taal leren, hebben wel vaak de grootste moeite met onze r-klank, en sommigen leren het nooit. Dat geldt trouwens voor de meeste Aziaten - uitzondering zijn de Indonesi-ers, Filippino's en Maleisiërs -; Japanners bijvoorbeeld zijn zelfs nog een graadje erger dan Chinezen. Ze kunnen de r niet alleen niet uitspreken, ze horen ook geen verschil met de l."
168 uur in een week, 120 uur aan het werk, 48 uur over. Ik slaap gemiddeld 7 uur per etmaal, dus eh?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ligt aan je instelling en ritme
Ja dat snap ik nog, met zoals de m,v en b in sommige talen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Flippen kennen de f en v klanken niet. Dat is p of b.
yeah right :pquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:29 schreef Amarantha het volgende:
Enige reden waarom ik een xbox controller heb.
t leven is soms zwaar hequote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
168 uur in een week, 120 uur aan het werk, 48 uur over. Ik slaap gemiddeld 7 uur per etmaal, dus eh?
Slapen doe je maar als je vakantie hebtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
168 uur in een week, 120 uur aan het werk, 48 uur over. Ik slaap gemiddeld 7 uur per etmaal, dus eh?
echt hequote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Slapen doe je maar als je vakantie hebt
Jouw welgevormde borsten ookquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
t leven is soms zwaar he
ben Jaren lang met Cheap aangesprokenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nog, met zoals de m,v en b in sommige talen.
Ik snap je punt gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
t leven is soms zwaar he
Da's toch niet productief, vakantie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon die dagen uit laten betalen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch niet productief, vakantie.
Dat krijg je ook pas als je productieve jaren op zijn. Zoals US nuquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch niet productief, vakantie.
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Ding ziet er dus nog steeds als nieuw uit want gebruik hem amper.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werksequote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
auto starten hop hop gas erop werken fijne dag.
godverquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ikquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bedoel je slapen? of vakantie?quote:
ik zou dat misschien een week of 2 volhouden en dan instorten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik
Maakte aan boord ook wel eens weken van 120u hoor.
100-112 was doodnormaal.
Maar dan ben je wel 2 weken aan t bij komen na afmonsteren.
Ja, het is ook niet onmogelijk, dat beweer ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik
100-112 was doodnormaal.
Kan ik je niet uitleggen. Voor zzp'ers bestaat dat niet.quote:
ARBO ingelicht.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik
100-112 was doodnormaal.
Daar werkt 'ie nu toch niet meer.quote:
Langste was 5 maanden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou dat misschien een week of 2 volhouden en dan instorten.
Ben niks meer gewend wat dat betreft
Gewoon nakkie dr bij johquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou dat misschien een week of 2 volhouden en dan instorten.
Ben niks meer gewend wat dat betreft
boot dus internationale wateren dus geen ARBO verplichtingquote:
Technisch gezien ben ik met verlofquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar werkt 'ie nu toch niet meer.
Nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
boot dus internationale wateren dus geen ARBO verplichting
Geen idee of dat zo werkt trouwens.
ik ben een braaf een jongetje ik doe dat soort dingen nietquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar, even voor de goede orde, m'n punt was dus dat ik náást werken ook graag andere dingen doe. Da's als je echt 120 uur in de week aan het werk bent tijdtechnisch gewoon niet te doen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik met verlof
en soms een aantal van die dingen combinerenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt.
Dat is werken vreten schijten en slapen.
Verstandige manquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben een braaf een jongetje ik doe dat soort dingen niet
Heb wel eens langs een anker gekakt ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
en soms een aantal van die dingen combineren
Dit klinkt alsof Tarik cocaīne komt brengenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
Even op Tarik wachten, dan ff stofzuigen en dan is t operatie stofwolk.
"Stof zuigen" ja jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof Tarik cocaīne komt brengen
Nee leesvoer.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof Tarik cocaīne komt brengen
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb wel eens langs een anker gekakt ja.
Ondertussen met de naaldbikhamer verder. Multitasken JWZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |