abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:31:41 #1
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_197570274



Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater, waar de zweed zijn vinger als poeproerstaaf gebruikt, Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.

Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.

De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft

Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.









Beschrijving:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!

______________________________________________________
User plaatjes door Plex


Poep tihi
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:34:30 #2
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_197570320
Tevens krijgen jullie dit topic nummer van mij geheel gratis;
https://soundcloud.com/demainkollectiv/la-vie-en-rave-diazepin
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_197642906
Zijn er serieus nog mensen die in 2021 dit spel spelen?

Ziet er uit qua graphics als een spel van mijn Gameboy 25 jaar geleden ofzo.
Heeft echter nog minder mogelijkheden dan je toen had.
En biedt gewoon qua uitdaging, uitbreiding, nieuwe dingen nog veel minder dan spellen van toen.

Je kunt gewoon letterlijk niets doen. Als je al eens iemand het ziet spelen is het altijd exact hetzelfde. Je werkt richting dezelfde armour en klaar is kees. Bouwt een huisje en een dorpje. Nou leuk. Ziet er nog steeds qua graphics zeer slecht uit.

Ga dan een normale builder game spelen. Of een goede survival game. En in 2021 een spel spelen met zulke graphics? Dat kan toch niet, serieus dan ben je toch niet serieus te nemen?
We leven in een tijd dat VR bestaat en dan spelen mensen een spel met graphics die lijken te komen uit de jaren 90?
pi_197642958
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:03 schreef bianconeri het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die in 2021 dit spel spelen?

Ziet er uit qua graphics als een spel van mijn Gameboy 25 jaar geleden ofzo.
Heeft echter nog minder mogelijkheden dan je toen had.
En biedt gewoon qua uitdaging, uitbreiding, nieuwe dingen nog veel minder dan spellen van toen.

Je kunt gewoon letterlijk niets doen. Als je al eens iemand het ziet spelen is het altijd exact hetzelfde. Je werkt richting dezelfde armour en klaar is kees. Bouwt een huisje en een dorpje. Nou leuk. Ziet er nog steeds qua graphics zeer slecht uit.

Ga dan een normale builder game spelen. Of een goede survival game. En in 2021 een spel spelen met zulke graphics? Dat kan toch niet, serieus dan ben je toch niet serieus te nemen?
We leven in een tijd dat VR bestaat en dan spelen mensen een spel met graphics die lijken te komen uit de jaren 90?
ga ergens anders trollen?
pi_197643451
quote:
3s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:05 schreef mschol het volgende:

[..]

ga ergens anders trollen?
Feiten is geen trol?
pi_197643587
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Feiten is geen trol?
welke feiten? Die oppervlakkige bewering van jou met duidelijk geen enkel benul van het hele spel?
pi_197643672
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:45 schreef mschol het volgende:

[..]

welke feiten? Die oppervlakkige bewering van jou met duidelijk geen enkel benul van het hele spel?
Dat het de graphics heeft van tientallen jaren geleden is een feit? (met die domme pixels)
Dat het weinig opties heeft is een feit?
Dat het niet in 2021 past is een feit?

Hoe in vredesnaam past zo'n spel in 2021? Waar je spellen hebt die qua graphics niet meer te onderscheiden zijn van echt. Waar je ongelofelijk veel mogelijkheden hebt. Waar je vele storylines hebt.
Waar je meer kunt dan hunten voor diamonds en een ender dragon.
pi_197643876
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat het de graphics heeft van tientallen jaren geleden is een feit? (met die domme pixels)
1) elk spel heeft pixels..
2) gameplay > graphics
3) dit zegt genoeg denk ik
anders koop je gewoon de raytracing versie:
quote:
Dat het weinig opties heeft is een feit?
Dat ligt echt aan je fantasie en je bereidheid in een spel te duiken..
er kan meer dan in een gemiddeld facebook spelletje dat populairder is, maar goed dat is niet voorgekauwd voor je.
quote:
Dat het niet in 2021 past is een feit?
serieus? dat zie je als feit? _O-
quote:
Hoe in vredesnaam past zo'n spel in 2021? Waar je spellen hebt die qua graphics niet meer te onderscheiden zijn van echt.
zijn die er dan? ik heb ze nog altijd niet gezien..
quote:
Waar je ongelofelijk veel mogelijkheden hebt.
zoals ik al zei: dit ligt geheel aan je eigen fantasie en bereidheid de systemen (redstone hoofdzakelijk) goed te leren (zie hier wat mogelijkheden: https://minecraft.gameped(...)ed_redstone_circuits )
quote:
Waar je vele storylines hebt.
aangezien het voornamelijk multiplayer wordt gespeeld zijn er inprinciepe onbeperkte storylines (check bv hermitcraft)
quote:
Waar je meer kunt dan hunten voor diamonds en een ender dragon.
ja en dat kan dus ook prima..

[ Bericht 6% gewijzigd door mschol op 26-01-2021 00:27:03 ]
pi_197647090
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 00:12 schreef mschol het volgende:

1) elk spel heeft pixels..
2) gameplay > graphics
Pixels maken een game logisch. Maar hier zie je zo....

Gameplay is het allerbelangrijkste. Alleen Minecraft heeft gewoon letterlijk geen gameplay.
Ja je kunt als een dom vierkant blok houterig tegen een ander vierkant blok rammen.
En vierkant dingen bouwen.

Dat is geen gameplay. Je kunt zelf dingen bedenken en dat is alles.

quote:
3)
anders koop je gewoon de raytracing versie:
Wordt het amper beter van.

quote:
Dat ligt echt aan je fantasie en je bereidheid in een spel te duiken..
er kan meer dan in een gemiddeld facebook spelletje dat populairder is, maar goed dat is niet voorgekauwd voor je.
Dat soort spelletjes zijn dan ook niets. Ja, als je eens 5 minuten hebt. Dan kan je dat doen.
Maar in dat niveau past MC wel, zo gelimiteerd en kwalitatief laag.
Maar het zit inderdaad allemaal in wat je er zelf mee doet. Het is een spel wat zelf niets biedt, een sandbox met helemaal niets verder en zelf moet je maar er wat van maken.

quote:
zijn die er dan? ik heb ze nog altijd niet gezien..
Nou ja praktisch alle games van tegenwoordig?
En dan heb je ook nog VR, al zijn die qua graphics nog niet zo ver.

quote:
zoals ik al zei: dit ligt geheel aan je eigen fantasie en bereidheid de systemen (redstone hoofdzakelijk) goed te leren (zie hier wat mogelijkheden: https://minecraft.gameped(...)ed_redstone_circuits )
Wel eens gezien inderdaad. Maar is alsnog allemaal zeer gelimiteerd en bied je weinig dingen aan.

quote:
aangezien het voornamelijk multiplayer wordt gespeeld zijn er inprinciepe onbeperkte storylines (check bv hermitcraft)
Ja, enige wat je dus kunt doen is dus met wat vrienden of onbekend rond huppelen en zelf wat bedenken.
Want het spel zelf biedt helemaal niets.
  Eindredactie Games dinsdag 26 januari 2021 @ 10:47:22 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_197647162
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wat wil je nou eigenlijk bereiken met dit domme geouwehoer behalve mensen trollen die hier plezier aan beleven? Je argumenten slaan werkelijk nergens op. Bovendien als het allemaal zo kut is, waarom bevind je je dan in een topic over Minecraft? Blijf lekker weg.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_197648159
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:47 schreef 2dope het volgende:

[..]

Wat wil je nou eigenlijk bereiken met dit domme geouwehoer behalve mensen trollen die hier plezier aan beleven? Je argumenten slaan werkelijk nergens op. Bovendien als het allemaal zo kut is, waarom bevind je je dan in een topic over Minecraft? Blijf lekker weg.
Ik kom ten minste met argumenten hoe en waarom. Dat is geen trollen.
Mijn argumenten slaan op alles, dat jij en blijkbaar niemand hier er iets op in kan brengen zegt al genoeg.

Waarom ik hier kwam? Verbazing dat mensen in 2021 nog zo'n waardeloos spel spelen.
En niet eens vanwege nostalgie. Er spelen ook mensen de oudste Pokemon spellen nog, dat kan ik mij nog meer voorstellen, stukje nostalgie.
Maar in 2021 heb je duizenden spellen die veel meer bieden dan dit. Hetzelfde idee als Minecraft hebben maar dan wel goede graphics, wel een storyline en wel veel opties.
  Eindredactie Games dinsdag 26 januari 2021 @ 13:31:41 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_197649633
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:57 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik kom ten minste met argumenten hoe en waarom. Dat is geen trollen.
Mijn argumenten slaan op alles, dat jij en blijkbaar niemand hier er iets op in kan brengen zegt al genoeg.

Waarom ik hier kwam? Verbazing dat mensen in 2021 nog zo'n waardeloos spel spelen.
En niet eens vanwege nostalgie. Er spelen ook mensen de oudste Pokemon spellen nog, dat kan ik mij nog meer voorstellen, stukje nostalgie.
Maar in 2021 heb je duizenden spellen die veel meer bieden dan dit. Hetzelfde idee als Minecraft hebben maar dan wel goede graphics, wel een storyline en wel veel opties.
Je hele oeuvre is compleet van tafel geveegd door de reply van mschol, daar is weinig meer aan toe te voegen. Als jouw reactie dan is "pixels maken een game logisch. Maar hier zie je zo" dan ben je óf aan het ijlen, óf aan het trollen. Het staat je uiteraard vrij om een KLB-topic aan te maken, daar is dergelijke frustratie meer op zijn plaats.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_197650424
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:31 schreef 2dope het volgende:

[..]

Je hele oeuvre is compleet van tafel geveegd door de reply van mschol, daar is weinig meer aan toe te voegen. Als jouw reactie dan is "pixels maken een game logisch. Maar hier zie je zo" dan ben je óf aan het ijlen, óf aan het trollen. Het staat je uiteraard vrij om een KLB-topic aan te maken, daar is dergelijke frustratie meer op zijn plaats.
Volgens mij zie jij een post van mschol die ik niet zie?
Want als je doelt op het gedeelte pixels dat hij daarmee iets van mij onderuit haalt?
Nou absoluut niet. Pixels zag je vroeger op de Game boy. Maar in games tegenwoordig niet meer.
pi_197650510
Wij vermaken ons met de vriendengroep anders nog prima met dit spel hoor. Dat je zelf nou de fantasie van een doperwt hebt om meer van dit spel te kunnen maken is je eigen tekortkoming.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:11:39 #15
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_197778201
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:03 schreef bianconeri het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die in 2021 dit spel spelen?

Ziet er uit qua graphics als een spel van mijn Gameboy 25 jaar geleden ofzo.
Heeft echter nog minder mogelijkheden dan je toen had.
En biedt gewoon qua uitdaging, uitbreiding, nieuwe dingen nog veel minder dan spellen van toen.

Je kunt gewoon letterlijk niets doen. Als je al eens iemand het ziet spelen is het altijd exact hetzelfde. Je werkt richting dezelfde armour en klaar is kees. Bouwt een huisje en een dorpje. Nou leuk. Ziet er nog steeds qua graphics zeer slecht uit.

Ga dan een normale builder game spelen. Of een goede survival game. En in 2021 een spel spelen met zulke graphics? Dat kan toch niet, serieus dan ben je toch niet serieus te nemen?
We leven in een tijd dat VR bestaat en dan spelen mensen een spel met graphics die lijken te komen uit de jaren 90?
ben je kk dom ofzo
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_198073999
Ik heb een verzoekje.

Vele jaren geleden hadden we met fok! 2 minecraft servers, weet niet maar waarom, maar we zijn een keer overnieuw begonnen.
1tje was wat kleiner, had een gezellige main square met allemaal kleine huisjes, de andere was een grote stad met een groot standbeeld, en daar had iedereen zijn huis een stuk verder van van de main square.

Ik heb in beide vele uren doorgebracht. Ik dacht dat ik de maps had bewaard maar kan ze niet meer vinden. Ben sinds vandaag weer (na heel veel jaar niet) begonnen met minecraft, en zou dolgraag die 2 maps weer eens willen door lopen. Heeft iemand hier ze nog bewaard toevallig?

Oh, ik moet zo te zien in dat andere topic zijn, doe ik dat ook nog even.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_199032483
Leuk topic dit
  zondag 9 mei 2021 @ 12:33:37 #18
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_199341875
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:50 schreef gogosweden het volgende:
Leuk topic dit
jij bent een leuk topic :@
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 9 mei 2021 @ 12:42:06 #19
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_199341990
Komisch hoe slecht mijn concentratie is
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_199397224
Ik heb de volgende maps gevonden op mijn NAS. Als jullie geintresseerd zijn kan ik ze uploaden naar mijn server waar ze gedownload kunnen worden met 1gbit/s:

• Drumpie 1.7
• Drumpie 1.8
• FOK!craft 1.0

Als mensen nog anderen bezitten neem ik die graag aan en kan die ook aanbieden via de server als een soort archief.
  zondag 16 mei 2021 @ 12:12:49 #21
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_199448274
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 23:17 schreef gogosweden het volgende:
Ik heb de volgende maps gevonden op mijn NAS. Als jullie geintresseerd zijn kan ik ze uploaden naar mijn server waar ze gedownload kunnen worden met 1gbit/s:

• Drumpie 1.7
• Drumpie 1.8
• FOK!craft 1.0

Als mensen nog anderen bezitten neem ik die graag aan en kan die ook aanbieden via de server als een soort archief.
:D

Lullige is alleen dat ik echt niet meer zou weten waar mijn huis zou staan in die maps :')_!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_199562286
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:12 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

:D

Lullige is alleen dat ik echt niet meer zou weten waar mijn huis zou staan in die maps :')_!
Ja same :')
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:07:43 #23
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_200038872
bump
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_200058735
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:07 schreef bobbernaut het volgende:
bump
nee
  maandag 19 juli 2021 @ 11:03:15 #25
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_200437634
bump
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 16:38 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nee
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')