Ik kan je verzekeren dat dat absoluut niet het geval wasquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
wel lullig als er geen party was, maar de eenzame buurman gewoon in zn eentje muziek luisterde.
Die heeft de keuze kom muziek niet op standje geluidsoverlast te luisteren of een koptelefoon te gebruiken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
wel lullig als er geen party was, maar de eenzame buurman gewoon in zn eentje muziek luisterde.
klopt. Al moet ik zeggen dat ik het ook liever die de speakers hoor dan via de koptelefoon.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Die heeft de keuze kom muziek niet op standje geluidsoverlast te luisteren of een koptelefoon te gebruiken.
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. Al moet ik zeggen dat ik het ook liever die de speakers hoor dan via de koptelefoon.
Maar vanavond komen mijn nieuwe Bose oordopjes binnen
Ik hoop het ook voor mijquote:
Dat zeg ik, via de speakers moet je het volume beperkt houden en anders een koptelefoon gebruiken. Of oordopjes inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. Al moet ik zeggen dat ik het ook liever die de speakers hoor dan via de koptelefoon.
Maar vanavond komen mijn nieuwe Bose oordopjes binnen
In zijn eentje kan hij zijn kutmuziek helemaal op normaal volume houdenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
Maar bass die moet je niet horen, die moet je voelen!!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat zeg ik, via de speakers moet je het volume beperkt houden en anders een koptelefoon gebruiken. Of oordopjes inderdaad.
Niet iedereen heeft dat geluk. Jij woont misschien in een nettere buurt dan Noelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
In zijn eentje kan hij zijn kutmuziek helemaal op normaal volume houden
Blij met mijn fatsoenlijke buren
Dat voelen doe je dan maar lekker in een vrijstaand huis.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar bass die moet je niet horen, die moet je voelen!!
2 onder 1 kap, maar mijn buurvrouw is heel vaak niet thuisquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat voelen doe je dan maar lekker in een vrijstaand huis.
Ja dat kan ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 onder 1 kap, maar mijn buurvrouw is heel vaak niet thuis
helaas heeft niet iedereen die luxequote:
Laat dat misschien maar wegquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat geluk. Jij woont misschien in een nettere buurt dan Noel
Zo goed ken ik jullie nou weer niet, dat ik daar met zekerheid uitspraken over durf te doen.quote:
Maar je dacht het welquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo goed ken ik jullie nou weer niet, dat ik daar met zekerheid uitspraken over durf te doen.
Nettere naaste buren. Of niet dan @Fuguequote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat geluk. Jij woont misschien in een nettere buurt dan Noel
Ja ik ga huilen als mijn naaste buur ooit besluit te verhuizen of ineens dood gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Nettere naaste buren. Of niet dan @:Fugue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |