Valt mee. 's-Zomers lijkt me andere koek.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:30 schreef The_Emotion het volgende:
Het is allemaal wat he, met die avondklok.
Vind het persoonlijk echt bizar dat hier niet meer protest tegen isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:30 schreef The_Emotion het volgende:
Het is allemaal wat he, met die avondklok.
Veel mensen hebben zorgen. Die willen niet nog meer gedonder.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk echt bizar dat hier niet meer protest tegen is
Vroeger moest ik voor donker thuis zijn omdat de boeven naar buiten kwamen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Valt mee. 's-Zomers lijkt me andere koek.
True, maar vrijheden inleveren is nooit een goed idee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Veel mensen hebben zorgen. Die willen niet nog meer gedonder.
Buiten is het koud en guur, dus wat moet je sws 's avonds buiten doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk echt bizar dat hier niet meer protest tegen is
Ja erg. Vind ik ook. Zal ook wel uit de hand lopen uiteindelijk helaas.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:40 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Vroeger moest ik voor donker thuis zijn omdat de boeven naar buiten kwamen.
Nu moet ik voor donker thuis zijn omdat de politie naar buiten komt.
Erg he?
Het gaat niet om het verschil dat het maakt. Het gaat om de inperking van vrijheid.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:45 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Buiten is het koud en guur, dus wat moet je sws 's avonds buiten doen?
De meesten trekken het wel.
Maar het feit dat die avondklok er is, dat schopt tegen het verkeerde been.
Lekker in de 40 graden opgehokt zitten. Hopelijk zijn van de zomer de terrassen gewoon weer enigszins open.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:48 schreef Makrelis het volgende:
In de zomer is het niet te houden zo'n avondklok lijkt me.
Nee. Deze inperking loopt binnen de kortste keren spaak. Vooral als het weer wat warmer wordt buiten en het langer licht blijft.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verschil dat het maakt. Het gaat om de inperking van vrijheid.
Als de overheid je vrijheid voor drie weken kan inperken dan kunnen ze het ook voor 30 jaar.
Mensen blijven sowieso tot na negen uur op het strand en in het park zitten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee. Deze inperking loopt binnen de kortste keren spaak. Vooral als het weer wat warmer wordt buiten en het langer licht blijft.
Vanmorgen bij Mattie en Marieke op Q: 'Kapselpolitie. Hee, jouw haar zit goed. Je bent naar de kapper geweest en die zijn verplicht dicht Prent!.' Huurhonden om maar buiten te mogen lopen. Het houdt een keer op. Het volk gaat zeker in opstand komen meen ik. Het klinkt misschien gek, maar mensen gaan echt niet thuis blijven van de zomer.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen blijven sowieso tot na negen uur op het strand en in het park zitten.
Ik hoop het echt. Deze collectieve massahysterie heeft lang genoeg geduurd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vanmorgen bij Mattie en Marieke op Q: 'Kapselpolitie. Hee, jouw haar zit goed. Je bent naar de kapper geweest en die zijn verplicht dicht Prent!.' Huurhonden om maar buiten te mogen lopen. Het houdt een keer op. Het volk gaat zeker in opstand komen meen ik. Het klinkt misschien gek, maar mensen gaan echt niet thuis blijven van de zomer.
Kijk je dit met je hand in je joggingbroekquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:22 schreef Azula het volgende:
In positief nieuws; Extraction. Eeuwig lange mooi geproduceerde shots van Chris Hemsworth in zandkleur militaire uitrusting.
Wat een goed idee, bedankt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk je dit met je hand in je joggingbroek
Lekker ding welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:22 schreef Azula het volgende:
In positief nieuws; Extraction. Eeuwig lange mooi geproduceerde shots van Chris Hemsworth in zandkleur militaire uitrusting.
Wat is dit, waarom nu pas. Drie jaar geleden zat iedereen op zijn knieen te bidden om je terugkomst.quote:
Allemaal van die gebroken kinderhartjesquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is dit, waarom nu pas. Drie jaar geleden zat iedereen op zijn knieen te bidden om je terugkomst.
ja ik had er net nog aan gedacht, als fan wil je altijd kampioen wordenquote:
je buren zijn al gevaccineerd?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef Azula het volgende:
Shits. Met m’n goede gedrag een onderonsje bij m’n buren afgeslagen maar het klinkt steeds gezelliger.
🍆🍆🍆quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
Zeg, als we er hier een gaychat van gaan maken dan haak ik af hé
Ik weet niet, er gebeurt ook vrij weinig als jullie niks winnen. ;pquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik had er net nog aan gedacht, als fan wil je altijd kampioen worden
Maar als je wint zegt het bestuur, selectie is goed genoeg en krijg je nooit de broodnodige versterkingen
Lastig
Agossie, gooi dat glas maar weer vol danquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef Azula het volgende:
Shits. Met m’n goede gedrag een onderonsje bij m’n buren afgeslagen maar het klinkt steeds gezelliger.
Dat lijkt mij niet nee. Normaliter zitten we met vier (koppeltje, buurman rechts en ik) dus redelijk volgens de regels.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je buren zijn al gevaccineerd?
Moet morgen fris zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Agossie, gooi dat glas maar weer vol dan
die komt vast niet meerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik weet niet, er gebeurt ook vrij weinig als jullie niks winnen. ;p
Waarschijnlijk kan je juist net wat makkerlijker je sancho binnenhalen wanneer je kampioen bent
oke dacht even dat je niet meer meedeedquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:43 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet nee. Normaliter zitten we met vier (koppeltje, buurman rechts en ik) dus redelijk volgens de regels.
Een man met een vrouwenicoontje snakt toch juist naar de aandacht van mannen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
Zeg, als we er hier een gaychat van gaan maken dan haak ik af hé
Ik ben een vrouw. En ik val op vrouwenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een man met een vrouwenicoontje snakt toch juist naar de aandacht van mannen?
snap niet dat mensen dachten dat die gay mijn kloontje wasquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een man met een vrouwenicoontje snakt toch juist naar de aandacht van mannen?
Oh shit verkeerde accountquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap niet dat mensen dachten dat die gay mijn kloontje was
Ik denk wel aan de medemens.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke dacht even dat je niet meer meedeed
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh shit verkeerde account
Jij bent ook wel beetje dol op mannen tochquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap niet dat mensen dachten dat die gay mijn kloontje was
jake gyllenhaal en ryan gosling mogen mij pijpen als ze willen maar verder niet echtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent ook wel beetje dol op mannen toch
Denk dat danny zich kapot lachtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dacht trouwens dat fok failliet was ofzo
Dan noem je er ook twee hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jake gyllenhaal en ryan gosling mogen mij pijpen als ze willen maar verder niet echt
die heeft even nieuwe macbookie gekocht ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat danny zich kapot lacht
Je hoeft niet altijd achter je keuzes te staan he.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wat jank je dan dat je hebt afgeketst!!
Nog ¤ 12760 te gaan tot 1 januari 2021quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heeft even nieuwe macbookie gekocht ofzo
ja das grens bij 3+ ben je biquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan noem je er ook twee hoor![]()
13k om weer een jaar met jou te chatten is een koopjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog ¤ 12760 te gaan tot 1 januari 2021
Jij valt op lieve mannen met puppy ogenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jake gyllenhaal en ryan gosling mogen mij pijpen als ze willen maar verder niet echt
Hugh Jackman?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja das grens bij 3+ ben je bi
Abid?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mooie man maar nee zeker niet
bij ryan hoop ik vooral dat zn vrouw ook mee doetquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij valt op lieve mannen met puppy ogen
Bradley Cooper? William Moseley?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mooie man maar nee zeker niet
Blake Lively is een godinquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij ryan hoop ik vooral dat zn vrouw ook mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |