Ik vind Emma ook wel erg leukquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Was spannend! Maar ben voor Rob! Aardige man, wist ik al
Daar wel ok maar verder vreselijk hysterisch. Soms leuk maar zij lijkt overdreven.quote:
En dat begint nu wel mijn grootste zorg te wordenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
We gaan de coronaregels overtreden door hen te helpen verhuizen.
👍🏼quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:01 schreef Lonaa het volgende:
Isa is wel uit de OK gekomen en heeft wel 1 emoticon naar me geappt, dus ze leeft iig wel.
Dat snap ik wel. Heb je nog verhuizers ingehuurd? Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat begint nu wel mijn grootste zorg te wordenDe verhuizing. Nou ja. Nog 6 weken tot overdracht. Nog 8 tot de verhuizing.
Nee. We doen het zelf.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Heb je nog verhuizers ingehuurd? Ik weet het niet meer.
Oh ja, je zou stukje voor stukje spullen meenemen. Zou je zonder de maatregelen veel hulp krijgen? Lastige situatie.quote:
Fijn te horenquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:01 schreef Lonaa het volgende:
Isa is wel uit de OK gekomen en heeft wel 1 emoticon naar me geappt, dus ze leeft iig wel.
Voor ik ga juichen: welk emoticon?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:01 schreef Lonaa het volgende:
Is je fiets veiliggesteld?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:42 schreef Candaasje het volgende:
Fijn dat het goed verlopen lijkt te zijn voor Isa![]()
Echt geen groene vingers hier, ik krijg dan ook altijd vetplanten en amaryllisbollen. Nuff said.![]()
Ik heb vandaag meer in de file gestaan dan niet, maar vooruit, we hebben nu wel weer een 2e computer, 2 hoofdkussens, een dekbed extra en 2 fleeceplaids extra. Oh en een shitload aan kussentjes![]()
En dan moet de rest van de zooi nog komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |