SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb er wel een vanavond, omdat mijn vriendin verder niet zoveel in huis hadquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal bier koud gezet voor vanavond. Maar nu heb ik geen zin meer in bier
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Vriendinnetje had toen in haar hoofd zitten dat ze er eentje wilde, ik er een kopen daar van 450 liter, maar vriendinnetje had om de acht uur een andere hobby, dus ik weet dat het veel werk is, stom vriendinnetje.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aquarium bijhouden is stiekem best wel wat werk.
Een vriendin is veel werk inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendinnetje had toen in haar hoofd zitten dat ze er eentje wilde, ik er een kopen daar van 450 liter, maar vriendinnetje had om de acht uur een andere hobby, dus ik weet dat het veel werk is, stom vriendinnetje.
ik heb zo al iets van 6 toetsen van m'n MacBook vervangenquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
De "e" viel even van mijn toetsenbord af. Misschien maar eens gaan bedelen voor een nieuwe laptop.
Deed niet zoveel bijzonders. Hier ook een Macbook.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb zo al iets van 6 toetsen van m'n MacBook vervangen
ja ik ook niet. is wel een dingetje bij een bepaalde generatie MacBooks naar het schijnt (2016 is de mijne).quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deed niet zoveel bijzonders. Hier ook een Macbook.
Bij mij zitten ze er allemaal nog gewoon opquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb zo al iets van 6 toetsen van m'n MacBook vervangen
Citizn.Rasd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
De "e" viel even van mijn toetsenbord af. Misschien maar eens gaan bedelen voor een nieuwe laptop.
Is dat toen van die eerste serie met dat rare schermpje ipv de F-toetsen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ook niet. is wel een dingetje bij een bepaalde generatie MacBooks naar het schijnt (2016 is de mijne).
ja ze vielen er bij mij af. de twee tandjes waarmee de toetsen vastklikken waren gewoon uitgedroogd/vergaan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zitten ze er allemaal nog gewoon opMaar kan ook wel een nieuwe gebruiken.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat toen van die eerste serie met dat rare schermpje ipv de F-toetsen?
Mannen die hierom huilen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Net een vriend half huilend aan de telefoon dat z'n tinderdate van 2 weken zei dat ze een weekend over hun na moest denken en ze zou 'm maandag bellen.
Maar, ze is een kapster in Oostenrijk die in het weekend 'erover na gaat denken' in St. MoritzNo way dat die 300 euro voor een nachtje in een basic hotel gaat neerleggen. Die heeft gewoon een rijkere gast via tinder gevonden en belt natuurlijk op maandag naar die vriend als het toch niks was
Man man man..
Oh dat heb ik nog nooit gehad moet ik zeggen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ze vielen er bij mij af. de twee tandjes waarmee de toetsen vastklikken waren gewoon uitgedroogd/vergaan.
Online datingquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Net een vriend half huilend aan de telefoon dat z'n tinderdate van 2 weken zei dat ze een weekend over hun na moest denken en ze zou 'm maandag bellen.
Maar, ze is een kapster in Oostenrijk die in het weekend 'erover na gaat denken' in St. MoritzNo way dat die 300 euro voor een nachtje in een basic hotel gaat neerleggen. Die heeft gewoon een rijkere gast via tinder gevonden en belt natuurlijk op maandag naar die vriend als het toch niks was
Man man man..
ik 2x door eigen toedoen. Doordrukken en drukken met kruimels er tussen/rond en de andere keren gewoon 'ouderdom' ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog nooit gehad moet ik zeggen.
Blijkbaar vond ie haar erg leuk. Maar voor iemand die elke paar weken met een nieuwe vriendin komt aanzetten vond ik het ook wel apart jaquote:
Ja schijnt een probleem te zijn die generatie, ik heb die net ervoor, de enige MacBook ooit met normale aansluitingen zoals HDMI en een cardreaderquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik heb alleen dan een MacBook met f-toetsen uit die generatie.
Die heb ik, tot dusver is me de ellende bespaard gebleven.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat toen van die eerste serie met dat rare schermpje ipv de F-toetsen?
Ik sleep altijd een berg accessoires met me mee inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja schijnt een probleem te zijn die generatie, ik heb die net ervoor, de enige MacBook ooit met normale aansluitingen zoals HDMI en een cardreaderDe vorige was zo'n witte plastic, daar waren wel wat toetsen gesneuveld
Wijntje of acht teveel misschien.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar vond ie haar erg leuk. Maar voor iemand die elke paar weken met een nieuwe vriendin komt aanzetten vond ik het ook wel apart ja
Ze was een kapster, misschien had die nog gehoopt op een gratis knipbeurtquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar vond ie haar erg leuk. Maar voor iemand die elke paar weken met een nieuwe vriendin komt aanzetten vond ik het ook wel apart ja
Mmm smek smekquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
het is vrij verleidelijk om te kijken of de supermarkt nog open is. Om brie/camembert te halen
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was een kapster, misschien had die nog gehoopt op een gratis knipbeurt
450 liter. Dat is fantastisch!quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendinnetje had toen in haar hoofd zitten dat ze er eentje wilde, ik er een kopen daar van 450 liter, maar vriendinnetje had om de acht uur een andere hobby, dus ik weet dat het veel werk is, stom vriendinnetje.
@Lospedrosa.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was een kapster, misschien had die nog gehoopt op een gratis knipbeurt
johquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aquarium bijhouden is stiekem best wel wat werk.
Alle vrouwen zijn gewoon KUTHOERENquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Man man man..
Ik zou ook geen nee zeggen tegen weekendje St. Moritz.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn gewoon KUTHOEREN
Nou deze wel ja.. maar goed, Tinder hč..quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn gewoon KUTHOEREN
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou ook geen nee zeggen tegen weekendje St. Moritz.
Dat wist ik alquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iemand dit geluid maakt tijdens het eten mag je hem een vork in zijn oog steken
Ik raakte er behoorlijk van afgestompt moet ik zeggen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou deze wel ja.. maar goed, Tinder hč..
Boh lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vond iets veel beter een stokj kruidenboter om af te bakken![]()
![]()
Jaquote:
Bij elke like gelijk de hand in de broek?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik raakte er behoorlijk van afgestompt moet ik zeggen.
Ohja die had ik vorige week ook gekocht omdat ik die ook al weer een tijd niet meer ophad, moet ik van de week maar eens eten danquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jahad die voorheen altijd als noodsnack in de koelkast liggen. Paar maanden geleden mee gestopt. Maar blijkbaar deze week weer eens meegenomen
En ik vond ook nog vissoep van de visboer
Heb het gelijk op de boodschappenlijst voor morgen gezetquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jahad die voorheen altijd als noodsnack in de koelkast liggen. Paar maanden geleden mee gestopt. Maar blijkbaar deze week weer eens meegenomen
nog beter dan Tsjernobyl boekquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het gelijk op de boodschappenlijst voor morgen gezet
Ik heb nooit op tinder gezeten. Wel parship, maar dat is redelijk prijzig dus daar vond ik vooral mensen die het daten wat serieuzer namen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik raakte er behoorlijk van afgestompt moet ik zeggen.
Lijkt me ook wat makkelijker op te eten ja.quote:
Na tien minuten kinderen maken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nooit op tinder gezeten. Wel parship, maar dat is redelijk prijzig dus daar vond ik vooral mensen die het daten wat serieuzer namen.
ah joh. dat sarcofaag je toch allemaal naar binnenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me ook wat makkelijker op te eten ja.
Ja ik begin daar niet eens aanquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou deze wel ja.. maar goed, Tinder hč..
Ik ben geen bitterbalquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah joh. dat sarcofaag je toch allemaal naar binnen
Minimaalquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij elke like gelijk de hand in de broek?
Ik kan het beste mensen via-via tegenkomen. Of gewoon op FOK! hosselen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nooit op tinder gezeten. Wel parship, maar dat is redelijk prijzig dus daar vond ik vooral mensen die het daten wat serieuzer namen.
Witte Pieten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:21 schreef Ygritte het volgende:
Random pic of the day....
WTF is deze nou weer:
[ afbeelding ]
ik heb net allemaal vis gesacofaagdquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik maakte maar een grapje ...
[ afbeelding ]
ohja dat wilde ik ook zien. maar swat staat op.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even op SBS aan het kijken waar wat voetballers aan het knikkeren zijn.
John de Mol met een concept aan de haal gegaan. Beste dat er op TV is tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja dat wilde ik ook zien. maar swat staat op.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
ja had er op de radio al over gehoord. van 538 doen er ook een paar mee.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
John de Mol met een concept aan de haal gegaan. Beste dat er op TV is tegenwoordig.
Opgezet --------->quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb het niet bedachtquote:
Ik zit ook zo ->quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opgezet --------->---------------> en weer afgezet.
Die wrakken lijkt me indrukwekkender.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-naam-overleden-kind
Benieuwd of dit wat uit gaat halen.
In IJsland staan de wrakken van auto-ongelukken op palen langs de weg.
Big Brother is blijkbaar ook niet echt een succes.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
is dat het beste wat ze kunnen verzinnen nu? :p
Vond dat best wel vreemd om te zien.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-naam-overleden-kind
Benieuwd of dit wat uit gaat halen.
serieus zwakzinnig.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht
[..]
Ik zit ook zo ->te kijken.
johquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Big Brother is blijkbaar ook niet echt een succes.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die wrakken lijkt me indrukwekkender.
Iedereen zit al in lockdown gaan ze wat random saaie mensen opsluitenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Big Brother is blijkbaar ook niet echt een succes.
Als Los met zijn kinderen het aan het kijken is en niet buiten aan het rennen is dan is het het waard.quote:
klussen met kijkers?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
Zet dan wat camera's op Foqueville
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
Zet dan wat camera's op Foqueville
In Polen ookquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
Oh geen idee. Maar als je ziet wat ze op pakjes sigaretten zetten (waarmee mensen zichzelf langzaam ombrengen), mogen de situaties waarin mensen anderen ombrengen wel wat visueler aangepakt worden m.i.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
in NL wilde men toch kledingstukken van verkeersslachtoffers (post-ongeval) in een campagne gebruiken?
Is volgens mij vanwege de tere ruggengraatloze in het land niet door gegaan.
ftfyquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
En dan komen de fokkers in de slaapkamer: Ja dit is de masturbedroom...![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te vergelijkenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh geen idee. Maar als je ziet wat ze op pakjes sigaretten zetten (waarmee mensen zichzelf langzaam ombrengen), mogen de situaties waarin mensen anderen ombrengen wel wat visueler aangepakt worden m.i.
Hoeveel afgehakte hoofden van DST Bloods daar liggen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou ik kijken. En dat je dan ook zo de inhoud van de koelkasten te zien krijgt
Oh absoluut. Al zijn die in NL nu helemaal 1 kleur ofzo. Maar daar kunnen de rokers hier meer over vertellen..quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh geen idee. Maar als je ziet wat ze op pakjes sigaretten zetten (waarmee mensen zichzelf langzaam ombrengen), mogen de situaties waarin mensen anderen ombrengen wel wat visueler aangepakt worden m.i.
This is where the magic happens wink wink byeeeeee mtvquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
En dan komen de fokkers in de slaapkamer: Ja dit is de masterbedroom...![]()
![]()
![]()
![]()
US die de halve aflevering in bad zit.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar voor moet je naar de aflevering kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel afgehakte hoofden van DST Bloods daar liggen?
Ja maar dan is het al te laat..quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
al denk ik dat de meeste doodrijders wel al een trauma hebben toch?
uhm ex rokerquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh absoluut. Al zijn die in NL nu helemaal 1 kleur ofzo. Maar daar kunnen de rokers hier meer over vertellen..
@:bitterbal
@:ltvdk
@:uitstraling
@ vast nog wel een paar
Met z'n kleine erectiequote:Op donderdag 21 januari 2021 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US die de halve aflevering in bad zit.
Neequote:Op donderdag 21 januari 2021 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dacht dat je weer begonnen was na die verhalen bij seats & sofas
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Begin jijquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar eens wat foto's maken dan
Mijn TV is stukquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar voor moet je naar de aflevering kijken
Alsof je dat in een soort van carmageddon achtige situatie expres hebt gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
al denk ik dat de meeste doodrijders wel al een trauma hebben toch?
Mensen proberen op tijd op de consequenties te wijzen, voordat er iemand dood is?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft die sleutel hanger dan nog voor nut :p
Aan wie geven ze de sleutelhangermet de naam van het omgekomen kind dan? Aan elke rijder? Heb het artikel niet gelezen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen proberen op tijd op de consequenties te wijzen, voordat er oemand dood is?
Buda in de bospod, en mee op wandeltocht in Duitsland.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Klussen met twee linkerhanden van bitterbal.
Koken met Fles.
Skiën met Skwiwi.
Mentale tips van US.
Hoe de lockdown te omzeilen met Los.
Ygritte en de nieuwste woontrends.
Gras en snoeiafval roken met Amarantha.
Aan betrapte drankrijders. Je kunt die sleutelhanger inleveren voor een cursus "alcohol en verkeer" of zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aan wie geven ze de sleutelhangermet de naam van het omgekomen kind dan? Aan elke rijder? Heb het artikel niet gelezen.
Vast een levendige ruilhandel om je eigen naam te krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aan wie geven ze de sleutelhangermet de naam van het omgekomen kind dan? Aan elke rijder? Heb het artikel niet gelezen.
Zo klaar, er zijn er maar 8.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Of mensen gaan de namen op die sleutelhangers sparen.
moest lachenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast een levendige ruilhandel om je eigen naam te krijgen.
volgens mij alleen als je aangehouden wordt en teveel gezopen hebt. Zag op heg nieuws dat geloof ik bij 1 op de 5 ongelukken alcohol in het spel was.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
checkquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je me dan zondag aan herinneren als ik weer thuis ben.
In Belgie sowieso. Wel eens gaan fietsen daar op een zondag en daarna ergens biertje gaan drinken. Om 13:00 's middags komt er daar iemand uit die kroeg rollen en stapt zo in de auto en rijdt richting de plek waar wij net vandaan kwamen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
volgens mij alleen als je aangehouden wordt en teveel gezopen hebt. Zag op heg nieuws dat geloof ik bij 1 op de 5 ongelukken alcohol in het spel was.
Aaah de drankrijdersquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan betrapte drankrijders. Je kunt die sleutelhanger inleveren voor een cursus "alcohol en verkeer" of zo.
Nee zo werkt het niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Henk, ik mis nog een Anja, heet dat meisje van de overburen niet zo toevallig, hier heb je de autosleutels van de Kia en een fles whisky, succes Henk.
Aan de nabestaanden is ook zo cru, Anja is dan wel dood maar hier heb je een sleutelhanger met haar naam.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaah de drankrijdersOke ja das anders
had ff begrepen dat ze het aan de persoon zouden geven die het kind had dood gereden.
Ze tonen al bij de opgelegde maatregel dat je bij het cbr die cursus moet volgen beelden van ernstige ongelukken
Ik heb al een pilot gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal daarna jou wel nomineren.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan de nabestaanden is ook zo cru, Anja is dan wel dood maar hier heb je een sleutelhanger met haar naam.
Lekker dan. Doen ze dat ook bij mensen die het spoor over steken voordat de bomen helemaal omhoog zijn? Beetje beelden van overreden personen tonen....quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaah de drankrijdersOke ja das anders
had ff begrepen dat ze het aan de persoon zouden geven die het kind had dood gereden.
Ze tonen al bij de opgelegde maatregel dat je bij het cbr die cursus moet volgen beelden van ernstige ongelukken
Ook als sleutelhanger???quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En haar pink, die konden we nog redden, nou toedels dan hč.
Neequote:Op donderdag 21 januari 2021 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker dan. Doen ze dat ook bij mensen die het spoor over steken voordat de bomen helemaal omhoog zijn? Beetje beelden van overreden personen tonen....
Als dat toch al 'normaal' is stel ik voor dat ze alle corona wappies een weekje de pisflessen en prullenbakken op de covid afdeling laten legen
Ze hadden beter sleutelhangers gemaakt met een foto van een doodgereden persoon. Gezicht blurren.. Maar ja, dat zal wel weer te ver gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En haar pink, die konden we nog redden, nou toedels dan hč.
Ik ben die foto van je borsten kwijt gvd, is dat geen idee?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee mensen weten al hoe ik woon. genoeg andere waarvan we nog niks weten
Je krijgt er een kaartje bij met het 'verhaal' van de persoon.... en een foto.....quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hadden beter sleutelhangers gemaakt met een foto van een doodgereden persoon. Gezicht blurren.. Maar ja, dat zal wel weer te ver gaan.
Nee das weer een totaal ander programmaquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben die foto van je borsten kwijt gvd, is dat geen idee?
Ja maar niet een foto van na het ongeluk denk ik?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je krijgt er een kaartje bij met het 'verhaal' van de persoon.... en een foto.....
Stem van de overledene die je hebt doodgereden verplicht op je autonavigatie.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je krijgt er een kaartje bij met het 'verhaal' van de persoon.... en een foto.....
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar niet een foto van na het ongeluk denk ik?
Nee... voor zo ver ik weet niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar niet een foto van na het ongeluk denk ik?
Als sleutelhanger?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben die foto van je borsten kwijt gvd, is dat geen idee?
Wat zijn dit? Docu’s die gaan verschijnen op Foqueflix?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda in de bospod, en mee op wandeltocht in Duitsland.
KSC Cribsquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn dit? Docu’s die gaan verschijnen op Foqueflix?
Concept voor Foqueflix ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Insert Belgisch accent.....quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
"Ga over 100 meter links, bezopen klootzak"
Was je dat nog niet verteld? je bent de afgelopen 2 jaar gevolgd met een camera?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs mijn kinderen willen dat niet zienquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als Los met zijn kinderen het aan het kijken is en niet buiten aan het rennen is dan is het het waard.
/The Buman Showquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was je dat nog niet verteld? je bent de afgelopen 2 jaar gevolgd met een camera?
Hier is een voetgangerspad. Schakel nu terug en geef vol gas.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stem van de overledene die je hebt doodgereden verplicht op je autonavigatie.
O, dat waren die irritante mensen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was je dat nog niet verteld? je bent de afgelopen 2 jaar gevolgd met een camera?
Verklaar dit eens even dan, 21:05:07quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelfs mijn kinderen willen dat niet zien![]()
Maar heb even gebeld met Hugo dat ik hardloop tot 21:00 was goed zei ie.
Ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat waren die irritante mensen?
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik reed in de zomer steeds met mijn fiets tegen de rand aan
Even douchen jatoch.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verklaar dit eens even dan, 21:05:07
Serieus?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gros van die gasten woonden daar trouwens niet eens....
Woonden eigenlijk twee hoog achter, maar huurden voor de gelegenheid een dikke villa?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je wilde gewoon op tijd zijn voor de 21e dag van de 21e eeuw om 21.21 en 21 secquote:
Allemaal van die rappers die paar dikke auto’s gehuurd hadden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Helleu chickquote:
ETTEUquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dag auto-uitschreeuw-meneer
Witte keelbolletjes? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Leuk als mensen dan vieze gewoontes hebben als ze niet weten dat ze gefilmd worden, neuspeuteren, kontkrabben, witte keelbolletjes peuteren, opzichtig krabben aan de vagina
Jij bent van die nummertjes hč?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Je wilde gewoon op tijd zijn voor de 21e dag van de 21e eeuw om 21.21 en 21 sec
Jup....quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woonden eigenlijk twee hoog achter, maar huurden voor de gelegenheid een dikke villa?
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
https://www.vraagdetandarts.nl/witte-brokjes-in-keel/quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Witte keelbolletjes? Wat zijn dat?
Ik heb alleen maar flessen Lidl bubbelwaterquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even wat flessen Cristal in de koelkast leggen.
Jo post maken... kan arcee er weer wat mee....quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
nou ja zegquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup....
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190114_04102288
https://www.buzzfeed.com/stephenlaconte/mtv-cribs-fake
Hier hoef ik geen beeld bij overigens....quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Witte keelbolletjes? Wat zijn dat?
@Arceequote:Op donderdag 21 januari 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jo post maken... kan arcee er weer wat mee....
Negerdrankjes.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar flessen Lidl bubbelwaterEven wat flessen Cristal huren voor een dagje.
Jezusquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup....
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190114_04102288
https://www.buzzfeed.com/stephenlaconte/mtv-cribs-fake
wilde niet klikkenquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.vraagdetandarts.nl/witte-brokjes-in-keel/
Wtf zijn witte keel bolletjesquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Leuk als mensen dan vieze gewoontes hebben als ze niet weten dat ze gefilmd worden, neuspeuteren, kontkrabben, witte keelbolletjes peuteren, opzichtig krabben aan de vagina
Wanneer komt jouw cwib aan bod?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar flessen Lidl bubbelwaterEven wat flessen Cristal huren voor een dagje.
@Arcee vast niet want er zitten oneven cijfers inquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent van die nummertjes hč?
Wie post er op:
21-1-21 21:21:21?
Hey wijffiequote:Op donderdag 21 januari 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsie
tebbie dan?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, morgen maar weer naar de dokter met mijn oog
Ja beter jaquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja beft, met jou?quote:
Ja wat anders, naar de dokter en je oog thuis laten?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Zonder oog zou raar zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja beft, met jou?
[..]
Ja wat anders, naar de dokter en je oog thuis laten?
Even bedenken wie ik ga nominerenquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw cwib aan bod?
Nou daar had ik echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.vraagdetandarts.nl/witte-brokjes-in-keel/
mehhhhhquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maand geleden wat in mijn oog gehad. Al weken geen last meer van. Tot gisteren
Collega had dit ooit, die rook naar een overleden brontosaurus uit zijn mond.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou daar had ik echt nog nooit van gehoord
Sterkte maat!quote:
Lekker bezig chef.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja bestlekker bezig met verhuizen en klussen enzo.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nogal. Eén tranendal als ik te lang naar een scherm kijk
Zonnebril op?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega had dit ooit, die rook naar een overleden brontosaurus uit zijn mond.
Ook wel eens 'lekker' toch? moet alleen. niet te lang durenquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Sterkte maat!
[..]
Lekker bezig chef.
Ik heb dit hele jaar nog geen reet uitgevoerd. Bizar!
Kan ook aan het niveau van vandaag liggen hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij hebben nog gewoon de kleurtjes omdat ik lekker niche sigaretten hebquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh absoluut. Al zijn die in NL nu helemaal 1 kleur ofzo. Maar daar kunnen de rokers hier meer over vertellen..
@:bitterbal
@:ltvdk
@:uitstraling
@ vast nog wel een paar
Hoezo vandaag?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ook aan het niveau van vandaag liggen hoor.
chocoladesigaretten?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij hebben nog gewoon de kleurtjes omdat ik lekker niche sigaretten heb
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee Marlboro True Red, maar op weinig plekken te krijgen.quote:
zegt me niksquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Marlboro True Red, maar op weinig plekken te krijgen.
Sinds mensen praten over witte amandelbacterien brokken ging het al niet beter.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Sinds bitterbal in bankzaken zit is het hier maar ordinair
Smurfen is voorbijquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Doen we om etto op de kast te krijgen....quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Een dag of een halve?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog maar een biertje. Bijna weekend
en nooit meer sex....quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit scheelde echt maar 1 seconde![]()
Zeven jaar ongeluk nu.
Zijn zonder toevoegingen of iets, niet dat ze daarmee gezonder zijn ofzoquote:
Ja 6:00 das niet gezond johquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halverwege de middag is het vast weer mooi geweest. Vannacht ook gewerkt.
Nagels vallen uit vanaf dit weekend, een voor een gaan ze los zitten en vallen ze op de grond.quote:
Van 04:00 tot 06:00. Alleen pas om half 2 gaan slapen, niet zo handig. Was rond 09:00 ook weer aan het werk dus na dit biertje zal het wel klaar zijn.quote:
Geloof jij ook in Vodoo poppen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nagels vallen uit vanaf dit weekend, een voor een gaan ze los zitten en vallen ze op de grond.
Ik riep al vanaf het begin dat die avondklok voor ongezonde mutaties zou gaan zorgen bij een mens.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nagels vallen uit vanaf dit weekend, een voor een gaan ze los zitten en vallen ze op de grond.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar ik probeer me een beetje in te leven hoe een dwangneuroot denkt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geloof jij ook in Vodoo poppen?
Ik tik net een dubbele Bock leegquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog maar een biertje. Bijna weekend
21-12-21 12:21:12 kan nog wel op zich.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit scheelde echt maar 1 seconde![]()
Zeven jaar ongeluk nu.
Ja vermoeiend.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van 04:00 tot 06:00. Alleen pas om half 2 gaan slapen, niet zo handig. Was rond 09:00 ook weer aan het werk dus na dit biertje zal het wel klaar zijn.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
21-12-21 12:21:12 kan nog wel op zich.
Er zijn culturen doodsbang voor dat hč?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar ik probeer me een beetje in te leven hoe een dwangneuroot denkt.
Zet deze ook ff in je agenda @Arceequote:Op donderdag 21 januari 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
21-12-21 12:21:12 kan nog wel op zich.
Dat is ook alleen maar omdat ze voor de rest geen verklaringen hebben voor voor hen onbegrijpelijke dingenquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn culturen doodsbang voor dat hč?
Dit klinkt homo erotischquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu begonnen aan een straffe Hendrik.
Dat ene zangeresje zat laatst toch ook een kip levend op te eten?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn culturen doodsbang voor dat hč?
Dwangneurose, ik zou beginnen de kleurpotloden door elkaar te gooien.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Koen heeft dat ook wel met die cijfers.
Mijn jongste dochter heeft ook zo’n dingetje, altijd heeft ze regels voor het lopen. Alleen hele tegels. Geen bladeren mogen aanraken. Enz.
Maar goed die is 6.
Komt er weer een kleintje in Huize Haags?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:30 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat we rond oktober-november een enorme babyboom gaan krijgen.
Komt wel weer goed. Misschienquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn jongste dochter heeft ook zo’n dingetje, altijd heeft ze regels voor het lopen. Alleen hele tegels. Geen bladeren mogen aanraken. Enz.
Maar goed die is 6.
alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt er weer een kleintje in Huize Haags?
Nummer 74quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt er weer een kleintje in Huize Haags?
Rokers vinden dat toch juist gaaf en zo?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
Kijk @:FranticDJ, een Amerikaans en een Nederlands pakje
[ afbeelding ]
Past die wel in je tuin met al die tegelsquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:30 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat we rond oktober-november een enorme babyboom gaan krijgen.
Dat onsmakelijke plaatje?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rokers vinden dat toch juist gaaf en zo?
ik ga er nog steeds niet van rokenquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
Kijk @:FranticDJ, een Amerikaans en een Nederlands pakje
[ afbeelding ]
Vrij normaal, meestal verdwijnt dat ook wel weer.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed die is 6.
Tijd voor die plaatjes op bierflesjes.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rokers vinden dat toch juist gaaf en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |