SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb er wel een vanavond, omdat mijn vriendin verder niet zoveel in huis hadquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal bier koud gezet voor vanavond. Maar nu heb ik geen zin meer in bier
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Vriendinnetje had toen in haar hoofd zitten dat ze er eentje wilde, ik er een kopen daar van 450 liter, maar vriendinnetje had om de acht uur een andere hobby, dus ik weet dat het veel werk is, stom vriendinnetje.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aquarium bijhouden is stiekem best wel wat werk.
Een vriendin is veel werk inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendinnetje had toen in haar hoofd zitten dat ze er eentje wilde, ik er een kopen daar van 450 liter, maar vriendinnetje had om de acht uur een andere hobby, dus ik weet dat het veel werk is, stom vriendinnetje.
ik heb zo al iets van 6 toetsen van m'n MacBook vervangenquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
De "e" viel even van mijn toetsenbord af. Misschien maar eens gaan bedelen voor een nieuwe laptop.
Deed niet zoveel bijzonders. Hier ook een Macbook.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb zo al iets van 6 toetsen van m'n MacBook vervangen
ja ik ook niet. is wel een dingetje bij een bepaalde generatie MacBooks naar het schijnt (2016 is de mijne).quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deed niet zoveel bijzonders. Hier ook een Macbook.
Bij mij zitten ze er allemaal nog gewoon opquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb zo al iets van 6 toetsen van m'n MacBook vervangen
Citizn.Rasd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
De "e" viel even van mijn toetsenbord af. Misschien maar eens gaan bedelen voor een nieuwe laptop.
Is dat toen van die eerste serie met dat rare schermpje ipv de F-toetsen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ook niet. is wel een dingetje bij een bepaalde generatie MacBooks naar het schijnt (2016 is de mijne).
ja ze vielen er bij mij af. de twee tandjes waarmee de toetsen vastklikken waren gewoon uitgedroogd/vergaan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zitten ze er allemaal nog gewoon opMaar kan ook wel een nieuwe gebruiken.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat toen van die eerste serie met dat rare schermpje ipv de F-toetsen?
Mannen die hierom huilen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Net een vriend half huilend aan de telefoon dat z'n tinderdate van 2 weken zei dat ze een weekend over hun na moest denken en ze zou 'm maandag bellen.
Maar, ze is een kapster in Oostenrijk die in het weekend 'erover na gaat denken' in St. MoritzNo way dat die 300 euro voor een nachtje in een basic hotel gaat neerleggen. Die heeft gewoon een rijkere gast via tinder gevonden en belt natuurlijk op maandag naar die vriend als het toch niks was
Man man man..
Oh dat heb ik nog nooit gehad moet ik zeggen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ze vielen er bij mij af. de twee tandjes waarmee de toetsen vastklikken waren gewoon uitgedroogd/vergaan.
Online datingquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Net een vriend half huilend aan de telefoon dat z'n tinderdate van 2 weken zei dat ze een weekend over hun na moest denken en ze zou 'm maandag bellen.
Maar, ze is een kapster in Oostenrijk die in het weekend 'erover na gaat denken' in St. MoritzNo way dat die 300 euro voor een nachtje in een basic hotel gaat neerleggen. Die heeft gewoon een rijkere gast via tinder gevonden en belt natuurlijk op maandag naar die vriend als het toch niks was
Man man man..
ik 2x door eigen toedoen. Doordrukken en drukken met kruimels er tussen/rond en de andere keren gewoon 'ouderdom' ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog nooit gehad moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |