abonnement Unibet Coolblue
pi_197554678
Deels eens met bovenstaande reacties maar in dit geval zijn het jongeren uit de top600. Die houden zich bezig met ripdeals en schieten zonder pardon een paar kogels in je voordeur als je ze snitcht.
pi_197554713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:17 schreef potjecreme het volgende:
En zie hier hoe een andere aanpak meteen wordt verguist. Soms is maatwerk nodig. Daarom kon dat hele toeslagengedoe gebeuren. Order is order.
ja, want onschuldige ouders die onterecht als fraudeur worden bestempeld zijn ook echt hetzelfde als 600 criminelen die zich bezig houden met drugshandel, straatroof, wapenhandel, mishandeling en geweld.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_197557892
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 15:18 schreef Drxx het volgende:

[..]

Sinds wanneer dan? De Kinker is al jáááren, dik 10+, aan het gentrificeren. Dat is alsof iemand Bloemendaal een getto noemt :+
Klopt, ik heb er in 2003 gekocht met vooruitziende blik :)
Overigens weinig last van overlast hier, er zijn trouwens ook maar paar stukjes waar allochtonen wonen, en daar heb je over algemeen niet veel last van.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197558538
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 17:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
En mocht onderdanigheid een vereiste zijn om met deze groep in contact te treden voel ik persoonlijk meer voor keiharde repressie zodat ze bij wijze van spreken niet eens meer durven schuin over te steken.
Ik kies toch liever voor een vriendelijke aanpak waarmee je veel ellende vooraf voorkomt dan voor keihard optreden wanneer het kwaad al is geschied.

Dat zeg ik wel in algemene zin. Het blijft een balans en het kan best dat deze wijkagent daarin te ver is doorgeschoten, dat weet ik niet. Over het algemeen werkt de Nederlandse aanpak met wijkagenten tamelijk goed, het wordt gezien als een belangrijke reden waarom wij geen grote terroristische aanslagen te verduren hebben gekregen. Al beklaagt de politie zich er de laatste tijd wel over dat het werkgebied van de wijkagent te groot wordt, zodat hij de binding met zijn wijk dreigt kwijt te raken.
  donderdag 21 januari 2021 @ 21:50:17 #30
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197560060
Ik lees niet dat deze agent wegens zijn stijl/aanpak naar huis is gestuurd. Dat is slechts wat iemand van de vakbond beweert, terwijl er geen mededelingen over zijn gedaan door de politie zelf. Wellicht is er iets anders aan de hand, waarvoor nu een onderzoek loopt.

Overigens ben ik niet direct tegen een onorthodoxe stijl van een agent, wanneer dit uiteindelijk het beste resultaat oplevert (indien dat hier daadwerkelijk het geval is, dat weet ik niet). Dan doel ik dus op tijdig kunnen signaleren van problemen zodat escalatie wordt voorkomen en in gesprek zijn in plaats van standaard als 'de vijand' te worden beschouwd.

Dat betekent echter niet dat je die mensen privileges geeft of zaken waar anderen wel voor bestraft worden door de vingers ziet, om 'vriendjes' te blijven.
pi_197560488
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We moeten ook ophouden agenten hulpverleners te noemen. Dat is niet hun kerntaak.
Politie is een beetje de blanke vrouw die zich naar voren wurmt in de woke beweging. Ze proberen zich op dezelfde hoogte te stellen als ambulancebroeders en brandweermannen als het gaat om "extra bescherming voor hulpverleners"
pi_197560671
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:13 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Zie je in Rotterdam met voorheen wijken waar je niet dood gevonden wou worden. Het pleurisvolk wordt verjaagd en goede verdienende mensen komen er wonen. Dat lost het probleem niet op maar vergroot het wellicht door een nog grotere tweedeling in welvaart.

Dit soort straattuig gebruikt zo'n agent alleen maar. Je lost er niks mee op.
Net zolang blijven schuiven totdat ze in de Noordzee verdwijnen.
  donderdag 21 januari 2021 @ 22:18:03 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197560673
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 17:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
En mocht onderdanigheid een vereiste zijn om met deze groep in contact te treden voel ik persoonlijk meer voor keiharde repressie zodat ze bij wijze van spreken niet eens meer durven schuin over te steken.
Zoals in Brazilië.
Werkt perfect daar. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_197585989
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zoals in Brazilië.
Werkt perfect daar. :')
Wat werkt dan wel?
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')