abonnement Unibet Coolblue
pi_197545556
Toen de huidige lockdown werd aangekondigd was er veel verzet op met name het sluiten van de bouwmarkt. Men kon niet een leven voorstellen zonder bouwmarkt en dit werd keer op keer als hard argument opgeworpen. Nu ben ik benieuwd, wie heeft hier echt al last van ondervonden, ofwel: wiens huis is ingestort door corona?
pi_197545571
Nou, ik ben een tunnel aan het graven, maar kan wel een nieuwe schep gebruiken ;(
pi_197545588
De bouwmarkten zijn niet gesloten. Kan gewoon online of per mail materialen bestellen en bijna direct afhalen.
pi_197545596
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:46 schreef Leonos het volgende:
Nou, ik ben een tunnel aan het graven, maar kan wel een nieuwe schep gebruiken ;(
Een tunnel...voor je drugskartel...?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2021 09:48:12 ]
pi_197545601
quote:
5s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:48 schreef DW457 het volgende:

Om na de avondklok naar vrienden te kunnen.
pi_197545610
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:47 schreef XanderH het volgende:
De bouwmarkten zijn niet gesloten. Kan gewoon online of per mail materialen bestellen en bijna direct afhalen.
Maar dat was niet genoeg, zo werd destijds gezegd. Want je zou maar acuut een koppelstukje nodig hebben.
  donderdag 21 januari 2021 @ 09:51:31 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197545657
Ik heb wel een kapotte ruit in een van mijn binnendeuren, maar eerlijk gezegd was die lang voor de corona ook al kapot :@
pi_197545673
Dus eigenlijk kunnen we wel stellen dat dat gebler opnieuw voor niets was en er in feite niets aan de hand is. Goh...dat is wel verrassend.
pi_197545701
Wat een debiele vraag. Of moeten we ook maar vragen gaan stellen in de trant van: Hebben er al straten volgelegen met lijken? Immers, zo werd destijds gezegd.
I'll give you something to do
pi_197545721
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:52 schreef DW457 het volgende:
Dus eigenlijk kunnen we wel stellen dat dat gebler opnieuw voor niets was en er in feite niets aan de hand is. Goh...dat is wel verrassend.
Zelfde als de kroegen toch, mensen overleven het wel.
pi_197545730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:48 schreef DW457 het volgende:

[..]

Maar dat was niet genoeg, zo werd destijds gezegd. Want je zou maar acuut een koppelstukje nodig hebben.
Dan bel ik naar mijn plaatselijke bouwmarkt en kan ik direct in de auto stappen om het op te halen.

De bouwmarkten zijn niet gesloten. Het enige verschil is dat ik nu van te voren moet bedenken wat ik wil hebben en niet even op het gemak kan rondkijken.

Als ook afhalen niet kon dan zou dat wel eens vervelend kunnen zijn ja. Maar dat is niet aan de orde dus.
pi_197545776
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:55 schreef XanderH het volgende:

[..]

Dan bel ik naar mijn plaatselijke bouwmarkt en kan ik direct in de auto stappen om het op te halen.

De bouwmarkten zijn niet gesloten. Het enige verschil is dat ik nu van te voren moet bedenken wat ik wil hebben en niet even op het gemak kan rondkijken.

Als ook afhalen niet kon dan zou dat wel eens vervelend kunnen zijn ja. Maar dat is niet aan de orde dus.
Beter ook, loop altijd 20 rondjes in die winkels en kan nooit vinden wat ik moet hebben ;(
  donderdag 21 januari 2021 @ 09:59:12 #13
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197545796
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:53 schreef galantis het volgende:
Wat een debiele vraag. Of moeten we ook maar vragen gaan stellen in de trant van: Hebben er al straten volgelegen met lijken? Immers, zo werd destijds gezegd.
Gewoon topic aan maken joh.
pi_197545829
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:46 schreef Leonos het volgende:
Nou, ik ben een tunnel aan het graven, maar kan wel een nieuwe schep gebruiken ;(
Je kunt gewoon nog dingen ophalen bij de bouwmarkt _O_
pi_197545841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:53 schreef galantis het volgende:
Wat een debiele vraag. Of moeten we ook maar vragen gaan stellen in de trant van: Hebben er al straten volgelegen met lijken? Immers, zo werd destijds gezegd.
Misschien ben je zelf al een lijk :o
pi_197545875
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:02 schreef Leonos het volgende:

[..]

Misschien ben je zelf al een lijk :o
Ik voel me tegenwoordig soms wel een halve zombie inderdaad.
I'll give you something to do
pi_197545879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:53 schreef galantis het volgende:
Wat een debiele vraag. Of moeten we ook maar vragen gaan stellen in de trant van: Hebben er al straten volgelegen met lijken? Immers, zo werd destijds gezegd.
Naja, de boodschap hierachter zit hem natuurlijk in dat mensen zich doorgaans drukker maken over hoe het zou kunnen zijn, dan hoe het daadwerkelijk is. Ofwel, mensen zijn banger voor het lijden dan uiteindelijk het daadwerkelijk lijden.
pi_197545966
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:04 schreef DW457 het volgende:

[..]

Naja, de boodschap hierachter zit hem natuurlijk in dat mensen zich doorgaans drukker maken over hoe het zou kunnen zijn, dan hoe het daadwerkelijk is. Ofwel, mensen zijn banger voor het lijden dan uiteindelijk het daadwerkelijk lijden.
Daar zit wat in. Maar gewenning is ook wel een killer in deze context. Nu het 'lijden' al even bezig is, weet men op den duur bijna niet beter, en men heeft ook geen keus overigens.
I'll give you something to do
pi_197545995
Het huis van Thorbecke is ingestort, maar dat was al voor corona begonnen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197546071
Ik ben mijn huis aan het verbouwen en sta 2 keer per week bij de afhaalbalie van de Praxis. Het enige vervelende is als je acuut kleine dingetjes nodig hebt. Ik ben gewend even heen en weer te lopen naar de Praxis voor een verrollertjes oid, maar dat moet je nu gewoon wat beter plannen.
pi_197546721
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:10 schreef galantis het volgende:

[..]

Daar zit wat in. Maar gewenning is ook wel een killer in deze context. Nu het 'lijden' al even bezig is, weet men op den duur bijna niet beter, en men heeft ook geen keus overigens.
Dat laat alleen maar zien hoe goed we ons kunnen aanpassen en de wereld dus niet vergaat door een paar maatregelen.
pi_197547627
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:52 schreef DW457 het volgende:
Dus eigenlijk kunnen we wel stellen dat dat gebler opnieuw voor niets was en er in feite niets aan de hand is. Goh...dat is wel verrassend.
Nou hey, ik meld je vast aan voor de Nobelprijs voor dit uitgebreide onderzoek. :Y
pi_197547643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:47 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Nou hey, ik meld je vast aan voor de Nobelprijs voor dit uitgebreide onderzoek. :Y
Dank je! Dat wordt gewaardeerd. :)
pi_197547690
Er zitten heel veel open deuren en schoten voor een leeg doel in dit topic.
Wat wil ts nu wat al niet iedereen weet?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197549118
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:52 schreef DW457 het volgende:
Dus eigenlijk kunnen we wel stellen dat dat gebler opnieuw voor niets was en er in feite niets aan de hand is. Goh...dat is wel verrassend.
Wat probeer je nou te zeggen? Ze kunnen 100 kleine dingen invoeren die misschien niet direct heel groot merkbaar zijn, maar dat wil toch niet zeggen dat je dat maar ten koste van alles moet doen? Ik kan niet geloven dat bouwmarkten dit niet merken eerlijk gezegd. Het is echt niet zo druk als dat het normaal is, dus laat dit even een paar maanden doorgaan zonder steun en die zijn ook failliet. Kan jou niets schelen natuurlijk want jij bent een kortzichtige dwaas die met zo'n domme post even wil laten zien hoe slim je bent en hoe dom het volk is :O
Facts don't care about your feelings
pi_197549640
Bij de wappies is vast wel iets kapot.
En dan doel ik niet alleen op de hersencapaciteit.

Die gaan de zolderkamer verbouwen, want ze zitten zogenaamd helemaal vast.
Niet dat ze ooit weg gingen of na 20:30 weg gingen. Maar zogenaamd nu ineens wel.
Dus worden ze boos en gaan ze eigen huis slopen.
pi_197549852
Hier is wel een wand contactdoos ontploft die ik nog moet vervangen.
Kan online bestellen natuurlijk, maar is lastig uitzoeken :P
Oude meenemen naar de bouwmarkt en dan vergelijkbare pakken is gemakkelijk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_197550312
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 12:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat probeer je nou te zeggen? Ze kunnen 100 kleine dingen invoeren die misschien niet direct heel groot merkbaar zijn, maar dat wil toch niet zeggen dat je dat maar ten koste van alles moet doen? Ik kan niet geloven dat bouwmarkten dit niet merken eerlijk gezegd. Het is echt niet zo druk als dat het normaal is, dus laat dit even een paar maanden doorgaan zonder steun en die zijn ook failliet. Kan jou niets schelen natuurlijk want jij bent een kortzichtige dwaas die met zo'n domme post even wil laten zien hoe slim je bent en hoe dom het volk is :O
:') Het getuigt niet van bijster veel intelligentie als je gelijk zo moet schelden en beledigen. Eigenlijk wel een beetje sneu en zielig. Heb wel met je te doen als je zo gefrustreerd bent, lijkt me heel naar voor je. Hoop dat je dat een beetje los kan laten O+


Hoe dan ook, mijn punt is dat er vaak enorme heisa wordt gemaakt over iets wat er uiteindelijk enorm mee blijkt te vallen. Het gaat mij er niet om om mensen als dom te bestempelen o.i.d., dat laat ik aan jou over, maar wel om bewustwording te creëeren dat het goed is om na te blijven denken hoe erg iets nou uiteindelijk in de praktijk écht is. Dat scheelt je namelijk een hoop angst en stress.
pi_197551711
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 13:56 schreef DW457 het volgende:

[..]

:') Het getuigt niet van bijster veel intelligentie als je gelijk zo moet schelden en beledigen. Eigenlijk wel een beetje sneu en zielig. Heb wel met je te doen als je zo gefrustreerd bent, lijkt me heel naar voor je. Hoop dat je dat een beetje los kan laten O+

Hoe dan ook, mijn punt is dat er vaak enorme heisa wordt gemaakt over iets wat er uiteindelijk enorm mee blijkt te vallen. Het gaat mij er niet om om mensen als dom te bestempelen o.i.d., dat laat ik aan jou over, maar wel om bewustwording te creëeren dat het goed is om na te blijven denken hoe erg iets nou uiteindelijk in de praktijk écht is. Dat scheelt je namelijk een hoop angst en stress.
Ja maar zo kan je door blijven gaan. Hoe erg is het nou dat we constant een mondkapje moeten dragen? Hoe erg is het nou dat we geen handen meer mogen schudden? Hoe erg is het nu eigenlijk dat we praktisch niet meer op bezoek bij familie en vrienden kunnen? Mensen eindigen echt niet allemaal direct bij de ggz door als deze maatregelen. Net zoals huizen niet direct instorten nu we niet zomaar een bouwmarkt in kunnen lopen. Wil nog niet zeggen dat al deze maatregelen dan maar gewoon blind doorgevoerd moeten worden en mensen niet moeten janken.
Facts don't care about your feelings
pi_197551896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 15:02 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja maar zo kan je door blijven gaan. Hoe erg is het nou dat we constant een mondkapje moeten dragen? Hoe erg is het nou dat we geen handen meer mogen schudden? Hoe erg is het nu eigenlijk dat we praktisch niet meer op bezoek bij familie en vrienden kunnen? Mensen eindigen echt niet allemaal direct bij de ggz door als deze maatregelen. Net zoals huizen niet direct instorten nu we niet zomaar een bouwmarkt in kunnen lopen. Wil nog niet zeggen dat al deze maatregelen dan maar gewoon blind doorgevoerd moeten worden en mensen niet moeten janken.
Dat ben ik met je eens. Het is zeker goed om kritisch en scherp te blijven. Continu ja en amen zeggen is ook niet gezond. Er moet, in mijn optiek, echter wel een onderscheid gemaakt worden tussen zaken die echt van belang zijn en de non-argumenten die veel wappies op basis van onderbuik maar de wereld in smijten "namens het volk".
pi_197554919
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:46 schreef Leonos het volgende:
Nou, ik ben een tunnel aan het graven, maar kan wel een nieuwe schep gebruiken ;(
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')