SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Waarom zitten we dan nog in een lockdown? Als iedereen goed nagedacht zou hebben dan was het toch al weggeweest.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Waarom niet. Das nou precies mijn punt. Nou komt die NSB reactie dus boven, als ik lijdt dan lijdt iedereen. En jij mag niet in je eentje buiten sporten omdat ik depressief ben. Maar ja fuck it ik woon zo comfortabel ruim buitenaf op de grens van een dorp dat geen mens me ziet als ik sport. Maar dat bedoel dus met die hard deugnietjes. Je kunt toch wel voor jezelf bedenken of je goed bezig bent of niet?
fvd was even de grootste partij van Nederland... zegt genoeg tochquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zitten we dan nog in een lockdown? Als iedereen goed nagedacht zou hebben dan was het toch al weggeweest.
Ergo, mensen kunnen gemiddeld genomen die inschatting niet zelf maken. Gaat niet over individuele gevallen die maatregelen maar over de hele populatie.
ok balquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig geschranzdhttps://voca.ro/19sKL6U70KLn
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig geschranzdhttps://voca.ro/19sKL6U70KLn
Jaja lulaap.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Los is wel vatbaar voor het konijnenholletje.
Blij dat het inmiddels geļmplodeerd is. Hoe meer ik over Baudet lees, hoe akeliger ik die kerel vind.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fvd was even de grootste partij van Nederland... zegt genoeg toch
Kan ook binnen op de tredmolen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja lulaap.
Alsof jij niet meer keihard gaat hardlopen buiten omdat Hugo de Jonge dat nou eenmaal heeft geroepen.
Zou het nu ook niet meer doen (mag nu sowieso niet maar dat terzijdequote:Op woensdag 20 januari 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Kan me echt niet meer indenken dat ik naar dat soort feesten geweest ben jaren geleden.
Je wil nog steeds niet horen dat dat het punt niet is ofwel?quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja lulaap.
Alsof jij niet meer keihard gaat hardlopen buiten omdat Hugo de Jonge dat nou eenmaal heeft geroepen.
Ik ben zo recalcitrant als maar zijn kan maar ik geloof oprecht dat ik me simpelweg aan de regeltjes moet houden, niet omdat ik zelf niet kan nadenken wat veilig is en niet maar ik doe dat juist omdat de rest niet kan nadenken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja lulaap.
Mind blown...quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo recalcitrant als maar zijn kan maar ik geloof oprecht dat ik me simpelweg aan de regeltjes moet houden, niet omdat ik zelf niet kan nadenken wat veilig is en niet maar ik doe dat juist omdat de rest niet kan nadenken.
Op Lowlands wil ik nog wel eens een techno of drum and bass nacht doorhalen als de line-up goed is. Alleen schranz ga je er niet snel horen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het nu ook niet meer doen (mag nu sowieso niet maar dat terzijde)
Ja maar gaat niet heel vroeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
??? Ja maar morgen wekker dit dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |