Had wel verwacht dat hij meer minuten zou maken bij Real.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.marca.com/en/(...)a47414d7e8b4651.html
Ah, ik had de krantjes nog niet gelezen. Maar ik juich het enorm toe.
Altijd tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:18 schreef Zorro het volgende:
AZ spaart zich en strooit wat zand in de ogen om in de competitie dan te winnen.
Hoop ik dan.
Ja nee, ik heb het over ajax dan he.quote:
Het slaat nergens op dat hij de afgelopen tijd maar 5 minuten heeft gekregen. Zidane blijft een rare man met jeugd af en toe.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat hij meer minuten zou maken bij Real.
Dit klinkt fout.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
Zidane blijft een rare man met jeugd af en toe.
Beter voor Promes en voor ajax als ie verkocht wordt.quote:
Als ze nog willen dat hij gaat bijtekenen moeten ze hem ook wel wat vaker minuten geven ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gooi gewoon Brobbey erin of zo. Promes heeft inmiddels wel genoeg kansen gehad om te laten zien dat hij er nog wat van kan (nee dus)
Begrijp ook niet waarom je hem na half uur wisselt bij Jong Ajax afgelopen maandag om hem nu hele tijd op bank te laten zittenquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze nog willen dat hij gaat bijtekenen moeten ze hem ook wel wat vaker minuten geven ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |