quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Erik projecteert zijn eigen autisme op zijn spelersgroep
Maar ook Feyenoord mogen hier posten hoorquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk de voorbeschouwing van AZ-Ajax en wat Duits voetbal, en daar valt niet veel nuttigs over te vertellen. Maar ook Feyenoord mogen hier posten hoor.
Heel veel nieuwe prikkels.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Dit was exact mijn gedachte bij dat Haller verhaal toen hij wissel stond tegen PSV.
@Buitendam en ik?quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:54 schreef Caland het volgende:
Hansie heeft het over een ondeugende serie die Feyenoord nu gaat spelen
Dit brengt een glimlach op het gezicht van @:buitendam en ik.
Van die successupporters uit Gelderland die dan voor AZ zijn weet je welquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Hopelijk gaan de AZ supporters ook massaal meeposten!
Ik vind het inderdaad gezellig als Dagoduck, Durmada, Flippie en Lavender meeposten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Hopelijk gaan de AZ supporters ook massaal meeposten!
Dan houdt mijn kennis ook wel op ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad gezellig als Dagoduck, Durmada, Flippie en Lavender meeposten.
Dat zijn ze wel zo'n beetje, toch?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad gezellig als @Dagoduck, @Durmada, @flippie en @lavender meeposten.
Dat zijn ze wel zo'n beetje, toch?
Geen idee hoe laat het precies in Rusland is maar ik heb goede hoop dat die mensjes al een fles wodka in de mik hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Promes kan geen pass geven over een meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |