SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Oke done. Mag deze dan weer weg?quote:
Kreeg vanochtend een mail van NASA dat de Mars Perseverance over 30 dagen gaat landen.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kan ik in een volgende update een steigertje krijgen?
Monster.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]En een monster van Foqueness in het meer? Zal vanavond weer even bouwen
Huehuequote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan ik in een volgende update een steigertje krijgen?
Dankuquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke done. Mag deze dan weer weg?Want zo kut scrollen mobiel.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, bij uitzettingen wil ik AI z'n sporthal wel annexeren.
degenen die hier al lang niet meer komen kunnen exit, er waren wat nieuwelingen die in de rij stonden voor een woningquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef kwiwi het volgende:
i see what you did therequote:Op woensdag 20 januari 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, bij uitzettingen wil ik AI z'n sporthal wel annexeren.
Heeft iemand een lijstje?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
degenen die hier al lang niet meer komen kunnen exit, er waren wat nieuwelingen die in de rij stonden voor een woning
Kansen voor extra ruimte moet je grijpen toch?quote:
Zeker!quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kansen voor extra ruimte moet je grijpen toch?
dat combineert wel goedquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn toko upgraden van coffeeshop naar een wiet en snackshop.
Met spacecake en brownies?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Niet eens, gewoon lekkere snacks die perfect zijn voor tijdens het smoken.quote:
volgens mij is alleen Whiskers echt weg, Molo, AI, Friemelaar, TaMieke komen nog heeel af en toequote:
ik had vanochtend nog een brownie als snackquote:
Hmm, dan moeten we misschien toch eens een tunneltje onder dat spoor gaan maken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Amarantha als frietwijfquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef Amarantha het volgende:
het is patat en ama is geen wijfquote:
Nee geen friettent, snacks om thuis op te eten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Woon ik langs een friettent![]()
Allemaal vetvlekken op mijn dure auto
jouw dealer komt het toch gewoon brengen. Je gaat toch niet als een pauper langs de shopquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Snoepjeswinkel dus?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen friettent, snacks om thuis op te eten.
Die auto kun je weg doen. We halen toch nooit de stroom van het hekquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Dikke Porsche bij de coffeeshop; net echt dit.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Of hij is de dealerquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
jouw dealer komt het toch gewoon brengen. Je gaat toch niet als een pauper langs de shop
Lijkt me verstandiger als we jou een beetje in de gaten houdenquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die auto kun je weg doen. We halen toch nooit de stroom van het hek
Dat is niet echt een match...quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dikke Porsche bij de coffeeshop; net echt dit.
Hier staan ze ook wel hoor. Heb je toevallig een Belgisch kenteken erop zitten?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is niet echt een match...
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier staan ze ook wel hoor. Heb je toevallig een Belgisch kenteken erop zitten?
Mercedes AMG of een range rover doen het ook altijd goed die mensenquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier staan ze ook wel hoor. Heb je toevallig een Belgisch kenteken erop zitten?
Dikke BMW.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
Denk eerder 16 klepper BMW's of zo.
ik vond dat wel een mooie auto die hij posttequote:
die DS3? niks mis mee.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vond dat wel een mooie auto die hij postte
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef kwiwi het volgende:
Wow mooie kleur.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Die toch? Weinig mis mee zou ik zeggen.
Het zou niet mijn eerste keuze zijn, maar ik heb er geen moeite meequote:Op woensdag 20 januari 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Tof karretje hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Was al verliefd op dat Midnight Purple toen ik die een keertje zag op een Nissan GT-Rquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar er liepen hier mensen de miepen over de kleur.
Ik vond de kleur ook mooi.
ik heb een zilvere 206sw van bijna 20 jaar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een saaie grijze Kia; dus moet niet al te hard roepen hier.
Maar zo'n Skyline zou ik nog mee rijden als die roze met turquoise zou zijnquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaalleen heb ik nog met de oude grill, voor de rest wel het nieuwe model met LED rondom
[..]
Was al verliefd op dat Midnight Purple toen ik die een keertje zag op een Nissan GT-RMaar die was iets boven budget
ee ik moet nog pissen en snacks pakkenquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Zitten we er allemaal al klaar voor?
Een turquoise Skyline zou ik ook geen nee tegen zeggenquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar zo'n Skyline zou ik nog mee rijden als die roze met turquoise zou zijn
En dan in het beige?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Zilverkleurige Clio hier. En het zou mij niks verbazen als mijn volgende auto een Dacia Sandero wordt
Nee, ik ben aan het werkquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Zitten we er allemaal al klaar voor?
Een goeie Skyline zeg ik überhaupt geen nee tegen, kleur boeit niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een turquoise Skyline zou ik ook geen nee tegen zeggen![]()
Je kan zelf ook nu.nl enz lezen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Op zulke momenten mis je bitterbal wel.
Captain Slow zou trots op je zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Zilverkleurige Clio hier. En het zou mij niks verbazen als mijn volgende auto een Dacia Sandero wordt
Voor de duiding.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan zelf ook nu.nl enz lezen?
Blauwe Seat Leon station, dus ook erg standaardquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een saaie grijze Kia; dus moet niet al te hard roepen hier.
Dit is waarom ik geen eigen auto heb nu.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Captain Slow zou trots op je zijn.
Maar goed, ik ben ook niet veeleisend qua auto's
Ik denk er over om mn eigen auto weg te doen, omdat ik toch alleen maar rij met de kangoo van het werk
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Captain Slow zou trots op je zijn.
Maar goed, ik ben ook niet veeleisend qua auto's
Ik denk er over om mn eigen auto weg te doen, omdat ik toch alleen maar rij met de kangoo van het werk
Liggen Roemenen en Hongaren elkaar eigenlijk een beetje lekker?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk weer zilverkleurig
Op de marketingbeelden is hij blauw. Maar dat is niet echt mijn ding
[ afbeelding ]
Ik vind die grote bak eigenlijk wel handig.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is waarom ik geen eigen auto heb nu.
Al vind ik dit wel irritant groot, denk niet dat ik hier in blijf rijden.
Ik ben meestal juist wel fan van blauwe auto'squote:Op woensdag 20 januari 2021 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hongaren kijken neer op al hun burenquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Liggen Roemenen en Hongaren elkaar eigenlijk een beetje lekker?
ziet er ook niet slecht uit.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zal echt wel minder blijven dan van Renault, het blijft hun budgetmerkquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet er ook niet slecht uit.
ik vind ze van binnen alleen slecht afgewerkt, amar dat is bij de nieuwere modellen misschien ook al stukken beter
Fuck Slovakia !!quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaren kijken neer op al hun burenZe kunnen alleen goed opschieten met de Hongaarse minderheid die in Roemenië leeft.
Tegenwoordig is het geloof ik wel ietsjes beter geworden, die eerste generaties Dacia's waren echt dramatischquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind ze van binnen alleen slecht afgewerkt, amar dat is bij de nieuwere modellen misschien ook al stukken beter
Daar hebben ze best stappen vooruit mee gemaaktquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is best prima jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze best stappen vooruit mee gemaakt
[ afbeelding ]
Ze ziet er best leuk uit vandaagquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Irma heeft weer een mooi pakje aan.
Door haar werk kijkt ze altijd of hij net iets te groot is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Irma heeft weer een mooi pakje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |