Zal wel op de vingers getikt zijn (lol).quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch
[ twitter ]
Zoals ik al zei, Gommers is een enorme opportunist.
Potje kots.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik maak me zorgen om Jan @:el-stinho @:zipportal
Ik denk dat Jan Roos spijt als haren op zijn hoofd heeft dat 'ie ooit aan dat politieke partijtje is begonnen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik maak me zorgen om Jan @:el-stinho @:zipportal
Zoomers zijn wel de meest jankeballen generatie tot nog toe.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
'jongeren hebben het extreem zwaar'Nauwelijks eten op tafel?
Ok millennialquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
In Afrika is het erger!
Altijd een leuk argument.
Gl en PVDA.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Benieuwd wie er gaat draaien als de kamer moet stemmen.
Leuk voor Rutte, maar als ik na 20:30 nog een stukje wil hard lopen dan doe ik dat gewoon.quote:
https://d66.nl/nieuws/avondklok-niet-nu/quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Leuk voor Rutte, maar als ik na 20:30 nog een stukje wil hard lopen dan doe ik dat gewoon.
gaat misschien wel beter ook met wat rennende boa's achter je aan al zijn die in de regel #viesdikquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Leuk voor Rutte, maar als ik na 20:30 nog een stukje wil hard lopen dan doe ik dat gewoon.
Ja, dat is wel een mooie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://d66.nl/nieuws/avondklok-niet-nu/
Dan zou ik dit even van de site halen, anders ga ik ze er KEIHARD mee om de oren slaan.
Ik vind Sigrid heel erg lief.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een mooie.
Maar dit zegt wel genoeg toch;
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |