Dat is bij ons dus precies hetzelfdequote:Op maandag 8 februari 2021 20:02 schreef twist02 het volgende:
Dan ben je zeker geen loedermoeder nee. En anders maar wel, dan sluit ik me graag bij jullie aan hoor, gezellig!
We horen net dat de oudste woensdag weer naar school mag, dus dan gaat Pitbull ook weer naar de psz
Heb ik toch mooi 2 uurtjes voor mezelf(met man op zolder aan het werk dan)
Het was ook maar een grapje hoor, ik kan me heel goed overgeven aan kindloze tijd voor een dagje. Gek genoeg heb ik er wel moeite mee haar uit logeren te doen, ik leg haar graag zelf in bedquote:Op maandag 8 februari 2021 19:51 schreef LeSage het volgende:
Lekker poetsen? Wat is dat?
Deze loedermoeder had vandaag 1 kind op school en 1 kind op het kdv. En ik hoefde ook niet te werken. Ik heb gepoetst (niet lekker), gelezen, de bedden verschoond en aan de traktatie van S. gewerkt. Heerlijk!
En daarna S. opgehaald met de slee, die is vervolgens in de tuin met papa aan een iglo gaan werken. En daarna met z’n 3en Mijm opgehaald met de slee.
Zo’n dag had ik echt even nodig na al die weken.
En dan ben je dus geen loedermoeder, rena. Ook als je niet aan het werk bent is het prima om te genieten van tijd zonder je kind hoor
Dat dacht ik op zich ook wel, maar soms zeg ik zo’n dingen zelf ook als grapje en dan voelt het toch misschien een heel pietsieklein beetje wel waarquote:Op maandag 8 februari 2021 21:00 schreef rena het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje hoor, ik kan me heel goed overgeven aan kindloze tijd voor een dagje. Gek genoeg heb ik er wel moeite mee haar uit logeren te doen, ik leg haar graag zelf in bed![]()
Ik prijs mezelf wel gelukkig dat ik thuis kan zijn met C zonder te hoeven werken, veel respect voor alle thuiswerkende mensen nu.
Wij vinden de driejarige ook n stuk pittiger dan toen ie twee wasquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef Nolita het volgende:
Wat een stomme ervaringen met opvang en psz zeg. Hier kunnen we brengen/halen in het halletje (1 ouder), de andere ouders wachten buiten op hun beurt. Baby nemen ze met kinderwagen en al mee naar binnen.
Ik vind mijn 3-jarige een stuk pittiger dan een jaar geleden. Ze ligt regelmatig krijsend op de grond als ze haar zin niet krijgt en ze zegt ook veel ‘maar ik wil dit en ik wil het nu’.
En ze krijgt streken, vorige week heeft ze mijn werktelefoon geblokkeerd (die ging dus in reset) en vanochtend was ik beneden en hoorde ik dat ze opstond, maar ze kwam niet beneden. Vriend was boven (in bed) en ik dacht dat ze moest plassen en weer naar bed ging. Kwam ik een tijd later boven zat ze op mijn bureaustoel de laptop van het werk vakkundig zwart (uitwisbare stift gelukkig, maar toch) te kleuren.Een aantal (witte) letters niet meer zichtbaar en touchpad zwart. We moeten dus echt beter opletten en ik mijn spullen opruimen, want de deur kan niet op slot.
En soms is ze ook heel simpel om te buigen. Ze was aan het krijsen dat ze in bad wilde ipv douchen. Opeens werkte ze toch goed mee met douchen, maar toen ze vervolgens het bad niet vol mocht laten lopen begon het krijsen weer. Toen ik voorstelde om dan samen in het net alsof bad te gaan liggen, haar bed, was het goed.![]()
Oh en haar zusje lacht gelukkig nog als ze zo krijst, ik hoop dan maar dat ze dit niet gaat nadoen straks.![]()
Het grootste deel van de tijd is ze wel heel lief hoor, maar bovenstaande vraagt wel wat energie en geduld.
Leven met 4 is ook behoorlijk pittigquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:50 schreef Nanuke het volgende:
@:LeSage als mijn kind ineens meegaand wordt, heb ik denk ik een ander probleem. Dan is hij vast verwisseld met een ander.Maar ik hoop wel dat het dagelijkse zeuren, huilen, op de grond neerstorten wel een keertje weer minder wordt.
Verder gaat het aardig met ons. Het is wennen, het leven met vier. Behoorlijk pittig ook. Maar het komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |