Ze gaan waarschijnlijk denken dat je ook van de handhaving bent.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:32 schreef Ringo het volgende:
Als je na negen uur vanavond Duits praat op straat, krijg je dan geen boete?
Als ik jou was zou ik een tunnel graven.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:41 schreef Michie_ het volgende:
Zou je nog wel naar je schuur mogen om iets te halen of naar buiten voor de brievenbus?
Ze schieten met scherp.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:41 schreef Michie_ het volgende:
Zou je nog wel naar je schuur mogen om iets te halen of naar buiten voor de brievenbus?
Heb je geen trots of ambitie? Kom werken bij de politie!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Net op tijd binnen
De politie stond bij Zaltbommel klaar om grootschalig uit te rukken, dus ik vermoed dat ze de op en afritten van de snelwegen gaan blokken
Hier ook veel extra politie op straat. Wat een land.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Net op tijd binnen
De politie stond bij Zaltbommel klaar om grootschalig uit te rukken, dus ik vermoed dat ze de op en afritten van de snelwegen gaan blokken
Zonder werkgeversverklaring jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:52 schreef Document1 het volgende:
Ben benieuwd. 23:00 klaar met werken. Dan naar een station fietsen en eenmaal in m'n woonplaats naar huis fietsen. Ergens onderweg moet ik wel politie tegenkomen, zouden ze mij aanhouden?
Ja want ze zien van te voren of je een werkgeversverklaring bij je hebtquote:
Dit dus, wat een reactie.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:53 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja want ze zien van te voren of je een werkgeversverklaring bij je hebtPlak je die op je rug ofzo.
Miss omdat ie aanhouden zei, als in gearresteerd wordenquote:
Fair enough, dat had ik anders kunnen verwoorden. Zal wel loslopen verder want ik verwacht eigenlijk totaal geen handhaving tegen te komen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Miss omdat ie aanhouden zei, als in gearresteerd wordenDenk dat daar de verwarring zit.
Doen zequote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zie de politie al zo naast mensen lopen en ze stipt om 9 uur een boete geven
Ik heb daar inmiddels meer respect voor dan voor de deugdominees met het dekentje op de bank.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:34 schreef PzKpfw het volgende:
Mensen die toch al van plan waren vanavond iets af te spreken zitten al lang en breed bij elkaar en feesten mooi door tot minstens half vijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |