Als Liese gaat weet ik niet of ik nog wel de moeite ga nemen om dit verder te volgen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:28 schreef Shola het volgende:
Ik vrees dat er twee uit moeten en dan is, helaas, mijn BB avontuur ook afgelopen. Verwacht niet dat Naomi zoveel stemmen gaat trekken.

Het is nog ochtend...quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:49 schreef JACM het volgende:
[..]
Ja Rob Geus ken ik wel, maar Man 3 kwam even niet binnen

Ach het is wel leuk op de achtergrond tijdens mijn werk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Liese gaat weet ik niet of ik nog wel de moeite ga nemen om dit verder te volgen.
Zo sterk is deze editie verder niet.

René is een grijzere muis, als je eerlijk bentquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Liesel en Naomi zijn grijze muizen,voegen niets toe,dus 1 van hen zal het worden.

Klopt, had ik eigenlijk meer van verwacht.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:50 schreef D. het volgende:
[..]
René is een grijzere muis, als je eerlijk bent

Grijze muizen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Liesel en Naomi zijn grijze muizen,voegen niets toe,dus 1 van hen zal het worden.

wat voegt rene toe?quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:47 schreef lonneberga het volgende:

Goede gesprekken. Met grote afstand de beste vragensteller in het huisquote:

En goede band met Jillquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:53 schreef engine het volgende:
[..]
Goede gesprekken. Met grote afstand de beste vragensteller in het huis

René vind ik kleur- en zouteloos en Jill is bij mij door de mand gevallen door aan te schurken tegen de slangen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:34 schreef JACM het volgende:
Enige Nederlanders die te doen zijn zijn René en Jill, de anderen zijn vreselijk. Jammer dat ook net Naomi en Liese zijn genomineerd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |