Ja noem mij maar een wappie. Maar we worden gewoon geregeerd door reptielen van de Bilderberggroep jaquote:
Hm oke nja trekt mij niet zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schijnt 99% van het internet te zijn
Je doet het erom h่quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:57 schreef -river- het volgende:
Ik kan niet wachten op die prik, kom maar op!
Ik ben mij nog aan het ori๋nterenquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op Tinder h้
Grindr een optie?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben mij nog aan het ori๋nteren
Is online toch.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja als ze gaat studeren, hoort er allemaal bij.
Oh ja. Laten we inderdaad hopen dat we over twee jaar weer normaal kunnen doen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zit sws nu in vwo 5 dus mag nog wel even en ik neem aan dat corona dan al ver weg is.
Ja dat moet wel, zolang houden wij dat echt niet vol.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja. Laten we inderdaad hopen dat we over twee jaar weer normaal kunnen doen.
Lekker tot je 25e in hotel mama tochquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:04 schreef Cachie het volgende:
Ik vind dat 'op kamers' helemaal niks. Ieder weekend met je vuile was naar huis in het ov, niet fatsoenlijk kunnen studeren, huishouden verdelen en bijhouden. Nog maar te zwijgen over de absurde huur en schuld erbij.
Je kunt zelf de was doen toch?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:04 schreef Cachie het volgende:
Ik vind dat 'op kamers' helemaal niks. Ieder weekend met je vuile was naar huis in het ov, niet fatsoenlijk kunnen studeren, huishouden verdelen en bijhouden. Nog maar te zwijgen over de absurde huur en schuld erbij.
Tinderquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op Tinder h้
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |