Duidelijke taal makkerquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:05 schreef Makrelis het volgende:
Interesseert mij dat nou? Wat mij betreft rammen jullie allemaal elkaar met een vuist in de achterste.
Akkoordquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:05 schreef Makrelis het volgende:
Interesseert mij dat nou? Wat mij betreft rammen jullie allemaal elkaar met een vuist in de achterste.
Niks irritanter dan iemand die iets wil insinueren maar dan de keutel intrekt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar dat je nu teleurgesteld bent
Waar heb jij het nu over? Toonde gewoon wat interesse in een vriend van de klb scquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niks irritanter dan iemand die iets wil insinueren maar dan de keutel intrekt.
Gewoon laf.
Neequote:Op woensdag 20 januari 2021 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over? Toonde gewoon wat interesse in een vriend van de klb sc
Kijk het oude kereltje haha.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:57 schreef Makrelis het volgende:
Ik ga ff uitrusten. Andere keer. Doei.
Wat probeer je nu te insemineren. Leg maar uit. Ik insemineer nietsquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk het oude kereltje haha.
Wat een afgang.
Net wanneer je hoopt op een prettige en heldere analyse komt shithoofd catkiller weer langs.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk het oude kereltje haha.
Wat een afgang.
Doet dat pijn?quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Akkoord
*deze post is getypt met de vuist van scrup in mijn anus
Nee, hij heeft een kleine vuistquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een kleine vuist
Catkiller is echt zo'n staatsmongaaltje eerste klassequote:Op donderdag 21 januari 2021 06:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Net wanneer je hoopt op een prettige en heldere analyse komt shithoofd catkiller weer langs.
@Catkillerquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:16 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Catkiller is echt zo'n staatsmongaaltje eerste klasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |