Eerst hier geld maken om nadien in een islamitisch land oud te worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:29 schreef okselzweet het volgende:
Verhuis naar de woestijn, moslims genoeg!![]()
Dat willenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Eerst hier geld maken om nadien in een islamitisch land oud te worden.
Niet deel uitmaken van de gemeenschapquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:31 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dat willen
Bang moeten zijn dat je kop wordt afgehakt als je iemand verkeerd aankijkt of iets verkeerd zegt!!!
Hahahaha in zuid italie komen ze dagelijks met bootjes aan. You mad vieze italiaans nicht?quote:
Ik ga enkel naar SA voor de hadj en/of de umrahquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Verhuis lekker naar Riyad als je de islam zo tof vind
Hopelijk zinken zequote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahahaha in zuid italie komen ze dagelijks met bootjes aan. You mad vieze italiaans nicht?
Inshallah krijgen ze ALLEMAAL een Europees paspoort
Met plezier schapen de keel doorsnijdenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet deel uitmaken van de gemeenschap
Geen moslim zijn ______!
Waar in de Koran of de Hadith staat er dat je iemand mag uitmaken voor een vieze nicht?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahahaha in zuid italie komen ze dagelijks met bootjes aan. You mad vieze italiaans nicht?
Inshallah krijgen ze ALLEMAAL een Europees paspoort
Als een schaap rondjes lopen op een pleinquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ga enkel naar SA voor de hadj en/of de umrah
Mekka![]()
Medina
Hij probeert zo zijn geaardheid te bevechtenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Waar in de Koran of de Hadith staat er dat je iemand mag uitmaken voor een vieze nicht?
Als een stel mongolen rondjes om een zwarte doos lopenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ga enkel naar SA voor de hadj en/of de umrah
Mekka![]()
Medina
https://edition.cnn.com/2(...)-iwd-intl/index.htmlquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als een schaap rondjes lopen op een plein
Ooohjeeeeee heb je onze depressieve bitchboy weer die graag stringetjes dragen wiltquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Waar in de Koran of de Hadith staat er dat je iemand mag uitmaken voor een vieze nicht?
en hoe is dat een antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ooohjeeeeee heb je onze depressieve bitchboy weer die graag stringetjes dragen wilt
Hahahahaahaha
Hopelijk trouwen als je nichtjes in Napels met een somaliër en bekeren ze zich tot de islam inshallahquote:
Jij bent ongelovig en daarom minderwaardig volgens de koran.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
en hoe is dat een antwoord op mijn vraag?
we zijn allemaal schepsels van de schepper waarom ben jij dan meer dat jij mensen mag beledigen en zo?
Ben jij een hoger schepsel? Fluistert Jibrail in je oren?
Welke soera?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent ongelovig en daarom minderwaardig volgens de koran.
Boehoehoeeeee huilen 😭😭quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
en hoe is dat een antwoord op mijn vraag?
we zijn allemaal schepsels van de schepper waarom ben jij dan meer dat jij mensen mag beledigen en zo?
Ben jij een hoger schepsel? Fluistert Jibrail in je oren?
The other side of war was to establish freedom, liberty, women rights and a better law abiding society.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Boehoehoeeeee huilen 😭😭
En moslims > kuffars
Euhm, ik zou eens wat beter opzoeken als ik jou was en niet zomaar Geertje geloven. Dat je überhaupt kan rekenen en tellen heb je aan de islam/arabieren te danken.quote:
Maar wel elke dag 100 arabische woordjes gebruiken. Stiekem ben je naast een depressieve nietsnut ook een identiteitsloze sukkel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
The other side of war was to establish freedom, liberty, women rights and a better law abiding society.
Christians and Jews who lived during the times of Prophet Mohammed were never defined as Kafirs or infidels. They are called as, “People of the Book” throughout the Quran. Prophet Mohammed included them as part of Medina Constitution where their places of worshipped were protected and respected. This is a very important observation that we all should know.
Hence believers in One God from other faiths cannot be lumped or stereotyped as non-believers. No one has the authority to judge others. Hence they cannot be called KAFIRS because they also have been shown the art of surrender, submission or devotion which is the true meaning of the word Islam.
En nog steeds geen antwoord op mijn vraag, maar ik geloof in God en Jezus zijn zoon.
Een Napolitaan zal nooit z'n afkomst verloochenen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hopelijk trouwen als je nichtjes in Napels met een somaliër en bekeren ze zich tot de islam inshallah
Leer eerst maar eens pizzas bakkenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Een Napolitaan zal nooit z'n afkomst verloochenen.
Maar die zitten er nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:44 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Behalve de knappe donkere grieten die mogen komen.
Gewoon lopen zoals Maradona door Napels liep. Ja toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Een Napolitaan zal nooit z'n afkomst verloochenen.
Ik stond als klein kind al in de keuken te helpen dus wat probeer jequote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens pizzas bakken
Dan zit je nu toch goed in Brussel?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:28 schreef Fushia2 het volgende:
Sinds ik in Brussel woon valt het mij op hoe klein de moslimgemeenschap in Nederland is.
Je hebt amper islamitische slagers,moskeeën, theehuisjes, halal supermarkten,........
Het gaat zelfs zo ver dat men in Nederland verplicht is eerst de dieren te verdoven vooraleer ze mogen slachten. Dit hoort niet.
Was vorige week in Rotterdam bijvoorbeeld en de keuze aan lekker halal eten wat niet fastfood is, is gewoon klein.
En Rotterdam is dan nog de meeste multiculturele stad van Nederland.....
Klacht: te weinig moslims in Nederland
Oh ja, want die oude Grieken en Romeinen konden niet rekenen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Euhm, ik zou eens wat beter opzoeken als ik jou was en niet zomaar Geertje geloven. Dat je überhaupt kan rekenen en tellen heb je aan de islam/arabieren te danken.
Zoek maar op boertje.
Napolitaanse pizzasquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik stond als klein kind al in de keuken te helpen dus wat probeer je
Neen, want ik mis Rotterdam wel....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan zit je nu toch goed in Brussel?
Inshallah wordt ook door christenen gebruikt....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar wel elke dag 100 arabische woordjes gebruiken. Stiekem ben je naast een depressieve nietsnut ook een identiteitsloze sukkel.
God/Allah heeft geen nageslacht. Jezus is een profeet.
Kan nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Gewoon lopen zoals Maradona door Napels liep. Ja toch?
Boehoehoe, identiteisloze sukkel die je bent. Je gelooft, maar toch heb je pilletjes nodig om je “goed” te voelen.....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Inshallah wordt ook door christenen gebruikt....
Jij beledigt enkel mensen.
Fijne moslim ben je.
Beledigen de hele dag.
Als Mohammed nu leefde was jij er als de eerste bij om hem weg te jagen.
bedoel ik dus jij kan alleen beledigen. is dat normaal binnen de islamquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Boehoehoe, identiteisloze sukkel die je bent. Je gelooft, maar toch heb je pilletjes nodig om je “goed” te voelen.....
Viesdik zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen Turkse pizzas met vlees klappen als ontbijt
In de top 10 beste pizzerie buiten Italia staan 6 restaurants waarvan de eigenaar Napolitaans is, waaronder in Brussel.quote:
Daar ga je fout nigga.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Euhm, ik zou eens wat beter opzoeken als ik jou was en niet zomaar Geertje geloven. Dat je überhaupt kan rekenen en tellen heb je aan de islam/arabieren te danken.
Zoek maar op boertje.
Geen idee? Jij doet stoer terwijl je depressieve bitch bent. Kweek wat karakter.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
bedoel ik dus jij kan alleen beledigen. is dat normaal binnen de islam
of ben jij een van de uitzonderingen?
Kijk deze racistische mannetjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:58 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Daar ga je fout nigga.
Moslims hebben helemaal niks uitgevonden. Inderdaad, het midden-oosten was ooit eens een grote beschaving waar vele uitvindingen, kunst en welvaart ontstonden. Maar dat was VOOR dat schizo mohammed zijn intrede deed. Daarna was het alleen nog maar 'inshallah' en 'allah hu akhbar'. Oh en inteelt.
En het ontbreekt al helemaal aan het vermogen om kritisch te zijn op zichzelf. Daarom blijven islamitische landen achtergesteld. En dat is ondanks de gigantische bedragen die er dagelijks naar toe gaan om dat er toevallig (inshallah) olie in de grond zit. Als die op een gegeven moment over is dan wordt het weer 1 grote stammenoorlog zoals het altijd is geweest sinds het jaar 700.
En je weet dat ik gelijk heb. Want dit type jij vanuit je westerse PC op westers internet in een westers beschaafd land waar jij, ondanks je kutgeloof wat haat verspreid richting ons, gewoon mag blijven wonen.
En dat je dan ook nog een voorbeeld moet halen om iets dat uit een arabisch land komt, zegt genoeg. De rest komt namelijk allemaal uit het Westen of het Oosten. Maar vooral het Westen.
En weet je hoe dat komt? Omdat wij wél kritisch kunnen kijken naar onszelf. Leren van onze fouten. Het morgen beter doen dan vandaag. Daarom zijn wij met al die achterlijke onzin gestopt die vandaag de dag én in de toekomst, in islamitische landen nog steeds voorkomt.
Maar wat noem jij Arabisch eten?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:00 schreef Aiciu het volgende:
Arabisch eten eten mensen alleen als ze dronken zijn
Ik beledig niemand jij constant.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee? Jij doet stoer terwijl je depressieve bitch bent. Kweek wat karakter.
Er wordt in het Midden-Oosten dan ook niets geproduceerd. De enige economie die ze hebben is olie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:58 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Daar ga je fout nigga.
Moslims hebben helemaal niks uitgevonden. Inderdaad, het midden-oosten was ooit eens een grote beschaving waar vele uitvindingen, kunst en welvaart ontstonden. Maar dat was VOOR dat schizo mohammed zijn intrede deed. Daarna was het alleen nog maar 'inshallah' en 'allah hu akhbar'. Oh en inteelt.
En het ontbreekt al helemaal aan het vermogen om kritisch te zijn op zichzelf. Daarom blijven islamitische landen achtergesteld. En dat is ondanks de gigantische bedragen die er dagelijks naar toe gaan om dat er toevallig (inshallah) olie in de grond zit. Als die op een gegeven moment over is dan wordt het weer 1 grote stammenoorlog zoals het altijd is geweest sinds het jaar 700.
En je weet dat ik gelijk heb. Want dit type jij vanuit je westerse PC op westers internet in een westers beschaafd land waar jij, ondanks je kutgeloof wat haat verspreid richting ons, gewoon mag blijven wonen.
En dat je dan ook nog een voorbeeld moet halen om iets dat uit een arabisch land komt, zegt genoeg. De rest komt namelijk allemaal uit het Westen of het Oosten. Maar vooral het Westen.
En weet je hoe dat komt? Omdat wij wél kritisch kunnen kijken naar onszelf. Leren van onze fouten. Het morgen beter doen dan vandaag. Daarom zijn wij met al die achterlijke onzin gestopt die vandaag de dag én in de toekomst, in islamitische landen nog steeds voorkomt.
Je bent abuis met inlegkruisjes. In tegenstelling tot de stelling van Pythagoras is dat wel heel erg islamitisch/arabisch jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:49 schreef Fushia2 het volgende:
Dat je überhaupt kan rekenen en tellen heb je aan de islam/arabieren te danken.
Een depressieve bitch die ander mensen de les speltquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik beledig niemand jij constant.
je ziet niet wat telt omdat je eigen trots in de weg staat
leerde je maar echt knielen voor Allah en niet alleen om erbij te horen.
Onze bounty koelie is ook weer van de partijquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je bent abuis met inlegkruisjes. In tegenstelling tot de stelling van Pythagoras is dat wel heel erg islamitisch/arabisch ja
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Een depressieve bitch die ander mensen de les spelt
Heb je al je stringetjes gevonden?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:40 schreef Erasmus het volgende:
Jouw anus scherenGa je hem ook nog bleken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |