SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
big tasty menu?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
ga vrijdag denk ik maccie voor lunch
Kom hierheen, het vriest te hard voor regen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
er staat letterlijk voor ELKE van de komende 14 dagen regen gepland.
en een doosje homestyle crispy chicken er bijquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk losse cheeseburgers en dan de frietjes met fritessaus
Dat heeft de overheid zo geregeld met de regenmachines zodat we makkelijker binnen blijvenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm die ken ik nog niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een doosje homestyle crispy chicken er bij
Ik zie ze ook niet meer op de site staanquote:
moppie moppie moppie dat klinkt helemaal toppiequote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft de overheid zo geregeld met de regenmachines zodat we makkelijker binnen blijven
[ afbeelding ]
Ik ga het even bij onze bank GOUDGENOT navragenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Graag Falling water house van Frank Lloyd Wright ergens in de highlands als er budget voor is.
Weet je zeker dat dat de mac was?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet meer op de site staan
de burger wel nog, maar je had ook nog van die chicken strips
Neeeeeeequote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:35 schreef Ygritte het volgende:
lol
http://keesgeniet.blogspo(...)het-museumplein.html
Viel mij al op dat ik weer meer vliegtuigen zag.... chemtrails dus.... dat ook weer duidelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft de overheid zo geregeld met de regenmachines zodat we makkelijker binnen blijven
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat de mac was?
hmm oke. Zal er op letten :pquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
homestyle chciken tenders
maar nu dus niet meer.
De spicy nuggets zie ik ook niet meer
Hoe bedoelde je dat je straks savonds niet kunt tennissen en je zegt “je kunt nog thuisbezorgd doen”?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat de mac was?
Wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je dat je straks savonds niet kunt tennissen en je zegt “je kunt nog thuisbezorgd doen”?
ja hij tennist bitterballen in de mondjes van ons allenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je dat je straks savonds niet kunt tennissen en je zegt “je kunt nog thuisbezorgd doen”?
Nee dit was lunchquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:53 schreef dud0r het volgende:
Is iedereen al de avonden vol aan het plannen de komende dagen?
vanavond bankhangen, morgen sporten, overmorgen sporten, vrijdag bankhangen. zaterdag ontzettend hard bankhangenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:53 schreef dud0r het volgende:
Neuh. Ben part time eigen baas, schrijf wel een verklaring voor mezelf.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:53 schreef dud0r het volgende:
Het begint wel erg druk te worden op de berg nu.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
@:Citizen.Erased er was maar budget voor een halve waterval, maar hier is je huis.
En @:Budapestenaar woont nu aan een meer, heb even een stuk grond weggeschept.
[ afbeelding ]
Ja vind ik ook. Vanaf nu is er een wachtlijst om in de Highlands te wonenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het begint wel erg druk te worden op de berg nu.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die staat er al langer dan gerrie
hoe is het met de teenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
@:Citizen.Erased er was maar budget voor een halve waterval, maar hier is je huis.
En @:Budapestenaar woont nu aan een meer, heb even een stuk grond weggeschept.
[ afbeelding ]
Straks moet je aan de flatsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Vanaf nu is er een wachtlijst om in de Highlands te wonen
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Vanaf nu is er een wachtlijst om in de Highlands te wonen
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel aardig, heb er 2 aan elkaar getaped en zo kan ik lopen
komt franz jozef niet voor je zorgen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel aardig, heb er 2 aan elkaar getaped en zo kan ik lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |