Krijg je geen mailtje met een foto van het eindresultaat?quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog gekeken, maar kon er nog geen vinden
Nee, had ik niet toen ik een tijd geleden een doekje bestelde.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijg je geen mailtje met een foto van het eindresultaat?
Dick heeft er wel kijk op, welke idioot haalt zo'n speler?quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Advocaat die overigens gewoon zegt dat ook Pratto er geen kut van kan
Ze hadden wat DVD'tjes bekeken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dick heeft er wel kijk op, welke idioot haalt zo'n speler?
het zal niet veel gekost hebben maar toch al gauw een miljoen of 2? dat is toch wel veel als je al niet zoveel hebtquote:
Lijkt me niet dat hij voor een half jaar salaris 2 miljoen kost, dat verdient Berghuis niet eens.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal niet veel gekost hebben maar toch al gauw een miljoen of 2? dat is toch wel veel als je al niet zoveel hebt
Met tekengeld, zaakwaarnemer fees? Maar misschien heb je gelijk hoor en zit ik te hoog, hij was daar 1 van de grootverdieners voorzover ik begreep.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij voor een half jaar salaris 2 miljoen kost, dat verdient Berghuis niet eens.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Feyenoord daar meer dan een ton of 6-7 op heeft stukgeslagen, maar het blijft Feyenoord natuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met tekengeld, zaakwaarnemer fees? Maar misschien heb je gelijk hoor en zit ik te hoog, hij was daar 1 van de grootverdieners voorzover ik begreep.
Het is ook niet veel tot nu toe.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:46 schreef fetX het volgende:
Ik vind het tot nu toe niet veel in ieder geval. Bozenik is niks minder.
Ik heb ook het idee dat die Pratto totaal niet fit is. Lijkt wel alsof die man twee weken Kerst heeft gevierd of zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook niet veel tot nu toe.
Net zoals de aanvoer. (Maar daar hebben Jorg en Bozenik natuurlijk ook last van, al zijn dat beide weer andere types).
Prima.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:32 schreef Gert het volgende:
FC Twente en Feyenoord akkoord: wachten op ja-woord Narsingh (AD)
Ik ben er ook van overtuigd dat ie dat kan. Alleen is ons huidige voetbal zo ingericht dat verdedigers er beter uit komen dan aanvallers. Onze aanvallers kunnen in dit systeem niet effectief druk zetten, hebben weinig afspeelmogelijkheden en staan ver van de goal af waardoor ze weinig kansen krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je Berghuis zo bezig ziet dan begrijp je waarom hij nog steeds bij Feyenoord zit. Buitenlandse subtoppers zitten niet te wachten op wisselvallige spelers, je moet constant kwaliteit kunnen leveren.
Een nieuwe uitdaging en omgeving zou misschien wel beter voor hem zijn ja. Geldt voor Jörgensen ook.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben er ook van overtuigd dat ie dat kan. Alleen is ons huidige voetbal zo ingericht dat verdedigers er beter uit komen dan aanvallers. Onze aanvallers kunnen in dit systeem niet effectief druk zetten, hebben weinig afspeelmogelijkheden en staan ver van de goal af waardoor ze weinig kansen krijgen.
Ik kan me voorstellen dat je daar gefrustreerd van raakt en minder van gaat voetballen.
Erg mooi.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is er mee gestopt, geen bron meer.
Meen je?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is er mee gestopt, geen bron meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |