Kunnen we gelijk door naar het erg lelijke Oranje.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:20 schreef fetX het volgende:
Ik ben echt zo blij als dit verschrikkelijke seizoen voorbij is.
Zolang Bijlow niet gaat keepen komende zomer, dan hoop ik dat Oranje degradeert.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk door naar het erg lelijke Oranje.
Nepsupporter.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:23 schreef fetX het volgende:
Ik ga de tweede helft wat anders doen. Hier kan ik echt niet naar kijken. Vrijwel elk team in de KKD speelt leuker.
Ze lijken ook wel echt een off-day te hebben, ook simpele dingen lukken nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:23 schreef fetX het volgende:
Ik ga de tweede helft wat anders doen. Hier kan ik echt niet naar kijken. Vrijwel elk team in de KKD speelt leuker.
Die heeft vast niet al 5 jaar een seizoenkaart.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is ook voor Feyenoord ja
Al blijft die wel gewoon kijken als ze achterstaan.
Had graag onze makker Iganacio Ostertag gehoord.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:25 schreef Caland het volgende:
Leo heeft nu al Malacia en Sinisterra door elkaar gehaald, Senesi en Spajic en wist blijkbaar niet dat er geen VAR was bij de goal.
#werkenbijESPN
Omdat Heracles beter speeltquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik schakel net in.
WAAROM STAAN WE ACHTER??????
Omdat je te vroeg inschakeltquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik schakel net in.
Ons Turkse toptalent heeft zijn dag niet. Verder veel te laag tempo.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik schakel net in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |