Zoek je een betere werkgever dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe gaat een avondklok contactmomenten verminderen terwijl, mijn inziens, de werkgevers mensen blijven aanmoedigen naar werk te komen tussen 08.00 en 18.00?
De meeste mensen gaan nog gewoon naar hun werk ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:20 schreef Aanmodderfakker het volgende:
In deze tijd in de auto stappen naar werk?
Sommige werkgevers kunnen geen mogelijkheid vinden om hun werknemers thuis te laten blijvenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:20 schreef Aanmodderfakker het volgende:
In deze tijd in de auto stappen naar werk?
De meeste?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan nog gewoon naar hun werk ja.
De meeste wel ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:22 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
De meeste?
Ik zelf al sinds maart niet.
Google.nlquote:
Dit vind je een logische oplossing?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Zoek je een betere werkgever dan.
En dat is dan de bron voor "de meeste"?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rij je nooit in de spits? Het is erg druk op de weg hoor.
Als je nu bij een bedrijf werkt die personeel naar kantoor laat komen voor werkzaamheden die ook vanuit thuis gedaan kunnen worden? Ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit vind je een zinvolle oplossing?
Ja hoeveel komen er naar kantoor om excelletjes te vullen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:26 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Als je nu bij een bedrijf werkt die personeel naar kantoor laat komen voor werkzaamheden die ook vanuit thuis gedaan kunnen worden? Ja.
Dat zei ik niet he, ik stel alleen dat het nog steeds erg druk is op de weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:26 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
En dat is dan de bron voor "de meeste"?
Geen idee, ik niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:28 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Ja hoeveel komen er naar kantoor om excelletjes te vullen?
Vind je het aannemelijk dat je in deze tijd makkelijk een andere baan vind? Bijv. een baan in de productiesector?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:26 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Als je nu bij een bedrijf werkt die personeel naar kantoor laat komen voor werkzaamheden die ook vanuit thuis gedaan kunnen worden? Ja.
Je quote toch "bron?"quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat zei ik niet he, ik stel alleen dat het nog steeds erg druk is op de weg.
Als je beetje hooggeleid bent wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vind je het aannemelijk dat je in deze tijd makkelijk een andere baan vind? Bijv. een baan in de productiesector?
Kan zo gauw even niets recenter vinden dit is van april/maartquote:
Ken je mensen uit de onderlaag van de maatschappij? Mensen zonder diploma die in de productiesector werken?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:31 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Als je beetje hooggeleid bent wel.
Nee met dat soort mensen associeer ik mezelf niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ken je mensen uit de onderlaag van de maatschappij? Mensen zonder diploma die in de productiesector werken?
Ja eerste lockdown en 40%.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Kan zo gauw even niets recenter vinden dit is van april/maart
Smartphonedata Google: een derde minder gebruikers reizen naar werk - https://nos.nl/l/2329235
Coronacrisis of niet: 40 procent werkenden gaat nog 'gewoon' naar het werk - https://nos.nl/l/2329795
Ok, dat kan en mag. Vind je dan dat jouw aanvankelijke opmerking over het zoeken van een nieuwe baan als een werkgever verplicht je op het werk te komen een logisch en aannemelijk standpunt is?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:36 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Nee met dat soort mensen associeer ik mezelf niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |