quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 13:18 schreef Nia het volgende:Ik vind zojuist een tweede kaart van een KPN glasvezelmonteur die in mijn huurwoning wil kijken naar de meeste geschikte plaats voor glasvezel. Moet ik als tevreden
Ziggo klant hier gehoor aan geven?
Als ze glasvezel aan gaan leggen in je wijk kan je nu gratis de aansluiting in je woning krijgen en mocht je ooit over willen stappen dan heb je geen hoge aansluitkosten.
Daarnaast, het is een huurwoning en de verhuurder heeft er belang bij dat zijn verhuurobject voorzien is van een glasvezelaansluiting, aangezien KPN met koperlijnen stopt en jij vast niet de laatste huurder bent.
Als er ooit ineens storingen ontstaan bij Zig
go, of ze stoppen met het uitzenden van je favoriete zender, of ze worden te duur dan heb je met glasvezel een alternatief en een onderhandelingspositie.
Mocht je het zelf niet willen, overleg het dan even met je verhuurder.
Toevallig was vanochtend de door KPN ingehuurde persoon hier die de glasvezel in mijn woning zou aansluiten maar omdat er 1,5 cm water stond in de kruipruimte is hij weer weggegaan.
[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 19-01-2021 13:58:01 ]