Ik ben het wel eens vergeten erop te letten en dan blijkt het 10% te zijn in huis, je schrikt je rot. Een wekker met een luchtvochtmeter kun je bij elke bouwmarkt halen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:20 schreef Mikeytt het volgende:
Hoge luchtvochtigheid als het koud is, is wel lekker.
Maar in de zomer graag zo droog mogelijk
Wat ik doe, maar ik weet niet of ik dat moet adviseren want je moet goed opletten dat het niet droogkookt, is een grote pan met kokend water op het vuur, gas laag en lekker laten stomen. Daarnaast een luchtbevochtiger van de Blokker, goedkoop, doet vrijwel niets maar alle beetjes helpen. Een goeie luchtbevochtiger is prijzig. Ik heb er ooit een gehad, die warmde het water eerst op, kwamen hele wolken uit maar die heeft het begeven.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:32 schreef erikkll het volgende:
43% hier, maar hoe krijg je dat hoger dan? vroeger hadden m'n ouders zo'n waterbakje aan de verwarming hangen maar dat heb ik niet
Ohja oké. Heb een afgesloten keuken. Ik denk dat ik het wel houd zoals het is. Er is hier toch niemand om me corona te geven.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:41 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Wat ik doe, maar ik weet niet of ik dat moet adviseren want je moet goed opletten dat het niet droogkookt, is een grote pan met kokend water op het vuur, gas laag en lekker laten stomen. Daarnaast een luchtbevochtiger van de Blokker, goedkoop, doet vrijwel niets maar alle beetjes helpen. Een goeie luchtbevochtiger is prijzig. Ik heb er ooit een gehad, die warmde het water eerst op, kwamen hele wolken uit maar die heeft het begeven.
In het artikel zeggen ze planten neerzetten helpt al, sommige planten zijn betere luchtbevochtigers dan andere, moet je even googelen. Bakje water aan de verwarming maar waar koop je die op dit moment.
Als je een grote pan neemt, vol met kokend water en die op een vlamverdeler zet, op laagste stand, kleinste pit, gaat het niet hard. Maar je moet het gewoon niet vergeten, desnoods zet je er een wekker bij dat je na een uur even gaat kijken. Om de zoveel tijd bijvullen met kokend water, om de twee uur of zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:22 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ohja oké. Heb een afgesloten keuken. Ik denk dat ik het wel houd zoals het is. Er is hier toch niemand om me corona te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |