SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Wat? Rukken? Koekjes bakken? Wilhelmus zingen?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
In het begin doe je toch continue en raak je de tel kwijt bij de 18e keer?
n die volgordequote:Op maandag 18 januari 2021 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Rukken? Koekjes bakken? Wilhelmus zingen?
Rukken is zonde als je een meisje hebt.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Rukken? Koekjes bakken? Wilhelmus zingen?
Ja zo zijn er zo veel dingen zonde als..quote:Op maandag 18 januari 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rukken is zonde als je een meisje hebt.
Ligt aan de koffiedame.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo zijn er zo veel dingen zonde als..
Naar de pomp lopen is ook zonde als je waterleiding hebt.
Picsquote:Op maandag 18 januari 2021 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Have a got news for you even afkijken
Victoria Coren-Mitchell presenteert
Ik ook niet. Maar we moeten eens af van het idee dat vrouw + blond per definitie gelijk staat aan JEZUS RAVISSANT LEKKER WIJF ZOU FINAAL UIT ELKAAR TREKKEN 27/10quote:
Cherrylips is blondquote:Op maandag 18 januari 2021 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar we moeten eens af van het idee dat vrouw + blond per definitie gelijk staat aan JEZUS RAVISSANT LEKKER WIJF ZOU FINAAL UIT ELKAAR TREKKEN 27/10
Ze is slim en gevat dus het is iets meer dan een blondje, maar wat jij wil.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar we moeten eens af van het idee dat vrouw + blond per definitie gelijk staat aan JEZUS RAVISSANT LEKKER WIJF ZOU FINAAL UIT ELKAAR TREKKEN 27/10
Oh vast wel. Wie weet valt het mee hoorquote:Op maandag 18 januari 2021 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is slim en gevat dus het is iets meer dan een blondje, maar wat jij wil.
Nķg vaker. Jeetje.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je ook vaker neuken in twintig eenentwintig?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat denk je. Maar dan heb je ineens een Haagse leverworst in je mond zo ‘s morgens vroeg
nee gelukkig niet. Kan gewoon met de benenwagen vandaagquote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer met Max Verstappen in de auto straks??
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:35 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel een beetje vochtig buiten ja, en donker en te vroeg.
Heeft hij ook tatoeages?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:34 schreef bitterbal het volgende:
ja verstappen heeft wel een beetje een anger probleempje in de auto
Ruikt hij naar musk?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien maar zou kunnen
je werkt vandaag op je eigen seat?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gelukkig niet. Kan gewoon met de benenwagen vandaag
Jepsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je werkt vandaag op je eigen seat?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe moet bitterbal weten hoe Elon Musk ruikt?
hij zou het niet overleven als hij in de buurt kwamquote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 in een rij als haags er zou zijn
online cursus?quote:
dat denken ouders altijd over hun kutkinderenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt de allerleukste foto van mijn poes ooit
Gaat het je nu wel lukken een foto te uploaden?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt de allerleukste foto van mijn poes ooit
Dat lukt me alweer een poosjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het je nu wel lukken een foto te uploaden?
verwarrend dit.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HOezo cursus? Ga straks naar de winkel
Die had ik gepost hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen het lijkt te missen. Weddenschap verloren over die eekhoorn.
Zat je kokhalzend naast hem?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet het niet meergeloof niets spannends en ik zat met mijn hoofd in een plastic zakje
Heeft hij een plastic zakje?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet het niet meergeloof niets spannends en ik zat met mijn hoofd in een plastic zakje
op de achterbank half. :pquote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat je kokhalzend naast hem?
die foto was wel een eye opener.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen het lijkt te missen. Weddenschap verloren over die eekhoorn.
oh op die fietsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee johIk ga vandaag gewoon naar de haagse vestiging :p
Ik ben hier getuige van. Heb de eekhoorn gezien.quote:
wees blij. de foto was vrij schokkend.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu voel ik me achtergesteld omdat ik de eekhoorn gemist heb.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wees blij. de foto was vrij schokkend.
US blijkt een duimringdrager te zijn.
Kennen ze dat in Limburgje niet dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lange benen, drie stapjes en je bent bij Stoelen & Banken
Klinkt alsof je verrast bent daardoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat kennen we zeker en we kijken er op neer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kennen ze dat in Limburgje niet dan?
Vlaai.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat kennen we zeker en we kijken er op neer.
een beetje wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt alsof je verrast bent daardoor.
vandaag niet.quote:
Smaakt dat ook naar kip?quote:
Avontuur was dat wel jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar het gaat me om de eekhoorn.
Ik heb wel eens vernomen dat mensen die dat doen de ring gebruiken om de perfecte afstand tot de prostaat te bepalen voor het stimuleren ervan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is echt een raar 'mens'quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:53 schreef UitStraling het volgende:
Dag dag kleine hagedis met je Karpatenkop![]()
https://twitter.com/FLOTU(...)eemt-alvast-afscheid
Moet ook wel, als je dagelijks met die geschifte sinaasappel zit opgescheept.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet ook wel, als je dagelijks met die geschifte sinaasappel zit opgescheept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |