SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is het leven nu zonder je geliefde hond.quote:
Dat worteltjes snijden ziet er wel veilig uit jaquote:Op maandag 18 januari 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Een van de vingertjes zie ik er nog wel eens af gaan.
Ik ben nu bij "mmm roomkaas *lik* lekker hoor".quote:Op maandag 18 januari 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat worteltjes snijden ziet er wel veilig uit ja
De cijfers verbazen me niks zoquote:Op maandag 18 januari 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn buurman staat net doodleuk op krap anderhalve meter te vertellen dat hij vorige week bij een begrafenis was waar zeker zes mensen met corona zijn besmet
Het went inmiddels wel hoorquote:Op maandag 18 januari 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het leven nu zonder je geliefde hond.
Zal wel wennen zijn, niet uitlaten enzo?
Improvisatietalentquote:Op maandag 18 januari 2021 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Creatief hoor Fles, met dat bladerdeeglapje aan het einde![]()
Ik had echt te veel overquote:Op maandag 18 januari 2021 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Dit heeft iets rustgevends.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:31 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.feestbazaar.n(...)fEAQYASABEgKlQvD_BwE
Ook filmen en uploaden, dan geven wij punten, The KSC Food Battlequote:Op maandag 18 januari 2021 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
Misschien deze week ook gevulde bello maken
zout vergetenquote:Op maandag 18 januari 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar er ging echt veel mis![]()
Meteen al beginnen met het gehakt ipv de wortels
Mager commentaar (lang niet gedaan, nog geen bier op en zo)
Gespetter met die roomkaas
Afzuigkap pas aan als het niet meer hoeft![]()
Volgende keer beter
Meer een soort Eurokok Martinquote:
ik heb niet zulke geavanceerde chest rigs als flesquote:Op maandag 18 januari 2021 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook filmen en uploaden, dan geven wij punten, The KSC Food Battle
Zout is slecht voor je. En ik miste het totaal niet eigenlijkquote:Op maandag 18 januari 2021 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zout vergeten?
Desalwelteplus: ik ben fan
te veel zout jaquote:Op maandag 18 januari 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zout is slecht voor je. En ik miste het totaal niet eigenlijk
Nou dan kunnen jullie choreo-cinematografisch experimenteren. Dat is ook leuk natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2021 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb niet zulke geavanceerde chest rigs als fles
Godverdommequote:Op maandag 18 januari 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eerste aanzet tot een stalagmiet is in the making!
Ik kook ook eigenlijk zelden met zout, omdat ik het als student vergat en nu zo gewend benquote:Op maandag 18 januari 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zout is slecht voor je. En ik miste het totaal niet eigenlijk
Dat maakt het toch ook gewoon leuk om naar te kijken!quote:Op maandag 18 januari 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar er ging echt veel mis![]()
Meteen al beginnen met het gehakt ipv de wortels
Mager commentaar (lang niet gedaan, nog geen bier op en zo)
Gespetter met die roomkaas
Afzuigkap pas aan als het niet meer hoeft![]()
Volgende keer beter
Dat doe ik al honderd jaarquote:Op maandag 18 januari 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Fles moet echt gaan travelvloggen
Dit ja, als alles goed gaat is het eigenlijk minder leukquote:Op maandag 18 januari 2021 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat maakt het toch ook gewoon leuk om naar te kijken!
Battle of the Cocks.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook filmen en uploaden, dan geven wij punten, The KSC Food Battle
Fles Travelsnacks verdient een Youtube-kanaalquote:Op maandag 18 januari 2021 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik al honderd jaarIk moet er eens geld mee gaan verdienen ja
Ja nu zie ik het ookquote:Op maandag 18 januari 2021 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie nu een heel fout zwaardgevecht voor me
ja, naast Fles Culisnacksquote:Op maandag 18 januari 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles Travelsnacks verdient een Youtube-kanaal
quote:Op maandag 18 januari 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik heb nog een ouwerwetse GoPro die maar tot maximaal 4 GB per file gaat dus na 17 minuut zoveel kapt ie het af. En ik heb geen video editing spul. Dus ik kan alleen maar dingen maken van een kwartierBinnenkort gevulde paprika's denk ik.
Indische rijsttafel voor 18 personen in 15 minutenquote:Op maandag 18 januari 2021 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dus geen gevulde kalkoen anytime soon?
Nee wie komt dat opeten dan joh gekquote:Op maandag 18 januari 2021 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dus geen gevulde kalkoen anytime soon?
Bal, uiteraard.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wie komt dat opeten dan joh gek
That would be electrocut... electrifyingquote:Op maandag 18 januari 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar kunnen flimpjes van ballies huis-tuin-en-keukenprojecten ook bij
Race tegen de klok elke aflevering. Alles moet in 17 min klaar zijnquote:Op maandag 18 januari 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Indische rijsttafel voor 18 personen in 15 minuten
the 1000 second challengequote:Op maandag 18 januari 2021 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Race tegen de klok elke aflevering. Alles moet in 17 min klaar zijn
Zoals die filmpjes van Gordon Ramsayquote:Op maandag 18 januari 2021 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Race tegen de klok elke aflevering. Alles moet in 17 min klaar zijn
Net als mijn lamp ophangkunsten.. dat kan wel eens spannende beelden opleverenquote:Op maandag 18 januari 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
That would be electrocut... electrifying
Ik ook alleen met een handjevol dingenquote:Op maandag 18 januari 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat red ik echt met geen enkel gerecht behalve een tosti.. ben enorm traag in de keuken
Oh oh...quote:Op maandag 18 januari 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Even met mijn covidbuurman staan praten en gelijk keelpijn.
#hypochondergenot.
Smakkenquote:Op maandag 18 januari 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je bal dan hoort kauwen en smekken op de kalkoenbotjes, in bikini
Aaawwww, vriendelijke stevige stomp tegen je schouder.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk omdat het een beetje een kutdag was of zo
quote:Op maandag 18 januari 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaawwww, vriendelijke stevige stomp tegen je schouder.
Werk aan de winkel?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lig er net in![]()
vannacht weer 'vroeg' op.
Copy - paste hier aubquote:Op maandag 18 januari 2021 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
O, kreeg vandaag een lieve PM. Die ga ik nog even beantwoorden.
Ja zodra ze bellen moet ik er uit. zal tussen middernacht en 6 ergens worden. En vandaag was ook wel een redelijk intensieve dag. Ga morgen mn benen/knie/rug wel voelenquote:
quote:Ik ga ook op tijd naar bed. Autoweek Classics gekocht om nog even lekker te lezen
Dan zou ik geen oog dicht doenquote:Op maandag 18 januari 2021 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja zodra ze bellen moet ik er uit. zal tussen middernacht en 6 ergens worden. En vandaag was ook wel een redelijk intensieve dag. Ga morgen mn benen/knie/rug wel voelenplinten plakken
[..]
The usual stuff, ik vraag meestal 400 euro plus reiskosten, jij?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aanbiedingen voor stripteases, one night stands, fwb’s - je kent het wel.
Had je gevraagd het stil te houdenquote:Op maandag 18 januari 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op maandag 18 januari 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik geen oog dicht doen
Kortingscodes?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe het belangeloos. Goed voor mijn karmapunten.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The usual stuff, ik vraag meestal 400 euro plus reiskosten, jij?
ftfyquote:Op maandag 18 januari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe het belangeloos. Goed voor mijn pandapunten.
O sorry, kan de vele aanbiedingen niet altijd uit elkaar houden.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je gevraagd het stil te houden
Die ellende heb ik ook met een vroege vluchtquote:Op maandag 18 januari 2021 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook nietal lukt het me wel beter tegenwoordig, vooral als ik weet dat het minimaal nog zoveel uur is tot ze me bellen.. Beetje van die mindfulness podcastjes geluisterd afgelopen maanden.
Als het binnen nu en 2u is en dat weet ik, dan slaap ik niet.
Het is allemaal wat meid.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Grootste paniek was toen een ringleiding van koeling sprong in een ziekenhuis en toen dreigte binnen 60 min. de zuurstof op te zijn. De ademluchtmachines werden gekoeld met die machines.
Das dus echt soort van speed film was je dan in terecht komt.
Probeer dan maar eens te slapen als je weer thuis komt.
Doe nou ff alsof je zijn verhalen ook gelooft cultridder. Dat ben je hem minstens wel verplichtquote:
Je collega in Brazilië slaapt zeker erg vastquote:Op maandag 18 januari 2021 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Grootste paniek was toen een ringleiding van koeling sprong in een ziekenhuis en toen dreigte binnen 60 min. de zuurstof op te zijn. De ademluchtmachines werden gekoeld met die machines.
Das dus echt soort van speed film was je dan in terecht komt.
Probeer dan maar eens te slapen als je weer thuis komt.
Ik geloof het wel hoor, ik ben niet zo wantrouwelig.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe nou ff alsof je zijn verhalen ook gelooft cultridder. Dat ben je hem minstens wel verplicht
Godverdomme vertel ik eens een oprecht verhaal, komt deze latente gayboy met zijn mannentasje en duimring aan hoor.quote:
Ja dar heb je het alquote:Op maandag 18 januari 2021 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godverdomme vertel ik eens een oprecht verhaal, komt deze latente gayboy met zijn mannentasje en duimring aan hoor.
EN morgen weer om 7 uur naar de klappenvangerijquote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godverdomme vertel ik eens een oprecht verhaal, komt deze latente gayboy met zijn mannentasje en duimring aan hoor.
Huh?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je collega in Brazilië slaapt zeker erg vast
Weet ik, maar in Brazilië was de lucht toch op in ziekenhuizen?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh?
Dit was in NL. Ik hoef het niet op te lossen maar sta soms paraat als leidinggevende. Maar met zoiets pleur ik er ook volgas heen. Actie!
Dat hebben we trouwens opgelost door een brandslang de kop af te snijden en die op een aftapper van de koelleiding te zetten en een slang naar de afvoer.
Was voldoende voor die machines te blijven draaien.
Ziekenhuizen is alles dubbel of driedubbel uitgelegd. Maar vaak vergeet men toch cruciale dingen, later is daar een nood koeling op gekomen.
Verse of knisperige?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn digitale brievenbus zit elke dag vol met gebruikte slipjes.
Showreel is klaarquote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN morgen weer om 7 uur naar de klappenvangerij
Mja, die hoef ik dan weer niet in mijn inboxquote:Op maandag 18 januari 2021 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de laatste dog van m'n ouders legde stomende Gerries
hij leeft al een jaar of 6-7 niet meer dus wees maar niet bangquote:Op maandag 18 januari 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, die hoef ik dan weer niet in mijn inbox
En hem dan lekker niet aan jou laten zienquote:
Eh nee. Ik heb vakken gevuld, foldertjes bezorgd en stukkies geschreven als bijbaan.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er weleens kippen gevangen, als bijbaan?
Zat zondag weer naast de vrolijk ruftende hond van mijn paquote:Op maandag 18 januari 2021 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij leeft al een jaar of 6-7 niet meer dus wees maar niet bang
Nee, wel in de kattenkorrelfabriek gewerktquote:Op maandag 18 januari 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er weleens kippen gevangen, als bijbaan?
genotquote:Op maandag 18 januari 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat zondag weer naast de vrolijk ruftende hond van mijn pa
Nou op mijn 15e verdiende dat het beste van wat je toen kon doen.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eh nee. Ik heb vakken gevuld, foldertjes bezorgd en stukkies geschreven als bijbaan.
Wat moest je doen met die kippen dan?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou op mijn 15e verdiende dat het beste van wat je toen kon doen.
300 gulden per nacht ofzo. En bier in de pauzes.
Maar grotere gestoorden dan dat kon je niet vinden
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou op mijn 15e verdiende dat het beste van wat je toen kon doen.
300 gulden per nacht ofzo. En bier in de pauzes.
Maar grotere gestoorden dan dat kon je niet vinden
In een kratje douwen.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moest je doen met die kippen dan?
Ik verdiende best goed met vakkenvullen. Nachtwerk, 7 uur werken 10 uur betalenquote:Op maandag 18 januari 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik weet niet meer wat ik als vakkenvuller verdiende. Mijn broer verdiende beter als stratenmaker. Wel jammer dat hij daar zijn knieën mee heeft verziekt.
Ja was het meest gore werk ooit. Die kippen zaten meestal ook onder de kippenluis.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hem dan lekker niet aan jou laten zien
Daarna die stallen weer helemaal ontsmetten. Lang leve de industrie.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja was het meest gore werk ooit. Die kippen zaten meestal ook onder de kippenluis.
Kijk ekte werk.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verdiende best goed met vakkenvullen. Nachtwerk, 7 uur werken 10 uur betalenVrijdagavond om 9 uur de winkel in en zaterdagochtend om 5 uur nog even een kratje door de kassa slepen. Vervolgens tot 8 uur - half negen op het dorpsplein biertjes klappen en starnakel naar bed waggelen toen iedereen alweer door het dorp fietste
![]()
Tijden jonge
Kippenluis.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja was het meest gore werk ooit. Die kippen zaten meestal ook onder de kippenluis.
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Er zaten er 5 in een legbatterij.
De beste mensen konden in een graai 5 kippen pakken, tussen elke vinger een poot en dan met een zwaai in een krat gooien en nog een zwaai en dan zaten er 10 in een kratje. Nieuw krat erboven op en dan opnieuw.
Je moest 12000 kippen in 3-4 uur doen met 4 man.
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verdiende best goed met vakkenvullen. Nachtwerk, 7 uur werken 10 uur betalenVrijdagavond om 9 uur de winkel in en zaterdagochtend om 5 uur nog even een kratje door de kassa slepen. Vervolgens tot 8 uur - half negen op het dorpsplein biertjes klappen en starnakel naar bed waggelen toen iedereen alweer door het dorp fietste
![]()
Tijden jonge
Het gebeurt nu niet meer in NL geloof ik.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna die stallen weer helemaal ontsmetten. Lang leve de industrie.
Het ontsmetten met fipronil niet meer. Dat hebben we wel goed.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gebeurt nu niet meer in NL geloof ik.
Niet op die manier.
Is die eigenaar van dat antikippenluismiddelbedrijf laatst niet aangeklaagd voor miljoenen?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gebeurt nu niet meer in NL geloof ik.
Niet op die manier.
Meh had best goed poen destijds welquote:Op maandag 18 januari 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk ekte werk.
En dan had je poen voor 2 keer uitgaan en een frikandel speciaal.
Ja terecht joh, dat waren Banevelders die kochten gewoon illegaal spul in België en beweerden dat het biologisch was.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die eigenaar van dat antikippenluismiddelbedrijf laatst niet aangeklaagd voor miljoenen?
Stiekem toch gedaanquote:
Was dat een strafkamp?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ELKE zaterdag en ELKE woensdag met de hele club stappen in Tilburg
Jij jah?quote:
Wil jij hem ook zienquote:
Nou ja één van de betere kroegen toen heette wel Tribunaal. Als je dat bedoeltquote:
Land van Fles.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh had best goed poen destijds wel![]()
Ik werkte ook best lang in de Efteling bij een friettent. Op een gegeven moment gingen we in de zomer ELKE zaterdag en ELKE woensdag met de hele club stappen in TilburgLiep niet altijd goed af
Maar ja fuckit ik woonde toch nog thuis boejjeuh
Nee niet echt, ik heb een beetje met T-Town Tilly Killburg wat Etto met kaas heeftquote:Op maandag 18 januari 2021 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja één van de betere kroegen toen heette wel Tribunaal. Als je dat bedoelt
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben altijd nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
estond toen de Uitstad al? Daar ben ik nog wel een paar keer geweest. Maar ik was geen feestbeest. Hoe verrassendquote:Op maandag 18 januari 2021 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja één van de betere kroegen toen heette wel Tribunaal. Als je dat bedoelt
Was wel vlak naast het Land van Laaf inderdaad. Time of my lifequote:
misschien. 1997 was hetquote:Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
B
[..]
estond toen de Uitstad al? Daar ben ik nog wel een paar keer geweest. Maar ik was geen feestbeest. Hoe verrassend
Ben opgegroeid in een of ander gehucht waar er genoeg agrariërs waren in de omgeving.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij jah?![]()
Ik verder niet hoor maar wel een bijbaantje gehad bij die maflanders maar altijd veel gelachen.
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]Tof hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, dat was het jaar dat ik aan mijn studie begonquote:
e praat erover als of jeje schaamt, dat is juist best wel een voordeel in het leven hoor.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben opgegroeid in een of ander gehucht waar er genoeg agrariërs waren in de omgeving.
Maar mijn ouders niet; opa aan mijn moederskant had wel wat varkens en koeien maar dat was in die tijd vrij normaal.
Merciquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, die praktische en pragmatische inslag komt me iedere dag nog van pas.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
J
[..]
e praat erover als of jeje schaamt, dat is juist best wel een voordeel in het leven hoor.
[..]Gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet iets verlangzamen volgens mij. Is voor mij net iets te Jochem Meijer qua snelheid.
Maar misschien is het de leeftijd.
Vakman pur sang
Was dat niet ook aan de Korte Heuvel?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was het jaar dat ik aan mijn studie begon
Kon je best goeie saté happen. Maar ik kwam het liefst bij Bolle.
Ik zit nog regelmatig te gniffelen om de UI van Ballie. Maar dat past dan weer niet zo goed in een showreelquote:
ff @EttovanBelgie op z'n bek rossen?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in iets maar ik weet niet wat.
Die jongen doet toch geen vlieg kwaad?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff @:EttovanBelgie op z'n bek rossen?
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat niet ook aan de Korte Heuvel?
Ik moest op een gegeven moment ook eens overdag invallen in de supermarkt. Was een Edahquote:Op maandag 18 januari 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik werkte twee keer per week van vier tot negen/tien. En in de vakanties vaak de hele week. Vond het vooral heerlijk als de eigenaar een paar uurtjes wieberde en ik die hele supermarkt voor mijzelf had.
Zo hoort dat tegenwoordig, vroeger had je showreels van 5+ minuten die op het tempo bingomiddag gingen, nu is 1,5-2 minuten gebruikelijker.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaaf.
Je moet iets verlangzamen volgens mij. Is voor mij net iets te Jochem Meijer qua snelheid.
Maar misschien is het de leeftijd.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest op een gegeven moment ook eens overdag invallen in de supermarkt. Was een EdahMaar bedrijfskleding dat kon er niet van af
Dat liet ik niet op me zitten en via via (internet bestond nog niet) legde ik contact met iemand van de supportersvereniging van Helmond Sport. In Helmond stond het hoofdkantoor van de Edah en Edah was ook shirtsponsor. Dus ik kocht een shirt van Helmond Sport en ging daarmee achter het emballageluik staan. Show gestolen
Zou nog best passen met hier en daar wat gesleutelquote:Op maandag 18 januari 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nog regelmatig te gniffelen om de UI van Ballie. Maar dat past dan weer niet zo goed in een showreel
Wel een toffe animatie. Dan zou ik alleen de bitterballen weglatenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou nog best passen met hier en daar wat gesleutel
SCHNELL-SCHNELLER-SCHNELLSTquote:Op maandag 18 januari 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo hoort dat tegenwoordig, vroeger had je showreels van 5+ minuten die op het tempo bingomiddag gingen, nu is 1,5-2 minuten gebruikelijker.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)elijk-leven-a4027683quote:De filosoof en arts Marli Huijer zegt dit: jongeren hebben meer recht op een IC-plek dan oude mensen. Laat hun ook vooral ziek worden en elkaar besmetten, de meeste overleven het wel. We zijn doorgeschoten in onze krankzinnige eis van steeds meer en ouder willen worden. Het collectieve belang wordt zo geschaad, want de schade van geen onderwijs, geen fysiek contact en economie zijn gigantisch.
‘Je hébt geen recht op een zo lang mogelijk leven. Je hebt het recht om tegen een vroegtijdige dood te worden beschermd. Een jongere die doodgaat omdat er geen plek is op de IC gaat vroegtijdig dood. Iemand van 80 niet. De mensen die daar kwaad over worden gaan alleen voor hun individuele belang. Er lijkt bij hen geen besef te zijn van een collectief belang. Dat vind ik schrijnend. Het zou erom moeten gaan wat een goed leven is.’
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SCHNELL-SCHNELLER-SCHNELLST [ afbeelding ]
Wordt misschien verward met gerries jaquote:Op maandag 18 januari 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een toffe animatie. Dan zou ik alleen de bitterballen weglaten
Doodgaan is geen moment, maar duurt 20 jaar.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor de mensen met voldoende intellect, lees dit eens en denk er eens over.
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)elijk-leven-a4027683
Ik laat iemand ze wel opeten danquote:Op maandag 18 januari 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een toffe animatie. Dan zou ik alleen de bitterballen weglaten
Volgens is het maar klein deel van 80 plus wat op de ic ligtquote:Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wordt misschien verward met gerries ja
Allemaal leuk en aardig, maar ik ga voor het eeuwige leven.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeste sterfgevallen in die leeftijd zijn in verpleeghuizenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens is het maar klein deel van 80 plus wat op de ic ligt
ja de meeste 80+ ers liggen er niet idd.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens is het maar klein deel van 80 plus wat op de ic ligt
Ga eens op een IC kijken zou ik zeggen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat een pleidooi om de ziekenhuizen vol te laten lopen?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dus het is een non discussie al heb ik niet het hele artikel gelezenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja de meeste 80+ ers liggen er niet idd.
Bepaalde volksstammen concluderen hieruit tegenwoordig 1:1 dat verpleeghuizen afgeschaft moeten worden omdat ze dodelijk zijn. Interessant he?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meeste sterfgevallen in die leeftijd zijn in verpleeghuizen
ik ben allang begonnen me de aftakeling hoorquote:Op maandag 18 januari 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
De natuur is zo slim dat vrouwen na hun laatste ovulatie nog twintig jaar gezond blijven. Lang genoeg om een kind tot volwassenheid op te voeden. Daarna begint de aftakeling, gaat het lichaam in de sterfstand.
Leven is dodelijkquote:Op maandag 18 januari 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaalde volksstammen concluderen hieruit tegenwoordig 1:1 dat verpleeghuizen afgeschaft moeten worden omdat ze dodelijk zijn. Interessant he?
Misschien begrijpt jouw natuur het verschijnsel pil niet helemaal goedquote:Op maandag 18 januari 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben allang begonnen me de aftakeling hoor
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben allang begonnen me de aftakeling hoor
"Hoeveel mag het kosten?"quote:Op maandag 18 januari 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
Los is straks 80 en dan ligt hij in het ziekenhuis en dan krijgt hij de vraag, wil je dat we wat doen en als we wat doen wil je dat we je reanimeren en dan denkt hij huh, ben ik nu mijn hele leven zo dom geweest?
Mijn neef (ja dit is geen fantoom) zit in de video en opname wereld en heeft deze helpen maken.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik ga voor het eeuwige leven.
De meeste mannen blijven gezond en viriel tot hun 93equote:Op maandag 18 januari 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
De natuur is zo slim dat vrouwen na hun laatste ovulatie nog twintig jaar gezond blijven. Lang genoeg om een kind tot volwassenheid op te voeden. Daarna begint de aftakeling, gaat het lichaam in de sterfstand.
In mijn familie niet bepaaldquote:Op maandag 18 januari 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste mannen blijven gezond en viriel tot hun 93e
Bernie Ecclestone is nou niet direct de maatstaf der dingen vriend.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste mannen blijven gezond en viriel tot hun 93e
Als we jou nou gewoon invriezen tot over 105 jaar is er betrekkelijk weinig aan de hand dusquote:Op maandag 18 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
In theorie kunnen ze je nonchalant aftrekken op je 105e en dat bejaardenzaad in een jonge vruchtbare vrouw stoppen en er komt iets levensvatbaars uit.
Ja dat is video, daar kun je een stuk 'harder' knippen dan in animatie waardoor je minder tijd kwijt bent aan overgangen. Wel prima video, wordt alleen nogal zenuwachtig van die muziek.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn neef (ja dit is geen fantoom) zit in de video en opname wereld en heeft deze helpen maken.
Deze snap ik, is mooi en de snelheid is perfect (voor mij dan)
https://www.linkedin.com/(...)423104455397376-H20T
Je zaad is zo dement dat het drie keer de weg moet vragen, maar in theorie kan hetquote:Op maandag 18 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
In theorie kunnen ze je nonchalant aftrekken op je 105e en dat bejaardenzaad in een jonge vruchtbare vrouw stoppen en er komt iets levensvatbaars uit.
Nee joh.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat een pleidooi om de ziekenhuizen vol te laten lopen?
Ik geef geen kont om voortplanten.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als we jou nou gewoon invriezen tot over 105 jaar is er betrekkelijk weinig aan de hand dus
+1quote:Op maandag 18 januari 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geef geen kont om voortplanten.
Eentje probeert een gerrie te penetreren en de andere denkt huh wat is dat roze trillende ding nou weer?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zaad is zo dement dat het drie keer de weg moet vragen, maar in theorie kan het
Nou ik ken nog wel een peloton dode scampi's die daar een IETS genuanceerdere mening over heeft ventje.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit wordt al meer dan 20 jaar gedaan in ziekenhuizen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh.
Dit is een pleidooi om eens na te denken hoe we in de toekomst om moet gaan met ouder worden, zorg en hoe dit in te vullen.
Het is nou eenmaal geen houdbare zaak. Over 15 jaar zijn er nauwelijks handen aan de bedden en is de bejaarde invasie verdubbelt.
Gewoon elke 78 jarige het bos insturen met een onderbroek en een rugzakje basics. Wie terugkomt na een week mag nog 5 jaar blijven.
Jawel, je wil je niet toegeven aan het verlies van vrijheid.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Arme garnalen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ken nog wel een peloton dode scampi's die daar een IETS genuanceerdere mening over heeft ventje.
Nopesquote:Op maandag 18 januari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, je wil je niet toegeven aan het verlies van vrijheid.
Stel je produceert een kind, ziet scherp jezelf erin. Maar de vrouw in kwestie heeft jou niet nodig maar regelmatig kun jeje mini zien en je eigen karakter herkennen.
Zou je dat niet mooi vinden?
Nou neuh. Een vrouw die mij niet nodig heeft, primaquote:Op maandag 18 januari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, je wil je niet toegeven aan het verlies van vrijheid.
Stel je produceert een kind, ziet scherp jezelf erin. Maar de vrouw in kwestie heeft jou niet nodig maar regelmatig kun jeje mini zien en je eigen karakter herkennen.
Zou je dat niet mooi vinden?
In de vagina's van ontelbare fotomodellen, ik ben een leeuw, toch geen broedse Koekkoek?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar is je biologische krijger?
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje probeert een gerrie te penetreren en de andere denkt huh wat is dat roze trillende ding nou weer?
Nou dat ontkende ik ook op jouw leeftijd.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de vagina's van ontelbare fotomodellen, ik ben een leeuw, toch geen broedse Koekkoek?
Laat slaperig leeuwtjequote:Op maandag 18 januari 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat ontkende ik ook op jouw leeftijd.
Plus ik ben een echte leeuw 31-7-1978
ik vind dat er ook iets moet komen voor mensen die op de laatste dag van een maand geboren zijn. Zeker voor als dat de 31e is. Eigenlijk. Die zijn wel beterquote:Op maandag 18 januari 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Plus ik ben een echte leeuw 31-7-1978
Opzich niet slecht om kinderen te krijgen; maar het is wel een beetje een gedoe met opvoeden enzo.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar is je biologische krijger?
Als je een watermeloen plat stampt en deze later weer met secondelijm aan elkaar plakt, zoiets blijft er over van de pretvagina van de moederquote:Op maandag 18 januari 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opzich niet slecht om kinderen te krijgen; maar het is wel een beetje een gedoe met opvoeden enzo.
Ahjoh dat is toch ook gaaf en scheidt de mannen van de jongens.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opzich niet slecht om kinderen te krijgen; maar het is wel een beetje een gedoe met opvoeden enzo.
Als beide dochters het huis uitgaan en zeggen "Pa je hebt het goed gedaan hoor" dan mag je dat later ook over jezelf zeggen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahjoh dat is toch ook gaaf en scheidt de mannen van de jongens.
Zie jou wel een echt goede vader zijn. Tikje overbezorgd maar wel enorm betrokken.
Ja jaloers?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als beide dochters het huis uitgaan en zeggen "Pa je hebt het goed gedaan hoor" dan mag je dat later ook over jezelf zeggen.
Onbewust onbekwaam noemen we dat.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij is het een bewuste keuze hč?
Maar ere wie ere toekomt, jij vind het leuk en het lijkt je goed af te gaan en iemand moet toch zorgen dat we niet uitsterven dus bij deze mijn dank voor het waarnemen van de honneurs.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onbewust onbekwaam noemen we dat.
Dat is heel iets anders.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onbewust onbekwaam noemen we dat.
Wie weet komt het er nog eens van.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ahjoh dat is toch ook gaaf en scheidt de mannen van de jongens.
Zie jou wel een echt goede vader zijn. Tikje overbezorgd maar wel enorm betrokken.
Ja en ik vraag me dan meteen af, waar bedank je hem precies voor?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ere wie ere toekomt, jij vind het leuk en het lijkt je goed af te gaan en iemand moet toch zorgen dat we niet uitsterven dus bij deze mijn dank voor het waarnemen van de honneurs.
Ja dan hoef ik de plicht om onze soort voort te laten bestaan te vervullen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en ik vraag me dan meteen af, waar bedank je hem precies voor?
Voor het opvoeden van mensen die later onze konten mogen afvegen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en ik vraag me dan meteen af, waar bedank je hem precies voor?
Ja en nog steeds is mijn vraag daarmee niet volledig beantwoord.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan hoef ik de plicht om onze soort voort te laten bestaan te vervullen.
Nou ja dat is EEN interpretatie van wat hij "onze soort" noemt.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor het opvoeden van mensen die later onze konten mogen afvegen.
Ja oké we hebben ook eeuwige playboys nodig voor het overspel zodat moeders het volhouden.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ere wie ere toekomt, jij vind het leuk en het lijkt je goed af te gaan en iemand moet toch zorgen dat we niet uitsterven dus bij deze mijn dank voor het waarnemen van de honneurs.
Nee hoor als mijn leven een millimeter anders had gelopen was ik ook kinderloos gebleven.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is EEN interpretatie van wat hij "onze soort" noemt.
Over jou gaat het helemaal niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor als mijn leven een millimeter anders had gelopen was ik ook kinderloos gebleven.
Moedersquote:Op maandag 18 januari 2021 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja oké we hebben ook eeuwige playboys nodig voor het overspel zodat moeders het volhouden.
Keep om the good Work.
Ik had even de hoop dat je je hoop vestigde op Lospedo als instandhouder van de soort "dorpsnarren". Had gekund, geef toequote:
Ja vervelend hequote:Op maandag 18 januari 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh oké.
Wat ga je laat naar bed trouwens
Gemiddeld genomen (huehue) met de hele SC?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Zullen we in 2021 vaker neuken dan in 2020 jongens?
Dat lijkt op zich al een formidabele opdracht. Al is een gelijkspelletje al zekerquote:Op maandag 18 januari 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2021 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had even de hoop dat je je hoop vestigde op Lospedo als instandhouder van de soort "dorpsnarren". Had gekund, geef toe![]()
En op zich KAN het nog steeds wel. Maar ja als jullie strategie daar niet op gericht is wordt het wel een tikkeltje lastig.
Ik ga mijn best doen maar er moeten ook wel wat nieuwe goden opstaan hoor, ik kan niet alles alleen jongens.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen maar er moeten ook wel wat nieuwe goden opstaan hoor, ik kan niet alles alleen jongens.
quote:
Nou ja vandaag heb ik er toevallig wel weer een paar op hoorquote:Op maandag 18 januari 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh gezellig![]()
En je bent niet bezopen.
Wat moet dat moet.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen (huehue) met de hele SC?
Goed bezig, een keer kachel in het weekend kan best.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja vandaag heb ik er toevallig wel weer een paar op hoorMaar dat is steeds meer de uitzondering aan het worden in plaats van de regel
Jaar is pas net begonnen.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt op zich al een formidabele opdracht. Al is een gelijkspelletje al zeker
Ik zal je niet vermoeien met cijfermateriaal, maar het gaat echt de goeie kant opquote:Op maandag 18 januari 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed bezig, een keer kachel in het weekend kan best.
Ja maar op dit soort gebieden moet ik helaas terugvallen op mijn stiel: als geolooog kijk ik niet op tienduizend jaar meer of minder.quote:
Eerlijk? 5-6 keer per maand (afgezien van handjobs).quote:Op maandag 18 januari 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarvoor kan ik jou opschrijven? 2x per maand?
En jij?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarvoor kan ik jou opschrijven? 2x per maand?
Handjobs tijdens het koken?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerlijk? 5-6 keer per maand (afgezien van handjobs).
Stiekem met je gedanstquote:Op maandag 18 januari 2021 23:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Leuk filmpje.
Ik heb er trek van gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |