SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is het leven nu zonder je geliefde hond.quote:
Dat worteltjes snijden ziet er wel veilig uit jaquote:Op maandag 18 januari 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Een van de vingertjes zie ik er nog wel eens af gaan.
Ik ben nu bij "mmm roomkaas *lik* lekker hoor".quote:Op maandag 18 januari 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat worteltjes snijden ziet er wel veilig uit ja
De cijfers verbazen me niks zoquote:Op maandag 18 januari 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn buurman staat net doodleuk op krap anderhalve meter te vertellen dat hij vorige week bij een begrafenis was waar zeker zes mensen met corona zijn besmet
Het went inmiddels wel hoorquote:Op maandag 18 januari 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het leven nu zonder je geliefde hond.
Zal wel wennen zijn, niet uitlaten enzo?
Improvisatietalentquote:Op maandag 18 januari 2021 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Creatief hoor Fles, met dat bladerdeeglapje aan het einde![]()
Ik had echt te veel overquote:Op maandag 18 januari 2021 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Dit heeft iets rustgevends.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:31 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.feestbazaar.n(...)fEAQYASABEgKlQvD_BwE
Ook filmen en uploaden, dan geven wij punten, The KSC Food Battlequote:Op maandag 18 januari 2021 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
Misschien deze week ook gevulde bello maken
zout vergetenquote:Op maandag 18 januari 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar er ging echt veel mis![]()
Meteen al beginnen met het gehakt ipv de wortels
Mager commentaar (lang niet gedaan, nog geen bier op en zo)
Gespetter met die roomkaas
Afzuigkap pas aan als het niet meer hoeft![]()
Volgende keer beter
Meer een soort Eurokok Martinquote:
ik heb niet zulke geavanceerde chest rigs als flesquote:Op maandag 18 januari 2021 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook filmen en uploaden, dan geven wij punten, The KSC Food Battle
Zout is slecht voor je. En ik miste het totaal niet eigenlijkquote:Op maandag 18 januari 2021 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zout vergeten?
Desalwelteplus: ik ben fan
te veel zout jaquote:Op maandag 18 januari 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zout is slecht voor je. En ik miste het totaal niet eigenlijk
Nou dan kunnen jullie choreo-cinematografisch experimenteren. Dat is ook leuk natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2021 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb niet zulke geavanceerde chest rigs als fles
Godverdommequote:Op maandag 18 januari 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eerste aanzet tot een stalagmiet is in the making!
Ik kook ook eigenlijk zelden met zout, omdat ik het als student vergat en nu zo gewend benquote:Op maandag 18 januari 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zout is slecht voor je. En ik miste het totaal niet eigenlijk
Dat maakt het toch ook gewoon leuk om naar te kijken!quote:Op maandag 18 januari 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar er ging echt veel mis![]()
Meteen al beginnen met het gehakt ipv de wortels
Mager commentaar (lang niet gedaan, nog geen bier op en zo)
Gespetter met die roomkaas
Afzuigkap pas aan als het niet meer hoeft![]()
Volgende keer beter
Dat doe ik al honderd jaarquote:Op maandag 18 januari 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Fles moet echt gaan travelvloggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |