SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik wil ook wel eens wat.quote:
Nee heb geen slang maar vind het vette beestjes jaquote:Op maandag 18 januari 2021 16:57 schreef dud0r het volgende:
maarreh @:bitterbal vind je slangen leuk dat je er eentje als UI hebt?
Heb je dan zelf ook slangen?
Doe eentje kopen danquote:Op maandag 18 januari 2021 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb geen slang maar vind het vette beestjes ja
Welke?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eentje kopen dan
Ik heb geen slangen meer. Wel jarenlang gehad vroeger.
Mooie beesten
Ja jij leeft in een droomwereld met je beestjes, wacht maar tot je een keer in je billen gebeten wordt door een enorme zwarte mamba.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb geen slang maar vind het vette beestjes ja
@LTVDK deze ookquote:Op maandag 18 januari 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Een UI waar die slang na acht uur binnen zit, is ook wel toepasselijk als we straks een avondklok hebben
Welke je moet kopen of welke ik had?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke?
Ja vind het niet echt huisdieren
Daarom plas ik nooit buitenquote:Op maandag 18 januari 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij leeft in een droomwereld met je beestjes, wacht maar tot je een keer in je billen gebeten wordt door een enorme zwarte mamba.
Welke je hadquote:Op maandag 18 januari 2021 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke je moet kopen of welke ik had?
Ik had rode rattenslangen.
Nou rode rattenslangen dusquote:
Kreeg m'n eerste toen ik acht was voor m'n verjaardagquote:
Doet mij denken aan vroeger. Was uitgeweest met een vriendin. Zij moest plassen dus ze zuo tussen 2 autos even gaan zitten en ik op de uitkijk.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is in Rotterdam wel verstandig dadelijk.
Waren je ouders ook van de slangen dan?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kreeg m'n eerste toen ik acht was voor m'n verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |