SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik wil ook wel eens wat.quote:
Nee heb geen slang maar vind het vette beestjes jaquote:Op maandag 18 januari 2021 16:57 schreef dud0r het volgende:
maarreh @:bitterbal vind je slangen leuk dat je er eentje als UI hebt?
Heb je dan zelf ook slangen?
Doe eentje kopen danquote:Op maandag 18 januari 2021 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb geen slang maar vind het vette beestjes ja
Welke?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eentje kopen dan
Ik heb geen slangen meer. Wel jarenlang gehad vroeger.
Mooie beesten
Ja jij leeft in een droomwereld met je beestjes, wacht maar tot je een keer in je billen gebeten wordt door een enorme zwarte mamba.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb geen slang maar vind het vette beestjes ja
@LTVDK deze ookquote:Op maandag 18 januari 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Een UI waar die slang na acht uur binnen zit, is ook wel toepasselijk als we straks een avondklok hebben
Welke je moet kopen of welke ik had?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke?
Ja vind het niet echt huisdieren
Daarom plas ik nooit buitenquote:Op maandag 18 januari 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij leeft in een droomwereld met je beestjes, wacht maar tot je een keer in je billen gebeten wordt door een enorme zwarte mamba.
Welke je hadquote:Op maandag 18 januari 2021 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke je moet kopen of welke ik had?
Ik had rode rattenslangen.
Nou rode rattenslangen dusquote:
Kreeg m'n eerste toen ik acht was voor m'n verjaardagquote:
Doet mij denken aan vroeger. Was uitgeweest met een vriendin. Zij moest plassen dus ze zuo tussen 2 autos even gaan zitten en ik op de uitkijk.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is in Rotterdam wel verstandig dadelijk.
Waren je ouders ook van de slangen dan?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kreeg m'n eerste toen ik acht was voor m'n verjaardag
Nu mis ik het uitgaan nog meer.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet mij denken aan vroeger. Was uitgeweest met een vriendin. Zij moest plassen dus ze zuo tussen 2 autos even gaan zitten en ik op de uitkijk.
Komt er dus een gast aanlopen die al wat vreemd deed dus ik waarschuwde haar maar ze kon niet stoppen ofzo... dus hij loopt langs mij en vervolgens langs haar en ziet haar zo zitten. Hij begint op haar af te rennen en zij schrikt zich dood natuurlijk. Hebben ze dus even zo o die auto heen gerend. zij met haar broek onder haar kont en hij er dronken achteraan ondeugende opmerkingen te maken ..
Ik deed het in mijn broek![]()
Ik heb zo gelachenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu mis ik het uitgaan nog meer.
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb zo gelachen
arme kind gillend om die auto heen en die gast er achteraan
De wonderlijke wereld der tokkies.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet mij denken aan vroeger. Was uitgeweest met een vriendin. Zij moest plassen dus ze zuo tussen 2 autos even gaan zitten en ik op de uitkijk.
Komt er dus een gast aanlopen die al wat vreemd deed dus ik waarschuwde haar maar ze kon niet stoppen ofzo... dus hij loopt langs mij en vervolgens langs haar en ziet haar zo zitten. Hij begint op haar af te rennen en zij schrikt zich dood natuurlijk. Hebben ze dus even zo o die auto heen gerend. zij met haar broek onder haar kont en hij er dronken achteraan ondeugende opmerkingen te maken ..
Ik deed het in mijn broek![]()
nee.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waren je ouders ook van de slangen dan?
wtf is dit nou weerquote:
maar ja beestje doet niet zoveel he in zijn terrarium.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee.
Maar ze waren er ook niet bang voor.
In tegenstelling tot m'n oma die wel eens het huis is uitgerend omdat ik met eentje om m'n arm rond liep.
nee ze kruipen een beetje rond als ze honger hebben en verder niet zoveel nee.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ja beestje doet niet zoveel he in zijn terrarium.
oh. bedankt voor deze wijze woorden.quote:
Ja betwijfel of dat ze leuk vindenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ze kruipen een beetje rond als ze honger hebben en verder niet zoveel nee.
Maar je kan ze gewoon oppakken en er mee op de bank zitten enzo.
ze hadden er geen moeite mee. Bleven altijd wel zitten. Als ze het niet willen kruipen ze wel weg.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja betwijfel of dat ze leuk vinden
ik zoek in thailand altijd naar slangen. Nog geen een gezienquote:Op maandag 18 januari 2021 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze hadden er geen moeite mee. Bleven altijd wel zitten. Als ze het niet willen kruipen ze wel weg.
die zullen het minder fijn vinden om opgepakt te worden.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zoek in thailand altijd naar slangen. Nog geen een gezien
oh dat zou ik niet proberenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
die zullen het minder fijn vinden om opgepakt te worden.
Lekker Gerquote:Op maandag 18 januari 2021 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Nou het is geregeld via Twitter.
Foutje aan beide kanten, zij zagen niks aan communicatie en geld staan, ik zat even in een verkeerde mail te kijken/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |