SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel. Ben er ooit van 2 collega's achter gekomen dat ze ook op Fok zitten.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken wel FOK!kers in het echte leven, maar die heb ik via FOK! leren kennen, ken er eigenlijk geen waar ik pas later achter ben gekomen dat ze hier zitten
En wisten ze dat ook van jou? Of heb je ze lekker anoniem zitten bespieden?quote:Op maandag 18 januari 2021 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel. Ben er ooit van 2 collega's achter gekomen dat ze ook op Fok zitten.
quote:Op maandag 18 januari 2021 13:27 schreef kwiwi het volgende:
Godver, 1x posten en gelijk de lapo
Maar Budaddy topics zijn altijd goed dacht ik zo
Boefjes.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat de NS nooit m'n abonnementsgeld heeft terugbetaald
succes met er achteraan gaanquote:Op maandag 18 januari 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Tijd om maar eens een bezoekje te brengen aan het hoofdkantoor en te zorgen dat ze dat terugbetalen, eventueel met behulp van een beetje 'overtuigingskracht'quote:Op maandag 18 januari 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Jij stelt je vlammenwerper ter beschikking?quote:Op maandag 18 januari 2021 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd om maar eens een bezoekje te brengen aan het hoofdkantoor en te zorgen dat ze dat terugbetalen, eventueel met behulp van een beetje 'overtuigingskracht'
tieten op de balie gooien en alles eraf vegen?quote:Op maandag 18 januari 2021 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd om maar eens een bezoekje te brengen aan het hoofdkantoor en te zorgen dat ze dat terugbetalen, eventueel met behulp van een beetje 'overtuigingskracht'
95 euro boete.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel goed dat je thuis bent gaan werken!quote:Op maandag 18 januari 2021 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu zit ik thuis te werken maar mijn laptoplader vergeten.![]()
Toch knap dat ie nog 6 uur deed tot nu.
Ik zou het dan eerder omschrijven als 'verwarmend hulpmiddel van natuurlijke oorsprong'quote:Op maandag 18 januari 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij stelt je vlammenwerper ter beschikking?
Nee hoor, dat wisten ze. Maar fok is groter dan KSC he, dus ik kom ze hier toch niet tegen.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wisten ze dat ook van jou? Of heb je ze lekker anoniem zitten bespieden?
Heb je het nu over een wind?quote:Op maandag 18 januari 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het dan eerder omschrijven als 'verwarmend hulpmiddel van natuurlijke oorsprong'
Nee natuurlijk gas van natuurlijke bron kan wel eventueel worden gebruikt in combinatie ermee, maar is niet heel praktisch. Het is eenvoudiger om daarvoor samengeperste windjes in een aluminium omhulsel te gebruiken.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het nu over een wind?
Nadat ong 50% Corona kreeg zijn we toch in 2 groepen gaan opdelen en thuis gaan werken.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel goed dat je thuis bent gaan werken!
Thuiswerken om een griepjequote:Op maandag 18 januari 2021 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nadat ong 50% Corona kreeg zijn we toch in 2 groepen gaan opdelen en thuis gaan werken.
Gezwicht voor de onderdrukkersquote:
geen sofas vandaag?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat smurfen ben je ook snel afgeleerd
Het ontwent wel serieus snel, ineens gevulde dagen.quote:
Maakt zich extra breedquote:Op maandag 18 januari 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook wel echt hard zin in, schuif eens op.
nou ja ben al 2 keer buiten geweest en tis nog geen 2 uur. klok kapotquote:Op maandag 18 januari 2021 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ontwent wel serieus snel, ineens gevulde dagen.
Sommige mensen doen het al een jaar. Maar goed dat ze het in het Oosten van het land ook begrepen hebben nu. Sowieso een regio met veel besmettingen.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel goed dat je thuis bent gaan werken!
Vanmorgen al gehad. was gezelligquote:
Ik heb even rust tot 15:00. Daarna nog 2 meetings en vanavond even aan de slag met wat achterstallig werk.quote:
Het teken van een goede relatiequote:
helemaal als je daarna de dekens over ze heen trektquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |