abonnement Unibet Coolblue
pi_197486990
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou dus kunnen ze lekker niet demonsteren :D
Ze schreeuwen het vaak wel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 15:24:58 #202
388664 crew  Dotteke
pi_197487002
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Die dame met fiets was trouwens ook een demonstrante. :D
O toch wel, eigenschuld dan.SNap dat ze willen demonstreren maar als het niet mag en ze worden weggestuurd ga dan gewon weg. Dit is gewoon uitdagen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_197487006
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:23 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Ze zei van niet.. dat ze ''even'' wilde kijken.. en toen ineens aangesproken werd om weg te gaan enz
Iemand had haar FB achterhaald en daar stonden toch iets andere dingen. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_197487019
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Iemand had haar FB achterhaald en daar stonden toch iets andere dingen. :D
Haha.. goed speurwerk van die persoon dan :P
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 15:25:53 #205
388664 crew  Dotteke
pi_197487025
4822 besmettingen, het is mooi aan het dalen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 15:26:20 #206
388664 crew  Dotteke
pi_197487030
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Iemand had haar FB achterhaald en daar stonden toch iets andere dingen. :D
Jemig wat kunnen mensen toch speuren zeg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_197487032
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O toch wel, eigenschuld dan.SNap dat ze willen demonstreren maar als het niet mag en ze worden weggestuurd ga dan gewon weg. Dit is gewoon uitdagen
En achteraf huilie huilie doen. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_197487090
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 15:29:31 #209
388664 crew  Dotteke
pi_197487095
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:26 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

En achteraf huilie huilie doen. :D
Ja en ze krijgen dan ook nog veel sympathie ook
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_197487119
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja en ze krijgen dan ook nog veel sympathie ook
https://www.ad.nl/binnenl(...)gn=socialsharing_web
Had je deze ook gelezen?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_197487194
Gekke meneer
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_197487206
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O toch wel, eigenschuld dan.SNap dat ze willen demonstreren maar als het niet mag en ze worden weggestuurd ga dan gewon weg. Dit is gewoon uitdagen
Ik snap dat ook nooit, als de pliesie zegt dat je weg moet gaan, ga je weg. Dat is géén moment om eens lekker in discussie te gaan. Het is niet alsof je de wijkagent toevallig tegenkomt en daar tegen aan kan gaan zeuren.

En als de ME in actie komt, dan doe je gewoon je uiterste best om jezelf te verwijderen van de locatie. Treuzelen, expres niet vertrekken of tegenwerken, dan niet miepen als je minder prettige dingen overkomen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_197487246
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik snap dat ook nooit, als de pliesie zegt dat je weg moet gaan, ga je weg. Dat is géén moment om eens lekker in discussie te gaan. Het is niet alsof je de wijkagent toevallig tegenkomt en daar tegen aan kan gaan zeuren.

En als de ME in actie komt, dan doe je gewoon je uiterste best om jezelf te verwijderen van de locatie. Treuzelen, expres niet vertrekken of tegenwerken, dan niet miepen als je minder prettige dingen overkomen.
Mooi geschreven Grrrrrrrr. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_197487364
:Y
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  maandag 18 januari 2021 @ 15:40:38 #215
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_197487383
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:08 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Woest,want ze waren naar eigen zeggen heel vreedzaam.Ik heb toch heel andere streams gezien gisteren.
Ze waren heel vredelievend.



En nu zeggen ze dat dit Romeo's zijn die het geweld hebben uitgelokt. (Romeo's zijn undercover agenten tussen de demonstranten)
pi_197487430
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:35 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Mooi geschreven Grrrrrrrr. ^O^
Ik heb het zelf ook meerdere malen meegemaakt bij het bezoeken van voetbalwedstrijden en dat de ME in actie moest komen. Ondanks dat ik en mijn maten en duizenden supporters ter plekke geen fuck te maken hadden met de ongeregeldheden maak je gewoon dat je weg komt en geef je ruim baan aan de ordehandhavers. Is dat leuk? Nee, natuurlijk niet. Maar het is voor zo'n ME'er onmogelijk om te zien wie wel of niet bij de raddraaiers hoort en de groep moet dan gewoon uit elkaar.

Dus flikker je op, zo snel als je kan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_197487431
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ze waren heel vredelievend.

[ afbeelding ]

En nu zeggen ze dat dit Romeo's zijn die het geweld hebben uitgelokt. (Romeo's zijn undercover agenten tussen de demonstranten)
Ik las het ja,de Romeo`s zijn acteurs die de rellen uitlokken. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_197487434
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ze waren heel vredelievend.

[ afbeelding ]

En nu zeggen ze dat dit Romeo's zijn die het geweld hebben uitgelokt. (Romeo's zijn undercover agenten tussen de demonstranten)
Er waren inderdaad wel undercover agenten bij, maar of die nou expres gaan uitlokken, zodat de ME de demonstranten dan kunnen aanpakken dat weet ik niet hoor :D
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 15:43:00 #219
388664 crew  Dotteke
pi_197487449
quote:
Ja, had het gelezen. Zijn die mensen nu echt z dom om dit soort dingen te gaan roepen.
Ik meende gisteren te zien dat hij ook bij di e mensen was die vast zijn genomen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_197487459
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb het zelf ook meerdere malen meegemaakt bij het bezoeken van voetbalwedstrijden en dat de ME in actie moest komen. Ondanks dat ik en mijn maten en duizenden supporters ter plekke geen fuck te maken hadden met de ongeregeldheden maak je gewoon dat je weg komt en geef je ruim baan aan de ordehandhavers. Is dat leuk? Nee, natuurlijk niet. Maar het is voor zo'n ME'er onmogelijk om te zien wie wel of niet bij de raddraaiers hoort en de groep moet dan gewoon uit elkaar.

Dus flikker je op, zo snel als je kan.
Dave Roelvink herkenden ze ook al niet. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 15:43:41 #221
388664 crew  Dotteke
pi_197487465
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik snap dat ook nooit, als de pliesie zegt dat je weg moet gaan, ga je weg. Dat is géén moment om eens lekker in discussie te gaan. Het is niet alsof je de wijkagent toevallig tegenkomt en daar tegen aan kan gaan zeuren.

En als de ME in actie komt, dan doe je gewoon je uiterste best om jezelf te verwijderen van de locatie. Treuzelen, expres niet vertrekken of tegenwerken, dan niet miepen als je minder prettige dingen overkomen.
Hey Grrrrrrrr
Ja mijn idee. Ze moeten die lui veel harder aan gaan pakken, dit loopt de spuigaten uit zo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_197487466
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ze waren heel vredelievend.

[ afbeelding ]

En nu zeggen ze dat dit Romeo's zijn die het geweld hebben uitgelokt. (Romeo's zijn undercover agenten tussen de demonstranten)
Dat is ook zo'n standaardsmoes:"Het kán niet dat 'onze mensen' betrokken waren bij geweld, dus moeten het 'anderen' geweest zijn."
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 18 januari 2021 @ 15:43:56 #223
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_197487473
T
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Jemig wat kunnen mensen toch speuren zeg
Tsja, dat krijg je tegenwoordig met het internet dat heel veel onthoud van wat je online gooit.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_197487476
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Er waren inderdaad wel undercover agenten bij, maar of die nou expres gaan uitlokken, zodat de ME de demonstranten dan kunnen aanpakken dat weet ik niet hoor :D
De Romeo`s droegen allemaal mondkapjes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_197487488
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hey Grrrrrrrr
Ja mijn idee. Ze moeten die lui veel harder aan gaan pakken, dit loopt de spuigaten uit zo.
De ME pakt al hard aan hoor :P Je moet ook niet willen dat er met scherp geschoten gaat worden imho :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')