Ik hoorde afgelopen zondag Ronald de Boer geloof ik zeggen dat zelfs die mid jaren 90 teams van Ajax en Feyenoord op maandag geregeld met elkaar gingen stappen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Hanegem bewonderde ik altijd maar ja die speelde bij Feyenoord, misschien dat hij er voor gezorgd heeft dat ik niet zo snel een hekel aan een topspeler van een andere club heb, de van Gobbeltjes en de De Wolfjes zijn spelers waar je eerder om moet lachen dan dat ze indruk maken, een beetje dat Veltman idee zeg maar.
En de huidige generatie is ook wat meer broodvoetballer dan clubvoetballer, als je ziet hoe die Argentijnen na afloop met elkaar staan te lullen vind ik dat eigenlijk wel beter ook.
Dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cillessen met ze janksmoel altijd en de tv gaat uit als Vertongen in beeld komt.
Zou best kunnen, De Wolf ben ik meer dan eens tegen gekomen in Amsterdam al was hij niet met een Ajax speler op dat moment.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen zondag Ronald de Boer geloof ik zeggen dat zelfs die mid jaren 90 teams van Ajax en Feyenoord op maandag geregeld met elkaar gingen stappen.
Dat verbaasde mij wel, in de media en ook op het veld werd toch vooral gesuggereerd alsof die nog echt een hekel aan elkaar hadden.
Dat is gewoon omdat Dr Mikey geen zin heeft in een van hun smoelen op zijn scherm makker, das toch niet zo vreemd? Jij zal vast ook wel eens met online werken hebben gehad dat plots iedereen de meeting verlaat als jij met je smoel de camera aan zet, zelfde idee.quote:
😂quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat Dr Mikey geen zin heeft in een van hun smoelen op zijn scherm makker, das toch niet zo vreemd? Jij zal vast ook wel eens met online werken hebben gehad dat plots iedereen de meeting verlaat als jij met je smoel de camera aan zet, zelfde idee.
Dat mag ik toch godverdomme hopen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zou het? Zou het? Geen Diemers? ZOU HET!?!??!?!?!!?!?!?!?!?!?!?
Bozenik is er ook weer bij. (bank)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zou het? Zou het? Geen Diemers? ZOU HET!?!??!?!?!!?!?!?!?!?!?!?
En Texeira traint weer, Bijlow nog een paar weken. Zouden we dan binnenkort voor het eerst dit seizoen een volledig fitte selectie hebben? Daar moet ik toch even aan wennen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bozenik is er ook weer bij. (bank)
COOLSINGELquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En Texeira traint weer, Bijlow nog een paar weken. Zouden we dan binnenkort voor het eerst dit seizoen een volledig fitte selectie hebben? Daar moet ik toch even aan wennen.
Dat is snel gegaan met Teixeira.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En Texeira traint weer, Bijlow nog een paar weken. Zouden we dan binnenkort voor het eerst dit seizoen een volledig fitte selectie hebben? Daar moet ik toch even aan wennen.
Het is wel een drukke maand hé, en Jorgensen zit in de selectie dus dat lijkt mij een utopie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vergeet Haps niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel een drukke maand hé, en Jorgensen zit in de selectie dus dat lijkt mij een utopie.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:40 schreef Scrummie het volgende:
https://www.bndestem.nl/d(...)asisplaats~a7d731f6/
[..]
Goed om te lezen.
Eventjes afkloppen, anders scheurt Senesi morgen alles af en speel je straks het seizoen uit met Beekie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Om op de bank te zitten achter de prima renderende Mulattieri? Die hebben ze gehuurd van Inter (die daar ook al met het 1e meetrainde soms) Ik had een andere club gekozen.quote:
Andersom bedoel je.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
Naoufal Bannis hoeft niet te rekenen op een overstap naar FC Volendam. Vanochtend bracht Mikos Gouka naar buiten dat de Keuken Kampioen Divisie-club geïnteresseerd zou zijn in de achttienjarige Feyenoord-spits, maar daar is niks van waar. Dat blijkt uit navraag van Feyenoord Transfermarkt.
De doorgaans goed ingevoerde Twitteraar sprak met 'een goed geïnformeerde Volendamse bron'. Deze vertelde dat de spitspositie bij de nummer zes van de Keuken Kampioen Divisie met Martijn Kaars en Samuele Mulattieri al voldoende bezet is.
Gouka > Feyenoord Tranfersmarkt.
Daarom FT > Gouka.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gouka zegt toch dat ze interesse hebben, TM niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |