Vind ik wel meevallen.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat is het vreemd dat het 11 alinea's over de mindere eerste helft gaat, en 4 alinea's over de betere tweede helft. Juist vanuit het Berghuis perspectief.
Goede vervanger voor promesquote:Op maandag 18 januari 2021 11:32 schreef GGMM het volgende:
Kan er wel enigszins inkomen. Berghuis is technisch een goede voetballer en niet een "harde werker" zoals het Feyenoordpubliek het graag ziet.
Hier gaat niemand op happenquote:Op maandag 18 januari 2021 11:32 schreef GGMM het volgende:
Kan er wel enigszins inkomen. Berghuis is technisch een goede voetballer en niet een "harde werker" zoals het Feyenoordpubliek het graag ziet.
Das niet waar, Berghuis kan ook als ie opgefokt is iemand zijn knieschijf eraf trappen, dat past wel weer bij ons.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:32 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2021 11:45 schreef Haringkop het volgende:
GGMM is ook wel een beetje de Valentijn Driessen van Fok!
Ze waren vorige week qua spuiten helemaal bij dus kan best snel gaan denk ik, even afhankelijk of er nog wat echt grote doeken op de planning staan.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
@:hhh38 zat er ook nog een termijn op dat doekje? Als in; enige indicatie gekregen wanneer hij zou gaan hangen? Heracles thuis woensdag zal nog wel te kort dag zijn gok ik zo.
Ah nice. Weet je al wanneer je weer gaat helpen?quote:Op maandag 18 januari 2021 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze waren vorige week qua spuiten helemaal bij dus kan best snel gaan denk ik, even afhankelijk of er nog wat echt grote doeken op de planning staan.
Volgende week maandag of dinsdag. Doek zou overigens hier moeten komen te staan als 'ie klaar isquote:Op maandag 18 januari 2021 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah nice. Weet je al wanneer je weer gaat helpen?
Oh ook leuk. Even in de gaten houden dus de komende week.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week maandag of dinsdag. Doek zou overigens hier moeten komen te staan als 'ie klaar is
https://www.defeijenoorde(...)e-het-stadion-vol-2/
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
het grote verschil is het middenveld, dat is bij Feyenoord wat ondermaats zeker in scorend vermogen, was gisteren de 19e goal voor een Ajax middenvelder dit seizoen tov 5 voor Feyenoord las ik.
Overduidelijk dat dit als trolletje is bedoeld, maar soms wel frustrerend dat weer een of andere journalist zo'n simpel werkertje naar Feyenoord wil praten 'omdat hij zo lekker hard werkt' en de supporters dat zogenaamd graag zien..quote:
Oh zeker, de meeste supporters zullen dat niet zo overduidelijk in clichés uiten, maar hebben onbewust toch een voorkeur voor spelers met die kwaliteiten. Ze zullen in ieder geval sneller publiekslieveling worden.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Overduidelijk dat dit als trolletje is bedoeld, maar soms wel frustrerend dat weer een of andere journalist zo'n simpel werkertje naar Feyenoord wil praten 'omdat hij zo lekker hard werkt' en de supporters dat zogenaamd graag zien..
Wel eens alhoewel ik het middenveld bij Ajax gisteren de zwakste linie vond. Het is dat bij ons Diemers loopt maar Promes, Klaasen en Ekkelenkamp zou ik ook niet bij Feyenoord willen hebben.quote:
Ha ha ha Gravenbergh niet willen hebben. Succes verder. Ex-topclub.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel eens alhoewel ik het middenveld bij Ajax gisteren de zwakste linie vond. Het is dat bij ons Diemers loopt maar Promes, Klaasen en Ekkelenkamp zou ik ook niet bij Feyenoord willen hebben.
Lees je weer eens dingen die er niet staan, alcoholist.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha Gravenbergh niet willen hebben. Succes verder. Ex-topclub.
Zouden alle 3 Feyenoord beter maken maar Klaassen zekerquote:Op maandag 18 januari 2021 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel eens alhoewel ik het middenveld bij Ajax gisteren de zwakste linie vond. Het is dat bij ons Diemers loopt maar Promes, Klaasen en Ekkelenkamp zou ik ook niet bij Feyenoord willen hebben.
Ik ben er nog niet over uit of Ekkelenkamp uberhaupt wel een voetballer is.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zouden alle 3 Feyenoord beter maken maar Klaassen zeker
zolang Diemers opgesteld wordt een nondiscussiequote:Op maandag 18 januari 2021 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit of Ekkelenkamp uberhaupt wel een voetballer is.
Het ergste is als het om zo’n idiote schreeuwlelijk gaat met een opgefokte kop die meer praat en klaagt dan daadwerkelijk hard werkt. Dat past juist totaal niet bij ons.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Overduidelijk dat dit als trolletje is bedoeld, maar soms wel frustrerend dat weer een of andere journalist zo'n simpel werkertje naar Feyenoord wil praten 'omdat hij zo lekker hard werkt' en de supporters dat zogenaamd graag zien..
Ik zou ze ook niet willen hoor.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zouden alle 3 Feyenoord beter maken maar Klaassen zeker
Leuk idee. Misschien kunnen we met FOK! wat regelen?quote:Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef Scrummie het volgende:
#ExitDiemers
Je zou er bijna een spandoekje voor kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |