Oh bekerwinnaar niet meer direct naar de groepsfase?quote:Op maandag 18 januari 2021 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nr1 Groepsfase Champions League
Nr2 PO2 Champions League NCQ
Nr3 PO3 Conference League
Beker-winnaar: PO4 Europa League
PO-Winnaar: PO2 Conference League
Nee hoor.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik dacht zojuist ineens aan Jaap Stam.
Blijkt dat die gozer ook nog trainer bij ons geweest is.
Volgend jaar hebben we Sinisterra, Geertruida, Senesi, Kokcu, Bijlow, Malacia & Antonucci die allemaal behoorlijk wat waarde (kunnen) vertegenwoordigen. Daar achter heb je eigenlijk alleen maar Hendriks die echt als groot talent kan worden beschouwd. Ik denk dat we Haps & Berghuis wel moeten verkopen willen we wat doen op de transfermarkt. Het gaat lastig worden om van dat geld, want dat zal een miljoen of 15 worden, vervangers te halen.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap dat je deze verdediging graag bij elkaar houdt, maar de mentaliteit moet echt zijn dat je voor (bijna) elke positie op zoek gaat naar een speler die waarde vertegenwoordigt. Spajic wordt over een maand 28, dan weet je dus dat je hem niet meer voor veel gaat verkopen.
Maar goed, om een groot talent te halen voor zijn positie moet je eerst voor veel geld iemand verkopen. Maar in onze positie is één of twee spelers voor veel geld verkopen om te kunnen investeren verstandiger dan het team weer bij elkaar houden en op zoek te gaan naar koopjes.
Hoezo is die Hendriks een groot talent? Is dat gewoon je mening of is dat ook echt zo?quote:Op maandag 18 januari 2021 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben we Sinisterra, Geertruida, Senesi, Kokcu, Bijlow, Malacia & Antonucci die allemaal behoorlijk wat waarde (kunnen) vertegenwoordigen. Daar achter heb je eigenlijk alleen maar Hendriks die echt als groot talent kan worden beschouwd. Ik denk dat we Haps & Berghuis wel moeten verkopen willen we wat doen op de transfermarkt. Het gaat lastig worden om van dat geld, want dat zal een miljoen of 15 worden, vervangers te halen.
Misschien dat 20 miljoen ook nog wel haalbaar is, ik weet niet hoe goed Haps in de markt ligt. Ook niet meer de jongste natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben we Sinisterra, Geertruida, Senesi, Kokcu, Bijlow, Malacia & Antonucci die allemaal behoorlijk wat waarde (kunnen) vertegenwoordigen. Daar achter heb je eigenlijk alleen maar Hendriks die echt als groot talent kan worden beschouwd. Ik denk dat we Haps & Berghuis wel moeten verkopen willen we wat doen op de transfermarkt. Het gaat lastig worden om van dat geld, want dat zal een miljoen of 15 worden, vervangers te halen.
Hendriks wordt volgens mij niet gezien als een groot talent.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben we Sinisterra, Geertruida, Senesi, Kokcu, Bijlow, Malacia & Antonucci die allemaal behoorlijk wat waarde (kunnen) vertegenwoordigen. Daar achter heb je eigenlijk alleen maar Hendriks die echt als groot talent kan worden beschouwd.Ik denk dat we Haps & Berghuis wel moeten verkopen willen we wat doen op de transfermarkt. Het gaat lastig worden om van dat geld, want dat zal een miljoen of 15 worden, vervangers te halen.
Voornamelijk mijn mening, maar Feyenoord heeft ook wel vertrouwen in hem. Hij heeft niet voor niets een contract getekend tot 2023. Deed het in O19 altijd al erg goed en was ook in de voorbereiding dit seizoen sterk.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo is die Hendriks een groot talent? Is dat gewoon je mening of is dat ook echt zo?
Echt geen idee namelijk hoe die jongen erop staat bij scouts enzo.
Ah oke. Ja eens wat betreft de voorbereiding. Al was dat ook direct de eerste keer dat hij me überhaupt opviel. We zullen zien.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Voornamelijk mijn mening, maar Feyenoord heeft ook wel vertrouwen in hem. Hij heeft niet voor niets een contract getekend tot 2023. Deed het in O19 altijd al erg goed en was ook in de voorbereiding dit seizoen sterk.
Hall is wmb een groter talent al is het wel even spannend hoe hij terug gaat komen van zijn blessure en deze periode zonder wedstrijden.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben bang dat je voor Haps geen 10 miljoen gaat krijgen en Berghuis zal ook niet voor meer dan 10 vertrekken. Netto ga je weinig overhouden om dan te investeren ben ik bang.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat 20 miljoen ook nog wel haalbaar is, ik weet niet hoe goed Haps in de markt ligt. Ook niet meer de jongste natuurlijk.
Daarvan zal het meeste geld opgaan aan de vervanger van Berghuis, want de vervanger van Haps hoeft er niet direct te staan. Dat kan ook een back van 18/19 zijn die wordt klaargestoomd achter Malacia. Hopelijk blijft er dan nog een potje over voor een centrale verdediger.
Als dat zo is hebben we wel een probleem, want dat is een van de betere spelers van die lichting. Maar als je een contract tot 2023 mag tekenen zegt dat wel iets. We gaan het zien. Hopelijk doet hij het bij NAC goed.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hendriks wordt volgens mij niet gezien als een groot talent.
Heb het alleen bij de titel gehouden, kan altijd bijzonder weinig met dat soort veilige hokjes.quote:
Ik denk dat zijn rendement omhoog kan in het voetbal van Slot. Als het dan nog tegenvalt kan ie ook iets meer naar achter gaan spelen inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2021 10:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Kokcu moet net als Vilhena toendertijd een keuze gaan maken. Als aanvallende middenvelder is zijn rendement echt te laag. Vilhena ging aan de hand van Ahmadi meer controlerend spelen en brak toen echt door, niet als 10.
het grote verschil is het middenveld, dat is bij Feyenoord wat ondermaats zeker in scorend vermogen, was gisteren de 19e goal voor een Ajax middenvelder dit seizoen tov 5 voor Feyenoord las ik.quote:Op maandag 18 januari 2021 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar en dat maakt het ook wel frustrerend. Die kansen die Berghuis kreeg daar maakt hij er normaal gesproken 1 van maar vooral in de ArenA wil het op de een of andere manier nooit lukken. Ze zetten zichzelf veel te veel onder spanning lijkt het wel.
Het eerste half uur leek inderdaad helemaal nergens op, maar zelfs toen kreeg Ajax eigenlijk maar 1,5 kans en die scoren dan wel.
Verwacht tegen PSV & AZ wel moeilijkere wedstrijden. Je zal er toch minstens 1 van moeten winnen om bovenin mee te blijven doen want Vitesse staat ook nog verrassend dichtbij.
Een wedstrijdverslag vanuit Berghuis perspectief, zo'n raar artikel is het niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:16 schreef De_Kraam het volgende:
Wat een onzinartikel ook, maar ja ze krijgen je wel weer zo ver om er op te klikken. Zelfs Krabby schrijft inhoudelijk betere stukkies met z'n butterfly-effect.
Maar dat is het vreemd dat het 11 alinea's over de mindere eerste helft gaat, en 4 alinea's over de betere tweede helft. Juist vanuit het Berghuis perspectief.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een wedstrijdverslag vanuit Berghuis perspectief, zo'n raar artikel is het niet.
Klopt, ik schreef dit gisteren ook al. Ons middenveld is nauwelijks direct betrokken bij doelpunten (goals & assists). Daar zit echt het grote manco bij ons. Zelfs een speler als Toornstra scoort daar dit seizoen laag. Nu heeft hij ook wel iets meer met de punt naar achter gespeeld, maar het is wel opvallend.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
het grote verschil is het middenveld, dat is bij Feyenoord wat ondermaats zeker in scorend vermogen, was gisteren de 19e goal voor een Ajax middenvelder dit seizoen tov 5 voor Feyenoord las ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |