Yepquote:Op zondag 17 januari 2021 19:40 schreef Avianflu het volgende:
Vraagje aan de mannen, hebben jullie wel eens na de eerste date gezegd. Gaat hem niet worden.
Vind het nogal frappant dat zelfs als ik denk “mwah” er nog steeds een 2e date wordt gevraagd. Is dat gwn de hoop op seks ofzo of denk ik nu te oppervlakkig over mannen...
Sorry voor het generaliseren alvast.
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Avianflu het volgende:
Zit 50 shades darker te kijken maar “whats All the fuss about” beetje spanken / beetje vastbinden / beetje dirty talk of komen er nog heftige scènes aan
Natuurlijk niet... dit is in verhoudjng net zo heftig als vroeger de bouquet-reeksen.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Avianflu het volgende:
Zit 50 shades darker te kijken maar “whats All the fuss about” beetje spanken / beetje vastbinden / beetje dirty talk of komen er nog heftige scènes aan
Beetje tussen het stoffen door een paar bladzijden lezenquote:Op maandag 18 januari 2021 06:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet... dit is in verhoudjng net zo heftig als vroeger de bouquet-reeksen.
Moet wel leesbaar zijn voor elke huisvrouw.
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Avianflu het volgende:
Begint er wel op te lijken ja.quote:
Vrouwen die weten dat er meer te beleven is dan 'piemel in poes verstoppen'.quote:
Geen idee waar die heen gaat, maar ik weet wel waar ik de donkeydick in ga hakenquote:Op maandag 18 januari 2021 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrouwen die weten dat er meer te beleven is dan 'piemel in poes verstoppen'.
En in een D-s verhouding is de s stiekem de baas, dat weet je ook toch?![]()
Bry gaat op jullie kitedate jou aan een strandpaal vastbinden met dyneema, en dan denk ik dat ik weet waar je stuurstok heen gaat.
quote:Op maandag 18 januari 2021 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrouwen die weten dat er meer te beleven is dan 'piemel in poes verstoppen'.
En in een D-s verhouding is de s stiekem de baas, dat weet je ook toch?![]()
Bry gaat op jullie kitedate jou aan een strandpaal vastbinden met dyneema, en dan denk ik dat ik weet waar je stuurstok heen gaat.
Bry belt me net in tranen op: "Ik heb me zo in Faxie vergistquote:Op maandag 18 januari 2021 15:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee waar die heen gaat, maar ik weet wel waar ik de donkeydick in ga haken
Heh jammer!quote:Op maandag 18 januari 2021 15:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Date was leuk, maar de dooddoener "Ik vind je echt een hele leuke vent! Maar ik ben er niet aan toe denk ik" is reeds weer gevallen.
Wat vind je vriendin (die ook in contact was) ervan?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:54 schreef Brybry het volgende:
Misschien verklaart dit een hoop: El Cheapo is D.
Ik normaal gesproken ook maar ik heb de power struggle verloren dus nja....dan snappen jullie de aantrekkingskracht misschien wat beter. Inmiddels weer goed contact![]()
I'm such an idiot
Dat ik geen gevoelens moet krijgenquote:Op maandag 18 januari 2021 15:57 schreef Hineni het volgende:
[..]
Wat vind je vriendin (die ook in contact was) ervan?
Dan nog ben ik langer dan jijquote:Op maandag 18 januari 2021 15:51 schreef Brybry het volgende:
Jongens toch![]()
![]()
![]()
1 blik en jullie gaan allemaal voor mij op de knietjes![]()
![]()
Hoe denk je dat hij je vertrouwen gaat winnen?quote:
Na een goed gesprek weet ik inmiddels dat hij gevoelens voor mij heeft.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:29 schreef Hineni het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij je vertrouwen gaat winnen?
Dus zijn verdere gesprekken op Tinder waren meer in de trent van als je een speciale aankoop hebt gedaan de week erop nog even kijken wat er in de aanbieding is?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:31 schreef Brybry het volgende:
[..]
Na een goed gesprek weet ik inmiddels dat hij gevoelens voor mij heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |