abonnement Unibet Coolblue
pi_197473078
And, a new date. ^O^
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197473090
Die TT _O- :7
pi_197473099
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:40 schreef Avianflu het volgende:
Vraagje aan de mannen, hebben jullie wel eens na de eerste date gezegd. Gaat hem niet worden.

Vind het nogal frappant dat zelfs als ik denk “mwah” er nog steeds een 2e date wordt gevraagd. Is dat gwn de hoop op seks ofzo of denk ik nu te oppervlakkig over mannen...

Sorry voor het generaliseren alvast.
Ja, ik heb dat wel eens gezegd. Er was gewoon geen klik en voelde me ook niet seksueel aangetrokken door haar. Dan kan ik net zo goed eerlijk zijn en haar de waarheid vertellen in plaats van valse hoop te geven.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197473119
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:40 schreef Avianflu het volgende:
Vraagje aan de mannen, hebben jullie wel eens na de eerste date gezegd. Gaat hem niet worden.

Vind het nogal frappant dat zelfs als ik denk “mwah” er nog steeds een 2e date wordt gevraagd. Is dat gwn de hoop op seks ofzo of denk ik nu te oppervlakkig over mannen...

Sorry voor het generaliseren alvast.
Volgens mij heb ik dat nog nooit gezegd nee. Maar zo ver gaat mijn geheugen niet meer.

En verder... tja... kan je het die kerels nou heel erg kwalijk nemen dat ze denken dat er wellicht een kans op seks is bij de 2e date, als je al die berichten van daarnet terugleest?

Maar nee, niet elke kerel zal zo denken.
pi_197473153
En je hoeft je niet aan de man over te leveren, als jij geen 2de date wil is het toch klaar?
pi_197473169
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat nog nooit gezegd nee. Maar zo ver gaat mijn geheugen niet meer.

En verder... tja... kan je het die kerels nou heel erg kwalijk nemen dat ze denken dat er wellicht een kans op seks is bij de 2e date, als je al die berichten van daarnet terugleest?

Maar nee, niet elke kerel zal zo denken.
Ik gedraag mij over het algemeen best degelijk op dates hoor. Hier heb ik een iets grotere mond. Gelukkig staat mijn fok Nickname niet op mijn voorhoofd geschreven :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197473190
quote:
11s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:44 schreef scrupuleus het volgende:
En je hoeft je niet aan de man over te leveren, als jij geen 2de date wil is het toch klaar?
Ja sws, als ik geen zin heb komt er geen 2e date. Maar dit is gewoon iets wat mij is opgevallen tijdens het daten. Vandaar de vraag.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197473283
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:45 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik gedraag mij over het algemeen best degelijk op dates hoor. Hier heb ik een iets grotere mond. Gelukkig staat mijn fok Nickname niet op mijn voorhoofd geschreven :+
Gaat niet zozeer over jou (of Bry, of zoveel andere Foksters die hier langskomen of langsgekomen zijn) maar meer over de waarschijnlijkheid dat de ervaring bij die kerels geleerd heeft dat er gewoon een goede kans op seks is bij de 2e date gezien het gedrag van veel vrouwen.
pi_197473292
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja sws, als ik geen zin heb komt er geen 2e date. Maar dit is gewoon iets wat mij is opgevallen tijdens het daten. Vandaar de vraag.
Tijdens een date is er toch vanalles mogelijk.
Van te voren weet je niet hoe het gaat lopen.
  zondag 17 januari 2021 @ 19:52:36 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197473312
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:37 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik juist: Hij is waarschijnlijk teleurgesteld dat ik niet met hem naar bed ben geweest.
Ah ok, dit was degene met wie je al lang aan de chat was :)

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:40 schreef Avianflu het volgende:
Vraagje aan de mannen, hebben jullie wel eens na de eerste date gezegd. Gaat hem niet worden.

Vind het nogal frappant dat zelfs als ik denk “mwah” er nog steeds een 2e date wordt gevraagd. Is dat gwn de hoop op seks ofzo of denk ik nu te oppervlakkig over mannen...

Sorry voor het generaliseren alvast.
Ja, vaak zat.. laatste 3 dates sowieso, de eerste 2 waren wel speelmateriaal, maar geen relatie, en dan houdt het op.. eentje van de twee liet het ook duidelijk merken btw, maar ik heb de boot toen afgehouden omdat ik er zelf niks in zag, en ze had net anderhalve week lang geropetoeterd dat ze niet aan ONS deed.
De laatste was gewoon echt een complete misser.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197473330
quote:
18s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gaat niet zozeer over jou (of Bry, of zoveel andere Foksters die hier langskomen of langsgekomen zijn) maar meer over de waarschijnlijkheid dat de ervaring bij die kerels geleerd heeft dat er gewoon een goede kans op seks is bij de 2e date gezien het gedrag van veel vrouwen.
Misschien hele foute logica maar..... als ik iemand écht zie als bejaardenhuismaatje dan wacht ik liever met seks. Is het hem niet helemaal, dan heb ik geen problemen met seks op een eerste of tweede date.
pi_197473366
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:45 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik gedraag mij over het algemeen best degelijk op dates hoor. Hier heb ik een iets grotere mond.
Iets grotere mond maakt niet zoveel uit :P

Reden waarom het bij mij niet tot een tweede date kwam was dat iemand de eerste date gewoon niets van haarzelf liet zien of vertelde. Dan houdt het ergens al heel snel op als je op een eerste date al uitgepraat bent en het een slecht interview lijkt te zijn.
pi_197473382
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:53 schreef Brybry het volgende:

[..]

Misschien hele foute logica maar..... als ik iemand écht zie als bejaardenhuismaatje dan wacht ik liever met seks. Is het hem niet helemaal, dan heb ik geen problemen met seks op een eerste of tweede date.
En kerels als El Cheapo weten dat maar al te goed.
  zondag 17 januari 2021 @ 19:58:14 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197473406
quote:
18s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gaat niet zozeer over jou (of Bry, of zoveel andere Foksters die hier langskomen of langsgekomen zijn) maar meer over de waarschijnlijkheid dat de ervaring bij die kerels geleerd heeft dat er gewoon een goede kans op seks is bij de 2e date gezien het gedrag van veel vrouwen.
De ervaring niet echt, maar als ik hier zo lees kan ik me dat best voorstellen..

De meeste keren dat ik dates had voor de sex en verder zien we wel, was dat op de eerste date trouwens.. het 'record' is binnen anderhalf uur, eerste contact om een uur of 7 in de avond en om 11 uur was het feest. En dat heeft nog een paar maanden geduurd ook :+

Met mijn huidige FWB ben ik maanden 'bezig' geweest voor er eens iets gebeurde _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197473428
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:53 schreef Brybry het volgende:

[..]

Misschien hele foute logica maar..... als ik iemand écht zie als bejaardenhuismaatje dan wacht ik liever met seks. Is het hem niet helemaal, dan heb ik geen problemen met seks op een eerste of tweede date.
Die logica begrijp ik niet zo goed :P

Als de klik er met iemand is dan ga je toch niet bewust wachten? Is dat meer een onbewust iets dan.
pi_197473432
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

En kerels als El Cheapo weten dat maar al te goed.
Tja. El cheapo is een beetje raar. Hij wil niet "gebruikt" worden voor seks want 'hij wil een relatie' maar gedraagt zich wel als fuckboy.
Het werkt iig wel _O-
  zondag 17 januari 2021 @ 20:00:34 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197473451
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:53 schreef Brybry het volgende:

[..]

Misschien hele foute logica maar..... als ik iemand écht zie als bejaardenhuismaatje dan wacht ik liever met seks. Is het hem niet helemaal, dan heb ik geen problemen met seks op een eerste of tweede date.
Die logica ontgaat mij echt compleet. 8)7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197473453
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:59 schreef Brybry het volgende:

[..]

Tja. El cheapo is een beetje raar. Hij wil niet "gebruikt" worden voor seks want 'hij wil een relatie' maar gedraagt zich wel als fuckboy.
Het werkt iig wel _O-
Ik bedoel maar
pi_197473458
quote:
2s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Die logica begrijp ik niet zo goed :P

Als de klik er met iemand is dan ga je toch niet bewust wachten? Is dat meer een onbewust iets dan.
Twee dingen.
Bang dat ik uitgekeken raak want 'de trofee is binnen'. Ben namelijk best een jager.
Of dat het hem om seks te doen is.
pi_197473463
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

En kerels als El Cheapo weten dat maar al te goed.
Tijd om je te vermommen als El Faxo

pi_197473474
quote:
2s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Tijd om je te vermommen als El Faxo

[ afbeelding ]
Bij mij werkt het om een of andere reden niet
pi_197473497
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bij mij werkt het om een of andere reden niet
Ik kan dat ook niet.
pi_197473533
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:00 schreef Brybry het volgende:

[..]

Twee dingen.
Bang dat ik uitgekeken raak want 'de trofee is binnen'. Ben namelijk best een jager.
Of dat het hem om seks te doen is.
Dat laatste is goed mogelijk.
Altijd van jezelf en je grenzen uitgaan.
pi_197473558
quote:
2s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik kan dat ook niet.
Jouw buit is al binnen :)
pi_197473847
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jouw buit is al binnen :)
Ja, is het nog steeds C&C?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197474719
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:40 schreef Avianflu het volgende:
Vraagje aan de mannen, hebben jullie wel eens na de eerste date gezegd. Gaat hem niet worden.

Vind het nogal frappant dat zelfs als ik denk “mwah” er nog steeds een 2e date wordt gevraagd. Is dat gwn de hoop op seks ofzo of denk ik nu te oppervlakkig over mannen...

Sorry voor het generaliseren alvast.
Yep :)
pi_197475343
Zit 50 shades darker te kijken maar “whats All the fuss about” beetje spanken / beetje vastbinden / beetje dirty talk of komen er nog heftige scčnes aan _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197475855
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Avianflu het volgende:
Zit 50 shades darker te kijken maar “whats All the fuss about” beetje spanken / beetje vastbinden / beetje dirty talk of komen er nog heftige scčnes aan _O-
Ik snap het ook niet
  zondag 17 januari 2021 @ 21:46:37 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197475861
Ik heb besloten dat het tijd is om weer op zoek te gaan naar een serieuze relatie. Ik heb tinder weer geďnstalleerd, en heb een andere datingapp op Facebook.

Vroeger was nooit bezig met zoeken naar iets serieus, nu wil ik dat wel. Het liefs zou ik lid worden van een salsa club, maar dat kan nu niet vanwege Corona. Zodra Corona voorbij is ga ik veel salsa dansen en hopen dat ik zo een geschikte partner vind. Dat en misschien een keertje speeddaten.

Hoe zit het met jullie en liefde tijdens Corona tijd? Hebben jullie succes met dates en vinden van een partner? Of is het nog moeilijker geworden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197479903
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Avianflu het volgende:
Zit 50 shades darker te kijken maar “whats All the fuss about” beetje spanken / beetje vastbinden / beetje dirty talk of komen er nog heftige scčnes aan _O-
Natuurlijk niet... dit is in verhoudjng net zo heftig als vroeger de bouquet-reeksen.

Moet wel leesbaar zijn voor elke huisvrouw.
pi_197480634
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 06:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Natuurlijk niet... dit is in verhoudjng net zo heftig als vroeger de bouquet-reeksen.

Moet wel leesbaar zijn voor elke huisvrouw.
Beetje tussen het stoffen door een paar bladzijden lezen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197481420
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Avianflu het volgende:
Zit 50 shades darker te kijken maar “whats All the fuss about” beetje spanken / beetje vastbinden / beetje dirty talk of komen er nog heftige scčnes aan _O-
_O-

Het is dan ook een 'instapversie'
pi_197481460
Het zit hier gewoon vol meesteressen :o
pi_197481838
Hmm, opeens 2 dames er bij, 1 op badoo, 1 op tinder. En ander van tinder die (naar nu bleek heel druk was ivm werk/kinderen thuis) reageerde ook weer. Opeens druk en week geleden vrijwel niets. Lijkt ook echt altijd zo te zien dat je ene moment totaal zonder zit en volgende moment je er meerdere tegelijk hebt (Faxie uitgezonderd)
pi_197483004
:(
pi_197486141
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:58 schreef Faxie het volgende:
Het zit hier gewoon vol meesteressen :o
Begint er wel op te lijken ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197486174
Zullen ze op fetlife zitten? :9
  maandag 18 januari 2021 @ 14:51:15 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197486465
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:58 schreef Faxie het volgende:
Het zit hier gewoon vol meesteressen :o
Vrouwen die weten dat er meer te beleven is dan 'piemel in poes verstoppen'.

En in een D-s verhouding is de s stiekem de baas, dat weet je ook toch? :)

Bry gaat op jullie kitedate jou aan een strandpaal vastbinden met dyneema, en dan denk ik dat ik weet waar je stuurstok heen gaat. ~O>
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197486617
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vrouwen die weten dat er meer te beleven is dan 'piemel in poes verstoppen'.

En in een D-s verhouding is de s stiekem de baas, dat weet je ook toch? :)

Bry gaat op jullie kitedate jou aan een strandpaal vastbinden met dyneema, en dan denk ik dat ik weet waar je stuurstok heen gaat. ~O>
Geen idee waar die heen gaat, maar ik weet wel waar ik de donkeydick in ga haken :9
pi_197486660
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vrouwen die weten dat er meer te beleven is dan 'piemel in poes verstoppen'.

En in een D-s verhouding is de s stiekem de baas, dat weet je ook toch? :)

Bry gaat op jullie kitedate jou aan een strandpaal vastbinden met dyneema, en dan denk ik dat ik weet waar je stuurstok heen gaat. ~O>
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen idee waar die heen gaat, maar ik weet wel waar ik de donkeydick in ga haken :9
Bry belt me net in tranen op: "Ik heb me zo in Faxie vergist :'( :'( :'( "
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197486804
Date was leuk, maar de dooddoener "Ik vind je echt een hele leuke vent! Maar ik ben er niet aan toe denk ik" is reeds weer gevallen.
pi_197487638
Jongens toch _O- _O- _O-

1 blik en jullie gaan allemaal voor mij op de knietjes :7 8-) })
pi_197487669
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Date was leuk, maar de dooddoener "Ik vind je echt een hele leuke vent! Maar ik ben er niet aan toe denk ik" is reeds weer gevallen.
Heh jammer!
pi_197487736
Misschien verklaart dit een hoop: El Cheapo is D.

Ik normaal gesproken ook maar ik heb de power struggle verloren dus nja....dan snappen jullie de aantrekkingskracht misschien wat beter. Inmiddels weer goed contact :')

I'm such an idiot }:|
pi_197487819
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:54 schreef Brybry het volgende:
Misschien verklaart dit een hoop: El Cheapo is D.

Ik normaal gesproken ook maar ik heb de power struggle verloren dus nja....dan snappen jullie de aantrekkingskracht misschien wat beter. Inmiddels weer goed contact :')

I'm such an idiot }:|
Wat vind je vriendin (die ook in contact was) ervan?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197488059
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:57 schreef Hineni het volgende:

[..]

Wat vind je vriendin (die ook in contact was) ervan?
Dat ik geen gevoelens moet krijgen :D
pi_197488292
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:51 schreef Brybry het volgende:
Jongens toch _O- _O- _O-

1 blik en jullie gaan allemaal voor mij op de knietjes :7 8-) })
Dan nog ben ik langer dan jij :6
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197488537
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:07 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat ik geen gevoelens moet krijgen :D
Hoe denk je dat hij je vertrouwen gaat winnen? :P
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197488584
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:29 schreef Hineni het volgende:

[..]

Hoe denk je dat hij je vertrouwen gaat winnen? :P
Na een goed gesprek weet ik inmiddels dat hij gevoelens voor mij heeft.
pi_197489335
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:31 schreef Brybry het volgende:

[..]

Na een goed gesprek weet ik inmiddels dat hij gevoelens voor mij heeft.
Dus zijn verdere gesprekken op Tinder waren meer in de trent van als je een speciale aankoop hebt gedaan de week erop nog even kijken wat er in de aanbieding is?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197489601
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:04 schreef Hineni het volgende:

[..]

Dus zijn verdere gesprekken op Tinder waren meer in de trent van als je een speciale aankoop hebt gedaan de week erop nog even kijken wat er in de aanbieding is?
Dat stukje is hem nog niet vergeven. }:|
pi_197490029
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:07 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat ik geen gevoelens moet krijgen :D
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:31 schreef Brybry het volgende:

[..]

Na een goed gesprek weet ik inmiddels dat hij gevoelens voor mij heeft.
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:16 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat stukje is hem nog niet vergeven. }:|
Zou je voor je volgende date met hem hier ajb een live-feed/update willen bijhouden?
_O_ }) *O* :@
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 18 januari 2021 @ 18:31:05 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197491013
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen idee waar die heen gaat, maar ik weet wel waar ik de donkeydick in ga haken :9
Als je mazzel hebt zit er een gat in die paal, en heb je genoeg play om je om te draaien 8-)

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]


[..]

Bry belt me net in tranen op: "Ik heb me zo in Faxie vergist :'( :'( :'( "
Ze vergist zich wel vaker in mensen geloof ik :+
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:51 schreef Brybry het volgende:
Jongens toch _O- _O- _O-

1 blik en jullie gaan allemaal voor mij op de knietjes :7 8-) })
Hmm, een weekie of anderhalf geleden wel.

quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:31 schreef Brybry het volgende:

[..]

Na een goed gesprek weet ik inmiddels dat hij gevoelens voor mij heeft.
Uhhuh, ik weet denk ik wel welke. _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 januari 2021 @ 18:32:31 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197491042
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:16 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat stukje is hem nog niet vergeven. }:|
Nee, maar hij gaat nog steeds krijgen waar hij naar op jacht was.. So who cares? 😁
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197491168
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee, maar hij gaat nog steeds krijgen waar hij naar op jacht was.. So who cares? 😁
Ik niet. I'm in it for the D :@
  maandag 18 januari 2021 @ 18:51:23 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197491404
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik niet. I'm in it for the D :@
Ik zeg niks :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197491560
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik niet. I'm in it for the D :@
_O-
pi_197491889
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik niet. I'm in it for the D :@
Venco heeft ook gewoon Dropjes.
pi_197491896
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik niet. I'm in it for the D :@
And he wants P.

Wait, that sounds wrong...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197491940
Moet hem toch wel complimenteren; Heb mezelf als een totale idioot gedragen als in, m'n lelijke kanten getoond en hij vind me nog steeds tof.

Bonuspunten voor hem *O*
pi_197492586
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:19 schreef Brybry het volgende:
Moet hem toch wel complimenteren; Heb mezelf als een totale idioot gedragen als in, m'n lelijke kanten getoond en hij vind me nog steeds tof.

Bonuspunten voor hem *O*
Normaalgesproken verdiend openlijke zelfreflectie in mijn ogen ook wel wat bonuspunten maar heb je idiote/lelijke kanten geloof ik even gemist.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 18 januari 2021 @ 19:47:10 #62
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197492588
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

And he wants P.

Wait, that sounds wrong...
Bry wil DP? :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 18 januari 2021 @ 19:47:40 #63
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197492605
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:19 schreef Brybry het volgende:
Moet hem toch wel complimenteren; Heb mezelf als een totale idioot gedragen als in, m'n lelijke kanten getoond en hij vind me nog steeds tof.

Bonuspunten voor hem *O*
Tja, je moet wat als je geen kut kunt scoren.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_197493539
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

Tja, je moet wat als je geen kut kunt scoren.
Mwah, daar zal hij geen moeite mee hebben haha.
pi_197493546
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

Bry wil DP? :+
:|W
pi_197493686
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:51 schreef Brybry het volgende:
Jongens toch _O- _O- _O-

1 blik en jullie gaan allemaal voor mij op de knietjes :7 8-) })
Daar heb ik toch minstens 5 blikjes voor nodig
pi_197493715
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:22 schreef Brybry het volgende:

[..]

Mwah, daar zal hij geen moeite mee hebben haha.
Mss is goede K voor mannen wel net zo schaars als goede D voor vrouwen. Als half NL rode oortjes krijgt van fifty shades vermoed ik dit wel :X
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197493756
Ik doe niet aan seks.
pi_197493788
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mss is goede K voor mannen wel net zo schaars als goede D voor vrouwen. Als half NL rode oortjes krijgt van fifty shades vermoed ik dit wel :X
Is meer omdat alle V voor dezelfde D gaan... ;(
pi_197493920
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mss is goede K voor mannen wel net zo schaars als goede D voor vrouwen. Als half NL rode oortjes krijgt van fifty shades vermoed ik dit wel :X
Goed punt! :D
pi_197494144
Hele andere vraag, zoeken jullie een monogame relatie?

Mijn vorige relatie was monogaam (van mijn kant iig _O- :'( ).
Zit nu vaak in de tweestrijd van een leuke relatie willen maar ook niet de (seksuele) vrijheid die ik nu heb op willen geven.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197494176
Ik wil niet delen
pi_197494284
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:49 schreef Avianflu het volgende:
Hele andere vraag, zoeken jullie een monogame relatie?

Mijn vorige relatie was monogaam (van mijn kant iig _O- :'( ).
Zit nu vaak in de tweestrijd van een leuke relatie willen maar ook niet de (seksuele) vrijheid die ik nu heb op willen geven.
Ja ik zoek dat wel. Maar ik ben dan ook een beetje een vreemde man. Ik zoek de relatie vooral voor de geestelijke verbintenis en niet zozeer voor de seks (ook al is dat ook fijn). Dus voor mij is het niet zo lastig die keuze.
pi_197494422
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:55 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja ik zoek dat wel. Maar ik ben dan ook een beetje een vreemde man. Ik zoek de relatie vooral voor de geestelijke verbintenis en niet zozeer voor de seks (ook al is dat ook fijn). Dus voor mij is het niet zo lastig die keuze.
Die geestelijke verbintenis zoek ik ook wel, seks daarbij is fijn maar seks zonder liefde is ook fijn en anders (vind ik dan iig).
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197494471
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:50 schreef Faxie het volgende:
Ik wil niet delen
Maar jij zoekt toch een fwb? Wil iemand die exclusiviteit wel zonder alles erop en er aan?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197494552
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:49 schreef Avianflu het volgende:
Hele andere vraag, zoeken jullie een monogame relatie?

Mijn vorige relatie was monogaam (van mijn kant iig _O- :'( ).
Zit nu vaak in de tweestrijd van een leuke relatie willen maar ook niet de (seksuele) vrijheid die ik nu heb op willen geven.
Persoonlijk heb ik 'open relaties' echt nooit begrepen.....óf je kiest voor je seksuele vrijheid óf je kiest voor een relatie :)
pi_197494595
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar jij zoekt toch een fwb? Wil iemand die exclusiviteit wel zonder alles erop en er aan?
Geen idee, dat punt kom ik niet eens op.

Maar ik heb het idee dat de definitie van fwb vooral is 'iemand in je telefoon om te bellen als de nood hoog is'

Dat is niet mijn definitie. Noem het dan maar latten ofzo.
pi_197494702
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen idee, dat punt kom ik niet eens op.

Maar ik heb het idee dat de definitie van fwb vooral is 'iemand in je telefoon om te bellen als de nood hoog is'

Dat is niet mijn definitie. Noem het dan maar latten ofzo.
Ja, latten klinkt beter dan. Fwb is niet zozeer iemand in je telefoon die je kan bellen als de nood hoog is (dat is een booty call). Fwb is iemand waar je het leuk meehebt en ook gezellig kan praten en filmpje kijken etc maar waarvan je weer dat het niet voor de lange termijn is.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197494774
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:10 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, latten klinkt beter dan. Fwb is niet zozeer iemand in je telefoon die je kan bellen als de nood hoog is (dat is een booty call). Fwb is iemand waar je het leuk meehebt en ook gezellig kan praten en filmpje kijken etc maar waarvan je weer dat het niet voor de lange termijn is.
Dat is bij een relatie niet anders :')
pi_197494818
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:10 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, latten klinkt beter dan. Fwb is niet zozeer iemand in je telefoon die je kan bellen als de nood hoog is (dat is een booty call). Fwb is iemand waar je het leuk meehebt en ook gezellig kan praten en filmpje kijken etc maar waarvan je weer dat het niet voor de lange termijn is.
Ik heb nu een match die eigenlijk graag in haar eigen huis blijft wonen. Dat zette mij ook wel aan het denken want ik heb het thuis ook echt heel fijn. Zij zoekt wel een echte vaste relatie. Net als ik. Maar dan wel blijven latten. Zouden jullie dat ook echt als relatie zien (zit wel in het woord lat-relatie)? Ik vind dat het ook dan wel meer kan zijn dan een fwb. Denk dat het verschil dan zit in de liefde. Seks en af en toe samen uit eten is meer een fwb ding, maar heb je mentaal een veel diepere connectie dan normale vriendschap je dan ook van een relatie kan spreken.
pi_197494819
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:49 schreef Avianflu het volgende:
Hele andere vraag, zoeken jullie een monogame relatie?

Mijn vorige relatie was monogaam (van mijn kant iig _O- :'( ).
Zit nu vaak in de tweestrijd van een leuke relatie willen maar ook niet de (seksuele) vrijheid die ik nu heb op willen geven.
Als je echt gelukkig bent met iemand voelt het niet als vrijheid opgeven denk ik. Dan wil je meer dat gevoel exclusief vast houden.

Geluk is het enige dat zich verdubbeld als je het deelt heeft ook grenzen? :D

Maar goed, wellicht ken ik fysieke aantrekkingskracht niet goed genoeg :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197494834
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:10 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, latten klinkt beter dan. Fwb is niet zozeer iemand in je telefoon die je kan bellen als de nood hoog is (dat is een booty call). Fwb is iemand waar je het leuk meehebt en ook gezellig kan praten en filmpje kijken etc maar waarvan je weer dat het niet voor de lange termijn is.
Ik snap dat fwb niet zo goed, als je al die dingen doet, dan moeten er toch gevoelens ontstaan?

Heb weleens een scharrel gehad maar dat was echt puur voor seks en een filmpje kijken.
pi_197494901
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:14 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb nu een match die eigenlijk graag in haar eigen huis blijft wonen. Dat zette mij ook wel aan het denken want ik heb het thuis ook echt heel fijn. Zij zoekt wel een echte vaste relatie. Net als ik. Maar dan wel blijven latten. Zouden jullie dat ook echt als relatie zien (zit wel in het woord lat-relatie)? Ik vind dat het ook dan wel meer kan zijn dan een fwb. Denk dat het verschil dan zit in de liefde. Seks en af en toe samen uit eten is meer een fwb ding, maar heb je mentaal een veel diepere connectie dan normale vriendschap je dan ook van een relatie kan spreken.
Dat is toch best normaal? Dan heb je gewoon een lat-relatie en ik zie dat als een volwaardige relatie.

Zie mezelf namelijk niet echt samenwonen maar ik wil wel een echte relatie.
pi_197494912
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:14 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb nu een match die eigenlijk graag in haar eigen huis blijft wonen. Dat zette mij ook wel aan het denken want ik heb het thuis ook echt heel fijn. Zij zoekt wel een echte vaste relatie. Net als ik. Maar dan wel blijven latten. Zouden jullie dat ook echt als relatie zien (zit wel in het woord lat-relatie)? Ik vind dat het ook dan wel meer kan zijn dan een fwb. Denk dat het verschil dan zit in de liefde. Seks en af en toe samen uit eten is meer een fwb ding, maar heb je mentaal een veel diepere connectie dan normale vriendschap je dan ook van een relatie kan spreken.
Ik denk dat ik ook een lat relatie zou willen. Je kan mentaal een diepe connectie hebben zonder samen te moeten wonen. Ik zou dat zeker wel als relatie zien.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197494944
Lekker eensgezind zo. Topic kan op slot.
pi_197494966
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:19 schreef xFriendx het volgende:
Lekker eensgezind zo. Topic kan op slot.
Hey maar wat leuk! Een nieuwe match?
pi_197494985
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:15 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik snap dat fwb niet zo goed, als je al die dingen doet, dan moeten er toch gevoelens ontstaan?

Heb weleens een scharrel gehad maar dat was echt puur voor seks en een filmpje kijken.
Er ontstaan inderdaad wel vaak gevoelens. Ook bij de man. Alleen die gevoelens zijn vaak wel wat minder diep omdat je dat niet toelaat.

Dat gezegd hebbende heb ik wel eens liefdesverdriet van een fwb gehad. Maar had het er ook niet om gelaten, leuke herinneringen aan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197495008
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:20 schreef Brybry het volgende:

[..]

Hey maar wat leuk! Een nieuwe match?
Nu 5 op tinder en 1 op badoo. Maar 1 op tinder zie ik niet gebeuren. 1 twijfel... Maar is meer omdat we nog niet veel gekletst hebben doordat ze niet veel online is (net geopereerd) maar wel leuk dame. Met 2 op tinder veel contact. Die van badoo is net nieuw. Mocht hier niets uit lopen ga ik deze wel echt echt echt even pauze inlassen :')
pi_197495020
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:14 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb nu een match die eigenlijk graag in haar eigen huis blijft wonen. Dat zette mij ook wel aan het denken want ik heb het thuis ook echt heel fijn. Zij zoekt wel een echte vaste relatie. Net als ik. Maar dan wel blijven latten. Zouden jullie dat ook echt als relatie zien (zit wel in het woord lat-relatie)? Ik vind dat het ook dan wel meer kan zijn dan een fwb. Denk dat het verschil dan zit in de liefde. Seks en af en toe samen uit eten is meer een fwb ding, maar heb je mentaal een veel diepere connectie dan normale vriendschap je dan ook van een relatie kan spreken.
Ik LAT al meer dan 5 jaar, dus ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197495027
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:15 schreef Hineni het volgende:

[..]

Als je echt gelukkig bent met iemand voelt het niet als vrijheid opgeven denk ik. Dan wil je meer dat gevoel exclusief vast houden.

Geluk is het enige dat zich verdubbeld als je het deelt heeft ook grenzen? :D

Maar goed, wellicht ken ik fysieke aantrekkingskracht niet goed genoeg :')
Geen idee, misschien ben ik wel raar. Maar zo nu en dan ontmoet ik wel eens een man en dan is het gewoon instant attraction. Puur fysiek dan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197495070
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Er ontstaan inderdaad wel vaak gevoelens. Ook bij de man. Alleen die gevoelens zijn vaak wel wat minder diep omdat je dat niet toelaat.

Dat gezegd hebbende heb ik wel eens liefdesverdriet van een fwb gehad. Maar had het er ook niet om gelaten, leuke herinneringen aan.
Het voelt een beetje alsof ik in de P.C. Hooftstraat ga "winkelen" met m'n ambtenarensalaris...ik mag die tas dragen, ik mag die jurk passen maar ik kan er de winkel niet mee uitlopen...

Kan me goed voorstellen dat zoiets pijn doet als het eindigt
pi_197495085
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:23 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Geen idee, misschien ben ik wel raar. Maar zo nu en dan ontmoet ik wel eens een man en dan is het gewoon instant attraction. Puur fysiek dan.
Ja , dat herken ik wel _O-
pi_197495101
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:22 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nu 5 op tinder en 1 op badoo. Maar 1 op tinder zie ik niet gebeuren. 1 twijfel... Maar is meer omdat we nog niet veel gekletst hebben doordat ze niet veel online is (net geopereerd) maar wel leuk dame. Met 2 op tinder veel contact. Die van badoo is net nieuw. Mocht hier niets uit lopen ga ik deze wel echt echt echt even pauze inlassen :')
Zooo...lekker bezig jij :D

Nja, kan geen kwaad om pauzes in te lassen :Y
pi_197495197
Ik heb een beetje opgeruimd in de datingapps, heb er nu in totaal 5 over waarvan ik eigenlijk geen idee heb waarom, aangezien de meeste niet eens een eerste reactie hebben gegeven :')
pi_197495207
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:25 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja , dat herken ik wel _O-
Dat onze blikken elkaar kruisen en ik denk “you’re coming Home with me tonight” en hij er duidelijk hetzelfde over denkt :@ .

Zin om weer uit te gaan ;( .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197495510
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:30 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een beetje opgeruimd in de datingapps, heb er nu in totaal 5 over waarvan ik eigenlijk geen idee heb waarom, aangezien de meeste niet eens een eerste reactie hebben gegeven :')
Heb sowieso de datingapps opgeruimd :D .....komende zomer maar weer zien wat er dan kan en mag en wat er dan kan gebeuren..... :)
pi_197495544
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat onze blikken elkaar kruisen en ik denk “you’re coming Home with me tonight” en hij er duidelijk hetzelfde over denkt :@ .

Zin om weer uit te gaan ;( .
-O-
pi_197495573
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:30 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een beetje opgeruimd in de datingapps, heb er nu in totaal 5 over waarvan ik eigenlijk geen idee heb waarom, aangezien de meeste niet eens een eerste reactie hebben gegeven :')
-O-

Beetje jammer. Ach, misschien zijn ze druk, blijven swipen dus.
pi_197495651
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:46 schreef Brybry het volgende:

[..]

-O-

Beetje jammer. Ach, misschien zijn ze druk, blijven swipen dus.
Druk met de populairdere profielen ja.
pi_197495659
quote:
17s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heb sowieso de datingapps opgeruimd :D .....komende zomer maar weer zien wat er dan kan en mag en wat er dan kan gebeuren..... :)
Ja vind ik ook wel. Is toch niet echt wat met zo'n lockdown en de winter. En gelijk thuis afspreken doe ik niet.
pi_197495669
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Druk met de populairdere profielen ja.
Zal ik vragen of ze je straks even hallo willen zeggen?
pi_197495704
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:51 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zal ik vragen of ze je straks even hallo willen zeggen?
Ja O+
  maandag 18 januari 2021 @ 21:52:56 #103
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197495706
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:15 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik snap dat fwb niet zo goed, als je al die dingen doet, dan moeten er toch gevoelens ontstaan?

Heb weleens een scharrel gehad maar dat was echt puur voor seks en een filmpje kijken.
Dat gevoelens verhaal is dé valkuil. FWB werkt imo ook alleen maar met iemand die een eigenschap heeft waar je niet mee wenst te dealen on a daily basis. De enige manier om dat langere tijd vol te houden.
En dan nog; wellicht ontstaat er op termijn iets van een balans en wordt het meer.. ook niet erg toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 januari 2021 @ 21:58:55 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197495809
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Er ontstaan inderdaad wel vaak gevoelens. Ook bij de man. Alleen die gevoelens zijn vaak wel wat minder diep omdat je dat niet toelaat.

Dat gezegd hebbende heb ik wel eens liefdesverdriet van een fwb gehad. Maar had het er ook niet om gelaten, leuke herinneringen aan.
Ik denk er wel eens aan, wat als... dat wordt idd wel even lastig.. maar dat is wel iets waarvan je weet dat het komt als je eraan begint. Part of the deal.
Met 3 eerdere dames eigenlijk niet heel veel 'last' van gehad, maar mijn huidige heb ik alweer best lang, en ik geloof (om diverse redenen) nooit dat er iets van een vriendschap-vriendschap kan blijven als je daarna een relatie krijgt met iemand anders, dat gaat nooit werken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 januari 2021 @ 22:00:01 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197495841
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:50 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja vind ik ook wel. Is toch niet echt wat met zo'n lockdown en de winter. En gelijk thuis afspreken doe ik niet.
Bij hem thuis? niet zo'n probleem toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197497235
quote:
5s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Bij hem thuis? niet zo'n probleem toch?
Nee liever gewoon neutraal terrein voor een eerste date.
pi_197497469
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:04 schreef Womanly het volgende:

[..]

Nee liever gewoon neutraal terrein voor een eerste date.
Bij hem in de slaapkamer dan
pi_197497695
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:16 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Bij hem in de slaapkamer dan
:')
Sowieso niet :P
  maandag 18 januari 2021 @ 23:49:26 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197497898
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:04 schreef Womanly het volgende:

[..]

Nee liever gewoon neutraal terrein voor een eerste date.
In het bos hoeft 'ie alleen een gat te graven, in zijn huis is lastiger, hoop gesleep, schoonmaken dit dat :+ .

Of is het meer dat je jezelf niet vertrouwt met een lekkere vent op de bank? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197499299
quote:
17s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik 'open relaties' echt nooit begrepen.....óf je kiest voor je seksuele vrijheid óf je kiest voor een relatie :)
Niet per definitie dus :)

En om meteen even lekker dwars verder te doen...
mijn fwb was eerst een goede vriend.. en is dat nu weer. Het kan best.

Met gevoelens wel... daar ontkom je niet aan.
Maar geen gevoelens in de trant dat we de rest van ons leven samen oud willen worden dus.

Hij heeft ook een open relatie en geen haar op zn hoofd die er aan denkt om bij zn vrouw weg te gaan :)
En ik denk zelf ook niet dat we relatiemateriaal zijn voor elkaar.
Kun je nog wel aangename gevoelens hebben voor elkaar :X
pi_197499505
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 07:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Niet per definitie dus :)

En om meteen even lekker dwars verder te doen...
mijn fwb was eerst een goede vriend.. en is dat nu weer. Het kan best.

Met gevoelens wel... daar ontkom je niet aan.
Maar geen gevoelens in de trant dat we de rest van ons leven samen oud willen worden dus.

Hij heeft ook een open relatie en geen haar op zn hoofd die er aan denkt om bij zn vrouw weg te gaan :)
En ik denk zelf ook niet dat we relatiemateriaal zijn voor elkaar.
Kun je nog wel aangename gevoelens hebben voor elkaar :X

Niet per definitie, maar voor mij persoonlijk wel.....ik wil een relatie met iemand die echt voor mij gaat en niet ook nog buiten de deur wil genieten....
pi_197499836
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niet per definitie, maar voor mij persoonlijk wel.....ik wil een relatie met iemand die echt voor mij gaat en niet ook nog buiten de deur wil genieten....
uiteindelijk is dat een gevalletje "state of mind" denk ik :)
en zij hebben een subtiel andere dan jij dan.
Moet kunnen :)

Belangrijkste is dat het handig is als je partner daar precies hetzelfde over denkt
Anders zit je voor je het weet opgescheept met een vreemdganger :)
  dinsdag 19 januari 2021 @ 09:06:00 #113
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197500068
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 07:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Niet per definitie dus :)

En om meteen even lekker dwars verder te doen...
mijn fwb was eerst een goede vriend.. en is dat nu weer. Het kan best.

Met gevoelens wel... daar ontkom je niet aan.
Maar geen gevoelens in de trant dat we de rest van ons leven samen oud willen worden dus.

Hij heeft ook een open relatie en geen haar op zn hoofd die er aan denkt om bij zn vrouw weg te gaan :)
En ik denk zelf ook niet dat we relatiemateriaal zijn voor elkaar.
Kun je nog wel aangename gevoelens hebben voor elkaar :X

Is z’n vrouw wel op de hoogte van de open relatie?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197500302
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Is z’n vrouw wel op de hoogte van de open relatie?
anders is het geen open relatie he.. dan is het vreemd gaan :)

en ja.. ze geeft altijd chocolade en aardbeitjes mee O+
en ben meer dan eens daar thuis geweest ook
pi_197500543
Volgens mij ben ik te ouderwets voor dit topic :'). Ik wil uiteindelijk gewoon weer een leuke vent vinden, een tijd daten, verliefd worden, overgaan in houden van, en uiteindelijk weer samenwonen en je leven delen. Lijkt haast wel een unicum :D.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197500677
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:43 schreef Kirb het volgende:
Volgens mij ben ik te ouderwets voor dit topic :'). Ik wil uiteindelijk gewoon weer een leuke vent vinden, een tijd daten, verliefd worden, overgaan in houden van, en uiteindelijk weer samenwonen en je leven delen. Lijkt haast wel een unicum :D.
haha ben ik ook aan het doen hoor
inmiddels aangeland op "we willen samenwonen maar het huis is nog niet gevonden".
En verder dus eigenlijk meest van de tijd samen.

Zonder open relaties of fwb's of andere gekkigheid :)
pi_197500703
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:43 schreef Kirb het volgende:
Volgens mij ben ik te ouderwets voor dit topic :'). Ik wil uiteindelijk gewoon weer een leuke vent vinden, een tijd daten, verliefd worden, overgaan in houden van, en uiteindelijk weer samenwonen en je leven delen. Lijkt haast wel een unicum :D.
Nee joh dat is er wel, maar jou nog niet overkomen Het is in het verleden toch ook gebeurd, dus dat komt wel weer.
pi_197500712
Overigens een veelgebruikte opener van dames:

Hoi leuke match!!

is it me of krijgen meer mensen deze
pi_197501063
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:43 schreef Kirb het volgende:
Volgens mij ben ik te ouderwets voor dit topic :'). Ik wil uiteindelijk gewoon weer een leuke vent vinden, een tijd daten, verliefd worden, overgaan in houden van, en uiteindelijk weer samenwonen en je leven delen. Lijkt haast wel een unicum :D.
1987... damn you're old :+

Nee joh, zoveel mensen zoveel wensen. Iedereen gaat anders om met liefde en er zijn (gelukkig) zoveel manieren om dat geluk te ervaren. Belangrijkste is dat je doet waar jij het meest gelukkig van kan worden.
Denk overigens dat jouw idee er bij nog steeds voor heel veel mensen geldt, verre van een unicum.
pi_197501111
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:55 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens een veelgebruikte opener van dames:

Hoi leuke match!!

is it me of krijgen meer mensen deze
Ook al 100x gehoord haha
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197501139
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:43 schreef Kirb het volgende:
Volgens mij ben ik te ouderwets voor dit topic :'). Ik wil uiteindelijk gewoon weer een leuke vent vinden, een tijd daten, verliefd worden, overgaan in houden van, en uiteindelijk weer samenwonen en je leven delen. Lijkt haast wel een unicum :D.
Pff stom zeg
pi_197501146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:55 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens een veelgebruikte opener van dames:

Hoi leuke match!!

is it me of krijgen meer mensen deze
Dames openen niet
pi_197501196
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:55 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens een veelgebruikte opener van dames:

Hoi leuke match!!

is it me of krijgen meer mensen deze
Of nog simpeler: hey we zijn een match!

Dat kan ik ook wel zien }:|

Of: hey xfriendx, leuke dag gehad?
pi_197501516
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dames openen niet
Dan moet je maar aan de man.
pi_197501523
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:46 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dan moet je maar aan de man.
Nee :(
pi_197502658
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dames openen niet
Op Tinder minder, op Bumble vaak zat :)
pi_197502754
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

uiteindelijk is dat een gevalletje "state of mind" denk ik :)
en zij hebben een subtiel andere dan jij dan.
Moet kunnen :)

Belangrijkste is dat het handig is als je partner daar precies hetzelfde over denkt
Anders zit je voor je het weet opgescheept met een vreemdganger :)
Ik keur het ook niet af hč voor andere, maar ze vroeg hier meningen over en ik dacht: laat ik even een tegengeluid horen :)


En ja, dit vraag ik inderdaad al in gesprekjes voor ik ga daten of vaak genoeg staat het ook al in hun profiel
pi_197502943
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik keur het ook niet af hč voor andere, maar ze vroeg hier meningen over en ik dacht: laat ik even een tegengeluid horen :)

En ja, dit vraag ik inderdaad al in gesprekjes voor ik ga daten of vaak genoeg staat het ook al in hun profiel
Oh zo vatte ik het ook niet op trouwens hoor :)

ik vind het overigens wel bijzonder als je voordat je een relatie hebt al aangeeft dat je ondertussen ook "buiten de deur" wil.
lijkt me dat je daar dus eerst een goede band voor moet hebben anders kan het nooit werken voor mijn gevoel.
pi_197503034
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh zo vatte ik het ook niet op trouwens hoor :)

ik vind het overigens wel bijzonder als je voordat je een relatie hebt al aangeeft dat je ondertussen ook "buiten de deur" wil.
lijkt me dat je daar dus eerst een goede band voor moet hebben anders kan het nooit werken voor mijn gevoel.
Dat selecteert wel meteen op datingapps, ik swipe ze weg anderen liken ze juist wel :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2021 12:08:34 ]
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:09:20 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197503052
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:28 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Of nog simpeler: hey we zijn een match!

Dat kan ik ook wel zien }:|

Of: hey xfriendx, leuke dag gehad?
"He hoi, ik ben je nieuwe entertainment, goede keus!" *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dames openen niet
Zeker wel..

Ik heb er nu eentje: Hi.

dawast.. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197503227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:49 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Op Tinder minder, op Bumble vaak zat :)
Ook niet
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:55:20 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197504023
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat selecteert wel meteen op datingapps, ik swipe ze weg anderen liken ze juist wel :)
Er zit ergens een soort van logica in deze post 8-)

Het is je ding, of het is het niet, net als met honden, katten, tattoo's piercings, zweefvrouwen, mama's met 4 kinderen, partychicks, vegans en noem maar op ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197504201
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Er zit ergens een soort van logica in deze post 8-)

Het is je ding, of het is het niet, net als met honden, katten, tattoo's piercings, zweefvrouwen, mama's met 4 kinderen, partychicks, vegans en noem maar op ;)
Je zou het maar in 1 vrouw kunnen vinden, ben je meteen klaar.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:07:15 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197504265
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:09 schreef Sounddragon het volgende:

Zeker wel..

Ik heb er nu eentje: Hi.

dawast.. :')
Ms. Hi heeft 2 berichtjes van me terug gekregen, en nu al anderhalf uur het welbekende groene stipje naast d'r profielnaam, ze heeft het druk :+ .. ik vermoed dat ik straks 'hello' krijg, of iets van: how are you? _O-

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je zou het maar in 1 vrouw kunnen vinden, ben je meteen klaar.
Ik hoef niet alles in 1 vrouw, veel te ingewikkeld.

Als ze de dingetjes heeft die ik leuk vind, is het goed.. de rest is bonus :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197504638
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De ervaring niet echt, maar als ik hier zo lees kan ik me dat best voorstellen..

De meeste keren dat ik dates had voor de sex en verder zien we wel, was dat op de eerste date trouwens.. het 'record' is binnen anderhalf uur, eerste contact om een uur of 7 in de avond en om 11 uur was het feest. En dat heeft nog een paar maanden geduurd ook :+

Met mijn huidige FWB ben ik maanden 'bezig' geweest voor er eens iets gebeurde _O-
Dat is wel erg lang, mijn record was om na 1.5 á 2 uur in de koffer te liggen met een eerste date. :P ( tijdsduur record wel te verstaan)
In de meeste gevallen krijg ik mijn eerste drankje niet eens op, of zelfs helemaal geen drankje :P

Wellicht dat mijn insteek bij daten iets anders ligt dan bij de meesten
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:29:01 #136
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197504739
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:24 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Dat is wel erg lang, mijn record was om na 1.5 á 2 uur in de koffer te liggen met een eerste date. :P ( tijdsduur record wel te verstaan)
In de meeste gevallen krijg ik mijn eerste drankje niet eens op, of zelfs helemaal geen drankje :P

Wellicht dat mijn insteek bij daten iets anders ligt dan bij de meesten
Hahaha, ja, blijkbaar :D _O-

Als de 'insteek' is dat er ingestoken moet worden, en je weet dat allebei, dan kunnen dingen idd vlot gaan O-)

In mijn geval was het toen één van mijn eerste fysieke dates (ik geloof zelfs de 2e) nadat ik uit 27 jaar lange relatie's kwam, ik zat net 2 dagen op Tinder volgens mij ofzo, dus ik was nogal verrast zeg maar :D
Inmiddels kijk ik echt helemaal nergens meer van op.. 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197504873
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:24 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Dat is wel erg lang, mijn record was om na 1.5 á 2 uur in de koffer te liggen met een eerste date. :P ( tijdsduur record wel te verstaan)
In de meeste gevallen krijg ik mijn eerste drankje niet eens op, of zelfs helemaal geen drankje :P

Wellicht dat mijn insteek bij daten iets anders ligt dan bij de meesten
Speelt er dan überhaupt iets door je hoofd over langer daten, relatie etc als jij date? Heb je ook wel eens een man getroffen die je daar compleet mee overviel omdat hij misschien al helemaal verliefd was of zo?

Hoewel er denk ik weinig mannen zijn die er een probleem van maken als het zo gaat :D
pi_197505343
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:43 schreef Kirb het volgende:
Volgens mij ben ik te ouderwets voor dit topic :'). Ik wil uiteindelijk gewoon weer een leuke vent vinden, een tijd daten, verliefd worden, overgaan in houden van, en uiteindelijk weer samenwonen en je leven delen. Lijkt haast wel een unicum :D.
Noem mij ook maar ouderwets dan. Het is precies wat ik zocht en weer heb gevonden
Het is wat.......
pi_197505611
Hello 😏
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:12:48 #140
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197505712
quote:
17s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik 'open relaties' echt nooit begrepen.....óf je kiest voor je seksuele vrijheid óf je kiest voor een relatie :)
Als je er beide goed mee om kan gaan kan het werken, helaas kunnen weinig mensen dat en levert het alleen maar gezeik op.
pi_197505874
Mijn openingszin in het topic werkt niet. Hihi :@
pi_197505985
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:21 schreef Amee het volgende:
Mijn openingszin in het topic werkt niet. Hihi :@
Dat drong anders door tot in m'n hart.... daten?
pi_197506050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat drong anders door tot in m'n hart.... daten?
Beet! :o
pi_197506232
quote:
12s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In het bos hoeft 'ie alleen een gat te graven, in zijn huis is lastiger, hoop gesleep, schoonmaken dit dat :+ .

Of is het meer dat je jezelf niet vertrouwt met een lekkere vent op de bank? :P
Je kent elkaar nog niet dan vind ik thuis afspreken niet prettig. Gewoon een rondje door de stad lopen ofzo is prima.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:36:56 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197506240
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:08 schreef Amee het volgende:
Hello 😏
Hai O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:39:46 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197506312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:36 schreef Womanly het volgende:

[..]

Je kent elkaar nog niet dan vind ik thuis afspreken niet prettig. Gewoon een rondje door de stad lopen ofzo is prima.
To be honest heb ik op het mooment (buiten de zomer) maar heel weinig dates die op 'neutraal terrein' plaatsvinden, maar als je je niet zo zeker en veilig voelt bij iemand thuis is wandelen op zich een prima optie ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197506354
Wandeldates lijkt me niets. Zou ik gewoon afslaan. :D
pi_197506382
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:41 schreef Amee het volgende:
Wandeldates lijkt me niets. Zou ik gewoon afslaan. :D
Je mag hier ook gewoon film kijken. Als je hier nou rond 19:50 bent... O-)
pi_197506414
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:43 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Je mag hier ook gewoon film kijken. Als je hier nou rond 19:50 bent... O-)
Liever bij mij. Haha!
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:45:47 #150
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197506429
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:41 schreef Amee het volgende:
Wandeldates lijkt me niets. Zou ik gewoon afslaan. :D
Mjah, in sommige gevallen niks mis mee, ligt aan andere factoren.. als het gewoon een onzekere meid is; prima, als het erop lijkt dat ze me domweg niet vertrouwt, na chatten en evt bellen, dan zit er in de basis al iets een beetje scheef.
Pas nog met een juffrouw lekker op zondag de honden uit wezen laten in het bos; was prima weer, dus waarom niet?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197506487
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, in sommige gevallen niks mis mee, ligt aan andere factoren.. als het gewoon een onzekere meid is; prima, als het erop lijkt dat ze me domweg niet vertrouwt, na chatten en evt bellen, dan zit er in de basis al iets een beetje scheef.
Pas nog met een juffrouw lekker op zondag de honden uit wezen laten in het bos; was prima weer, dus waarom niet?
Maar er is ook niks mis met wandeldates.
Ik praatte dan ook alleen voor mezelf :P
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:48:31 #152
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197506495
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, in sommige gevallen niks mis mee, ligt aan andere factoren.. als het gewoon een onzekere meid is; prima, als het erop lijkt dat ze me domweg niet vertrouwt, na chatten en evt bellen, dan zit er in de basis al iets een beetje scheef.
Pas nog met een juffrouw lekker op zondag de honden uit wezen laten in het bos; was prima weer, dus waarom niet?
Helemaal nu is het beide toch een beetje water bij de wijn doen, maar wat je zegt als iemand al bij voorbaat wantrouwend is wat zoek je dan op een dating app/site. Helemaal als je zo transparant mogelijk bent.
pi_197506502
Ik doe best vaak wandeldates. Al helemaal nu met die coronaregels.
pi_197506539
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

To be honest heb ik op het mooment (buiten de zomer) maar heel weinig dates die op 'neutraal terrein' plaatsvinden, maar als je je niet zo zeker en veilig voelt bij iemand thuis is wandelen op zich een prima optie ^O^
Dat snap ik wel vooral met deze corona situatie. Buiten wandelen nu is ook niet echt wat.
Maar voor mijzelf naast veiligheid wil ik ook niet gelijk in iemand z'n prive zitten. Maar ieder zijn ding toch. Gewoon doen wat bij je past :)
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:12:17 #155
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197507151
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:48 schreef Amee het volgende:

[..]

Maar er is ook niks mis met wandeldates.
Ik praatte dan ook alleen voor mezelf :P
K, wanneer gaan we? :P

quote:
6s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Helemaal nu is het beide toch een beetje water bij de wijn doen, maar wat je zegt als iemand al bij voorbaat wantrouwend is wat zoek je dan op een dating app/site. Helemaal als je zo transparant mogelijk bent.
Ja psies, er is niks mis met een date op neutraal terrein, het ligt aan de context. Veelal hebben vrouwen kids thuis of stel dat ze veel dates heeft, de buren die zitten te turven aan de overkant, weet ik het.. kan zoveel redenen hebben om niet iedereen je huis in te slepen.. Ik maak er hier geen probleem van, het interesseert me de rozen wat de buren denken :')
Maar ik snap dat vrouwen liever niet aan elke mafklapper hun adres paasen, er zitten zat gekkies tussen, is als vrouw toch lastiger om met een stalker te dealen als andersom voor mijn gevoel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:50 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dat snap ik wel vooral met deze corona situatie. Buiten wandelen nu is ook niet echt wat.
Maar voor mijzelf naast veiligheid wil ik ook niet gelijk in iemand z'n prive zitten. Maar ieder zijn ding toch. Gewoon doen wat bij je past :)
Iedereen is welkom hier, het is maar een huis, we gaan niet meteen fotoboeken doorbladeren :+ Maar idd, doen waarbij je je comfortabel voelt..

Veiligheid is op diverse manieren te organiseren, het is 2021 inmiddels..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197507224
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

K, wanneer gaan we? :P

Vraag het me over een half jaar maar weer. Haha!
pi_197507314
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Iedereen is welkom hier, het is maar een huis, we gaan niet meteen fotoboeken doorbladeren :+ Maar idd, doen waarbij je je comfortabel voelt..

Veiligheid is op diverse manieren te organiseren, het is 2021 inmiddels..
Kan me wel voorstellen dat bij iemand thuis op date komen een beetje oncomfortabel is als men zo snel al gaat afspreken en vooral wanneer het een online-begin heeft.

Maar ook bij mij is iedereen welkom en mag blijven slapen als hij ver woont. Logeerkamers genoeg. :+

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2021 15:19:33 ]
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:21:01 #158
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197507375
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:14 schreef Amee het volgende:

[..]

Vraag het me over een half jaar maar weer. Haha!
"Hey Google, maak een agenda herinnering voor een date met Amee 19 Juli"

"Ok, gedaan"

8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197507398
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

"Hey Google, maak een agenda herinnering voor een date met Amee 19 Juli"

"Ok, gedaan"

8-)
Aaahaha! Welke dag is 19 juli?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:22:25 #160
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197507402
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja psies, er is niks mis met een date op neutraal terrein, het ligt aan de context. Veelal hebben vrouwen kids thuis of stel dat ze veel dates heeft, de buren die zitten te turven aan de overkant, weet ik het.. kan zoveel redenen hebben om niet iedereen je huis in te slepen.. Ik maak er hier geen probleem van, het interesseert me de rozen wat de buren denken :')
Maar ik snap dat vrouwen liever niet aan elke mafklapper hun adres paasen, er zitten zat gekkies tussen, is als vrouw toch lastiger om met een stalker te dealen als andersom voor mijn gevoel.
Als je een beetje een gesprek voert weet je op een gegeven moment toch wel hoe iemand is, en daarmee filter je de mafketels ook al eruit. Maar men wil 9 van de 10 keer z.s.m afspreken.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:25:41 #161
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197507488
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:18 schreef Amee het volgende:

[..]

Kan me wel voorstellen dat bij iemand thuis op date komen een beetje oncomfortabel is als men zo snel al gaat afspreken en vooral wanneer het een online-begin heeft.

Maar ook bij mij is iedereen welkom en mag blijven slapen als hij ver woont. Logeerkamers genoeg. :+
Ik heb er echt 0 problemen mee, bij een ander thuis of bij mij thuis.

Ik heb ook al een date gehad die bleef slapen (beetje laat geworden) zonder intenties verder.. zei ze.. tot de volgende ochtend, toen had ze zich blijkbaar bedacht :X

En ook eentje waar ik teveel wijn in had gekieperd, ik vond dat ze niet meer mocht rijden.. zij in bed, ik op de bank, no wahala :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:28:22 #162
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197507563
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:22 schreef Amee het volgende:

[..]

Aaahaha! Welke dag is 19 juli?
"Hey Google, welke dag is 19 Juli? "

"19 Juli valt op een Maandag"

:)

Ze herinnert me eraan dat ik je aan je mouw moet trekken, ik zei niet dat die date dan moet plaatsvinden :D

Misschien was iemand me wel voor tegen die tijd ;( -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197507640
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb er echt 0 problemen mee, bij een ander thuis of bij mij thuis.

Ik heb ook al een date gehad die bleef slapen (beetje laat geworden) zonder intenties verder.. zei ze.. tot de volgende ochtend, toen had ze zich blijkbaar bedacht :X

En ook eentje waar ik teveel wijn in had gekieperd, ik vond dat ze niet meer mocht rijden.. zij in bed, ik op de bank, no wahala :)
Ik had een keer een eerste date bij mijn ouders thuis toen ik jarig was en een poolparty hield. Hij ook gelijk kennismaken met mijn ouders en vrienden. Haha!

quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

"Hey Google, welke dag is 19 Juli? "

"19 Juli valt op een Maandag"

:)

Ze herinnert me eraan dat ik je aan je mouw moet trekken, ik zei niet dat die date dan moet plaatsvinden :D

Misschien was iemand me wel voor tegen die tijd ;( -O-
Dat zou goed mogelijk zijn :D :P
pi_197507713
Ik heb nog nooit de 1e date hier thuis gedaan, ook niet de 1e date bij haar thuis. Liever eerst gewoon op neutraal terrein. Wil toch eerst wel even weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:34:24 #165
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197507724
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:31 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik had een keer een eerste date bij mijn ouders thuis toen ik jarig was en een poolparty hield. Hij ook gelijk kennismaken met mijn ouders en vrienden. Haha!

Wow, da's wel heel erg in het diepe :D

quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:31 schreef Amee het volgende:

Dat zou goed mogelijk zijn :D :P
Eigenlijk heb je gewoon een 6 maanden wachtlijst voor daten dus? :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:38:53 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197507820
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog nooit de 1e date hier thuis gedaan, ook niet de 1e date bij haar thuis. Liever eerst gewoon op neutraal terrein. Wil toch eerst wel even weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Ik voel een tegeltje aankomen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze ouders, grootouders en betovergrootouders waren wijze mensen _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197507848
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wow, da's wel heel erg in het diepe :D
[..]

Eigenlijk heb je gewoon een 6 maanden wachtlijst voor daten dus? :X
We kenden elkaar al zo'n 3 maanden en dan ook heel veel met elkaar gekletst dat het leek alsof we geen vreemden meer waren. Voelde niet awkward ofzo. Hij deed gewoon mee met de feestende mensen en het was heel leuk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog nooit de 1e date hier thuis gedaan, ook niet de 1e date bij haar thuis. Liever eerst gewoon op neutraal terrein. Wil toch eerst wel even weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Kan me wel voorstellen als het afspreken snel ging, ja.

Ik date trouwens niet als ik iemand niet echt ken (of tenminste niet meer het gevoel krijg dat hij een vreemde is).
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:45:43 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197507943
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:40 schreef Amee het volgende:

[..]

We kenden elkaar al zo'n 3 maanden en dan ook heel veel met elkaar gekletst dat het leek alsof we geen vreemden meer waren. Voelde niet awkward ofzo. Hij deed gewoon mee met de feestende mensen en het was heel leuk.
[..]

Kan me wel voorstellen als het afspreken snel ging, ja.

Ik date trouwens niet als ik iemand niet echt ken (of tenminste niet meer het gevoel krijg dat hij een vreemde is).
Ah, da's wat anders idd.. 3 maanden gechat voor de eerste date ja? pffff, de tering, dan moet je geduld hebben hoor :|W :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197508046
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah, da's wat anders idd.. 3 maanden gechat voor de eerste date ja? pffff, de tering, dan moet je geduld hebben hoor :|W :D
Wie geen geduld heeft, mag gaan :P
Maar het waren dan ook geen saaie chats. Ik vlieg meestal van de hak naar de tak en hou ze zo bezig dat ze vaak wel willen wachten tot ik ja zeg. :D
pi_197508562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog nooit de 1e date hier thuis gedaan, ook niet de 1e date bij haar thuis. Liever eerst gewoon op neutraal terrein. Wil toch eerst wel even weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Ik 1x, maar dat was vooral omdat de nood hoog was. Bij haar thuis dan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 19 januari 2021 @ 16:17:07 #171
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197508612
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als je een beetje een gesprek voert weet je op een gegeven moment toch wel hoe iemand is, en daarmee filter je de mafketels ook al eruit. Maar men wil 9 van de 10 keer z.s.m afspreken.
Psies, alleen hoor ik niet bij die groep die zsm wil afspreken.

Pas ging een chat het ravijn in omdat een vrouw na 5 van die half-wat berichtjes verspreid over 2 dagen op mijn wazzap wilde.. doe ik niet; die plek in mijn telefoon moet je verdienen; kom eerst maar eens serieus chatten. Werd ze pissig; ook goed, doei. ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197508671
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Psies, alleen hoor ik niet bij die groep die zsm wil afspreken.

Pas ging een chat het ravijn in omdat een vrouw na 5 van die half-wat berichtjes verspreid over 2 dagen op mijn wazzap wilde.. doe ik niet; die plek in mijn telefoon moet je verdienen; kom eerst maar eens serieus chatten. Werd ze pissig; ook goed, doei. ^O^
ook duidelijk lijkt me dan :)

Sowieso steeds dat extreem geďrriteerde gedoe van veel mensen. Dat wordt hem dan echt niet hoor.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 16:23:58 #173
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197508772
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:51 schreef Amee het volgende:

[..]

Wie geen geduld heeft, mag gaan :P
Maar het waren dan ook geen saaie chats. Ik vlieg meestal van de hak naar de tak en hou ze zo bezig dat ze vaak wel willen wachten tot ik ja zeg. :D
Noted 8-)

Je moet wel van goeden huize komen wil je me zo lang geďnteresseerd houden hoor.. life goes on. Hoe deal jij ermee als je chats in die tussentijds andere dates hebben dan? of verwacht je dan domweg dat ze een half jaar lang zich focussen op jou, in de hoop op een date? Misschien werkt dat bij Fugie (sorry Fuug :* ), maar die kite zou bij mij niet op gaan. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 19-01-2021 16:57:34 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197509604
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Noted 8-)

Je moet wel van goeden huize komen wil je me zo lang geďnteresseerd houden hoor.. life goes on. Hoe deal jij ermee als je chats in die tussentijds andere dates hebben dan? of verwacht je dan domweg dat ze een half jaar lang zich focussen op jou, in de hoop op een date? Misschien werkt dat bij Fugie (sorry Fuug :* ), maar die kite gaat bij mij niet op. :+
Ik denk dat ik jou ook wel lang genoeg geďnteresseerd kan houden als ik je zelf ook leuk vind. Ghehe :P

Als hij serieus iets wil met mij zal ik de enige zijn met wie hij romantisch chat (of date gerelateerd), anders is het over. :@
En het duurt niet 6 maanden :D
Die 6 maanden nu is om over mijn vorige heen te komen (ja, zoveel tijd en soms meer, heb ik nodig :D )
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:02:35 #175
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197509733
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:57 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik denk dat ik jou ook wel lang genoeg geďnteresseerd kan houden als ik je zelf ook leuk vind. Ghehe :P

Als hij serieus iets wil met mij zal ik de enige zijn met wie hij romantisch chat (of date gerelateerd), anders is het over. :@
En het duurt niet 6 maanden :D
Die 6 maanden nu is om over mijn vorige heen te komen (ja, zoveel tijd en soms meer, heb ik nodig :D )
Een leuke kerel laat je je vorige date binnen no time vergeten :7

Ik heb altijd als ik een klik heb met iemand op de chat dat dingen vrij vlot nogal warm worden, en ik vraag er nooit om, maar die date volgt dan normaliter echt wel vrij vlotjes O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197509968
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een leuke kerel laat je je vorige date binnen no time vergeten :7

Ik heb altijd als ik een klik heb met iemand op de chat dat dingen vrij vlot nogal warm worden, en ik vraag er nooit om, maar die date volgt dan normaliter echt wel vrij vlotjes O-)
Voor een date is meer nodig dan alleen hitte :P
pi_197510315
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:58 schreef Faxie het volgende:
Het zit hier gewoon vol meesteressen :o
Lijken hier sowieso bovengemiddeld veel swingers, parenclubvolk, cuckolds, subs, wifeswappers en hoe het ook allemaal mag heten, te zitten. Ik heb daar allemaal vrij weinig mee. Zeg maar helemaal niks.
pi_197510402
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:26 schreef Modus het volgende:

[..]

Lijken hier sowieso bovengemiddeld veel swingers, parenclubvolk, cuckolds, subs, wifeswappers en hoe het ook allemaal mag heten, te zitten. Ik heb daar allemaal vrij weinig mee. Zeg maar helemaal niks.
Ik leer nog eens wat nieuwe termen hier :P
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:58:12 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197510904
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:11 schreef Amee het volgende:

[..]

Voor een date is meer nodig dan alleen hitte :P
True.

* mompelt iets met ijsklontjes

O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 19 januari 2021 @ 18:08:32 #180
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197511091
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:26 schreef Modus het volgende:

[..]

Lijken hier sowieso bovengemiddeld veel swingers, parenclubvolk, cuckolds, subs, wifeswappers en hoe het ook allemaal mag heten, te zitten. Ik heb daar allemaal vrij weinig mee. Zeg maar helemaal niks.
Waar baseer je dat op?

Niet iedereen doet mee aan de trend dat je alleen maar mag doen wat anderen als normaal typeren. Sowieso, wie bepaalt die norm? is dat niet iets wat een paar honderd 1000 jaar door de kerk tot in den treure is geprogrammeerd op basis van een verhalenboek wat aan alle kanten rammelt?
Culturen zat waar men helemaal niet zo moeilijk doet; da's gewoon een kerkelijk-westerse afwijking waar je 'last' van hebt. Ik zeg niet dat die ideologie onzin- of slecht is ofzo, maar ;de norm' bepaal ik lekker helemaal zelf. In ieder geval mijn norm.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197511256
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?

Je moet eens een keer lezen in SEX :P

Ben jij ook een beetje kinky?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2021 18:19:33 ]
pi_197511680
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?

Niet iedereen doet mee aan de trend dat je alleen maar mag doen wat anderen als normaal typeren. Sowieso, wie bepaalt die norm? is dat niet iets wat een paar honderd 1000 jaar door de kerk tot in den treure is geprogrammeerd op basis van een verhalenboek wat aan alle kanten rammelt?
Culturen zat waar men helemaal niet zo moeilijk doet; da's gewoon een kerkelijk-westerse afwijking waar je 'last' van hebt. Ik zeg niet dat die ideologie onzin- of slecht is ofzo, maar ;de norm' bepaal ik lekker helemaal zelf. In ieder geval mijn norm.
Swinger/parenclubganger/cuckold/sub/wifeswapper gespot?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 19:37:22 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197513017
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:19 schreef Amee het volgende:

[..]

Je moet eens een keer lezen in SEX :P

Ben jij ook een beetje kinky?
Ik lees overal, (niet in KEL btw) , onderwerpen in SEX vind ik een beetje platgelopen paden enzo, ik krijg daar zelden zin om iets nuttigers te posten als: HAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHA! _O- _O- _O- :') :O

Ik ben niet 'kinky', naja niet van het leer en ook niet echt van de zweepjes en ekte pijn, maar ik ben zeker in voor experimenten en spelletjes, en dat kan behoorlijk breed :).
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 19 januari 2021 @ 19:45:34 #184
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197513257
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:40 schreef Modus het volgende:

[..]

Swinger/parenclubganger/cuckold/sub/wifeswapper gespot?
Rot op met je kutstickertjes, lul.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197513381
quote:
19s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 19:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Rot op met je kutstickertjes, lul.
Ja dus.
pi_197513810
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 19:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik lees overal, (niet in KEL btw) , onderwerpen in SEX vind ik een beetje platgelopen paden enzo, ik krijg daar zelden zin om iets nuttigers te posten als: HAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHA! _O- _O- _O- :') :O

Ik ben niet 'kinky', naja niet van het leer en ook niet echt van de zweepjes en ekte pijn, maar ik ben zeker in voor experimenten en spelletjes, en dat kan behoorlijk breed :).
Niks mis met een beetje spank :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:07:41 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197513942
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niks mis met een beetje spank :P
Psies, genoeg manieren om de boel een beetje spannender te maken 14.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197513969
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Psies, genoeg manieren om de boel een beetje spannender te maken 14.gif
Heb nog de hele serie de Zevensprong op DVD staan. Is ook best spannend _O-
Het is wat.......
pi_197514105
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 19:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik lees overal, (niet in KEL btw) , onderwerpen in SEX vind ik een beetje platgelopen paden enzo, ik krijg daar zelden zin om iets nuttigers te posten als: HAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHA! _O- _O- _O- :') :O

Ik ben niet 'kinky', naja niet van het leer en ook niet echt van de zweepjes en ekte pijn, maar ik ben zeker in voor experimenten en spelletjes, en dat kan behoorlijk breed :).
Nice!
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:14:19 #190
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197514148
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:13 schreef Amee het volgende:

[..]

Nice!
Half jaartje wachten nog schatje :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197514228
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Half jaartje wachten nog schatje :*
Haaahaha! Dan kan je weer vragen om een wandeldate. Verder waren er geen beloftes gedaan. :P
pi_197514238
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Psies, genoeg manieren om de boel een beetje spannender te maken 14.gif
Zeker weten :P

Zo heet mijn nieuwe boek ook:

"Fokking Spannend!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197514261
Wat dat betreft wil ik ook wel weer een langere relatie op een gegeven moment.. dat je elkaar zo goed kent en precies weet wat de ander fijn vindt :9~ .
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197514270
Is spanking niet al een beetje uit de middeleeuwse tijd? :P
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:20:50 #195
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197514309
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef Amee het volgende:

[..]

Haaahaha! Dan kan je weer vragen om een wandeldate. Verder waren er geen beloftes gedaan. :P
Beloftes moet je ook niet doen, die scheppen alleen maar verwachtingen :P

In Juli maakt het niet zoveel uit allemaal, dan is het lekker weer buiten enzo.. :Y)

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:18 schreef Kirb het volgende:
Wat dat betreft wil ik ook wel weer een langere relatie op een gegeven moment.. dat je elkaar zo goed kent en precies weet wat de ander fijn vindt :9~ .
Me too, dat is zo prettig aan een fwb ipv elke keer een nieuw slachtoffer, al is dat ook wel steeds weer spannend. Met een FWB heb je alleen dat andere deel van de relatie niet, en da's jammer.

quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:18 schreef Amee het volgende:
Is spanking niet al een beetje uit de middeleeuwse tijd? :P
Ehm.. nee, not really. O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197514324
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:18 schreef Amee het volgende:
Is spanking niet al een beetje uit de middeleeuwse tijd? :P
Nee, dat was radbraken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:18 schreef Kirb het volgende:
Wat dat betreft wil ik ook wel weer een langere relatie op een gegeven moment.. dat je elkaar zo goed kent en precies weet wat de ander fijn vindt :9~ .
Eens :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 19 januari 2021 @ 20:23:25 #197
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197514353
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zeker weten :P

Zo heet mijn nieuwe boek ook:

"Fokking Spannend!"
Spannend FOK!ken voor gevorderden. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197514623
Mijn leuke wandeldate van dit weekend toch maar eerlijk gezegd dat ik de aantrekkingskracht mis.....
Hij is heel aardig maar seksueel gezien zie ik er “niks” in.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197514747
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Spannend FOK!ken voor gevorderden. :P
Dat wordt deel 2 :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197514803
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:35 schreef Avianflu het volgende:
Mijn leuke wandeldate van dit weekend toch maar eerlijk gezegd dat ik de aantrekkingskracht mis.....
Hij is heel aardig maar seksueel gezien zie ik er “niks” in.
Eerlijkheid duurt het langst ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197515207
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Beloftes moet je ook niet doen, die scheppen alleen maar verwachtingen :P

In Juli maakt het niet zoveel uit allemaal, dan is het lekker weer buiten enzo.. :Y)
[..]

Me too, dat is zo prettig aan een fwb ipv elke keer een nieuw slachtoffer, al is dat ook wel steeds weer spannend. Met een FWB heb je alleen dat andere deel van de relatie niet, en da's jammer.
[..]

Ehm.. nee, not really. O-)
Dement worden, is elke keer dat je je FWB ziet, weer een 1e keer :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197515366
Vrijdag wel een (ook) serieus bedoelde date met een oud ONS waar ik al maanden sinds de ONS leuk app contact mee heb.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197515733
I
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 15:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog nooit de 1e date hier thuis gedaan, ook niet de 1e date bij haar thuis. Liever eerst gewoon op neutraal terrein. Wil toch eerst wel even weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Leugens!
Sarcasme. Herken het.
pi_197516039
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef Spirit82 het volgende:
I
[..]

Leugens!
:o
pi_197516049
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef Spirit82 het volgende:
I
[..]

Leugens!
Ah, een ervaringsdeskundige :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197516076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:07 schreef Avianflu het volgende:
Vrijdag wel een (ook) serieus bedoelde date met een oud ONS waar ik al maanden sinds de ONS leuk app contact mee heb.
Klinkt veelbelovend
pi_197516079
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef Spirit82 het volgende:
I
[..]

Leugens!
Ik herinner mij dat anders oO< :P
Volgens mij 1e op plein met cafes. Of mijn geheugen moet lek zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door xFriendx op 19-01-2021 21:37:21 ]
pi_197516090
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef Spirit82 het volgende:
I
[..]

Leugens!
:o
pi_197516231
Weer quote ipv edit
pi_197516330
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:31 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik herinner mij dat anders oO< :P
Volgens mij 1e op plein met cafes. Of mijn geheugen moet lek zijn.
Ik heb verhalen gehoord...
Sarcasme. Herken het.
pi_197516348
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:31 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Klinkt veelbelovend
We shall see, ik weet iig al wat voor vlees ik in de Kuip heb :o
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197516392
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

We shall see, ik weet iig al wat voor vlees ik in de Kuip heb :o
Spannend lijkt me, of het fwb wordt of iets anders.
pi_197516440
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb verhalen gehoord...
:o Its out there -O-
pi_197516472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef xFriendx het volgende:

[..]

:o Its out there -O-
8-)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:45:36 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197516515
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dement worden, is elke keer dat je je FWB ziet, weer een 1e keer :)
Kwestie van tijd :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:07 schreef Avianflu het volgende:
Vrijdag wel een (ook) serieus bedoelde date met een oud ONS waar ik al maanden sinds de ONS leuk app contact mee heb.
Hij vindt het tijd voor round II, en jij dacht; why nut? O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb verhalen gehoord...
Fuck!, popcorn op :|W -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:46:42 #216
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197516557
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

We shall see, ik weet iig al wat voor vlees ik in de Kuip heb :o
Ist op Zuid?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197516599
quote:
80s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ist op Zuid?
_O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197516631
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]

Hij vindt het tijd voor round II, en jij dacht; why nut? O-)
[..]
Ja, tijd om mijn leuke latino te vergeten ;( O-)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 21:52:29 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197516740
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:47 schreef Avianflu het volgende:

[..]

_O-
Je weet dat er meer dan 11 spelers in een elftal zitten he, en de helft zijn Afrikanen tegenwoordig.. just saying :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:48 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, tijd om mijn leuke latino te vergeten ;( O-)
Zie boven O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197516881
@Sounddragon hoe gaat het me jouw chats deze week?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 22:04:50 #221
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197517067
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef Avianflu het volgende:
@:sounddragon hoe gaat het me jouw chats deze week?
2 gedumpt, net weer een nieuwe, maar dat wordt ook niks, morgen weer een nieuwe denk ik.. Why?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197517179
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

2 gedumpt, net weer een nieuwe, maar dat wordt ook niks, morgen weer een nieuwe denk ik.. Why?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok. Zomaar nieuwsgierig omdat je vorige week zei dat het stil was op de chat.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197517464
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:42 schreef xFriendx het volgende:

[..]

:o Its out there -O-
Playa playa
pi_197517539
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je weet dat er meer dan 11 spelers in een elftal zitten he, en de helft zijn Afrikanen tegenwoordig.. just saying :7
[..]

Zie boven O-)
Wat bedoel je eigenlijk met dat elftal :@, ik snap de clou niet eigenlijk _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197517619
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat bedoel je eigenlijk met dat elftal :@, ik snap de clou niet eigenlijk _O-
Ik gok iets met een gangbang
  dinsdag 19 januari 2021 @ 22:28:11 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197517780
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:08 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ah ok. Zomaar nieuwsgierig omdat je vorige week zei dat het stil was op de chat.
Ja, ik had toevallig 2 van die niet zo vlotte achter elkaar, dus dan ist slowchatten..

Geeft niet, lekker aan de knoei en knutsel in tha cave tegelijkertijd; best veel gedaan de laatste tijd. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat bedoel je eigenlijk met dat elftal :@, ik snap de clou niet eigenlijk _O-
Je weet wat voor vlees je in de Kuip hebt.

Je weet wat De Kuip is? :s)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197517852
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, ik had toevallig 2 van die niet zo vlotte achter elkaar, dus dan ist slowchatten..

Geeft niet, lekker aan de knoei en knutsel in tha cave tegelijkertijd; best veel gedaan de laatste tijd. :)
[..]

Je weet wat voor vlees je in de Kuip hebt.

Je weet wat De Kuip is? :s)
Ja als in het voetbal stadium ? Maar meer mensen in een elftal, als in ik moet buiten het elftal kijken :? , ik ben traag van begrip sorry :{
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 22:32:11 #228
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197517916
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:30 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja als in het voetbal stadium ? Maar meer mensen in een elftal, als in ik moet buiten het elftal kijken :? , ik ben traag van begrip sorry :{
Ik waarschuwde alleen dat als je op elf man zou rekenen, je condooms tekort gaat komen.. ik wilde gewoon behulpzaam zijn :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197517985
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik waarschuwde alleen dat als je op elf man zou rekenen, je condooms tekort gaat komen.. ik wilde gewoon behulpzaam zijn :+
Ik snap wel dat het op jouw chat stil blijft.
pi_197518121
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik waarschuwde alleen dat als je op elf man zou rekenen, je condooms tekort gaat komen.. ik wilde gewoon behulpzaam zijn :+
Ja, waarom nemen mannen eigenlijk zelf geen condooms mee :+ . Een slimme meid is voorbereid :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197518253
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, waarom nemen mannen eigenlijk zelf geen condooms mee :+ . Een slimme meid is voorbereid :+
Meenemen? Waar zou ik dan naartoe moeten? ;(
pi_197518314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, waarom nemen mannen eigenlijk zelf geen condooms mee :+ . Een slimme meid is voorbereid :+
Ik had ze altijd bij, je weet nooit :P :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197519300
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb verhalen gehoord...
Wie heeft gelekt! :o
  woensdag 20 januari 2021 @ 00:16:05 #234
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197520448
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, waarom nemen mannen eigenlijk zelf geen condooms mee :+ . Een slimme meid is voorbereid :+
In de achterbank armsteun van de auto ^O^

Vroeger standaard in de portemonnee, maar daar werden ze nooit echt beter van. Tegenwoordig heb ik zo'n pasjes stiletto-ding-joenit, en de ervaring leert dat als je er daar eentje in propt er op diverse fronten wat problemen gaan ontstaan :+.
Dussss.. het is fijn als je ze in je nachtkastje hebt, heb ik ook, en voor onderweg: zie regel 1 :).

Ik heb overigens een grondige schurft aan die dingen, ook één van de redenen dat ik erg blij ben met een regular sexchica :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197522187
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 00:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In de achterbank armsteun van de auto ^O^

Vroeger standaard in de portemonnee, maar daar werden ze nooit echt beter van. Tegenwoordig heb ik zo'n pasjes stiletto-ding-joenit, en de ervaring leert dat als je er daar eentje in propt er op diverse fronten wat problemen gaan ontstaan :+.
Dussss.. het is fijn als je ze in je nachtkastje hebt, heb ik ook, en voor onderweg: zie regel 1 :).

Ik heb overigens een grondige schurft aan die dingen, ook één van de redenen dat ik erg blij ben met een regular sexchica :')
Totdat ze je vader maken :P
pi_197522239
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Totdat ze je vader maken :P
Falcon punch :)
pi_197522243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik had ze altijd bij, je weet nooit :P :9
Zeg... gedraag je he :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197522270
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Totdat ze je vader maken :P
Dit is een rare opmerking he.
Volgens mij stop je als vent dat ding er echt ZELF in.. dus ze doen het echt zelf :)

(En er zijn gelukkig meer opties om kinderen te voorkomen dan enkel condooms)
pi_197522280
Het voordeel van geen seks hebben behalve in een relatie : Nooit met condoms hoeven sjouwen! :D
pi_197522358
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dit is een rare opmerking he.
Volgens mij stop je als vent dat ding er echt ZELF in.. dus ze doen het echt zelf :)

(En er zijn gelukkig meer opties om kinderen te voorkomen dan enkel condooms)
Ach ja, daar was ook al genoeg gediscussieerd op fok. Me dunkt dat kinderen maken samen afgesproken moet worden (en vooral als er geen vaste relatie is en nooit over kinderen samen maken is gesproken, wat ik dus bedoelde met die opmerking) en als een man per se (nog) geen kinderen wil dien hij zelf te zorgen dat het niet gebeurt idd.
pi_197522375
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:51 schreef Amee het volgende:

[..]

Ach ja, daar was ook al genoeg gediscussieerd op fok. Me dunkt dat kinderen maken samen afgesproken moet worden (en vooral als er geen vaste relatie is en nooit over kinderen samen maken is gesproken, wat ik dus bedoelde met die opmerking) en als een man per se (nog) geen kinderen wil dien hij zelf te zorgen dat het niet gebeurt idd.
Ja natuurlijk... maar je maakt iemand niet in je eentje vader :)
Daar ben je samen bij uiteindelijk.
Dat was meer mijn punt.

(Althans.. als dat wel gebeurd.. klopt er meer niet :X )
pi_197522381
En anders gewoon anaal toch
pi_197522403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja natuurlijk... maar je maakt iemand niet in je eentje vader :)
Daar ben je samen bij uiteindelijk.
Dat was meer mijn punt.

(Althans.. als dat wel gebeurd.. klopt er meer niet :X )
Tuurlijk maak je het niet in je eentje. Maar soms vertrouwt de man op gemaakte afspraken en beslist de vrouw in haar eentje anders. Eigenlijk hoor je dat vaak genoeg. Daarom moeten mannen ook goed voor zichzelf zorgen, ook met het oog op de wettelijke consequenties. Maar goed, dat is zwaar onderwerp voor een datingtopic :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2021 08:56:24 ]
pi_197522415
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:53 schreef scrupuleus het volgende:
En anders gewoon anaal toch
Of oraal :P
pi_197523134
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:56 schreef Amee het volgende:

[..]

Of oraal :P
Vergeet manueel niet...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197524115
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zeg... gedraag je he :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd hoor O-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197524160
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:56 schreef Amee het volgende:

[..]

Tuurlijk maak je het niet in je eentje. Maar soms vertrouwt de man op gemaakte afspraken en beslist de vrouw in haar eentje anders. Eigenlijk hoor je dat vaak genoeg. Daarom moeten mannen ook goed voor zichzelf zorgen, ook met het oog op de wettelijke consequenties. Maar goed, dat is zwaar onderwerp voor een datingtopic :D
Daar zijn talloze topics voor aangemaakt op het Viva-forum :D Waarin er eentje stelde dat ze dondersgoed wist dat hij geen kinderen wou, maar dat ze stiekem gestopt was met de pil waardoor ze zwanger is geraakt, maar dat hij zo blij zou zijn als ze het zou vertellen. Nou...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 20 januari 2021 @ 10:57:33 #248
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197524352
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Totdat ze je vader maken :P
Dat zou een medisch mirakeltje zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Falcon punch :)
Kun je daar zwanger van raken? :P

quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:53 schreef scrupuleus het volgende:
En anders gewoon anaal toch
Sws.

quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:56 schreef Amee het volgende:

[..]

Of oraal :P
of allebei.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:05:17 #249
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197524504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daar zijn talloze topics voor aangemaakt op het Viva-forum :D Waarin er eentje stelde dat ze dondersgoed wist dat hij geen kinderen wou, maar dat ze stiekem gestopt was met de pil waardoor ze zwanger is geraakt, maar dat hij zo blij zou zijn als ze het zou vertellen. Nou...
Dat soort onzin mogen ze wat mij betreft strafbaar maken. En dan het kind onderbrengen bij een ander gezin wat hun morale compas beter op orde heeft.

Maargoed ik snap mensen sowieso niet wat betreft kinderen nemen, helemaal gezien je steeds meer ziet dat ze in gebroken gezinnen opgroeien.
pi_197524607
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daar zijn talloze topics voor aangemaakt op het Viva-forum :D Waarin er eentje stelde dat ze dondersgoed wist dat hij geen kinderen wou, maar dat ze stiekem gestopt was met de pil waardoor ze zwanger is geraakt, maar dat hij zo blij zou zijn als ze het zou vertellen. Nou...
Inderdaad, ik kan er zo 3 opnoemen. Stiekem stoppen met de pil in een lange relatie. Oepsie, ineens zwanger na 2 maanden “scharrel relatie”, alsof een man zich daardoor laat binden op de lange termijn. Ik geloof niet zo in per ongeluk zwanger (een enkele keer misschien).

Bij scharrelen ben je als man natuurlijk ook gewoon dom bezig zonder condoom.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:09:32 #251
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197524611
quote:
6s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat soort onzin mogen ze wat mij betreft strafbaar maken. En dan het kind onderbrengen bij een ander gezin wat hun morale compas beter op orde heeft.

Maargoed ik snap mensen sowieso niet wat betreft kinderen nemen, helemaal gezien je steeds meer ziet dat ze in gebroken gezinnen opgroeien.
Mijn kinderen groeien op in een gebroken gezin. En ze zijn heel gelukkig en komen niks tekort.

Je ziet toch steeds vaker dat vader en moeder 50% de kinderen bij zich hebben.
Als je goed uit elkaar gaat kun je daar prima afspraken over maken.

Ik vind je reactie echt wat kort door de bocht.

Een vechtscheiding, daar lijden de kinderen wel onder. Maar als je als ouders echt gelukkiger bent als je niet meer samen bent, is het alleen maar beter voor de kinderen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197524749
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daar zijn talloze topics voor aangemaakt op het Viva-forum :D Waarin er eentje stelde dat ze dondersgoed wist dat hij geen kinderen wou, maar dat ze stiekem gestopt was met de pil waardoor ze zwanger is geraakt, maar dat hij zo blij zou zijn als ze het zou vertellen. Nou...
ik ken meer dan 1 persoon.. waar dat uiteindelijk toch niet zo goed afliep
inclusief 1 iemand die er dus WEL daadwerkelijk blij mee was... maar uiteindelijk alsnog natuurlijk nooit een goedwerkende relatie werd.
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:19:24 #253
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197524804
quote:
6s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat soort onzin mogen ze wat mij betreft strafbaar maken. En dan het kind onderbrengen bij een ander gezin wat hun morale compas beter op orde heeft.

Maargoed ik snap mensen sowieso niet wat betreft kinderen nemen, helemaal gezien je steeds meer ziet dat ze in gebroken gezinnen opgroeien.
Biologische klokjes zijn bloedgevaarlijke dingen.

Gelukkig is mijn fwb al voorzien van zo'n ding, heeft ze daar ellende zat van en wil ze er zéker niet nog eentje bij, en tevens mist de kinderfabriek wat onderdelen, dus ik hoef me nergens druk over te maken op het gebied van ongewenst papa worden.

Knippie staat hier wel op de wannahave lijst btw, dan ben ik van het hele geneuzel af, maar er schijnt iets aan de gang te zijn buiten waardoor het druk is in de ziekenhuizen ofzo :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197524867
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Mijn kinderen groeien op in een gebroken gezin. En ze zijn heel gelukkig en komen niks tekort.

Je ziet toch steeds vaker dat vader en moeder 50% de kinderen bij zich hebben.
Als je goed uit elkaar gaat kun je daar prima afspraken over maken.

Ik vind je reactie echt wat kort door de bocht.

Een vechtscheiding, daar lijden de kinderen wel onder. Maar als je als ouders echt gelukkiger bent als je niet meer samen bent, is het alleen maar beter voor de kinderen.
Op dat moment is het dan beter ja, maar voor de kinderen is het uiteindelijk beter om in een blij gezin met vader en moeder in 1 huis te wonen.
pi_197524945
quote:
4s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:21 schreef Leonos het volgende:

[..]

Op dat moment is het dan beter ja, maar voor de kinderen is het uiteindelijk beter om in een blij gezin met vader en moeder in 1 huis te wonen.
Waarom niet in 2
pi_197524963
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:26 schreef Fugue het volgende:

[..]

Waarom niet in 2
Ja, vakantiehuis enzo, ook chill
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:28:29 #257
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197524992
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Mijn kinderen groeien op in een gebroken gezin. En ze zijn heel gelukkig en komen niks tekort.

Je ziet toch steeds vaker dat vader en moeder 50% de kinderen bij zich hebben.
Als je goed uit elkaar gaat kun je daar prima afspraken over maken.

Ik vind je reactie echt wat kort door de bocht.

Een vechtscheiding, daar lijden de kinderen wel onder. Maar als je als ouders echt gelukkiger bent als je niet meer samen bent, is het alleen maar beter voor de kinderen.
Ik ben gewoon van mening dat je niet aan kinderen moet beginnen als je ergens halverwege stopt. Want dan heb je gewoon niet goed nagedacht of de persoon waar je ze mee neemt wel degene is die bij jou hoort.

Verder staat dit los van jouw situatie. Hoewel ik bijna zeker weet dat er wetenschappelijk bewijs is dat kinderen uit een compleet gezin beter uitpakken op lange termijn.

Nogmaals, los van jouw situatie.
pi_197525035
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:26 schreef Fugue het volgende:

[..]

Waarom niet in 2
Laat Leonos eens met rust
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:31:35 #259
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197525040
Ach ja Sedan, en een mening is als een kontgat he, we hebben er allemaal een.
Ik vind dat mensen zich vooral druk moeten maken over hun eigen leven, en niet zo snel oordelen. Het zal vast niet zo spannend zijn in hun leven, dat ze overal maar wat van moeten vinden. :X
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197525043
quote:
6s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik ben gewoon van mening dat je niet aan kinderen moet beginnen als je ergens halverwege stopt. Want dan heb je gewoon niet goed nagedacht of de persoon waar je ze mee neemt wel degene is die bij jou hoort.

Verder staat dit los van jouw situatie. Hoewel ik bijna zeker weet dat er wetenschappelijk bewijs is dat kinderen uit een compleet gezin beter uitpakken op lange termijn.

Nogmaals, los van jouw situatie.
Volgensmij is het voor kinderen in deze volgorde van best naar slechtst:

1. Gelukkig getrouwd compleet gezin
2. Gelukkig gescheiden gezin
3. Ongelukkig getrouwd compleet gezin
4. Ongelukkig gescheiden gezin
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197525085
quote:
6s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik ben gewoon van mening dat je niet aan kinderen moet beginnen als je ergens halverwege stopt. Want dan heb je gewoon niet goed nagedacht of de persoon waar je ze mee neemt wel degene is die bij jou hoort.

Verder staat dit los van jouw situatie. Hoewel ik bijna zeker weet dat er wetenschappelijk bewijs is dat kinderen uit een compleet gezin beter uitpakken op lange termijn.

Nogmaals, los van jouw situatie.
Dit kun je echt nooit zeker weten.....je kunt beide bewust kiezen voor kinderen krijgen, maar dan nog kan er áltijd wel iets gebeuren waarom een relatie kan stuklopen.....
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:34:26 #262
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197525098
Kinderen staan vrij hoog qua cijfer geluk in Nederland tov de rest van de wereld...
Wat niet wil zeggen dat er geen ongelukkige kinderen zijn.

Maar ik zou niet terug willen naar de jaren 50, waarbij scheiden absoluut niet kon en moeder de vrouw vooral in de keuken stond.
En vader kwam op zondag het vlees snijden...
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:34:47 #263
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197525107
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Mijn kinderen groeien op in een gebroken gezin. En ze zijn heel gelukkig en komen niks tekort.

Je ziet toch steeds vaker dat vader en moeder 50% de kinderen bij zich hebben.
Als je goed uit elkaar gaat kun je daar prima afspraken over maken.

Ik vind je reactie echt wat kort door de bocht.

Een vechtscheiding, daar lijden de kinderen wel onder. Maar als je als ouders echt gelukkiger bent als je niet meer samen bent, is het alleen maar beter voor de kinderen.
Ik snap je standpunt heel goed, maar kids opvoeden is eigenlijk werk voor twee ouders, en dat weet je dondersgoed natuurlijk, ook al fiks jij (en met jou nog duizenden alleenstaande mama's) het best wel in je uppie met een 50/50 regeling of een goed sponsorabo van papa. Precies de reden dat ik nooit aan kinderen ben begonnen; als ik kids ging nemen was de harde eis dat ik op dat moment de stabiliteit had in een relatie waarop IK de gok wilde nemen om eraan te beginnen, en die situatie was er niet op de momenten dat dat actueel was.. een kind is geen hond, die beslissing neem je voor de rest van je leven, en dan zul je het moeten zien te rooien.

Ik heb nog een beetje een (veel) gekkere jeugd gehad als bij een alleenstaande mama, en ik wilde gewoon pertinent dat een kind van mij niet dat soort shit mee ging maken, vandaar die eis voor keiharde zekerheid.. lukte niet; soit, geen kids dus. Een mama met kids is wmb van harte welkom, maar zelf maken ga ik niet meer doen, en als ik erin gefopt word, dan zal ik álles doen wat mogelijk is om daar niet voor op te draaien. Jammer voor het kind; klachten bij je moeder; die nam die beslissing, ik niet. :W

En ja ik weet dat het ook mijn verantwoording is om de boel te voorkomen, maar tegen leugens en bedrog kan niemand op. Als je afspraken hebt moet je op elkaar kunnen vertrouwen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:35:41 #264
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197525126
quote:
4s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:26 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ja, vakantiehuis enzo, ook chill
Meestal eindigt één vd twee wel ergens in een vakantiehuisje :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:37:57 #265
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197525163
quote:
17s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dit kun je echt nooit zeker weten.....je kunt beide bewust kiezen voor kinderen krijgen, maar dan nog kan er áltijd wel iets gebeuren waarom een relatie kan stuklopen.....
Dit dus. En tegenwoordig werken de meeste vrouwen, zijn ze economisch zelfstandig en kunnen ze het ook zelfstandig redden als het echt niet meer werkt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:38:04 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197525167
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Ach ja Sedan, en een mening is als een kontgat he, we hebben er allemaal een.
Ik vind dat mensen zich vooral druk moeten maken over hun eigen leven, en niet zo snel oordelen. Het zal vast niet zo spannend zijn in hun leven, dat ze overal maar wat van moeten vinden. :X
Die is zó niet leuk in het Nederlands :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:39:07 #267
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197525189
An opinion is like an asshole, hahaha :D
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:40:54 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197525227
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dit dus. En tegenwoordig werken vierendelen de meeste vrouwen alleenstaande moeders zich, zijn ze economisch zelfstandig (en geestelijk en fysiek behoorlijk vernaggeld en overspannen) en kunnen ze het ook zelfstandig redden als het echt niet meer werkt.
Op hun tandvlees vaak ja.

Klein beetje aangepast richting realiteit.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:41:31 #269
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197525230
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:39 schreef MissButterflyy het volgende:
An opinion is like an asshole, hahaha :D
Opinions are like assholes; everybody has got one. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197525280
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Op hun tandvlees vaak ja.

Klein beetje aangepast richting realiteit.
hmm ik ken er genoeg waar dat niet voor geld
inclusief ondergetekende trouwens.
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:51:04 #271
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197525461
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Op hun tandvlees vaak ja.

Klein beetje aangepast richting realiteit.
Ik denk dat veel afhangt van hoe betrokken de vader is. En of ze anders hulp heeft van familie of vrienden.
Anders is het vast loeizwaar, dan sta je er echt alleen voor.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:52:06 #272
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197525482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm ik ken er genoeg waar dat niet voor geld
inclusief ondergetekende trouwens.
Sommige dames hebben mazzel idd, je zal maar net een lekker verdienende baan hebben waarin je genoeg tijd overhoudt om voor de kids te zorgen in wellicht een part time setting. Maar ik heb dating apps vol met single mama's, en ik chat en date er al meer dan een jaar mee, en ik heb in dat jaar al een bult ellende gezien en gehoord.. Ook wel 2 of 3 die het wel aardig voor elkaar hadden allemaal, maar de meeste single moms liggen aan de geelhonger en leven van week naar week. Liep ik te klagen dat ik ergens geen geld voor had met een paar roodjes spaargeld op de bank en een dikke bak voor de deur, leefden zij met een paar tientjes in hun knip tot het eind vd maand en reden van poetsbaantje naar poetsbaantje in een antieke truttenschudder waar de spiegels vanaf flikkerden; gewoon keihard zwoegen˛ :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197525507
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik denk dat veel afhangt van hoe betrokken de vader is. En of ze anders hulp heeft van familie of vrienden.
Anders is het vast loeizwaar, dan sta je er echt alleen voor.
Dit inderdaad, maar dat geldt ook binnen een huwelijk . Ze zeggen niet voor niets “it takes a village to raise a child”
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:53:38 #274
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197525513
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik denk dat veel afhangt van hoe betrokken de vader is. En of ze anders hulp heeft van familie of vrienden.
Anders is het vast loeizwaar, dan sta je er echt alleen voor.
Als je een flapdrol van een vader hebt, kan die je het leven gruwelijk zuur maken, en meestal zijn koppels exen niet echt meer de beste matties.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197525568
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sommige dames hebben mazzel idd, je zal maar net een lekker verdienende baan hebben waarin je genoeg tijd overhoudt om voor de kids te zorgen in wellicht een part time setting. Maar ik heb dating apps vol met single mama's, en ik chat en date er al meer dan een jaar mee, en ik heb in dat jaar al een bult ellende gezien en gehoord.. Ook wel 2 of 3 die het wel aardig voor elkaar hadden allemaal, maar de meeste single moms liggen aan de geelhonger en leven van week naar week. Liep ik te klagen dat ik ergens geen geld voor had met een paar roodjes spaargeld op de bank en een dikke bak voor de deur, leefden zij met een paar tientjes in hun knip tot het eind vd maand en reden van poetsbaantje naar poetsbaantje in een antieke truttenschudder waar de spiegels vanaf flikkerden; gewoon keihard zwoegen˛ :|W
Klopt, schrijnend is dat. Ik heb het al zeg ik het zelf goed voor elkaar. Qua geld hoef ik bijna nergens naar te kijken, genoeg tijd over. Familie en vrienden die voor mij klaar staan en pappa is ook nog in beeld.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:58:49 #276
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197525643
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sommige dames hebben mazzel idd, je zal maar net een lekker verdienende baan hebben waarin je genoeg tijd overhoudt om voor de kids te zorgen in wellicht een part time setting. Maar ik heb dating apps vol met single mama's, en ik chat en date er al meer dan een jaar mee, en ik heb in dat jaar al een bult ellende gezien en gehoord.. Ook wel 2 of 3 die het wel aardig voor elkaar hadden allemaal, maar de meeste single moms liggen aan de geelhonger en leven van week naar week. Liep ik te klagen dat ik ergens geen geld voor had met een paar roodjes spaargeld op de bank en een dikke bak voor de deur, leefden zij met een paar tientjes in hun knip tot het eind vd maand en reden van poetsbaantje naar poetsbaantje in een antieke truttenschudder waar de spiegels vanaf flikkerden; gewoon keihard zwoegen˛ :|W
Ik vraag me af wat voor vrouwen je date. Dat je dan al je ellende ook al op de app gooit. :?
En ik kom zelf gewoon goed rond. Krijg van m’n ex geen partneralimentatie, en dat hoef ik ook niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:00:03 #277
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197525665
Volgens mij kun je dan nog beter de bijstand in, met wat kids krijg je dan flink wat toeslagen en heb je tenminste tijd voor ze. :{
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197525715
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sommige dames hebben mazzel idd, je zal maar net een lekker verdienende baan hebben waarin je genoeg tijd overhoudt om voor de kids te zorgen in wellicht een part time setting. Maar ik heb dating apps vol met single mama's, en ik chat en date er al meer dan een jaar mee, en ik heb in dat jaar al een bult ellende gezien en gehoord.. Ook wel 2 of 3 die het wel aardig voor elkaar hadden allemaal, maar de meeste single moms liggen aan de geelhonger en leven van week naar week. Liep ik te klagen dat ik ergens geen geld voor had met een paar roodjes spaargeld op de bank en een dikke bak voor de deur, leefden zij met een paar tientjes in hun knip tot het eind vd maand en reden van poetsbaantje naar poetsbaantje in een antieke truttenschudder waar de spiegels vanaf flikkerden; gewoon keihard zwoegen˛ :|W
Hmm mja.. het is wel handig als je de moeite doet om te werken :)
(en bij voorkeur dus iets anders dan 16 uur achter de kassa in de super of bij de lokale bakker.. )
Je moet wel jezelf helpen in deze wereld he..

en inderdaad.. het is heel pittig en ik ben erg blij met opa en oma.
(bijvoorbeeld laatst toen ik een week van meer dan 40 uur cursus had voor een nieuwe baan.. dan is het fijn dat opa en oma het hartstikke gezellig vinden als ze daar even een middagje heen komt en ze dus niet "alleen" thuis zit heel de week omdat ik heel de dag met mn koptelefoon op achter de laptop zit)
maar financieel ben ik van helemaal niemand afhankelijk.
Mja van mijn werk dus..
maar geen subsidie's, geen alimentatie en geen toegestopte extraatjes van wie dan ook

En er zijn echt meer van dat soort alleenstaande ouders hoor :)
Wat ik het meest zwaar vind.. is dat je geen klankbord hebt.
Niemand is zo goed op de hoogte van een bepaalde situatie waar je beslissingen over wil/moet nemen.. als degene die met je in 1 huis woont uiteindelijk.

En waar ouders altijd zeggen dat ziek geen optie is.. is het ECHT geen optie als je alleen met je kinderen woont.
Dat laatste afkloppen.. sinds mijn echtscheiding dus geen enkele keer meer ziek geweest.
Dat is mijn grootste nachtmerrie denk ik wel... dat ik een keer mn enkels breek op de trap hier of iets anders accuuts terwijl dochterlief gewoon thuis is. En dat zij dan degene is die een dokter moet gaan bellen dus :)

En ik zou dus absoluut niet afhankelijk willen zijn van een date om wat leuks te kunnen doen...
Of dat mijn vriend.. de spullen voor mijn kind moet betalen of iets dergelijks.
Als hij dat wil mag het best.. (zo kocht hij laatst een nieuwe broek voor dr omdat ze zijn broek zo lekker vond zitten.. ) maar ik kan dat prima zelf ook. Dus het HOEFT niet.
Denk ook niet dat hij er mee akkoord zou gaan om als soort van sociaal leenstelsel te dienen :)
pi_197525737
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je een flapdrol van een vader hebt, kan die je het leven gruwelijk zuur maken, en meestal zijn koppels exen niet echt meer de beste matties.
mijn ex zou mij nooit helpen nee :)
Gelukkig maar ook _O-
Je bent toch niet voor niks uit elkaar... dan mag je ook jezelf bedruipen.

Maar feit dat ik een fatsoenlijke baan heb.. is geen mazzel he
Daar moet ik gewoon voor werken hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door Uhmmpie op 20-01-2021 12:14:39 ]
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:26:18 #280
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197526180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mijn ex zou mij nooit helpen nee :)
Gelukkig maar ook _O-
Je bent toch niet voor niks uit elkaar... dan mag je ook jezelf bedruipen.

Maar feit dat ik een fatsoenlijke baan heb.. is geen mazzel he
Daar moet ik gewoon voor werken hoor.
Ach, ik kan wel zeggen dat mijn ex op zijn manier een goede vader is.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:26:58 #281
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197526194
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:55 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klopt, schrijnend is dat. Ik heb het al zeg ik het zelf goed voor elkaar. Qua geld hoef ik bijna nergens naar te kijken, genoeg tijd over. Familie en vrienden die voor mij klaar staan en pappa is ook nog in beeld.
Dan heb je het goed voor elkaar ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat voor vrouwen je date. Dat je dan al je ellende ook al op de app gooit. :?
En ik kom zelf gewoon goed rond. Krijg van m’n ex geen partneralimentatie, en dat hoef ik ook niet.
Mijn vijver ligt vol met single moms met tieners. Solo dames van rond de 40 zijn zeldzaam, en die enkele alleenstaande die er tussen zit is ook meestal wel een gevalletje apart..

quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm mja.. het is wel handig als je de moeite doet om te werken :)
(en bij voorkeur dus iets anders dan 16 uur achter de kassa in de super of bij de lokale bakker.. )
Je moet wel jezelf helpen in deze wereld he..

en inderdaad.. het is heel pittig en ik ben erg blij met opa en oma.
(bijvoorbeeld laatst toen ik een week van meer dan 40 uur cursus had voor een nieuwe baan.. dan is het fijn dat opa en oma het hartstikke gezellig vinden als ze daar even een middagje heen komt en ze dus niet "alleen" thuis zit heel de week omdat ik heel de dag met mn koptelefoon op achter de laptop zit)
maar financieel ben ik van helemaal niemand afhankelijk.
Mja van mijn werk dus..
maar geen subsidie's, geen alimentatie en geen toegestopte extraatjes van wie dan ook

En er zijn echt meer van dat soort alleenstaande ouders hoor :)
Wat ik het meest zwaar vind.. is dat je geen klankbord hebt.
Niemand is zo goed op de hoogte van een bepaalde situatie waar je beslissingen over wil/moet nemen.. als degene die met je in 1 huis woont uiteindelijk.

En waar ouders altijd zeggen dat ziek geen optie is.. is het ECHT geen optie als je alleen met je kinderen woont.
Dat laatste afkloppen.. sinds mijn echtscheiding dus geen enkele keer meer ziek geweest.
Dat is mijn grootste nachtmerrie denk ik wel... dat ik een keer mn enkels breek op de trap hier of iets anders accuuts terwijl dochterlief gewoon thuis is. En dat zij dan degene is die een dokter moet gaan bellen dus :)

En ik zou dus absoluut niet afhankelijk willen zijn van een date om wat leuks te kunnen doen...
Of dat mijn vriend.. de spullen voor mijn kind moet betalen of iets dergelijks.
Als hij dat wil mag het best.. (zo kocht hij laatst een nieuwe broek voor dr omdat ze zijn broek zo lekker vond zitten.. ) maar ik kan dat prima zelf ook. Dus het HOEFT niet.
Denk ook niet dat hij er mee akkoord zou gaan om als soort van sociaal leenstelsel te dienen :)
Ook jij hebt het zo te lezen aardig op de rit, maar geloof me; er zijn er gruwelijk veel die dat niet hebben, en die hebben het echt moeilijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mijn ex zou mij nooit helpen nee :)
Gelukkig maar ook _O-
Je bent toch niet voor niks uit elkaar... dan mag je ook jezelf bedruipen.

Maar feit dat ik een fatsoenlijke baan heb.. is geen mazzel he
Daar moet ik gewoon voor werken hoor.
Snap ik, maar je moet de capaciteiten en mogelijkheden wel voorhanden hebben.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197526551
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat voor vrouwen je date. Dat je dan al je ellende ook al op de app gooit. :?
En ik kom zelf gewoon goed rond. Krijg van m’n ex geen partneralimentatie, en dat hoef ik ook niet.
Vrouwen die laagopgeleid zijn met een laag inkomen.

Persoonlijk weinig last van vrouwen die zo miepen eigenlijk.
pi_197526568
Wat is deze?
pi_197526697
@Sounddragon ik snap sowieso niet dat jij niet eh... wat slimmere dames date.

Niet perse met opleiding maar wel met capaciteiten dus.
pi_197526739
Zo kan sound de don zijn
pi_197526811
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:53 schreef Uhmmpie het volgende:
@:sounddragon ik snap sowieso niet dat jij niet eh... wat slimmere dames date.

Niet perse met opleiding maar wel met capaciteiten dus.
Gebrek aan opties anders doe je dat wel. Lijkt mij vrij weinig aan te snappen. :)
pi_197526946
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Gebrek aan opties anders doe je dat wel. Lijkt mij vrij weinig aan te snappen. :)
Hoezo gebrek aan opties?
Zoek een serieuze app ipv tinder of badoo :)
pi_197527181
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoezo gebrek aan opties?
Zoek een serieuze app ipv tinder of badoo :)
Dat is het niet. Op Tinder zitten zat dames die serieus zijn.

Badoo is diarree dat klopt.
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:19:25 #289
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197527220
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan heb je het goed voor elkaar ^O^
[..]

Mijn vijver ligt vol met single moms met tieners. Solo dames van rond de 40 zijn zeldzaam, en die enkele alleenstaande die er tussen zit is ook meestal wel een gevalletje apart..


Ook jij hebt het zo te lezen aardig op de rit, maar geloof me; er zijn er gruwelijk veel die dat niet hebben, en die hebben het echt moeilijk.

Er zijn er ook veel die hun leven wel op de rit hebben.
Je kiest ze wel uit zeg. ;)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197527270
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Er zijn er ook veel die hun leven wel op de rit hebben.
Je kiest ze wel uit zeg. ;)
Echt op Bumble stikt het van de vrouwen die alles op de rit hebben + kinderen. Die zitten echt niet allemaal 3 hoog achter. :')
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:21:28 #291
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197527274
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:53 schreef Uhmmpie het volgende:
@:sounddragon ik snap sowieso niet dat jij niet eh... wat slimmere dames date.

Niet perse met opleiding maar wel met capaciteiten dus.
Doe ik ook bij voorkeur, maar ik zal ze toch moeten vinden eerst eh, meestal zie je dat niet zo op de foto :P

In het begin van mijn dating carričre deed ik nog sleepnetten, en dan vang je vanalles :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197527344
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Doe ik ook bij voorkeur, maar ik zal ze toch moeten vinden eerst eh, meestal zie je dat niet zo op de foto :P

In het begin van mijn dating carričre deed ik nog sleepnetten, en dan vang je vanalles :X
Bij mannen kun je het vaak wel inschatten obv de foto’s :X
pi_197527384
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Bij mannen kun je het vaak wel inschatten obv de foto’s :X
Bij vrouwen ook. Je kan vrij snel zien aan iemand uit wat voor milieu iemand komt.

Daarnaast is het opleidingsniveau iets dat je kan invullen. Wordt ook vaak gedaan.
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:26:27 #294
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197527385
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoezo gebrek aan opties?
Zoek een serieuze app ipv tinder of badoo :)
Is gewoon een sneer, niet meteen happen :+

Ik heb Tinder én Lexa, nergens gebrek aan hoor, ja, geschikte matches :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:32:51 #295
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197527525
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Bij mannen kun je het vaak wel inschatten obv de foto’s :X
Soms, maar soms ook niet.. Maar ik ga niet altijd uit van wat ik op foto's zie..

quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:26 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Bij vrouwen ook. Je kan vrij snel zien aan iemand uit wat voor milieu iemand komt.

Daarnaast is het opleidingsniveau iets dat je kan invullen. Wordt ook vaak gedaan.
Ik zie ook genoeg HBO/WO profielen die vol staan met domme taalfouten, of die echt compleet contactgestoord zijn. Je kunt er echt niet zo heel veel van zeggen vind ik..
Ik heb sowieso liever een vrouw die met beide beentjes op de grond staat als een vrouw die zichzelf helemaal geweldig vindt omdat ze een goede baan en geld zat heeft. Ik zoek een goed karakter, en daar mankeert het bij hoger opgeleide vrouwen wel erg vaak aan, mentaliteit.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:33:19 #296
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197527543
Ik moet ook wel zeggen dat ik matches die vrij snel al negatief gaan doen afkap.
Ook over hun leven.

En je kunt het Idd al inschatten aan de foto’s.

Veel tattoos, sigaretten en een afgeleefde kop swipe ik naar links.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197527581
Ik volg Sound in deze wel. Ik merk dit ook wel in de dating. Overigens doen veel dames echt hun stinkende best hoor. Maar ik tref er ook vaak, ook gewoon hoogopgeleid, waar hun privé-leven echt aanpoten is. Mijn laatste date had ook HBO en nog een master in iets, gewoon een baan, eigen huis. Maar ook 2 kinderen met een stoornis en een ware flapdrol van een ex en dan is het allemaal meteen een stuk minder makkelijk. Ik had niets dan lof voor hoe ze alles toch bolwerkte, maar je merkt wel vaak (uiteindelijk ook wel reden dat het niet werkte) dat ze geleefd werd ipv leven.
Nu heb ik ook weer contact met een single mom, daar lijkt op zich alles in orde. Scheelt daar dat ze spreekt over een goede band met de ex, woont ook niet heel ver. Zo heb je al wat praktische 'voordelen' te pakken waardoor het allemaal net wat makkelijker gaat.
Overigens ook op afvoerputje Badoo contact met een echt best wel jonge moeder nog (24, kindje van circa 4) en die heeft ook alles wel op de rit. Wel mede met wat hulp van de familie, maar daar merk ik wel een goede familieband, goede combinatie van werk en prive ondanks werken in de zorg. Wat ook weer hoopvol stemt want het kan wel.
Maar wat Sounddragon aangeeft, afgelopen jaar heb ik wel echt een shitload aan shitzooi gehoord...opeens lijkt mijn leven een waar paradijs. En dat is ook nergens iemand de schuld geven, meer een constatering en hoop voor al die dames op wat betere tijden.
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:38:29 #298
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197527642
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat ik matches die vrij snel al negatief gaan doen afkap.
Ook over hun leven.

En je kunt het Idd al inschatten aan de foto’s.

Veel tattoos, sigaretten en een afgeleefde kop swipe ik naar links.
Groetjes vanuit de overvolle linker kliko :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:49:54 #299
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197527892
quote:
17s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dit kun je echt nooit zeker weten.....je kunt beide bewust kiezen voor kinderen krijgen, maar dan nog kan er áltijd wel iets gebeuren waarom een relatie kan stuklopen.....
Nogal logisch dat die kans altijd bestaat, alleen kan je er nog wel principieel tegen zijn.
Alleen is de huidige maatschappij niet van het behouden en werken naar een betere relatie voor zowel jezelf als kind maar meer van het weggooien en vervanging zoeken.

Maargoed hier op fok zullen natuurlijk net de uitzonderingen zitten, zoals altijd het geval is :s)

Wat Sounddragon al zei kan ik mij wel bij aansluiten;

quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik snap je standpunt heel goed, maar kids opvoeden is eigenlijk werk voor twee ouders, en dat weet je dondersgoed natuurlijk, ook al fiks jij (en met jou nog duizenden alleenstaande mama's) het best wel in je uppie met een 50/50 regeling of een goed sponsorabo van papa. Precies de reden dat ik nooit aan kinderen ben begonnen; als ik kids ging nemen was de harde eis dat ik op dat moment de stabiliteit had in een relatie waarop IK de gok wilde nemen om eraan te beginnen, en die situatie was er niet op de momenten dat dat actueel was.. een kind is geen hond, die beslissing neem je voor de rest van je leven, en dan zul je het moeten zien te rooien.

Ik heb nog een beetje een (veel) gekkere jeugd gehad als bij een alleenstaande mama, en ik wilde gewoon pertinent dat een kind van mij niet dat soort shit mee ging maken, vandaar die eis voor keiharde zekerheid.. lukte niet; soit, geen kids dus. Een mama met kids is wmb van harte welkom, maar zelf maken ga ik niet meer doen, en als ik erin gefopt word, dan zal ik álles doen wat mogelijk is om daar niet voor op te draaien. Jammer voor het kind; klachten bij je moeder; die nam die beslissing, ik niet. :W

En ja ik weet dat het ook mijn verantwoording is om de boel te voorkomen, maar tegen leugens en bedrog kan niemand op. Als je afspraken hebt moet je op elkaar kunnen vertrouwen.
pi_197527999
quote:
6s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nogal logisch dat die kans altijd bestaat, alleen kan je er nog wel principieel tegen zijn.
Alleen is de huidige maatschappij niet van het behouden en werken naar een betere relatie voor zowel jezelf als kind maar meer van het weggooien en vervanging zoeken.

Maargoed hier op fok zullen natuurlijk net de uitzonderingen zitten, zoals altijd het geval is :s)

Wat Sounddragon al zei kan ik mij wel bij aansluiten;
[..]

Nou ik weet nog qls kind.. dat ik blij was dat mijn ouders eindelijk uit elkaar gingen...
het was niet tof.... maar dat was het ook niet toen ze om de haverklap ruzie hadden :)
pi_197528053
Boem!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')