SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Njah het heeft ook wel met de tijd te maken. Heb net weer nieuwe luidsprekers gekochtquote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Hobbies mogen best geld kosten. Wil ook niet teveel nadenken hoeveel in in vrij korte tijd uitgegeven heb om muziek te maken. En dan nog eigenlijk pas de basis ken
![]()
Waarom zou je 5 sets in 3 maanden kopen?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Njah het heeft ook wel met de tijd te maken. Heb net weer nieuwe luidsprekers gekocht
Geloof de 5e set in 3 maanden.
De NOS heeft een leukere foto volgens mijquote:Op zondag 17 januari 2021 19:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)eden.html?redirect=1
Zo.
quote:Op 3 februari 2003 werd hij gearresteerd na de vondst van het lichaam van Lana Clarkson in zijn huis.
Hij had de actrice die avond leren kennen in een club in Hollywood. Ze gingen samen naar Spectors huis, wat ze niet overleefde. De muziekproducer zei dat ze zelf zijn geweer "wilde kussen", maar tijdens de rechtszaak kwam naar buiten dat hij eerder al vier vrouwen had bedreigd met een geweer. In 2009 werd hij veroordeeld tot negentien jaar cel.
Opgeruimd staat netjes wou je zeggen?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)eden.html?redirect=1
Zo.
Waarom koopt iemand muziek dj mix setjes of biljetjes.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je 5 sets in 3 maanden kopen?
Blijft een vreemd verhaal.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De NOS heeft een leukere foto volgens mij
[..]
Dat is helemaal langs me heengegaan. Maar goed, nu kost ie de belastingbetaler niks meer.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De NOS heeft een leukere foto volgens mij
[..]
Eerst Sutcliffe al.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes wou je zeggen?
Wat moet je met 5 speaker-sets vraag ik me vooral af.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom koopt iemand muziek dj mix setjes of biljetjes.
Er heeft ooit wel eens een echte Belg hier gepost. Maar dat is echt lang geleden en die woonde gewoon in NLquote:Op zondag 17 januari 2021 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Samen met Kwiwi hebben we gewoon een hele Belg in de KSC
Moeten we even een Belg recruteren om de diversiteit weer op peil te brengen?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er heeft ooit wel eens een echte Belg hier gepost. Maar dat is echt lang geleden en die woonde gewoon in NL
Daar heb ik geen bezwaar tegenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten we even een Belg recruteren om de diversiteit weer op peil te brengen?
Zal wel zo iemand zijn waarbij haar vader vroeger de tuinslang dichtkneep en doodleuk ging kijken waar het water nu bleef. Of dat heeft ze juist niet meegemaakt.quote:
Hij mag niet meer Tweeten hequote:Op zondag 17 januari 2021 19:25 schreef mschol het volgende:
is trump al ten onder.. we horen zo weinig van hem..
Is omdat ie een Twitter ban heeftquote:Op zondag 17 januari 2021 19:25 schreef mschol het volgende:
is trump al ten onder.. we horen zo weinig van hem..
Kun je Gergi niet warm maken voor een FOK!-account? Dat lijkt me wel tofquote:Op zondag 17 januari 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten we even een Belg recruteren om de diversiteit weer op peil te brengen?
Goede manier om Nederlands te lerenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je Gergi niet warm maken voor een FOK!-account? Dat lijkt me wel tof
Nee, dan moet ik ineens op m'n woorden gaan lettenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede manier om Nederlands te leren![]()
Alleen als hij ooit aangeeft dat hij even een gerrie moet doen zullen mensen hem wel even vreemd aankijken. Je kunt niet alles hebben.
Üdvözöljükquote:Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jaquote:Op zondag 17 januari 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik ineens op m'n woorden gaan letten
ach, kan je nog steeds die foto's blijven DM'en. ik zie het probleem nietquote:Op zondag 17 januari 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik ineens op m'n woorden gaan letten
Ik hou wel van handelen. Het meeste met winst weer verkocht. Was allemaal jong 2e hands keff en klipisch spul.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je met 5 speaker-sets vraag ik me vooral af.
Muziekspul dat ik koop kan allemaal andere dingen; en als ik ooit een segment op wil schuiven dan doe ik vast weer iets weg.
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach, kan je nog steeds die foto's blijven DM'en. ik zie het probleem niet
Opgezocht natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wist je dit uit je hoofd of heb je dit opgezocht?
Het FOK!pakket komt met extra verduisterde ramen en een medicijnkastje?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
Zit op de site van mercedes een auto t configureren, kan je in die configurator ook allerlei gehandicapten opties selecteren.
Netjes welnog niet eerder gezien bij een automerk in de configurator.
Haha en vibrerende stoelenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het FOK!pakket komt met extra verduisterde ramen en een medicijnkastje?
Mercedes met ingebouwde zolderkamerquote:Op zondag 17 januari 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
automatisch kwijlbakjequote:Op zondag 17 januari 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[Zolderkamer mode aan]quote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mercedes met ingebouwde zolderkamer
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een pc op de plaats van de bijrijderstoel, want geen plaats nodig voor een vrouw.
Nee met die zoetzure saus die je bij de nuggets krijgtquote:Op zondag 17 januari 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zijn lekker joh met fritessaus
Gewoon gelijk goed doen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
ga komende week nog eens rijden in wat 4x4 bestelbussenwant wellicht dat zoiets toch wel een verstandigere optie is.
En dan de 307 maar houden..
Gezondheid.quote:
Heb 't rijbewijs er wel voorquote:
In de VS mag je zo’n ding met een normaal rijbewijs besturenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb 't rijbewijs er wel voormaar zuipt teveel. En is ook een offroad klasse die ik niet nodig heb.
Je zou toch een mooie Amarok bestellen?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
ga komende week nog eens rijden in wat 4x4 bestelbussenwant wellicht dat zoiets toch wel een verstandigere optie is.
En dan de 307 maar houden..
Dan gewoon wat burgerlijker en voor een G-Wagon gaanquote:Op zondag 17 januari 2021 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb 't rijbewijs er wel voormaar zuipt teveel. En is ook een offroad klasse die ik niet nodig heb.
Alles mooi aangesloten en dan kun je het meteen weer de deur uitdoenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou wel van handelen. Het meeste met winst weer verkocht. Was allemaal jong 2e hands keff en klipisch spul.
Maar zoek iets wat ook mooi is.
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij mag niet meer Tweeten he
ik had verwacht dat hij daar wel omheen zou werken..quote:
ja die hebben wel vrij bijzondere rijbewijs eisenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de VS mag je zo’n ding met een normaal rijbewijs besturen
dan mis ik weer vervoerscapaciteitquote:Op zondag 17 januari 2021 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon wat burgerlijker en voor een G-Wagon gaan
Maar kom je wel in stijl aanquote:Op zondag 17 januari 2021 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan mis ik weer vervoerscapaciteitMaar wel aan zoiets gedacht in combinatie met een aanhanger.. Maar dat biedt ook weer wat nadelen.
Ja ik kom ook wel een tonnetje tekort voor een degelijk occasionnetjequote:
mja bij mij meer een kwestie van: wil het ergens anders in investerenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kom ook wel een tonnetje tekort voor een degelijk occasionnetje
Hahahah 😍👌🏻quote:Op zondag 17 januari 2021 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:amarantha @:cherrylips
https://funkopops.nl/product/darth-vader-with-heart/
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Unimog![]()
Maar deze is wel veel te groot ja. Zo'n oude 416 of zo lijkt me geweldig
Handig, nog maar één keer in de maand naar de supermakrt. Pallet bier in 1 keer achterop ladenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet er een met een redelijk nieuwe palfinger
Als die er over 2 jaar nog staat koop ik 'm
dan kan je net zo goed een met een 3 punts lift met palletvorken nemenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Handig, nog maar één keer in de maand naar de supermakrt. Pallet bier in 1 keer achterop laden
Nee joh De winkel is veel te ver wegquote:Op zondag 17 januari 2021 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets niet iets voor jou?
Leiding naar je eigen huis aanleggen.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh De winkel is veel te ver weg![]()
En als ik hem zo vaak nodig zou hebben kon ik beter een leveringscontract met de brouwerij zelf afsluiten
Morgen verkouden dus naar de Corona-teststraat omdat je klachten hebt.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zou dat zijn eigenlijk? Bij rond het vriespunt een waterkanon op je krijgen en dan nog een uur of anderhalf doorwappiën?
Gewoon doorwappiënquote:Op zondag 17 januari 2021 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zou dat zijn eigenlijk? Bij rond het vriespunt een waterkanon op je krijgen en dan nog een uur of anderhalf doorwappiën?
Nee, vind 'm wel een heldquote:Op zondag 17 januari 2021 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel neemt zichzelf sowieso niet al te serieus.
Al die films hebben mij nooit kunnen boeien eigenlijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk War for the Planet of the Apes (2017) - IMDb
Wie is die Jamie waar iedereen in de comments het over heeft?quote:
z'n vrouw https://www.youtube.com/p(...)PjiDdSKrueBX-X5glEG4quote:Op zondag 17 januari 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is die Jamie waar iedereen in de comments het over heeft?
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er zelf geen problemen mee hebben.
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Strontlul #2 laat ook niks van zich horen... Dus maar weer re-listen straks. Word een beetje moe van die fucking eikelbijters. Echt wat DOE je op eBay als je toch niet van plan bent om iets te kopen? Flikkers
Bij dat soort usernames zou ik sowieso een beetje huiverig zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Strontlul #2 laat ook niks van zich horen... Dus maar weer re-listen straks. Word een beetje moe van die fucking eikelbijters. Echt wat DOE je op eBay als je toch niet van plan bent om iets te kopen? Flikkers
Leuke hobby die handel.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ikke?quote:
zat toevallig net op eBay te kijken naar zo'n creator expert set van de green grocer.. die is al het tienvoudige waardquote:
Zoals los zegt, log maar uit op ebayquote:Op zondag 17 januari 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ikke?
Ik doe dat toch niet, ik constateer alleen maar dat het blijkbaar niet lekker loopt met handelen.
dat je de moeite op ebay nog neemtquote:Op zondag 17 januari 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, en als je 2 unpaid items binnen 3 maanden hebt wordt je account opgeheven. Maar ja what do they carequote:Op zondag 17 januari 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij dat soort usernames zou ik sowieso een beetje huiverig zijn.
Maar is het bij eBay niet gekocht=gekocht?
die is wel extreem ja..quote:Op zondag 17 januari 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zat toevallig net op eBay te kijken naar zo'n creator expert set van de green grocer.. die is al het tienvoudige waard
Dan zullen we meer voor spullen bij de Action en Primark moeten betalen om het beetje betaalbaar te houden. Dus denk dat er dan een volksopstand gaat ontstaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
hoe realisisch is dat minimum uurloon van 14 euro?
Ik heb nu 4 highest bidders gehad en drie ervan falen gewoon.quote:
Waarom iemand meer betalen die nog niets kan?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zie dat het minimumuurloon nu tussen de 9,70-10,80 is. Dan is het best nog wel een stap naar 14 euro.
Misschien veel funshoppers in de biljetjes wereld?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 highest bidders gehad en drie ervan falen gewoon.Doe ik wat verkeerd of zo?
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom iemand meer betalen die nog niets kan?
Ja dat vind ik ook al is het nu wle echt te weinigquote:Op zondag 17 januari 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zie dat het minimumuurloon nu tussen de 9,70-10,80 is. Dan is het best nog wel een stap naar 14 euro.
Gaat niet over biljetjes. Met biljetjes gaat het altijd wel goed.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien veel funshoppers in de biljetjes wereld?
Als het nog steeds een x percentage is van je laatst verdiende loon? Je moet wel rond kunnen komen met een uitkering natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van mij mogen ze het minimumloon best verhogen; als ze de regels qua toeslagen makkelijker maken en het liefst minder toeslagen nodig gaan zijn.
Verder moet je de uitkeringen niet met zelfde percentage mee laten stijgen; want eigenlijk zou het moeten lonen om te werken.
ja :pquote:Op zondag 17 januari 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij of niet? [ afbeelding ]
onhandigquote:Op zondag 17 januari 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 highest bidders gehad en drie ervan falen gewoon.Doe ik wat verkeerd of zo?
speculeren met lego.. meh.. je bent niet de enige meer, toen de green grocer uit kwam was dat klimaat totaal andersquote:Op zondag 17 januari 2021 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik het politie bureau ingepakt zou laten wanneer ik m krijg
Dat kost geld. Best veel. Als ik iets wil veilen en ik wil er minstens 100 euro voor vangen (reserve bid) dan kost het me alleen al 18,50 om het te plaatsen. Daarvoor krijg ik dan dat ik niet hoef te verkopen als er geen hoog genoeg bod komt. Maar dat is het probleem niet. De biedingen komen wel. Alleen als mensen dan het winnende bod hebben, dan vertikken ze het gewoon om te betalenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom geen minimumbedrag? Je wil er toch wat voor vangen?
Bij een werkeloosheidsuitkering wel; andere uitkeringen zijn daar volgens mij niet aan gekoppeld. En ja, je moet kunnen leven uiteindelijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het nog steeds een x percentage is van je laatst verdiende loon? Je moet wel rond kunnen komen met een uitkering natuurlijk
Ja moet je nagaan. En dat zijn Euro's hequote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
onhandig
wat zijn de prijzen tov bricklink:
https://www.bricklink.com(...)m.page?S=42056-1#T=P
Mooie reden om ze niet aan te nemen toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een werkeloosheidsuitkering wel; andere uitkeringen zijn daar volgens mij niet aan gekoppeld. En ja, je moet kunnen leven uiteindelijk.
Ben het ergens ook wel met US eens. Sommige mensen kunnen gewoon niets, daar is 14 euro per uur gewoon teveel voor want die gaan nooit productief zijn.
Wat is iets niet kunnen dan? Je krijgt bv minimumloon in horeca, schoonmaak en misschien ook wel detailhandel. of ze worden niet ontslagen of wel, dat verandert niet met het verhogen van het minimumloon toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een werkeloosheidsuitkering wel; andere uitkeringen zijn daar volgens mij niet aan gekoppeld. En ja, je moet kunnen leven uiteindelijk.
Ben het ergens ook wel met US eens. Sommige mensen kunnen gewoon niets, daar is 14 euro per uur gewoon teveel voor want die gaan nooit productief zijn.
Zonder toeslagen kom je op geen enkele manier rond nu van het minimumloon,. Tenzij je thuis woont ofzoquote:Op zondag 17 januari 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar ik zie lieve hoger minimumloon en dan de toeslagen vereenvoudigen.
Goed voor de weerstand.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Nooit koffie of thee pakken op een vlucht mensen.
https://www.mirror.co.uk/(...)roducts-you-23331260
Allang vergeten tegen de tijd dat het weer mag.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Nooit koffie of thee pakken op een vlucht mensen.
https://www.mirror.co.uk/(...)roducts-you-23331260
Iedereen woont toch thuis?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zonder toeslagen kom je op geen enkele manier rond nu van het minimumloon,. Tenzij je thuis woont ofzo
Ik drink altijd koffie in het vliegtuig. Nooit iets van gekregen.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die koffie leeft gewoon nog een tijdje in je maag.
Ik zou denk ik echt binnen een dag een dubbele moord plegen en dan heb ik nog wel de liefste ouders ter wereld.quote:
Die toeslagen moeten er zeker zijn; maar dat moet je makkelijker maken. Nu zijn er zoveel regels dat het gewoon "duur" is om toeslagen te beheren.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zonder toeslagen kom je op geen enkele manier rond nu van het minimumloon,. Tenzij je thuis woont ofzo
Jij zou gewoon je gemak houden en geen vlieg kwaad doen. Met je grote smoelquote:Op zondag 17 januari 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou denk ik echt binnen een dag een dubbele moord plegen en dan heb ik nog wel de liefste ouders ter wereld.
Nee dat klopt.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die toeslagen moeten er zeker zijn; maar dat moet je makkelijker maken. Nu zijn er zoveel regels dat het gewoon "duur" is om toeslagen te beheren.
Verder kan voor eenvoudig werk 14 euro per uur gewoon veel zijn voor een werkgever. Als jij maar voor 10 euro per uur aan komkommers kan oogsten dan verliest de werkgever 4 euro per uur op die werknemer. Mensen die komkommers kopen gaan ze dan wel in Duitsland halen waar het minimumloon wel nog 10 euro is.
Dus het alleen in Nederland aanpakken gaat niet overal werken.
Maar nu je het weet denk je er wel even aan de volgende keer als je in een vliegtuig zitquote:Op zondag 17 januari 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik drink altijd koffie in het vliegtuig. Nooit iets van gekregen.
oh met die reden heb ik 'm niet gekochtquote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
speculeren met lego.. meh.. je bent niet de enige meer, toen de green grocer uit kwam was dat klimaat totaal anders
Zoveel tegenwoordig?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kost geld. Best veel. Als ik iets wil veilen en ik wil er minstens 100 euro voor vangen (reserve bid) dan kost het me alleen al 18,50 om het te plaatsen. Daarvoor krijg ik dan dat ik niet hoef te verkopen als er geen hoog genoeg bod komt. Maar dat is het probleem niet. De biedingen komen wel. Alleen als mensen dan het winnende bod hebben, dan vertikken ze het gewoon om te betalen
Na Hongarije heb ik 6 maanden bij mijn ouders gewoond. Ben ik ze nog steeds heel dankbaar voor. Maar ik was blij toen ik weer een eigen huisje hadquote:Op zondag 17 januari 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou denk ik echt binnen een dag een dubbele moord plegen en dan heb ik nog wel de liefste ouders ter wereld.
Kan niet wachten tot ik weer koffie kan drinken in een vliegtuig.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar nu je het weet denk je er wel even aan de volgende keer als je in een vliegtuig zit![]()
Ergens in 2026 of zo
Zes maanden?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na Hongarije heb ik 6 maanden bij mijn ouders gewoond. Ben ik ze nog steeds heel dankbaar voor. Maar ik was blij toen ik weer een eigen huisje had
Ja, maar dat is dus niet meer. Ook voor dingen als Best Offer of een extra grote foto in de zoekresultaten betaal je allemaal extra nuquote:Op zondag 17 januari 2021 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Zoveel tegenwoordig?
Laatste keer dat ik wat aanbood was het gratis (jaar of 4-5 terug)
Ik had geen andere opties. Geen baan, geen huisquote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes maanden?
Dat zou ik echt niet trekken.
In mei leggen alle vogels een ei, eigenlijk zijn we dan alweer te laat, zouden er nu meer of minder baby's geboren worden nu we zowat een jaar thuis zitten?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik weer koffie kan drinken in een vliegtuig.Hopelijk in mei
Behalve de Kievit en de Spriet, die leggen in de mei maand nietquote:Op zondag 17 januari 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mei leggen alle vogels een ei, eigenlijk zijn we dan alweer te laat, zouden er nu meer of minder baby's geboren worden nu we zowat een jaar thuis zitten?
Stuk meer baby’s.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mei leggen alle vogels een ei, eigenlijk zijn we dan alweer te laat, zouden er nu meer of minder baby's geboren worden nu we zowat een jaar thuis zitten?
Dan kun is wel blij zijn dat je daar terecht kan inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had geen andere opties. Geen baan, geen huis
De Grutto en de Griet toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Behalve de Kievit en de Spriet, die leggen in de mei maand niet
Wel mazzel dat dat kon dan. Ik heb ook nog een tijdje bij mijn ouders gewoond toen ik moest revalideren. Fijn dat het kon, maar toch liever niet meer hoorquote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had geen andere opties. Geen baan, geen huis
Meerquote:Op zondag 17 januari 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb altijd de kievit geleerd. Grutto kan ook hoor..quote:Op zondag 17 januari 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Grutto en de Griet toch?Of komen die niet voor in de subtropen?
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun is wel blij zijn dat je daar terecht kan inderdaad.
Nee, ik wil het ook liever niet herhalenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel mazzel dat dat kon dan. Ik heb ook nog een tijdje bij mijn ouders gewoond toen ik moest revalideren. Fijn dat het kon, maar toch liever niet meer hoor
Quarantainewippers.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MeerAls ik mijn tijdlijn op facebook mag geloven waar de ene na de andere baby op de wereld wordt geplopt.
Op mijn tijdlijn is niemand zwanger of bevallen zover ik weetquote:Op zondag 17 januari 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MeerAls ik mijn tijdlijn op facebook mag geloven waar de ene na de andere baby op de wereld wordt geplopt.
ik heb na 4 jaar op mezelf gewoond te hebben bijna 8 jaar weer thuis gewoond, waarvan ik er de laatste 6 jaar meer dan 75% niet was. Anders had ik de zeevaartschool en m'n huidige carrièrepad nooit kunnen bekostigen.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes maanden?
Dat zou ik echt niet trekken.
Veelal mensen die zo halverwege de 30 zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op mijn tijdlijn is niemand zwanger of bevallen zover ik weet![]()
![]()
De meeste vrouwen zijn al voorzien van kroost, dat scheelt misschien ook wel....![]()
Ja al zie je dat beest nooitquote:Op zondag 17 januari 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb altijd de kievit geleerd. Grutto kan ook hoor..
De nationale vogel van NL
Bij mij is het denk ik wel veel 40+quote:Op zondag 17 januari 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veelal mensen die zo halverwege de 30 zijn.
Aantal vrienden van mij is het nu ook raak voor. Sommigen waren al meer dan een jaar bezig, dus echt timen kun je het ook niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veelal mensen die zo halverwege de 30 zijn.
Eens kijken of het vaccin een extra armpje laat groeienquote:Op zondag 17 januari 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De wereld vergaat! Goed moment in kinderen op de wereld te zetten!
ik vind de kokmeeuw meer de nationale vogelquote:Op zondag 17 januari 2021 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja al zie je dat beest nooitIk vind zelf de snip meer de nationale vogel van NL. Hoewel we natuurlijk ook de steenuil, de ijsvogel, het roodborstje en de kievit hebben.
Snip:
[ afbeelding ]
Steenuil:
[ afbeelding ]
IJsvogel:
[ afbeelding ]
Roodborstje:
[ afbeelding ]
Kievit:
[ afbeelding ]
De vogels zitten in het watermerk
De scholekster zit nog in het doorzichtregister van de Vuurtoren trouwensquote:Op zondag 17 januari 2021 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind de kokmeeuw meer de nationale vogel
Goed voor de productiviteit. Dan kan 14 euro per uur wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens kijken of het vaccin een extra armpje laat groeien
Vuurtorenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De scholekster zit nog in het doorzichtregister van de Vuurtoren trouwens![]()
[ afbeelding ]
Kwiwi vertelde laatst dat bv Zwitserland helemaal geen toeslagen kent.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar ik zie lieve hoger minimumloon en dan de toeslagen vereenvoudigen.
Zo'n prostituee met drie armen kan miljoenen verdienen.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed voor de productiviteit. Dan kan 14 euro per uur wel.
Geloof dat ze bij op1 zeiden omdat wij zon land van compromissen sluiten zijn wij zon ingewikkeld systeem hebben.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kwiwi vertelde laatst dat bv Zwitserland helemaal geen toeslagen kent.
Alleen belasting in een paar categorieën. En dan een minimum uitkering.
Waarom moet het in NL zo moeilijk allemaal eigenlijk.
En dan werken de systemen niet en dan zeggen al die dodo’s “ja dat is niet mijn verantwoordelijkheid hé”
en met 2 armen?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n prostituee met drie armen kan miljoenen verdienen.
Werkverschaffing voor mensen bij de Belastingdienst. Die gaan zichzelf niet laten verdwijnen.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kwiwi vertelde laatst dat bv Zwitserland helemaal geen toeslagen kent.
Alleen belasting in een paar categorieën. En dan een minimum uitkering.
Waarom moet het in NL zo moeilijk allemaal eigenlijk.
En dan werken de systemen niet en dan zeggen al die dodo’s “ja dat is niet mijn verantwoordelijkheid hé”
Nou tijd om daar eens gewoon mee te stoppen dan.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
Ge
[..]
Geloof dat ze bij op1 zeiden omdat wij zon land van compromissen sluiten zijn wij zon ingewikkeld systeem hebben.
Wat gaan al die ambtenaren dan doen?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou tijd om daar eens gewoon mee te stoppen dan.
Een heel lage uitkering zonder enige extra’s. En dan werken met stap 1 nauwelijks belasting zodat je er echt op vooruit gaat.
BAM klaar. 100.000 ambtenaren kunnen dan ook wat anders doen.
jaquote:Op zondag 17 januari 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je krullen, een tintje, slanke lange benen en pronte borsten?
Jijweetzelfquote:Op zondag 17 januari 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je krullen, een tintje, slanke lange benen en pronte borsten?
De snipquote:Op zondag 17 januari 2021 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja al zie je dat beest nooitIk vind zelf de snip meer de nationale vogel van NL. Hoewel we natuurlijk ook de steenuil, de ijsvogel, het roodborstje en de kievit hebben.
Snip:
[ afbeelding ]
Steenuil:
[ afbeelding ]
IJsvogel:
[ afbeelding ]
Roodborstje:
[ afbeelding ]
Kievit:
[ afbeelding ]
De vogels zitten in het watermerk
In de kassen werken en stuccen. Kunnen die Polen weer weg.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat gaan al die ambtenaren dan doen?
hoe snel zie jij dit gebeuren?:Pquote:Op zondag 17 januari 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de kassen werken en stuccen. Kunnen die Polen weer weg.
Dat zou wel wat zijn he. Koh Balquote:Op zondag 17 januari 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miljoenen, met een beetje moeite en inzet koop je over drie jaar Koh Bal.
De helft doet al niet zoveel waarschijnlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat gaan al die ambtenaren dan doen?
Escort dan. Voor thuis ontvangst ¤144k per jaarquote:Op zondag 17 januari 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als hoer? Bizar wel.
ja ik kan het niet. Heb er nog niet eens iets op tegen ofzo.
Ook niet slechtquote:Op zondag 17 januari 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Escort dan. Voor thuis ontvangst ¤144k per jaar
Je bent wel erg goed op de hoogte..quote:Op zondag 17 januari 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja euro's doe ik ook niet aan. Alleen de 5, pro forma. Ik heb nog wel een snijfout van de 5 euro, met 2 verschillende serienummers. Maar daar ben ik ook mee belazerd want dat bleek later gewoon huisvlijt te zijnquote:Op zondag 17 januari 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De snip
Mooi geld. Veel mooier dan die nikszeggende euro’s.
Ben jij zo'n hoerenloper dan?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heb je ook minder onkosten als je geen pand hoeft te huren.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als ze getrouwd zijn dan?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je ook minder onkosten als je geen pand hoeft te huren.
De pensioenleeftijd haal je daar ook niet altijd mee. Dus je moet aantal jaren flink cashen lijkt me.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik schat zo’n ¤ 500 per dag (4 uurtjes)
Maar heb geen vakantie gerekend.
Jij hebt straks 2 panden; misschien is per uur verhuren lucratief.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
er was tijdje terug op powned zon serie van verslaafde. Zat ook een escort in en die huurde een soort van airB&B dingetje als ze een klant had
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt straks 2 panden; misschien is per uur verhuren lucratief.
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja euro's doe ik ook niet aan. Alleen de 5, pro forma. Ik heb nog wel een snijfout van de 5 euro, met 2 verschillende serienummers. Maar daar ben ik ook mee belazerd want dat bleek later gewoon huisvlijt te zijn![]()
Nou ja toch geinig om te hebben
Dat plan van Los levert meer op.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt straks 2 panden; misschien is per uur verhuren lucratief.
Ik heb het nooit erger gevonden dan nu dat ik geen lekker wijf benquote:Op zondag 17 januari 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat plan van Los levert meer op.
Sommige bevolkingsgroepen schuiven het stomazakje zo opzij en vinden een kunstgebit ook wel een uitdaging.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De pensioenleeftijd haal je daar ook niet altijd mee. Dus je moet aantal jaren flink cashen lijkt me.
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige bevolkingsgroepen schuiven het stomazakje zo opzij en vinden een kunstgebit ook wel een uitdaging.
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het nooit erger gevonden dan nu dat ik geen lekker wijf ben
Nee de Duitse Bundesbank heeft heel in het begin voor verzamelaars vellen van 10 biljetten verkocht. Als je dan een beetje creatief met een snijmachine kon omgaan kon je daarvan 8 van deze units maken, en die als ERROR NOTE verkopen aan mensen die dat niet wisten. Zo is het met de 10 euro ook gegaan. Deze biljetten zijn te herkennen aan het feit dat het serienummer begint met X06599 (10 Euro: X01017).quote:Op zondag 17 januari 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit heeft iemand zelf gemaakt op z’n HP Deskjet?
Gewoon wijf kan ook hequote:Op zondag 17 januari 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het nooit erger gevonden dan nu dat ik geen lekker wijf ben
Met mijn 43 lentes kom ik inmiddels wel bij de afgeprijsde aanbiedingen te liggen. Zelfs met gloednieuwe neptieten.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zullen we ons om laten bouwen?
Zal vast wel ergens goedkoop in Thailand of Turkije kunnen.
Aaahquote:Op zondag 17 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de Duitse Bundesbank heeft heel in het begin voor verzamelaars vellen van 10 biljetten verkocht. Als je dan een beetje creatief met een snijmachine kon omgaan kon je daarvan 8 van deze units maken, en die als ERROR NOTE verkopen aan mensen die dat niet wisten. Zo is het met de 10 euro ook gegaan. Deze biljetten zijn te herkennen aan het feit dat het serienummer begint met X06599 (10 Euro: X01017).
Dit is weer een waargebeurd verhaal, tweede huisje van me, achterbuurvrouw was prostituee, inclusief krulspelden en peignoir, schat dat ze tussen de 60 en 70 was en die had het gewoon druk, ultiem vermaak om te zien wie daar allemaal naar binnen gingen.quote:
In de hoererij kun je afnemers die niet betalen gewoon binnenstebuiten meppen toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met mijn 43 lentes kom ik inmiddels wel bij de afgeprijsde aanbiedingen te liggen. Zelfs met gloednieuwe neptieten.
US, ik zou deze week nog wel graag eetlust willenquote:Op zondag 17 januari 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is weer een waargebeurd verhaal, tweede huisje van me, achterbuurvrouw was prostituee, inclusief krulspelden en peignoir, schat dat ze tussen de 60 en 70 was en die had het gewoon druk, ultiem vermaak om te zien wie daar allemaal naar binnen gingen.
Lange benenquote:Op zondag 17 januari 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met mijn 43 lentes kom ik inmiddels wel bij de afgeprijsde aanbiedingen te liggen. Zelfs met gloednieuwe neptieten.
je hebt toch geen buikpijn omdat US je wellicht herkend heeft?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US, ik zou deze week nog wel graag eetlust willen
Stel je gerust, het is maar een fabeltjequote:Op zondag 17 januari 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US, ik zou deze week nog wel graag eetlust willen
Nooit geweten dit. Leuk, was mooi geld.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De scholekster zit nog in het doorzichtregister van de Vuurtoren trouwens![]()
[ afbeelding ]
Postje vaseline kost ook niet zo heel veel (denk ik)quote:Op zondag 17 januari 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Teintje en krullen is ook zo gepiept
Deze MI wordt heel raar nuquote:Op zondag 17 januari 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Teintje en krullen is ook zo gepiept
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de niches valt ook wel beter te verdienen. De zoveelste Oostblokker hebben ze ook wel gezien.
Oekraïne staat nog wel op mijn bucket list.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de niches valt ook wel beter te verdienen. De zoveelste Oostblokker hebben ze ook wel gezien.
Op die van mij ookquote:Op zondag 17 januari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oekraïne staat nog wel op mijn bucket list.
Eindeloze meatings.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
En niet meer van die eindeloze meetings Buda. Je eigen werktijden bepalen.
Als ze je bellen voor een afspraak kun je ook zeggen: “eens kijken of ik morgen nog ergens een gaatje voor je heb”quote:Op zondag 17 januari 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
Wat weet los daar nou vanquote:Op zondag 17 januari 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt wel aantrekkelijk.
Maar volgens Los ben ik a-seksueel.
Ja ik ga ook wel wat oudheidkundige shit bekijken als ik daar toch ben.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op die van mij ook
We hebben het over reizen nu toch?
jaquote:Op zondag 17 januari 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verhuurt zeker ramen op de Balletjes?
Dat is wel een bijzondere niche-markt.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt wel aantrekkelijk.
Maar volgens Los ben ik a-seksueel.
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ga ook wel wat oudheidkundige shit bekijken als ik daar toch ben.
Beetje tegenover elkaar zitten. Misschien een potje kaarten.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel een bijzondere niche-markt.
“Marriage-experience”quote:Op zondag 17 januari 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje tegenover elkaar zitten. Misschien een potje kaarten.
Hmmm.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder zei altijd, hoe meer mensen weten hoe dommer dat ze zijn, dat zei ze trouwens ook over mensen met veel boeken.
Misschien volgende week weer als de sterren goed staan.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Dat je dan vraagt aan die hoer en komt er nog wat van of wat en dat ze je haar rug toe draait "laat me met rust ik heb hoofdpijn"
['komt er nog wat van'quote:Op zondag 17 januari 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Dat je dan vraagt aan die hoer en komt er nog wat van of wat en dat ze je haar rug toe draait "laat me met rust ik heb hoofdpijn"
Of dat haar moeder komt logeren.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
' oh nu heb je wel tijd voor me'quote:Op zondag 17 januari 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
"Zet jij eerst maar eens de GFT bak buiten mannetje"
Nee niks mis meequote:Op zondag 17 januari 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat, is dat raar om te zeggen zo dan?
Ja dan piepen ze wel anders, lelijke verkeerd afgestemde mannen zijn gewoon de gelukkigen.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eigenlijk zouden ze dat van die gekke incels eens voor moeten schrijven.
Ken je de uitdrukking “achterom is het kermis” ook?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat, is dat raar om te zeggen zo dan?
Kan me dat niet herinneren.quote:
Beter gewoon niets zeggen, wachten tot de ademhaling dieper wordt en hem dan onverwachts erin frotten?quote:
Nee, dat is Eindhovens denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking “achterom is het kermis” ook?
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter gewoon niets zeggen, wachten tot de ademhaling dieper wordt en hem dan onverwachts erin frotten?
Dit wordt doorgaans niet gewaardeerd.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter gewoon niets zeggen, wachten tot de ademhaling dieper wordt en hem dan onverwachts erin frotten?
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me dat niet herinneren.![]()
Ohja. Dat was tegen jou en CL.
Hoopte dat jullie boos werden en riepen “echt niet” en elkaar dezelfde avond helemaal afwerkten.
Buda die een leuke warme lange natte avond heeft met kwiwi, CL en bitterbal tegelijkertijd, staan wij even te kijken als grootbekken of niet?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me dat niet herinneren.![]()
Ohja. Dat was tegen jou en CL.
Hoopte dat jullie boos werden en riepen “echt niet” en elkaar dezelfde avond helemaal afwerkten.
Ik ook hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda die een leuke warme lange natte avond heeft met kwiwi, CL en bitterbal tegelijkertijd, staan wij even te kijken als grootbekken of niet?
Uit de tijd dat FOK!-meets nog mochten.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda die een leuke warme lange natte avond heeft met kwiwi, CL en bitterbal tegelijkertijd, staan wij even te kijken als grootbekken of niet?
Zwempartijtje met drie leuke damesquote:Op zondag 17 januari 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bommetje tussen de dames in.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwempartijtje met drie leuke dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |