SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Njah het heeft ook wel met de tijd te maken. Heb net weer nieuwe luidsprekers gekochtquote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Hobbies mogen best geld kosten. Wil ook niet teveel nadenken hoeveel in in vrij korte tijd uitgegeven heb om muziek te maken. En dan nog eigenlijk pas de basis ken
![]()
Waarom zou je 5 sets in 3 maanden kopen?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Njah het heeft ook wel met de tijd te maken. Heb net weer nieuwe luidsprekers gekocht
Geloof de 5e set in 3 maanden.
De NOS heeft een leukere foto volgens mijquote:Op zondag 17 januari 2021 19:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)eden.html?redirect=1
Zo.
quote:Op 3 februari 2003 werd hij gearresteerd na de vondst van het lichaam van Lana Clarkson in zijn huis.
Hij had de actrice die avond leren kennen in een club in Hollywood. Ze gingen samen naar Spectors huis, wat ze niet overleefde. De muziekproducer zei dat ze zelf zijn geweer "wilde kussen", maar tijdens de rechtszaak kwam naar buiten dat hij eerder al vier vrouwen had bedreigd met een geweer. In 2009 werd hij veroordeeld tot negentien jaar cel.
Opgeruimd staat netjes wou je zeggen?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)eden.html?redirect=1
Zo.
Waarom koopt iemand muziek dj mix setjes of biljetjes.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je 5 sets in 3 maanden kopen?
Blijft een vreemd verhaal.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De NOS heeft een leukere foto volgens mij
[..]
Dat is helemaal langs me heengegaan. Maar goed, nu kost ie de belastingbetaler niks meer.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De NOS heeft een leukere foto volgens mij
[..]
Eerst Sutcliffe al.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes wou je zeggen?
Wat moet je met 5 speaker-sets vraag ik me vooral af.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom koopt iemand muziek dj mix setjes of biljetjes.
Er heeft ooit wel eens een echte Belg hier gepost. Maar dat is echt lang geleden en die woonde gewoon in NLquote:Op zondag 17 januari 2021 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Samen met Kwiwi hebben we gewoon een hele Belg in de KSC
Moeten we even een Belg recruteren om de diversiteit weer op peil te brengen?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er heeft ooit wel eens een echte Belg hier gepost. Maar dat is echt lang geleden en die woonde gewoon in NL
Daar heb ik geen bezwaar tegenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten we even een Belg recruteren om de diversiteit weer op peil te brengen?
Zal wel zo iemand zijn waarbij haar vader vroeger de tuinslang dichtkneep en doodleuk ging kijken waar het water nu bleef. Of dat heeft ze juist niet meegemaakt.quote:
Hij mag niet meer Tweeten hequote:Op zondag 17 januari 2021 19:25 schreef mschol het volgende:
is trump al ten onder.. we horen zo weinig van hem..
Is omdat ie een Twitter ban heeftquote:Op zondag 17 januari 2021 19:25 schreef mschol het volgende:
is trump al ten onder.. we horen zo weinig van hem..
Kun je Gergi niet warm maken voor een FOK!-account? Dat lijkt me wel tofquote:Op zondag 17 januari 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten we even een Belg recruteren om de diversiteit weer op peil te brengen?
Goede manier om Nederlands te lerenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je Gergi niet warm maken voor een FOK!-account? Dat lijkt me wel tof
Nee, dan moet ik ineens op m'n woorden gaan lettenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede manier om Nederlands te leren![]()
Alleen als hij ooit aangeeft dat hij even een gerrie moet doen zullen mensen hem wel even vreemd aankijken. Je kunt niet alles hebben.
Üdvözöljükquote:Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jaquote:Op zondag 17 januari 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik ineens op m'n woorden gaan letten
ach, kan je nog steeds die foto's blijven DM'en. ik zie het probleem nietquote:Op zondag 17 januari 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik ineens op m'n woorden gaan letten
Ik hou wel van handelen. Het meeste met winst weer verkocht. Was allemaal jong 2e hands keff en klipisch spul.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je met 5 speaker-sets vraag ik me vooral af.
Muziekspul dat ik koop kan allemaal andere dingen; en als ik ooit een segment op wil schuiven dan doe ik vast weer iets weg.
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach, kan je nog steeds die foto's blijven DM'en. ik zie het probleem niet
Opgezocht natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wist je dit uit je hoofd of heb je dit opgezocht?
Het FOK!pakket komt met extra verduisterde ramen en een medicijnkastje?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
Zit op de site van mercedes een auto t configureren, kan je in die configurator ook allerlei gehandicapten opties selecteren.
Netjes welnog niet eerder gezien bij een automerk in de configurator.
Haha en vibrerende stoelenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het FOK!pakket komt met extra verduisterde ramen en een medicijnkastje?
Mercedes met ingebouwde zolderkamerquote:Op zondag 17 januari 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
automatisch kwijlbakjequote:Op zondag 17 januari 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[Zolderkamer mode aan]quote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mercedes met ingebouwde zolderkamer
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een pc op de plaats van de bijrijderstoel, want geen plaats nodig voor een vrouw.
Nee met die zoetzure saus die je bij de nuggets krijgtquote:Op zondag 17 januari 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zijn lekker joh met fritessaus
Gewoon gelijk goed doen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
ga komende week nog eens rijden in wat 4x4 bestelbussenwant wellicht dat zoiets toch wel een verstandigere optie is.
En dan de 307 maar houden..
Gezondheid.quote:
Heb 't rijbewijs er wel voorquote:
In de VS mag je zo’n ding met een normaal rijbewijs besturenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb 't rijbewijs er wel voormaar zuipt teveel. En is ook een offroad klasse die ik niet nodig heb.
Je zou toch een mooie Amarok bestellen?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
ga komende week nog eens rijden in wat 4x4 bestelbussenwant wellicht dat zoiets toch wel een verstandigere optie is.
En dan de 307 maar houden..
Dan gewoon wat burgerlijker en voor een G-Wagon gaanquote:Op zondag 17 januari 2021 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb 't rijbewijs er wel voormaar zuipt teveel. En is ook een offroad klasse die ik niet nodig heb.
Alles mooi aangesloten en dan kun je het meteen weer de deur uitdoenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou wel van handelen. Het meeste met winst weer verkocht. Was allemaal jong 2e hands keff en klipisch spul.
Maar zoek iets wat ook mooi is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |