Senesi was zo goed hèquote:Op zondag 17 januari 2021 18:53 schreef Scrummie het volgende:
Tja. Uiteindelijk verloren door het teveel achteruit lopen in de eerste helft, die ontzettend slecht was. Tweede helft waren we beter, genoeg kansen. Berghuis moet er minimaal 1 van die 2 kansen inschieten. Ontzettend zuur deze in elk geval.
[poll=1421]
Senesi mijn MOTM. Diemers, wederom, het allerslechtste van alles.
Als jij blij bent met gemiste doelkansen, dan ben je wel een erge downie, maar goed, meer is ook niet nodig om een container op de wal te zetten natuurlijk.quote:
Echt heel erg ja. Hij speelt op een gegeven moment 2 man uit terwijl er niet eens ruimte wasquote:
Wat kan die gozer ook voetballen joh, als die niet weg is na dit seizoen snap ik er weinig vanquote:Op zondag 17 januari 2021 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Senesi was zo goed hè
Jammer dat ze 'm er voorin niet inschieten
Hij was wel matig bij die tegengoal.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt heel erg ja. Hij speelt op een gegeven moment 2 man uit terwijl er niet eens ruimte was. Ik genoot.
Tegen Vitesse, Twente en Ajax nu eigenlijk te weinig gekregen. Scheelt 4 punten.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer.. net als tegen Vitesse is het eigenlijk gebrek aan scorend vermogen dat je de das om doet.
Ja eens wat betreft die goal, dat was wat te makkelijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was wel matig bij die tegengoal.
Maar verder inderdaad zoals ik laatst al zei gewoon de beste verdediger van de competitie.
Dat gevoel had ik vandaag een stuk minder, omdat de spelers die in scoringspositie kwamen dat vermogen wel hebben.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer.. net als tegen Vitesse is het eigenlijk gebrek aan scorend vermogen dat je de das om doet.
Blunder van Marsman ookquote:Op zondag 17 januari 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens wat betreft die goal, dat was wat te makkelijk.
Deed mij erg denken aan die wedstrijd inderdaad. Te laf beginnen en er dan achter gekomen dat die angst nergens op gebaseerd is. Advocaat is toch wel vaak te angstig in dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Gebrek aan scorend vermogen is gewoon gebrek aan kwaliteit dus pech zou ik het niet durven noemen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegen Vitesse, Twente en Ajax nu eigenlijk te weinig gekregen. Scheelt 4 punten.
Foutloos vandaagquote:Op zondag 17 januari 2021 19:05 schreef M.Melandri het volgende:
Mogen wel blij zijn dat Spajic is gekomen ipv Ie.
Volgens mij gaat het over Senesi hier en het gebrek aan scorend vermogen. Of bedoel je ergens anders?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:09 schreef Elan het volgende:
Hebben we gewonnen of zo? Het gaat nu al een kwartier over hoe slecht Ajax was
Beetje van beide denk ik. We hebben dit seizoen echt ongekend vaak de paal/lat geraakt volgens mij. Dat is centimeterwerk.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gebrek aan scorend vermogen is gewoon gebrek aan kwaliteit dus pech zou ik het niet durven noemen.
Hij moest daar kiezen omdat ie onvoldoende rugdekking had. Ging voor het blok maar toen kapte Gravenberch nog een keer terugquote:Op zondag 17 januari 2021 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was wel matig bij die tegengoal.
Maar verder inderdaad zoals ik laatst al zei gewoon de beste verdediger van de competitie.
ZOu ik niet doen als Feyenoord. Het resultaat is bijzonder teleurstellend maar het spel was wat dat betreft best hoopgevend en zeker in vergelijking tot Ajax.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we deze pot snel vergeten makker.
Hiermee wel eens ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gebrek aan scorend vermogen is gewoon gebrek aan kwaliteit dus pech zou ik het niet durven noemen.
Haps is een dom dravertje op die plek. Op linksback eigenlijk ook.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hiermee wel eens ja.
Zo'n Haps voorin is leuk, maar die 1 op 1 mag je wel maken en dan zie je dat het geen aanvaller is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |