SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Denk dat het wel al bijna afgelopen is.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar zo komt er dus niks terecht van het stofzuigen
Ja ik ben geen vrouw dat ik twee dingen tegelijk kan doenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze stream op laat staan tijdens het strijken
quote:
Moet ook wel, over 40 minuten is de aftrap, dan is dat waterkanon weer voor de voetbaltokkies nodigquote:Op zondag 17 januari 2021 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat het wel al bijna afgelopen is.
De stadions zijn al best lang leeg.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet ook wel, over 40 minuten is de aftrap, dan is dat waterkanon weer voor de voetbaltokkies nodig
daarom kunnen ze wel mooi allemaal ergens op een wei afspreken om te vechtenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De stadions zijn al best lang leeg.
Hier zijn ze al aan het opwarmen dus kunnen ze gewoon meedoenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom kunnen ze wel mooi allemaal ergens op een wei afspreken om te vechten
Ja hoiiiii, ik had geen ontbijt vanmorgenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoi allemaal hier trouwens
Sorry je sliep nog en toen ben ik maar naar werk geredenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoiiiii, ik had geen ontbijt vanmorgen
*tijd om een gerrie neer te leggenquote:
Dat zijn de echt spannende zaken des levensquote:Op zondag 17 januari 2021 16:10 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ik ga weer terug naar Big Brother. Waar ze vandaag een ballon hebben gekregen die ze niet mogen laten vallen.
Man man man.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:10 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ik ga weer terug naar Big Brother. Waar ze vandaag een ballon hebben gekregen die ze niet mogen laten vallen.
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:10 schreef cvketeltje89 het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zijn de echt spannende zaken des levens
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zijn de echt spannende zaken des levens
voortaan verwacht ik eigenlijk van jou koffie in de vroege morgenquote:
Niveautje wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:10 schreef cvketeltje89 het volgende:
Op zondagochtend?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voortaan verwacht ik eigenlijk van jou koffie in de vroege morgen
Jij bent toch biodemensionaal medisch artsquote:Op zondag 17 januari 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Zit er nu een steenpuist op die ene paardenkont, wie heeft er hier verstand van paarden?
elke morgenquote:
Ja daarom viel het me al op denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij bent toch biodemensionaal medisch arts
elke avond een goede maaltijd .quote:Op zondag 17 januari 2021 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, en wat levert mij dat op?
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die met die bril ben ik blij om dat hij geen werk heeft.
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:13 schreef bitterbal het volgende:
basisscholen en kinderopvang dicht tot 8 feb.
quote:De basisscholen en de kinderopvangcentra blijven dicht tot 8 februari, en gaan dus niet eerder open. Dat heeft het kabinet zojuist bekendgemaakt. Het Outbreak Management Team (OMT) adviseerde tegen de vervroegde opening, omdat de huidige situatie het niet toe laat. Dat advies wordt overgenomen.
En dan op maandag.... heeeeej jij nog iets gedaan van het weekend?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die met die bril ben ik blij om dat hij geen werk heeft.
Hij is echt droogquote:Op zondag 17 januari 2021 16:17 schreef liesje1979 het volgende:
Tot rust te komen.
Ik moet echt lachen om die jongen.
Slim van Rutte om kabinet te laten vallen. Al die niet leuke maatregelen die gaan komen gaat hij gewoon klakkeloos van OMT overnemen. Kan hij altijd roepen dat hij het anders zou willen.quote:
Indirect Donald Trumpquote:Op zondag 17 januari 2021 16:19 schreef Ygritte het volgende:
Wie was eigenlijk de organisator van dit openluchtfestival eigenlijk...
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het schaatsen is boeiender, ik zie het al.
Wappies gewoon tegen de muur en platschieten, die zuurstof kunnen we beter gebruiken.
Ik heb ook wel een pestpokkehekel aan schaatsen hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het schaatsen is boeiender, ik zie het al.
Wappies gewoon tegen de muur en platschieten, die zuurstof kunnen we beter gebruiken.
Woensdag weer de hoofdshowquote:Op zondag 17 januari 2021 16:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soort van gelijk...
'Wij willen net als capitool ook ff goed rellen'
Zou je liever darten of schaatsen kijken?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een pestpokkehekel aan schaatsen hoor.
Weer lekker op tijd Koen ...quote:
Dan schaatsen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je liever darten of schaatsen kijken?
Waren in Delft aan het wandelen. Las wel dat er iets wasquote:
Precies, denk ik ook.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slim van Rutte om kabinet te laten vallen. Al die niet leuke maatregelen die gaan komen gaat hij gewoon klakkeloos van OMT overnemen. Kan hij altijd roepen dat hij het anders zou willen.
Sla dr op dr bekquote:Op zondag 17 januari 2021 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Er zit hier een irritant meisje in de trein de hele tijd op luidspreker te bellen met een vriendin. Gruwelijk irritant zeg.
We hebben ons weer kostelijk vermaakt in ieder geval. Met als hoogtepuntje een arts die nog nooit zoveel gehuild heeft als afgelopen maanden, duizenden mondkapje ontheffingen heeft geschreven en weet dat er helemaal geen patiënten op de ic liggen en dat de artsen die het tegendeel beweren daar veel geld voor krijgen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waren in Delft aan het wandelen. Las wel dat er iets was
Zeker zo eentje die dan de telefoon vlak op d'r hand voor d'r mond houdtquote:Op zondag 17 januari 2021 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Er zit hier een irritant meisje in de trein de hele tijd op luidspreker te bellen met een vriendin. Gruwelijk irritant zeg.
Gewoon mee gaan praten...quote:Op zondag 17 januari 2021 16:26 schreef Amarantha het volgende:
ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je hele tijd op zitten houden en zitten wiebelen?
Huehuequote:
Daar valt niet tegenop te discussiëren. Punt waarop we inmiddels aangekomen zijn in iedere discussie.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben ons weer kostelijk vermaakt in ieder geval. Met als hoogtepuntje een arts die nog nooit zoveel gehuild heeft als afgelopen maanden, duizenden mondkapje ontheffingen heeft geschreven en weet dat er helemaal geen patiënten op de ic liggen en dat de artsen die het tegendeel beweren daar veel geld voor krijgen.
Dat was wel een hele erge idd. Denk of echt wappie of erg in de war. Hij was bijna 80...quote:Op zondag 17 januari 2021 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben ons weer kostelijk vermaakt in ieder geval. Met als hoogtepuntje een arts die nog nooit zoveel gehuild heeft als afgelopen maanden, duizenden mondkapje ontheffingen heeft geschreven en weet dat er helemaal geen patiënten op de ic liggen en dat de artsen die het tegendeel beweren daar veel geld voor krijgen.
US en ik distantiëren zich hiervan. Select gezelschap die zich daarmee bezig houdt.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze noemen poepen hier een Gerrie doen.
Ahaaaa thanks..quote:Op zondag 17 januari 2021 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze noemen poepen hier een Gerrie doen.
Zou daar nog een medisch tuchtcollege wat over te zeggen hebben?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel het beste gezelschap.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US en ik distantiëren zich hiervan. Select gezelschap die zich daarmee bezig houdt.
Ja vind het ook wel triest. En ergens ook onbegrijpelijk. Want die mensen geloven dat echt en ik denk dat Hoe dan? Hoe kom je zo diep in de fabeltjesfuik he?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat was wel een hele erge idd. Denk of echt wappie of erg in de war. Hij was bijna 80...
Denken ze vast ook van ons.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel triest. En ergens ook onbegrijpelijk. Want die mensen geloven dat echt en ik denk dat Hoe dan? Hoe kom je zo diep in de fabeltjesfuik he?
Ja die vond ik ook gewoon wel een beetje zielig eigenlijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat was wel een hele erge idd. Denk of echt wappie of erg in de war. Hij was bijna 80...
Nja man is bijna 80, denk niet dat hij nog veel patiënten ziet. Hoop ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou daar nog een medisch tuchtcollege wat over te zeggen hebben?
Zo'n arts van 80 daar kun je het toch ook moeilijk op social media gooien.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel triest. En ergens ook onbegrijpelijk. Want die mensen geloven dat echt en ik denk dat Hoe dan? Hoe kom je zo diep in de fabeltjesfuik he?
Ik wil graag bij jullie clubquote:Op zondag 17 januari 2021 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US en ik distantiëren zich hiervan. Select gezelschap die zich daarmee bezig houdt.
Hoe hoe geloof je in een godquote:Op zondag 17 januari 2021 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is te hopen ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nja man is bijna 80, denk niet dat hij nog veel patiënten ziet. Hoop ik.
Zei hij nu dat dit erger was dan de tweede wereldoorlog?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook gewoon wel een beetje zielig eigenlijk.
Bij het gros van die lui kun je het gewoon gooien op 'te dom om te poepen'. Deze meneer heeft zich vrees ik in een feestboek en joeptjoep bubbel bevonden.
Steeds opstaan om stiekem in de gang te ruften.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van die mensen die samen scheten laten op de bank zien als bindingsritueel in een relatie.
Dat denk ik ook, dat ze dat van ons denken. Dat we hersenloze domme schapen zijn die al onze vrijheden laten afpakkenquote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CE en ondertekende ontvangen je met open gulp.
Hij kan het weten, tenslotte waarschijnlijk in de oorlog geboren, staat hem vast nog le-ven-dig bij...quote:Op zondag 17 januari 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zei hij nu dat dit erger was dan de tweede wereldoorlog?
Zijn jullie al zover?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van die mensen die samen scheten laten op de bank zien als bindingsritueel in een relatie.
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zei hij nu dat dit erger was dan de tweede wereldoorlog?
Dit ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook gewoon wel een beetje zielig eigenlijk.
Bij het gros van die lui kun je het gewoon gooien op 'te dom om te poepen'. Deze meneer heeft zich vrees ik in een feestboek en joeptjoep bubbel bevonden.
Het is kiezen, af en toe praatjes over gerries of US afkloppen. En joost mag weten waar die allemaal is geweest.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloven is dan ook niet zozeer het probleem, het is het opdringen en het gedachtegoed dwangmatig willen verspreiden waar het mis gaat, oftewel religie.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat accepteren we vreemd genoeg maar is het zelfde natuurlijk.
altijd direct weer in het ranzige trekken he....quote:Op zondag 17 januari 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie is Joost nu weer?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is kiezen, af en toe praatjes over gerries of US afkloppen. En joost mag weten waar die allemaal is geweest.
Dus je vindt mij ook een slechte keuze?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hangt ook aan elkaar van verkeerde keuzes hè
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neus in de anusquote:Op zondag 17 januari 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoho ik heb al tientallen keren gezegd dat praten over gerries doen geen fatsoenlijke gespreksstof is.
Maar nu komt bitterbal met mijn ervaringsverhalen over conilungus op de proppen natuurlijk
Uitgehuwelijkt zijn door de SC is niet echt een keuze natuurlijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je vindt mij ook een slechte keuze?
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n arts van 80 daar kun je het toch ook moeilijk op social media gooien.
Ja, maar anders is geloven niet leuk he.... je moet wel een beetje onderling verbinden en mensen vinden die er hetzelfde over denken....quote:Op zondag 17 januari 2021 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloven is dan ook niet zozeer het probleem, het is het opdringen en het gedachtegoed dwangmatig willen verspreiden waar het mis gaat, oftewel religie.
Welkom terugquote:Op zondag 17 januari 2021 16:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heey, ja is weer even geleden. Ik kom zo af en toe lurken. Is altijd wel gezellig hier.
nee johquote:Op zondag 17 januari 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lag je daarom wakker afgelopen nacht? ja hè geef maar toe.
Meestal gaat er dan ook een begeleider mee.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
las vd week dat iemand zei ik werk voor fok. doe frontpage en mag ik elke dag land door reizen met de ns voor de fokstok enz
Nee was het alweer vergetenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh dat vind je maar heel gewoon dan?
Nou ik hoef niet eens te raden wie dat gezegd kan hebben, Koekoek!quote:Op zondag 17 januari 2021 16:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
las vd week dat iemand zei ik werk voor fok. doe frontpage en mag ik elke dag land door reizen met de ns voor de fokstok enz
whehehehe die hebben we met UTO ooit gejatquote:Op zondag 17 januari 2021 16:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou zo moeilijk is dat nu ook weer niet volgens Los.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lekker dan als je neus in een anus past
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
whehehehe die hebben we met UTO ooit gejat![]()
maar dat is geen werk
tuurlijk is de frontpage op fok geen werk..quote:Op zondag 17 januari 2021 16:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
maar dat is geen werk
Bij de vriendin van Frantic floept je hele hoofd er zo in.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Een vuist past er ook in. Dus een neus gaat wel makkelijkerquote:Op zondag 17 januari 2021 16:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou ja, dat loopt al wat langer dan deze SCquote:Op zondag 17 januari 2021 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitgehuwelijkt zijn door de SC is niet echt een keuze natuurlijk.
Ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zo moeilijk is dat nu ook weer niet volgens Los.
Heb gister het woord schuimjes nog gebruikt in de juiste context,quote:Op zondag 17 januari 2021 16:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
maar dat is geen werk
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een vuist past er ook in. Dus een neus gaat wel makkelijker
quote:
De seks wordt na al die roze jaren wel al wat minder zeker?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, dat loopt al wat langer dan deze SC
Heb jij dat nooit dan.quote:
watquote:Op zondag 17 januari 2021 16:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij de vriendin van Frantic floept je hele hoofd er zo in.
Is ze dan aan het stofzuigen of wat?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit dan.
Dat de vrouw op de knieën zit en dat je denkt oh ff likken en dan bedenk je ineens dat je neus tegen die anus zit (nee niet erin inderdaad).
Zodra de COVID-beperkingen er niet meer zijn neem ik aan groot huwelijksfeest.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, dat loopt al wat langer dan deze SC
Dubbeltjes aan zoekenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ze dan aan het stofzuigen of wat?
Ik heb genoeg van m'n grote kunstenaar voorbeeld siswet gezien om dat te wetenquote:
Oeh ik vermoed zomaar dat ik die ook wel weer kan gebruiken 'ergens'.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb gister het woord schuimjes nog gebruikt in de juiste context,
Als ze met stofzuigen met haar hoofd vast zit onder het bed.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee hoe je moet stofzuigen ofwelquote:Op zondag 17 januari 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
iddquote:Op zondag 17 januari 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat we het gewoon nog over nieuwtjes hadden, elkaars angsten, de wereldproblemen, eten en wie waar woont in Foqueville?
Ordinaire bedoening hier
Wat is dit voor bi-polaire opmerking?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat we het gewoon nog over nieuwtjes hadden, elkaars angsten, de wereldproblemen, eten en wie waar woont in Foqueville?
Ordinaire bedoening hier
Ik heb alleen de eerste uitzending gekeken en toen was ik er al weer klaar mee.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh ik vermoed zomaar dat ik die ook wel weer kan gebruiken 'ergens'.![]()
Kreeg al weer aardige vibes de laatste keer dat ik er rond hing
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is dit voor bi-polaire opmerking?
We wilden het gewoon klein houden, op de gratis ochtend in het gemeentehuis trouwen en een huwelijksreis naar Bora Bora.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra de COVID-beperkingen er niet meer zijn neem ik aan groot huwelijksfeest.
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee hoe je moet stofzuigen ofwel![]()
Geen idee, ik trok het ook nietquote:Op zondag 17 januari 2021 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste uitzending gekeken en toen was ik er al weer klaar mee.Is het druk?
Cali was een tijd geleden ook eens de was uit de wasmachine aan het halen en toen waarschuwde ik haar ook even dat ze niet vast moest komen zitten.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze met stofzuigen met haar hoofd vast zit onder het bed.
En dat gebeurt toch regelmatig.
ik weet waar ik woon hoorquote:Op zondag 17 januari 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Ordinaire bedoening hier
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is dit voor bi-polaire opmerking?
Gister begon je er zelf over.
Snapte ze de opmerking gelijk?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cali was een tijd geleden ook eens de was uit de wasmachine aan het halen en toen waarschuwde ik haar ook even dat ze niet vast moest komen zitten.
Mooi huis hè?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weet waar ik woon hoor
ja zeer mooi en goed ingericht. alleen bed is te smalquote:
Te smal?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja zeer mooi en goed ingericht. alleen bed is te smal
Ik heb geloof ik twee keer gekeken. Was er ook weer klaar mee.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste uitzending gekeken en toen was ik er al weer klaar mee.Is het druk?
Rond bed lijkt me best vreemd, maar ieder zijn voorkeur.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja zeer mooi en goed ingericht. alleen bed is te smal
uh nee tegenovergestelde juist. maar wil een king size . ben een verwent kut kindquote:Op zondag 17 januari 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te smal?
Ben je breed gebouwd of zo?
Ik mag zeker niet te dichtbij liggen?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh nee tegenovergestelde juist. maar wil een king size . ben een verwent kut kind
Zeker altijd al geïnteresseerd geweest in schaatsenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verschil tussen Jutta Leerdam en Jorien ter Mors is best wel groot. En dan heb ik het niet over het kort-pittige kapsel van een van de twee.
Ben je aan het kijken Fles?
je mag heerlijk dicht bij liggen lepeltje lepeltje enzoquote:Op zondag 17 januari 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet te dichtbij liggen?
Het is niet zo dat ik een seks-verslaafde psychopaat ben of zo he, vraag maar na hier.
Oh God... je weet waar je om vraagt he....quote:Op zondag 17 januari 2021 16:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je mag heerlijk dicht bij liggen lepeltje lepeltje enzo
Ik durf best te zeggen dat ik het schaatsen bij de mannen niet kijkquote:Op zondag 17 januari 2021 16:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeker altijd al geïnteresseerd geweest in schaatsen
Dit gaat wel erg snel zoquote:Op zondag 17 januari 2021 16:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je mag heerlijk dicht bij liggen lepeltje lepeltje enzo
Ik denk het nietquote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh God... je weet waar je om vraagt he....
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh God... je weet waar je om vraagt he....
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik durf best te zeggen dat ik het schaatsen bij de mannen niet kijk
Ben van de generatie Falco Zandstra en Rintje Ritsma.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeker altijd al geïnteresseerd geweest in schaatsen
whehe... boks...quote:Op zondag 17 januari 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben van de generatie Falco Zandstra en Rintje Ritsma.
Zo ver in het noorden van Nederland kom ik toch nooitquote:Op zondag 17 januari 2021 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
In het echt is hey trouwens ook een zeeeeeeerrrr aantrekkelijke dame
Ken je haar ofzo?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
In het echt is hey trouwens ook een zeeeeeeerrrr aantrekkelijke dame
Jaquote:Op zondag 17 januari 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verschil tussen Jutta Leerdam en Jorien ter Mors is best wel groot. En dan heb ik het niet over het kort-pittige kapsel van een van de twee.
Ben je aan het kijken Fles?
Vroeger waren schaatssters echt lelijk toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben van de generatie Falco Zandstra en Rintje Ritsma.
Nog steeds wel hoor, sommigen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger waren schaatssters echt lelijk toch?
Sommige wel, sommige niet. Net zoals nuquote:Op zondag 17 januari 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je al ergens ingetrokken?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weet waar ik woon hoor
Snotem Uytdehaage trok ik nooit zo goed....quote:Op zondag 17 januari 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je het nu minder leuk dan?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn jeugd komt voorbij in dit filmpje.
Wat een heerlijke ongezorgde tijd was de jaren 90 toch ook.![]()
Jaren 90 flashback https://www.dumpert.nl/item/8046781_c47a24ff
quote:
Iedereen moet mooi zijn tegenwoordig om succesvol te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh die was ik vergeten, ja die wekt wel agressie en braakneigingen op ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Snotem Uytdehaage trok ik nooit zo goed....
Vind het de laatste jaren een stuk leuker juistquote:Op zondag 17 januari 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je het nu minder leuk dan?
Thank god voor geen telefoons en social mediaquote:Op zondag 17 januari 2021 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn jeugd komt voorbij in dit filmpje.
Wat een heerlijke ongezorgde tijd was de jaren 90 toch ook.![]()
Jaren 90 flashback https://www.dumpert.nl/item/8046781_c47a24ff
Oh dus daarom ben ik nog niet succesvolquote:Op zondag 17 januari 2021 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen moet mooi zijn tegenwoordig om succesvol te zijn.
Ik zit nu niet in mijn jonge jeugdjaren. Maar denk dat de huidige jeugd het wat gecompliceerder heeft.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je het nu minder leuk dan?
Ben wel bij dat niet alles tussen mijn 16e en 20ste levensjaar vastgelegd is.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Thank god voor geen telefoons en social media
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koen gaat je proberen te redden nu [ afbeelding ]
Instagram-filtertje er overheen en het lost zichzelf op.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dus daarom ben ik nog niet succesvol
Dat klinkt als moeite. Moet ik de hele dag met zo'n uitgeprint filter op m'n bek lopenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Instagram-filtertje er overheen en het lost zichzelf op.
Houdoequote:Op zondag 17 januari 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
Volgens de telefoon is de zon onder.
Welterusten
hij heeft mij nog lang nietquote:Op zondag 17 januari 2021 17:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje hard to get spelen is leuker
Digitale leven moet interessant zijn. Altijd op vakantie.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt als moeite. Moet ik de hele dag met zo'n uitgeprint filter op m'n bek lopen
De jaren 40 waren Toll und Hansquote:Op zondag 17 januari 2021 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ne
[..]
Ik zit nu niet in mijn jonge jeugdjaren. Maar denk dat de huidige jeugd het wat gecompliceerder heeft.
Niet perse slechter.
Dat vooral dusquote:Op zondag 17 januari 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben wel bij dat niet alles tussen mijn 16e en 20ste levensjaar vastgelegd is.
Maar met mobieltjes en scm had je ws de helft niet gedaan van wat je toen deed.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ne
[..]
Ik zit nu niet in mijn jonge jeugdjaren. Maar denk dat de huidige jeugd het wat gecompliceerder heeft.
Niet perse slechter.
Dat doe ik al met m'n ms teams achtergrond. Ik had vorige week een overleg en toen zat ik in het Capitoolquote:Op zondag 17 januari 2021 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Digitale leven moet interessant zijn. Altijd op vakantie.
Geen moslimboefjes meer nuquote:Op zondag 17 januari 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De jaren 40 waren Toll und Hans
De jaren 50 waren bittere armoede en verveling
De jaren 60 snapte niemand wat hij moest doen
De jaren 70 waren ongeschoren kruizen en de Vietnam oorlog
De jaren 80 waren de bom en aids
De jaren 90 waren zorgeloos
De jaren 00 waren moslimboefjes
de jaren 10 waren klimaat en crisis
Zoiets?
toch wel met hele dure koffie kopjes hequote:Op zondag 17 januari 2021 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat doe ik al met m'n ms teams achtergrond. Ik had vorige week een overleg en toen zat ik in het Capitool
Ik romantiseer het bedoel je?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De jaren 40 waren Toll und Hans
De jaren 50 waren bittere armoede en verveling
De jaren 60 snapte niemand wat hij moest doen
De jaren 70 waren ongeschoren kruizen en de Vietnam oorlog
De jaren 80 waren de bom en aids
De jaren 90 waren zorgeloos
De jaren 00 waren moslimboefjes
de jaren 10 waren klimaat en crisis
Zoiets?
Nul keer want alles is dichtquote:Op zondag 17 januari 2021 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar met mobieltjes en scm had je ws de helft niet gedaan van wat je toen deed.
Hoevaak gaat een 18 jarige nog uit tegenwoordig?
Ik ging 3 x per week gemiddeld, zelfs op zondagavond.
Ik drink geen koffiequote:Op zondag 17 januari 2021 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
toch wel met hele dure koffie kopjes he
thee glazen danquote:
Inderdaad. Sowieso vind ik dat mensen dingen eens moeten beleven zonder door een lens te kijken. Als je een stukje van een optreden wil filmen, mij best. Maar een half concert filmen dan mis je volgens mij gewoon het moment.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vooral dus![]()
Soms heb ik wel eens medelijden met mijn nichtjes die zich nu al druk maken of anderen hun tiktok filmpje wel leuk/goed/mooi genoeg vinden.
Hebben jouw nichtjes ook rood haar?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vooral dus![]()
Soms heb ik wel eens medelijden met mijn nichtjes die zich nu al druk maken of anderen hun tiktok filmpje wel leuk/goed/mooi genoeg vinden.
Had jij ook een gabber-periode?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik romantiseer het bedoel je?
Vast wel, maar vond het gewoon een geweldige tijd.![]()
quote:
Valt tenminste niet op tijdens een overleg.quote:
Tijdenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar met mobieltjes en scm had je ws de helft niet gedaan van wat je toen deed.
Hoevaak gaat een 18 jarige nog uit tegenwoordig?
Ik ging 3 x per week gemiddeld, zelfs op zondagavond.
En dan na het concert er keer op keer achterkomen dat je beelden ruk zijnquote:Op zondag 17 januari 2021 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso vind ik dat mensen dingen eens moeten beleven zonder door een lens te kijken. Als je een stukje van een optreden wil filmen, mij best. Maar een half concert filmen dan mis je volgens mij gewoon het moment.
Of dat meisje van 13 die gisteren van een flat afgesprongen was omdat er blijkbaar beelden van haar circuleerde.![]()
13quote:Op zondag 17 januari 2021 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso vind ik dat mensen dingen eens moeten beleven zonder door een lens te kijken. Als je een stukje van een optreden wil filmen, mij best. Maar een half concert filmen dan mis je volgens mij gewoon het moment.
Of dat meisje van 13 die gisteren van een flat afgesprongen was omdat er blijkbaar beelden van haar circuleerde.![]()
Ik welquote:Op zondag 17 januari 2021 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had jij ook een gabber-periode?
Sssst dit is Fok! (Half fok doet zelf niet meer)quote:Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijden![]()
Als ik naar mijn jeugdige buurkinders kijk zijn die echt vreeeeeselijk saai en ondernemen ze geen flikker behalve gamen.
Ik ga dat serieus eens een keer doenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Valt tenminste niet op tijdens een overleg.
Ik zie bij het winkelcentrum altijd genoeg hangjeugd. Het is wel allemaal een beetje hetzelfde type wat er hangtquote:Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijden![]()
Als ik naar mijn jeugdige buurkinders kijk zijn die echt vreeeeeselijk saai en ondernemen ze geen flikker behalve gamen.
Fok is de tijd ver vooruitquote:Op zondag 17 januari 2021 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sssst dit is Fok! (Half fok doet zelf niet meer)
Nee, mijn zusje wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had jij ook een gabber-periode?
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Alleen geen kale kop. Wel gemillimeterd. En een Australian trainingspak
Ik heb zelf niet eens rood haarquote:Op zondag 17 januari 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben jouw nichtjes ook rood haar?
Of ze gewoonweg nooit meer terugkijken. Maar ik ben ook niet het type die van iedere vakantie een fotoboek maakt en in de kast heeft staan.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan na het concert er keer op keer achterkomen dat je beelden ruk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |