SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
165quote:Op zondag 17 januari 2021 14:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mooi paars is niet lelijk toch?
Hoeveel pk?
Die comments daar ookquote:Op zondag 17 januari 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Ja die mensen staan daar maar mooi om onze vrijheden te verdedigen.
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Ja die mensen staan daar maar mooi om onze vrijheden te verdedigen.
Ik gluur ook ff lekker meequote:Op zondag 17 januari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
maar er is een noodbevel afgekondigd dus ik pak de popcorn
Je was okay.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ik lag vannacht te piekeren omdat ik de afgelopen dagen op werk echt totaal geen rekening heb gehouden met covids....
allemaal antivaxers en "tis maar een griepje"-koekwausen bij je werk dan?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ik lag vannacht te piekeren omdat ik de afgelopen dagen op werk echt totaal geen rekening heb gehouden met covids....
Ja dom. Als niemand anders er rekening mee houdt vergeet je het zelf ook zo snel. Heb n maar van die desinfectie doekjes gekocht want we gebruiken bv ook dezelfde telefoonquote:
Ja geloof 1 wel ja maar denk datje het ook gewoon makkelijk vergeetquote:Op zondag 17 januari 2021 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
allemaal antivaxers en "tis maar een griepje"-koekwausen bij je werk dan?
Ja kleine 1100 kilo, in 7,5 sec naar de 100, en daarna lekker zuinig cruisen met de 6-bakquote:Op zondag 17 januari 2021 14:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ga er vanuit dat ie qua massa meevalt dus vroem vroem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |